Dat laatste.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik hoor allemaal gekraak. Ligt dat aan mijn AirPods of aan de microfoons van de bewoners?
Ja die moet ik toelichten. Hier noemen we bepaalde type meisjes wel eens een hockeytutje.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat maakt haar dan een hockeytrutje? die zitten daar volgens mij niet
Alles verteld?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een kansloze SL. Alles is al verteld
Waarom steeds een SL, konden ze niet naar de sauna overschakelen ofzo?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En wel een beetje nutteloze SL.. doe het dan gelijk .. nu heeft ze alles al verteld.
Als hij de streams volgt, had hij het gewetenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Over een nare ervaring (miskraam) van Zoey
Ik snap ergens wel dat ze trust issues heeftquote:Op maandag 22 februari 2021 15:22 schreef MissyZ het volgende:
Zoey had tijdens haar 1e zwangerschap de grootste ruzie met haar pa.
Je mocht bij haar thuis al geen vriendje, en laat staan zwanger thuiskomen. Hij wilde haar naar famillie brengen. Haar moeder hield hem tegen.
Zelfs toen ze een miskraam kreeg sprak die niet tegen haar, wel een jaar lang.
Inderdaad, maar dat komt denk ik ook omdat bijna alles negatief is wat ze zegt, of met een hele strenge toonquote:Op maandag 22 februari 2021 15:23 schreef Windhapper het volgende:
Ik moest weinig van die Julie omdat het me een beetje een grijs muisje leek maar sindsdien is ze wat losser en mondiger geworden en ik moet toegeven nu vind ik het nog minder.
Wacht maar tot de kaas op is.......dan is ze nog eviler dan Danielle was met een token.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:23 schreef Windhapper het volgende:
Ik moest weinig van die Julie omdat het me een beetje een grijs muisje leek maar sindsdien is ze wat losser en mondiger geworden en ik moet toegeven nu vind ik het nog minder.
Dat is warmquote:Op maandag 22 februari 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er gaat iemand koud hebben vannacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
windkracht drie
Valt mee lijkt me. Of ze het gingen 2 weken geleden toen het -10 was, was een andere vraag
Ze hadden zijn immuniteit af moeten nemenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou BB liet wwel zien wie echt de baas is
Of ze is altijd al zo'n dwars kind geweest die zich niks liet zeggen.....Nu is het volgens mij wel weer goed met haar vader maar hij houdt er nog steeds niet van dat ze zo seksie gekleed gaat daarom durfde ze niet haar hele doorschijnende jurk mee te nemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel dat ze trust issues heeft
Dus het kan nog erger dat die roze sloeriejurk van laatst en die blauwe doorschijnjurk.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of ze is altijd al zo'n dwars kind geweest die zich niks liet zeggen.....Nu is het volgens mij wel weer goed met haar vader maar hij houdt er nog steeds niet van dat ze zo seksie gekleed gaat daarom durfde ze niet haar hele doorschijnende jurk mee te nemen.
Wat een nette bewoordingenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus het kan nog erger dat die roze sloeriejurk van laatst en die blauwe doorschijnjurk.
Kan er niks aan doen, maar vind het een ordinair en onfris mens.
Denk dat ze de sauna uit moestenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:32 schreef Krambo het volgende:
Hoorde ik Nick nou zeggen '' als dat zo nog 7 weken moet duren dan ben ik eruit''
Wat zou er gebeurd zijn?
waarom moesten ze de sauna uitquote:Op maandag 22 februari 2021 15:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat ze de sauna uit moesten
Zal wel weer vinden dat anderen ook wat in het huishouden moeten doen. Gaat ze daar nu ook al 4 weken morgen op aanspreken.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:32 schreef Krambo het volgende:
Hoorde ik Nick nou zeggen '' als dat zo nog 7 weken moet duren dan ben ik eruit''
Wat zou er gebeurd zijn?
Nee, geklaag over de regels van Mike en hoe die dan geïmplementeerd moeten worden.quote:
Zo mee eens, ook haar dans en ik weet de andere twerken ook maar zij krijgt zowat een orgasme op de dansvloer bah....quote:Op maandag 22 februari 2021 15:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus het kan nog erger dat die roze sloeriejurk van laatst en die blauwe doorschijnjurk.
Kan er niks aan doen, maar vind het een ordinair en onfris mens.
Binnen 7 weken is de finale, dan is hij er inderdaad uitquote:Op maandag 22 februari 2021 15:32 schreef Krambo het volgende:
Wat zou er gebeurd zijn?
Angst voor competitiequote:Op maandag 22 februari 2021 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi heeft nu al de creeps voor het luchtalarm volgende week
Wel grappig dat die Belgen dat zo interessant vinden. En dan naar buiten lopen om naar de lucht te kijken.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi heeft nu al de creeps voor het luchtalarm volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |