Wat bedoel je met die transactiekosten?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn dromen
Ik zal altijd nog die bijna hele ether in mijn wallet hebben die wegens transactiekosten geen kant op kan.
Heb vandaag verkocht op $55200 en toen weer alles teruggekocht op $53700.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef Arcee het volgende:
Mensen die onder $47.000 hebben bijgekocht.
Kosten om Ethers van a naar b te sturen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die transactiekosten?
Dan moet je wel heel snel geweest zijn of je hebt een order staan. Volgens mij duurde het een paar seconden en steeg alweer.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef Arcee het volgende:
Mensen die onder $47.000 hebben bijgekocht.
Mwa. -20% laatste 24uur..quote:
Zou ik niet meteen als verkeerde moment zien. Helemaal 100% op het laagste punt kan je nooit weten. Maar als die over paar maanden gewoon op 80k staat bleek dit toch een prima aankoop geweest te zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:13 schreef JF_ het volgende:
t Gaat echt alle kanten op.... Gisteren vrij laag gekocht, paar uur later 20% winst, kijk vanochtend en de boel staat op 10% verlies.
Toch weer op t verkeerde moment gekocht. Maar de markt is zo wild dat t nog alle kanten op kan gaan. No stress.
Wat dacht je dan, dat een koers altijd omhoog gaat?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:13 schreef JF_ het volgende:
t Gaat echt alle kanten op.... Gisteren vrij laag gekocht, paar uur later leuk winstje, kijk vanochtend en de boel staat op 10% verlies.
Toch weer op t verkeerde moment gekocht. Maar de markt is zo wild dat t nog alle kanten op kan gaan. No stress.
Edit: okee nu toch wel stress... T dondert echt weer hard omlaag.
Eerder aan mensen die niet eens kunnen lezen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is juist de koers van Bitcoin zelf die de hele cryptomarkt ziek maakt, met dank aan meneer Tesla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |