Anderen laten investeren in een lugubere dienst waar je zelf van profiteert?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vertoont symptomen van het edraket-syndroom
En het gaat nog veel lagerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik zei dat het nog wel flink kon dalen gisteren
Het kan altijd dalen of stijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik was een paniekzaaierquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het kan altijd dalen of stijgen.
meidquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut gezien de grootste drop everquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wel een flinke dip.
Niet de eerste, ook niet de laatste.
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:54 schreef ThijsTH het volgende:
Komt deze daling nou echt door die uitspraak van Musk dat de bitcoin "(te) hoog" stond?
En waarom zou hij zoiets uberhaupt zeggen als hij er net een paar weken terug zelf fors in heeft geinvesteerd? Of zou hij een deel verkocht hebben en dit bewust zeggen om later weer goedkoper terug te kunnen kopen? Hij is niet dom dus hij weet heus wel wat voor invloed hij heeft. Maar vraag me wel af of dit geen marktbeinvloeding is.....is dit niet strafbaar?
Het gooien van een tweet is niet strafbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:54 schreef ThijsTH het volgende:
Komt deze daling nou echt door die uitspraak van Musk dat de bitcoin "(te) hoog" stond?
En waarom zou hij zoiets uberhaupt zeggen als hij er net een paar weken terug zelf fors in heeft geinvesteerd? Of zou hij een deel verkocht hebben en dit bewust zeggen om later weer goedkoper terug te kunnen kopen? Hij is niet dom dus hij weet heus wel wat voor invloed hij heeft. Maar vraag me wel af of dit geen marktbeinvloeding is.....is dit niet strafbaar?
Vrijdagquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
Gisteren 60 euro op Cordana ingezet, ondertussen 6 euro verloren. (Beginner, vandaar klein bedrag)
Wanneer verwachten jullie weer stijging?
Verklaar je nader?quote:
Nee, miners die de markt manipuleren. Dumpen hun coins bij Bitfinex waar je 100x leverage kan gaan. Gaan short en kassa. Bovendien een bloedbad voor alle longs.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:54 schreef ThijsTH het volgende:
Hoe kan je shorten op een munt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee, miners die de markt manipuleren. Dumpen hun coins bij Bitfinex waar je 100x leverage kan gaan. Gaan short en kassa. Bovendien een bloedbad voor alle longs.
Achteraf je gelijk halen. Met iets waar je net zo goed een muntje voor kan opgooien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anderen laten investeren in een lugubere dienst waar je zelf van profiteert?
Door op een beurs short te gaan en met een hefboom van 100x loopt een miner die even vooraf dumpt geen enkel risico. Ook met bitcoin of andere munt kun je gewoon traden. Zelf doe ik dat nooit. Te veel risico.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoe kan je shorten op een munt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |