Stablecoins zijn pas echt scams, of ga je persoonlijk alle auditing reports doornemen, ALS die er al zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:04 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Niffo's
Stablecoins staken
Wat denken jullie ervan
SNEL VERKOPEN!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Steile lijn naar beneden.Ik durf niet meer te kijken, verlies ¤100,- / 10min. nu.
De vraag die je moet stellen: Vind ik de prijs die ik ervoor gerechtvaardigd, als je antwoord ja is, dan is het heel simpel: kopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
BTC en ETH? Beter hodl toch?
Het hele punt is dat de BTC steeds meer in bezit zijn van professionele handelaars, die raken niet in paniek, sterker nog ze kunnen niet eens bij hun muntjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Ze zeggen wel eens dat het beste moment om te kopen het moment is dat iedereen in paniek is, en het beste moment om te verkopen het moment dat iedereen de maan ziet.
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken
Dat zijn ook de jongens die nu weer wat fiat richting de exchanges verhuizen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het hele punt is dat de BTC steeds meer in bezit zijn van professionele handelaars, die raken niet in paniek, sterker nog ze kunnen niet eens bij hun muntjes.
Meestal ben ik toch te laat. Ik laat het staan, en koop misschien wat bij als het nog verder zakt. BTC en ETH handel ik soberso niet in, dat is enkel hodl. ALT's voor de fun (momenteel nog wat Waves, VET, BNB, Doge, LIT en ADA).quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Ze zeggen wel eens dat het beste moment om te kopen het moment is dat iedereen in paniek is, en het beste moment om te verkopen het moment dat iedereen de maan ziet.
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken
Mooi koopmoment.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meestal ben ik toch te laat. Ik laat het staan, en koop misschien wat bij als het nog verder zakt. BTC en ETH handel ik soberso niet in, dat is enkel hodl. ALT's voor de fun (momenteel nog wat Waves, VET, BNB, Doge, LIT en ADA).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |