Wat bedoel je met die transactiekosten?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn dromen
Ik zal altijd nog die bijna hele ether in mijn wallet hebben die wegens transactiekosten geen kant op kan.
Heb vandaag verkocht op $55200 en toen weer alles teruggekocht op $53700.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef Arcee het volgende:
Mensen die onder $47.000 hebben bijgekocht.
Kosten om Ethers van a naar b te sturen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die transactiekosten?
Dan moet je wel heel snel geweest zijn of je hebt een order staan. Volgens mij duurde het een paar seconden en steeg alweer.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef Arcee het volgende:
Mensen die onder $47.000 hebben bijgekocht.
Mwa. -20% laatste 24uur..quote:
Zou ik niet meteen als verkeerde moment zien. Helemaal 100% op het laagste punt kan je nooit weten. Maar als die over paar maanden gewoon op 80k staat bleek dit toch een prima aankoop geweest te zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:13 schreef JF_ het volgende:
t Gaat echt alle kanten op.... Gisteren vrij laag gekocht, paar uur later 20% winst, kijk vanochtend en de boel staat op 10% verlies.
Toch weer op t verkeerde moment gekocht. Maar de markt is zo wild dat t nog alle kanten op kan gaan. No stress.
Wat dacht je dan, dat een koers altijd omhoog gaat?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:13 schreef JF_ het volgende:
t Gaat echt alle kanten op.... Gisteren vrij laag gekocht, paar uur later leuk winstje, kijk vanochtend en de boel staat op 10% verlies.
Toch weer op t verkeerde moment gekocht. Maar de markt is zo wild dat t nog alle kanten op kan gaan. No stress.
Edit: okee nu toch wel stress... T dondert echt weer hard omlaag.
Eerder aan mensen die niet eens kunnen lezen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is juist de koers van Bitcoin zelf die de hele cryptomarkt ziek maakt, met dank aan meneer Tesla.
Stablecoins zijn pas echt scams, of ga je persoonlijk alle auditing reports doornemen, ALS die er al zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:04 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Niffo's
Stablecoins staken
Wat denken jullie ervan
SNEL VERKOPEN!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Steile lijn naar beneden.Ik durf niet meer te kijken, verlies ¤100,- / 10min. nu.
De vraag die je moet stellen: Vind ik de prijs die ik ervoor gerechtvaardigd, als je antwoord ja is, dan is het heel simpel: kopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
BTC en ETH? Beter hodl toch?
Het hele punt is dat de BTC steeds meer in bezit zijn van professionele handelaars, die raken niet in paniek, sterker nog ze kunnen niet eens bij hun muntjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Ze zeggen wel eens dat het beste moment om te kopen het moment is dat iedereen in paniek is, en het beste moment om te verkopen het moment dat iedereen de maan ziet.
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken
Dat zijn ook de jongens die nu weer wat fiat richting de exchanges verhuizen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het hele punt is dat de BTC steeds meer in bezit zijn van professionele handelaars, die raken niet in paniek, sterker nog ze kunnen niet eens bij hun muntjes.
Meestal ben ik toch te laat. Ik laat het staan, en koop misschien wat bij als het nog verder zakt. BTC en ETH handel ik soberso niet in, dat is enkel hodl. ALT's voor de fun (momenteel nog wat Waves, VET, BNB, Doge, LIT en ADA).quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Ze zeggen wel eens dat het beste moment om te kopen het moment is dat iedereen in paniek is, en het beste moment om te verkopen het moment dat iedereen de maan ziet.
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken
Mooi koopmoment.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meestal ben ik toch te laat. Ik laat het staan, en koop misschien wat bij als het nog verder zakt. BTC en ETH handel ik soberso niet in, dat is enkel hodl. ALT's voor de fun (momenteel nog wat Waves, VET, BNB, Doge, LIT en ADA).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |