Dat laatste.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik hoor allemaal gekraak. Ligt dat aan mijn AirPods of aan de microfoons van de bewoners?
Ja die moet ik toelichten. Hier noemen we bepaalde type meisjes wel eens een hockeytutje.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat maakt haar dan een hockeytrutje? die zitten daar volgens mij niet
Alles verteld?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een kansloze SL. Alles is al verteld
Waarom steeds een SL, konden ze niet naar de sauna overschakelen ofzo?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En wel een beetje nutteloze SL.. doe het dan gelijk .. nu heeft ze alles al verteld.
Als hij de streams volgt, had hij het gewetenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Over een nare ervaring (miskraam) van Zoey
Ik snap ergens wel dat ze trust issues heeftquote:Op maandag 22 februari 2021 15:22 schreef MissyZ het volgende:
Zoey had tijdens haar 1e zwangerschap de grootste ruzie met haar pa.
Je mocht bij haar thuis al geen vriendje, en laat staan zwanger thuiskomen. Hij wilde haar naar famillie brengen. Haar moeder hield hem tegen.
Zelfs toen ze een miskraam kreeg sprak die niet tegen haar, wel een jaar lang.
Inderdaad, maar dat komt denk ik ook omdat bijna alles negatief is wat ze zegt, of met een hele strenge toonquote:Op maandag 22 februari 2021 15:23 schreef Windhapper het volgende:
Ik moest weinig van die Julie omdat het me een beetje een grijs muisje leek maar sindsdien is ze wat losser en mondiger geworden en ik moet toegeven nu vind ik het nog minder.
Wacht maar tot de kaas op is.......dan is ze nog eviler dan Danielle was met een token.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:23 schreef Windhapper het volgende:
Ik moest weinig van die Julie omdat het me een beetje een grijs muisje leek maar sindsdien is ze wat losser en mondiger geworden en ik moet toegeven nu vind ik het nog minder.
Dat is warmquote:Op maandag 22 februari 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er gaat iemand koud hebben vannacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
windkracht drie
Valt mee lijkt me. Of ze het gingen 2 weken geleden toen het -10 was, was een andere vraag
Ze hadden zijn immuniteit af moeten nemenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou BB liet wwel zien wie echt de baas is
Of ze is altijd al zo'n dwars kind geweest die zich niks liet zeggen.....Nu is het volgens mij wel weer goed met haar vader maar hij houdt er nog steeds niet van dat ze zo seksie gekleed gaat daarom durfde ze niet haar hele doorschijnende jurk mee te nemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel dat ze trust issues heeft
Dus het kan nog erger dat die roze sloeriejurk van laatst en die blauwe doorschijnjurk.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of ze is altijd al zo'n dwars kind geweest die zich niks liet zeggen.....Nu is het volgens mij wel weer goed met haar vader maar hij houdt er nog steeds niet van dat ze zo seksie gekleed gaat daarom durfde ze niet haar hele doorschijnende jurk mee te nemen.
Wat een nette bewoordingenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus het kan nog erger dat die roze sloeriejurk van laatst en die blauwe doorschijnjurk.
Kan er niks aan doen, maar vind het een ordinair en onfris mens.
Denk dat ze de sauna uit moestenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:32 schreef Krambo het volgende:
Hoorde ik Nick nou zeggen '' als dat zo nog 7 weken moet duren dan ben ik eruit''
Wat zou er gebeurd zijn?
waarom moesten ze de sauna uitquote:Op maandag 22 februari 2021 15:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat ze de sauna uit moesten
Zal wel weer vinden dat anderen ook wat in het huishouden moeten doen. Gaat ze daar nu ook al 4 weken morgen op aanspreken.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:32 schreef Krambo het volgende:
Hoorde ik Nick nou zeggen '' als dat zo nog 7 weken moet duren dan ben ik eruit''
Wat zou er gebeurd zijn?
Nee, geklaag over de regels van Mike en hoe die dan geïmplementeerd moeten worden.quote:
Zo mee eens, ook haar dans en ik weet de andere twerken ook maar zij krijgt zowat een orgasme op de dansvloer bah....quote:Op maandag 22 februari 2021 15:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus het kan nog erger dat die roze sloeriejurk van laatst en die blauwe doorschijnjurk.
Kan er niks aan doen, maar vind het een ordinair en onfris mens.
Binnen 7 weken is de finale, dan is hij er inderdaad uitquote:Op maandag 22 februari 2021 15:32 schreef Krambo het volgende:
Wat zou er gebeurd zijn?
Angst voor competitiequote:Op maandag 22 februari 2021 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi heeft nu al de creeps voor het luchtalarm volgende week
Wel grappig dat die Belgen dat zo interessant vinden. En dan naar buiten lopen om naar de lucht te kijken.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi heeft nu al de creeps voor het luchtalarm volgende week
Ja, het is niet echt duidelijk hoe lang ze vegan moeten blijven eten .. hup... ook sanctiequote:Op maandag 22 februari 2021 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Check Jill een plakje salami openen
Wat eigenlijk best raar is want vroeger in België kennende we dit ookquote:Op maandag 22 februari 2021 15:42 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Wel grappig dat die Belgen dat zo interessant vinden. En dan naar buiten lopen om naar de lucht te kijken.![]()
NIET.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:42 schreef MissyZ het volgende:
En Jill ook buiten slapen BB.
Nu doorpakken.
Jill;"oooh is salami ook vlees...."?
Kan iemand Jill uitleggen hoe Salami ondergronds groeit, net als wortel?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:42 schreef MissyZ het volgende:
Nu doorpakken.
als BB nu in ene sancties gaat opleggen hadden ze dat 2 weken geleden ook al mogen doen bij die polonaise sochtendsquote:Op maandag 22 februari 2021 15:42 schreef MissyZ het volgende:
Nu doorpakken.
Mike flink wat straf gekregen van BBquote:
Ze zei het niet, maar ik hoorde het haar zeggen.....quote:Op maandag 22 februari 2021 15:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan iemand Jill uitleggen hoe Salami ondergronds groeit, net als wortel?
BB bemoeit zich in ene met dingen.. maar dat gehang mag gewoonquote:Op maandag 22 februari 2021 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mike flink wat straf gekregen van BB
Ja ben er ook wel klaar mee dat omhangen..quote:Op maandag 22 februari 2021 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB bemoeit zich in ene met dingen.. maar dat gehang mag gewoon
Nu schat ik Jill wel iets hoger in dan dat, maar ik verbaas mij weleens over de stupiditeit van mensen mbt eten. Melk en groente wat zou worden gemaakt in fabriekenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan iemand Jill uitleggen hoe Salami ondergronds groeit, net als wortel?
Precies. En als ze voor het diner kiezen, dan ook alleen Vegan tot het volgende ontbijtquote:Op maandag 22 februari 2021 15:45 schreef snetje het volgende:
Lunch is middag eten ... wat is het nu nog ... middag ... dus dan zouden na 18.00 weer alles mogen eten tot die tijd niet dus ...
Yess please! En meteen vanavond bekend makenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:45 schreef MissyZ het volgende:
Batterijwissel.....dikke kans dat we erna de nominaties krijgen.
Ik zet in op morgenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:45 schreef MissyZ het volgende:
is normaal rond deze tijdquote:Op maandag 22 februari 2021 15:45 schreef MissyZ het volgende:
Lunch is bij mij de middagmaaltijd, daarvoor en daarna kan je tussendoortjes nemen die niet tot de lunch behoren.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:45 schreef snetje het volgende:
Lunch is middag eten ... wat is het nu nog ... middag ... dus dan zouden na 18.00 weer alles mogen eten tot die tijd niet dus ...
Nou... Broccoli komt wel uit een lab van oorsprong. Daarom is het ook niet te vreten denk ikquote:Op maandag 22 februari 2021 15:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Nu schat ik Jill wel iets hoger in dan dat, maar ik verbaas mij weleens over de stupiditeit van mensen mbt eten. Melk en groente wat zou worden gemaakt in fabrieken
Lekker, met flink veel kaas erover.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou... Broccoli komt wel uit een lab van oorsprong. Daarom is het ook niet te vreten denk ik
Ontbijt 6-10 uurquote:Op maandag 22 februari 2021 15:47 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Lunch is bij mij de middagmaaltijd, daarvoor en daarna kan je tussendoortjes nemen die niet tot de lunch behoren.
Eten meneer Whuzz.. eten..quote:Op maandag 22 februari 2021 15:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou... Broccoli komt wel uit een lab van oorsprong. Daarom is het ook niet te vreten denk ik
Zonde van die kaasquote:Op maandag 22 februari 2021 15:47 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Lekker, met flink veel kaas erover.
En Brunch is:quote:Op maandag 22 februari 2021 15:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ontbijt 6-10 uur
Lunch: 12-14 uur
Avondeten: 17-19 uur
Alles daartussen is snackmoment
quote:Op maandag 22 februari 2021 15:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ontbijt 6-10 uur
KIJK DAN!quote:Op maandag 22 februari 2021 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eten meneer Whuzz.. eten..
niet zo'n taal he
okequote:Op maandag 22 februari 2021 15:50 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Was grapje van mij Mario, ze zei het niet echt.
Lekker gestoomd man.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
KIJK DAN!
[ afbeelding ]
Van die smerige groene bolletjes. Alsof je bloemkool een maand hebt laten liggen... Da's toch geen eten? Vies laboratoriumvoer
hier in spanje anders wat ruimerquote:Op maandag 22 februari 2021 15:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ontbijt 6-10 uur
Ook niet mijn favoriet...maar ja we blijven ten alle tijden netjesquote:Op maandag 22 februari 2021 15:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
KIJK DAN!
[ afbeelding ]
Van die smerige groene bolletjes. Alsof je bloemkool een maand hebt laten liggen... Da's toch geen eten? Vies laboratoriumvoer
oooh spanje... oooh wat mis ik dat!quote:Op maandag 22 februari 2021 15:51 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hier in spanje anders wat ruimer
ontbijt 6-10
lunch 13-16
diner 19-22
En Zoey dan!? Zij doet ook vies!quote:Op maandag 22 februari 2021 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriet...maar ja we blijven ten alle tijden netjes
Logisch, zou ik ook doenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:53 schreef MissyZ het volgende:
Liese gaf op Insta aan dat ze een relatie had met Souf, en was meteen 200 volgers kwijt....
ik woon hier al 7 jaarquote:Op maandag 22 februari 2021 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
oooh spanje... oooh wat mis ik dat!
Dat gevoel heb ik idd. Als ze er over beginnen krijgen een SL of wissel.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo horen we eigenlijk 0 nominatiepraat van Thomas en consorten de laatste dagen? Normaal gesproken kan vooral Matt niet ophouden daarover te praten. Zendt BB het niet meer uit?
Racistisch Vlaanderen, Daarom ben ik redelijk zeker dat Zoey tegen de eerste beste er meteen uitvliegt straks. Ook tegen een Matt of Juliequote:Op maandag 22 februari 2021 15:53 schreef MissyZ het volgende:
Liese gaf op Insta aan dat ze een relatie had met Souf, en was meteen 200 volgers kwijt....
Ja. Ik twijfel ook of ze het er nou niet over hebben of dat we het niet mogen horen.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo horen we eigenlijk 0 nominatiepraat van Thomas en consorten de laatste dagen? Normaal gesproken kan vooral Matt niet ophouden daarover te praten. Zendt BB het niet meer uit?
Lijkt dat wie die kant niet mogen horen inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo is dat nou weer racistisch? Als ik de kans krijg stem ik die smeerlap ook weg. Ben niet racistisch.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Racistisch Vlaanderen, Daarom ben ik redelijk zeker dat Zoey tegen de eerste beste er meteen uitvliegt straks. Ook tegen een Matt of Julie
Begin het met jullie eens te worden. Valt echt op dat ik ze nog niet een keer gehoord heb.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt dat wie die kant niet mogen horen inderdaad.
* capuchon_jongen is jaloersquote:
Heeft niks met racisme te maken. Punt is eerder dat een vrouw een vriendin krijgt en dat daarmee de kansen slinken van een manfiguur. Ze is dan niet meer interessant of relevant.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Racistisch Vlaanderen, Daarom ben ik redelijk zeker dat Zoey tegen de eerste beste er meteen uitvliegt straks. Ook tegen een Matt of Julie
Lekker .. ik doe hawaiiquote:Op maandag 22 februari 2021 15:57 schreef Benny het volgende:
Morgen hebben we pizzadag. Iedereen mag zijn eigen pizza maken
Daarom ligt Mike er ook alleenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor ik zit in dat BB huis. En ik ben zeer goede vrienden met Mike, heb de beste klik met hem in het huis. Dan had ik gewoon meegedaan met hem , buiten slapen.
Ananas op een pizza kan en wil ik niet begrijpenquote:
Met Mike wilden ze het er niet over hebben want die vertrouwde ze niet, Jill wilt het er niet meer over hebben want die snapt het toch niet en doet wat Thomas zegt. Volgens mij ook een beetje berusting want ze hebben het totaal niet in de hand, het is eigenlijk Jill + Thomas (+ Matt) en 2 of 3 wildcards.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
kan zonder problemen hoor, werk genoeg hier ook voor nederlandstaligen, woon 20 km van barcelona op 200 m van de zee. nu werk ik van thuis, maar normaal ga ik dan met de trein naar Barcelona om te werken.quote:
Samen op dat bedje?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jill dat ze ook zou gaan
Dichtbij Rhoses?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:59 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
kan zonder problemen hoor, werk genoeg hier ook voor nederlandstaligen, woon 20 km van barcelona op 200 m van de zee. nu werk ik van thuis, maar normaal ga ik dan met de trein naar Barcelona om te werken.
De naam is Michel, want op Nick willen ze niet allemaal?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:03 schreef Benny het volgende:
Voor iedereen daar aan tafel is 1 naam duidelijk. De ander niet.
Thomas: "We gaan het toch niet overeenkomen over 1 naam. Dus laten we het zo houden"
Nice
Dat is helemaal correctquote:Op maandag 22 februari 2021 16:04 schreef MissyZ het volgende:
[..]
De naam is Michel, want op Nick willen ze niet allemaal?
Of heb ik dat verkeerd?
Ja het verandert hier per uur he.quote:
Dan wordt het Michel - Thomas - Jillquote:Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zonder dat Big Brother iets onderneemt kunnen we er zeker van zijn dat Jill en Thomas er straks opstaan dus.
Nice, dus Michel en verspreide stemmen. Dan wordt het toch een beetje spannendquote:Op maandag 22 februari 2021 16:03 schreef Benny het volgende:
Voor iedereen daar aan tafel is 1 naam duidelijk. De ander niet.
Thomas: "We gaan het toch niet overeenkomen over 1 naam. Dus laten we het zo houden"
Nice
Dan opnieuw Zoey in een sleutelpositie.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nice, dus Michel en verspreide stemmen. Dan wordt het toch een beetje spannend
Nee dan mag Mike er 1 vanaf halen.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nice, dus Michel en verspreide stemmen. Dan wordt het toch een beetje spannend
Als Mike doet wat die doen moet is het 6 x T en 6x Jquote:Op maandag 22 februari 2021 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus:
5 keer Thomas
5 Keer Jill
4 keer Michel als Mike niet Michel stemt, of 5 keer Michel
4-5 stemmen op andere bewoners.
Niet gehoordquote:Op maandag 22 februari 2021 16:11 schreef Benny het volgende:
"Huismeester Mike, kom naar de dagboekkamer"
nu al nomineren is pas maandag dan doen ze dat toch nog nietquote:
Moest wel een SL voorstellen geloof ikquote:Op maandag 22 februari 2021 16:12 schreef Benny het volgende:
Mike in de dagboekkamer en we krijgen gewoon beeld.
Mike gaat dus met iets terugkomen
Ja de boodschappenquote:Op maandag 22 februari 2021 16:12 schreef Benny het volgende:
Mike in de dagboekkamer en we krijgen gewoon beeld.
Mike gaat dus met iets terugkomen
Voorheen wel maar laatste 2 weken op dinsdagquote:Op maandag 22 februari 2021 16:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu al nomineren is pas maandag dan doen ze dat toch nog niet
Et tu Juliequote:Op maandag 22 februari 2021 16:15 schreef Benny het volgende:
Matt staat weer op de banken te dansen/springen
Hebben ze daar nooit geleerd dat je niet op de banken mag staan/springen?
ik snap dat ook niet, doen ze thuis vast ook nietquote:Op maandag 22 februari 2021 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie gedraagt zich weer even als een ouwe tang .. snapt niet waarom de jeugd op de banken danst
Laat z'n moeder het maar niet zienquote:Op maandag 22 februari 2021 16:15 schreef Benny het volgende:
Matt staat weer op de banken te dansen/springen
Hebben ze daar nooit geleerd dat je niet op de banken mag staan/springen?
Daarom juist .... is toch leuk ... en hier kan hetquote:Op maandag 22 februari 2021 16:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet, doen ze thuis vast ook niet
Snap ik ook niet, die mensen zijn allemaal volwassen, je springt toch ook niet op je bankstel thuis?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie gedraagt zich weer even als een ouwe tang .. snapt niet waarom de jeugd op de banken danst
dat is niet leukquote:Op maandag 22 februari 2021 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daarom juist .... is toch leuk ... en hier kan het
SSttttt dacht het zelfde maar dan zijn we oude tangen.....quote:Op maandag 22 februari 2021 16:15 schreef Sestra666 het volgende:
waarom steeds over de banken rennen
Vind het zo respectloos. Kan het ook niet handelen als kinderen dat doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:17 schreef MissyZ het volgende:
Weer met julie eens hier. Ook ik irriteer me scheel aan dat op de banken springen!!!!!
Waarom?
Is dat je opvoeding?
Hij moet buiten de slaapkamer slapen, niet buiten (zie zijn regels)quote:Op maandag 22 februari 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er gaat iemand koud hebben vannacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
windkracht drie
Valt mee lijkt me. Of ze het gingen 2 weken geleden toen het -10 was, was een andere vraag
Ze glipten naar binnen toen Mike eruit kwamquote:Op maandag 22 februari 2021 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
De DBK is geen speeltuin Aldus de STEM
Tsje doe die deur dan niet open om ze er in te laten... eikels
[ afbeelding ]
ze glipten binnen toen mike buiten kwamquote:Op maandag 22 februari 2021 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Korte metten vandaag.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:29 schreef engine het volgende:
BB met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag
Kijk beter de streamquote:Op maandag 22 februari 2021 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ahh... dan heeft BB er knap lang over gedaan om dat op te merkenquote:Op maandag 22 februari 2021 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze glipten naar binnen toen Mike eruit kwam
Het lijkt me ook dat 'de stem' gewoon thuis zit, dus even ingeseind moest worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh... dan heeft BB er knap lang over gedaan om dat op te merken....
BB heeft dan knap lang meegespeeld....quote:Op maandag 22 februari 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk beter de stream
Ze zijn er tussen geglipt wanneer Mike eruit kwam...
Is het ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big brother stem lijkt me vandaag gewoon live.
Langquote:Op maandag 22 februari 2021 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB heeft dan knap lang meegespeeld.... eikel
EEEEEEENquote:
Jaja.. gewoon die deur openlaten kwam niet bij ze op natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2021 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lang
Precies 15 seconden nadat Thomas en Jill zich verstopt hebben riep BB door de stem: "Matt, jill en thomas zitten in de dagboekkamer"
Jill-modus ON: Hahaaha hij zei IK KOM! Ik zat niet eens aan zijn PIEMELquote:Op maandag 22 februari 2021 16:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Een.., Twee...
, Drie...
, Vier
, Vijf
![]()
[..]
Dertig, IK KOOMMMM
quote:Op maandag 22 februari 2021 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 22 februari 2021 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas ligt toch in de groene slaapkamer achter het achterste bed?
En julie buiten ook geen kroepoek maar chips hahaquote:Op maandag 22 februari 2021 16:40 schreef Whuzz het volgende:
Jill kaant nog maar eens een bak kroepoek weg
quote:Op maandag 22 februari 2021 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En julie, zoey en naomi buiten ook geen kroepoek maar chips haha
Ik was eerderquote:Op maandag 22 februari 2021 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick ensceneert een foto zodat hij Rudy straks thuis op de kast kan zetten
[ afbeelding ]
Moet je eerst 7 weken voor kokenquote:
Julie gooit toch zoiezo altijd de ½ weg da's zonde..quote:Op maandag 22 februari 2021 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Is niet zo veel groenten voor 10 personen zo te zien. 1 ovenplaat maar vol.
Mogen ze best vasthoudenquote:Op maandag 22 februari 2021 16:52 schreef freaky40 het volgende:
BB heeft eindelijk een andere preset: streng i.p.v. van mieterig en lafjes.
Courgetteblubber.. lepel erbij , of zwargeblakerde brokken.. mes erbij een win win situatiequote:Op maandag 22 februari 2021 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben een leek met groenten in de oven, maar moeten die wortelen niet eerst iets worden voorgekookt om dezelfde gaarheid te krijgen als die paprika en courgette
Dat zou wel slim zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 16:52 schreef Windhapper het volgende:
Doen ze nu een vegan avondmaal om Mike uit de tuin te redden?
heb niet de indruk dat het ook zo lkkr gaat zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben een leek met groenten in de oven, maar moeten die wortelen niet eerst iets worden voorgekookt om dezelfde gaarheid te krijgen als die paprika en courgette
nope, lunch of avondeten.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling....ontbijt lunch en avondeten.
Nu mag ie zelf op het veldbedje slapen en buiten dan nogquote:Op maandag 22 februari 2021 16:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nope, lunch of avondeten.
[ afbeelding ]
of. niet en.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh een week Vegan Lunch en Diner
nah duur gebbetje
Ze mist haar kiendjes te ergquote:Op maandag 22 februari 2021 17:05 schreef Italy1404 het volgende:
Zegt Julie nou dat ze echt niet gelukkig is? 😳
Snap ik ook echt niet. Pannenkoek is het met een te groot ego 🤮quote:Op maandag 22 februari 2021 17:04 schreef Sunflower01 het volgende:
Hoe kan Michel nou zo populair zijn? Buiten dat ik het een vreselijke vent vind, hoor ik alleen maar gezeur over hem...
Misschien de stille gluurders?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:04 schreef Sunflower01 het volgende:
Hoe kan Michel nou zo populair zijn? Buiten dat ik het een vreselijke vent vind, hoor ik alleen maar gezeur over hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |