?quote:Op maandag 22 februari 2021 03:20 schreef chufi het volgende:
Maar Thomas en Jill liggen normaliter boven ...
Fake news.quote:Op maandag 22 februari 2021 03:37 schreef NBWtje het volgende:
Oh Mike is naar de andere kamer verhuisd na zijn gesprek met Nick
Wilde nacht gehad met Jillquote:Op maandag 22 februari 2021 07:09 schreef Toweler het volgende:
Hoezo slaapt Thomas niet in z'n eigen bed?
Zo lijkt de story welquote:Op maandag 22 februari 2021 08:17 schreef Jockari het volgende:
Matt en Jill behalen belgische krant: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210221_97516379
Amper beweging maar.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:17 schreef Jockari het volgende:
Matt en Jill behalen belgische krant: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210221_97516379
Mike was toch al voor geen cent te vertrouwen, dus misschien moeten ze die inwisselen voor een ander (Zoey)quote:Op maandag 22 februari 2021 08:36 schreef Kefke04 het volgende:
de uitval van jill tegen mike op het feestje, heeft zich tegen hen gekeerd
Dat zij hij gister .. die mag van de top 6 weg ... samen met Michel .. want zijn top4 is dan met Liese, Naomi en Mikequote:Op maandag 22 februari 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
Maar in het hele verhaal van Nick komt Julie dus ook niet voor?? Kan ik dan een voorzichtige conclusie trekken dat Nick niets heeft met Julie
Mee eens. Maar daar heeft K3 nog steeds moeite mee... die denken nog steeds Zoey nooit op hen zou stemmen en hebbe haar beloofd dat ook niet te doen. En ze willen geen Mike acties doen door hun belofte te breken.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze moeten gewoon Matt en Zoey stemmen. Kunnen ze de loyaliteit van Mike testen.
Als hij inderdaad aan hun kant staat, staan Nick en Michel er dan niet op.
Zou kunnen, maar de laatste weken heeft BB dat steeds op dinsdag gedaan toch?quote:
Geloof niet dat hij de finale zonder Michel ziet en dat betekent dat hij keihard zit te liegen .. of hij moet zelf hebben bedacht dat hij van Michel niet gaat winnenquote:Op maandag 22 februari 2021 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zij hij gister .. die mag van de top 6 weg ... samen met Michel .. want zijn top4 is dan met Liese, Naomi en Mike
Hij vergeet even Thomas, die moeilijk naar huis te spelen is, zeker straks als underdog.
Ja, ik weet het ook niet. Nick zegt altijd dat hij niet wil liegen en bedriegen om te winnen. Maar ja, hij kan niet met alle 5 naar de finale....quote:Op maandag 22 februari 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij de finale zonder Michel ziet en dat betekent dat hij keihard zit te liegen .. of hij moet zelf hebben bedacht dat hij van Michel niet gaat winnen
Ja dat.. ze hadden het beter de slechtste nominatie show kunnen noemenquote:Op maandag 22 februari 2021 08:54 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop zo vandaag, want dan kunnen we de rest van de week over de volgende nominaties hebben!
En vooral niet recht in zijn gezichtquote:Op maandag 22 februari 2021 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Nick zegt altijd dat hij niet wil liegen en bedriegen om te winnen. Maar ja, hij kan niet met alle 5 naar de finale....
Ik kan de loyaliteit van Nick niet meer peilen.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
Maar in het hele verhaal van Nick komt Julie dus ook niet voor?? Kan ik dan een voorzichtige conclusie trekken dat Nick niets heeft met Julie
Kan me goed voorstellen dat hij daar niks mee heeft.. voegt echt weinig toe.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik kan de loyaliteit van Nick niet meer peilen.
Hij is de laatste tijd meer met Mike opgetrokken dan Michel.
Maar hij geeft veel meer informatie prijs tegen Michel. Mike hoort hij vooral aan.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik kan de loyaliteit van Nick niet meer peilen.
Hij is de laatste tijd meer met Mike opgetrokken dan Michel.
Wikipedia misschien?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:00 schreef suzi1 het volgende:
is er ergens nog een volgorde van binnenkomers te vinden. in welke week ofzo?
Zoey tegelijk met Jill?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
Thomas Naomi en Liese zijn oldies
Dan Nick
Dan Jill
Dan Michel en Julie toch?
Matt Mike
we missen dan zoey nog. zat die in een doos met jill, rene en pat?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
Dan Nick
Dan Jill
Matt Mike
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
Dan Nick
Dan Jill en Zoey
Matt Mike
het is ontbijt, geen lunch of dinerquote:Op maandag 22 februari 2021 09:03 schreef Angelique61 het volgende:
Ik zie eitjes liggen, dat is toch niet vegan?
Euh ik dacht ontbijt en dinerquote:Op maandag 22 februari 2021 09:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het is ontbijt, geen lunch of diner
Helemaal mee eensquote:Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef suzi1 het volgende:
ik vind michel nog steeds niet bij de oldies horen. dan toch eerder jill
ja zaterdag groots feest nav 50 dagen in het huisquote:Op maandag 22 februari 2021 09:05 schreef Rockiejj het volgende:
Heb ik dit weekend nog iets bijzonders gemist?
Jill is een week eerder gekomen, maar ook een week weggeweest. Per saldo zitten ze er dan even lang.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
Dan Nick
Dan Jill
Matt Mike
Oei, dat is een gemis dat ik dat heb gemist. En ik zag iets van Jill en Matt voorbijkomen?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja zaterdag groots feest nav 50 dagen in het huis
leuke muziek van de 3 djs in huis, al was t van zoey 3x niks
tot 2 keer toe werd de drank aangevuld
dansen en zuipen en bezopen
zondag luierdag
Ja samen met Michel en Patrick, in het Gemaskerde Bal spelquote:Op maandag 22 februari 2021 09:08 schreef suzi1 het volgende:
ik kan me de binnenkomst van julie niet echt herinneren. ja dat ze zich gelijk bij k3 aansloot
maar kwam ze samen met michel, en hoe dan nav wat. als vervangers van?
Was toch met die opdracht dat Nick verkleed moest en moest kiezen wie de inwoners waren.. die ook verkleed warenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:08 schreef suzi1 het volgende:
ik kan me de binnenkomst van julie niet echt herinneren. ja dat ze zich gelijk bij k3 aansloot
maar kwam ze samen met michel, en hoe dan nav wat. als vervangers van?
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten ook aan tafel als 2 groepen.. met Mike als middelman
ja dat is een apart verhaal. wat heel veel uitgemeten wordt in het nieuws. als dat ze van bil zijn gegaan of handwerk. niets daarvan is waar. 90% van cos zegt dat er niets is gebeurd.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oei, dat is een gemis dat ik dat heb gemist. En ik zag iets van Jill en Matt voorbijkomen?
ah ja dat was het, bedankt. heb die uitzending toevallig niet bekeken.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja samen met Michel en Patrick, in het Gemaskerde Bal spel
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2021quote:Op maandag 22 februari 2021 09:07 schreef engine het volgende:
Hoeveel later dan Jill kwam Michel dan? Een week?
Als je een beetje mensenkennis/ psychologie van de koude grond hebt doorzie je dit soort zaken heel snel.. jammer dat er niet dergelijke personen in de groep zitten..quote:Op maandag 22 februari 2021 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Echt he. Hoe doorzichtig mensen zijn als ze niet op hun hoede zijn.
Goedemorgen
tnxquote:Op maandag 22 februari 2021 09:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2021
thomas heeft beide nodig, anders komt ie aan niet genoeg stemmenquote:Op maandag 22 februari 2021 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mike was toch al voor geen cent te vertrouwen, dus misschien moeten ze die inwisselen voor een ander (Zoey)
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2021
quote:Op maandag 22 februari 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij de finale zonder Michel ziet en dat betekent dat hij keihard zit te liegen .. of hij moet zelf hebben bedacht dat hij van Michel niet gaat winnen
En ze zegt nog net niet dat ze hem voor de knaakjes heeft.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hoeveel spelinformatie wil je hebben .. ze noemt nog net geen namen
Structureel foutje: BB beslist!quote:Op maandag 22 februari 2021 00:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch wel in BB Nederland ... je hebt ook nog de kijkers die iemand mogen omdat die persoon oprecht is en dat vergeten ze ... de kijker beslist ...
GEwoon in 1 keer van de gameroom naar de DBKquote:Op maandag 22 februari 2021 09:29 schreef suzi1 het volgende:
ja dan na die twist niet meer met elkaar kunnen praten en dan tjop tjop 1 voor 1 naar de dbk
Een cosser blijft altijd hopen op een beter spelverloopquote:Op maandag 22 februari 2021 09:29 schreef suzi1 het volgende:
ja dan na die twist niet meer met elkaar kunnen praten en dan tjop tjop 1 voor 1 naar de dbk
dat is meestal met de weekopdrachtquote:Op maandag 22 februari 2021 09:27 schreef Benny het volgende:
Ze zullen vast morgen wel weer nomineren.
Vandaag boodschappenspel. Meestal is die een beetje aan het begin van de dag.
Hopelijk zit er ook weer een twist voor de nominaties in
Dan moet je ze wel allemaal apart zetten.. anders wordt het nog stiekem overleggenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:30 schreef diditje64 het volgende:
Dat zouden ze moeten doen, zonder aankondiging op donderdag avond na het vertrek van een bewoner gelijk nomineren
Je hebt gelijk. Die is meestal nog voor de nominatiesquote:Op maandag 22 februari 2021 09:32 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat is meestal met de weekopdracht
Op 9-2 verteld hij 's nachts aan Pat (meen dat er nog iemand bij zat) dat hij van 27 dec tot 21 Jan in een hotel zat als standby. Hij vond het super fijn daar bla bla lekker eten.... betaald mocht af en toe naar huis ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 01:33 schreef Silves het volgende:
iemand nog het filmpje, waar Mike zegt tegen jillbill, dat hij vanaf dag 1 de reserve was, als er iemand uit zou vallen, en dat hij de gehele tijd standby moest zijn? of weer lulkoek van de werkeloos .
Hey Greys... wij moeten gewoon op ons gevoel stemmen he. Niet zoals die anderen. Wij gaan op gevoel.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:33 schreef greysbones het volgende:
Gewoon een script schrijven voor een BB bedacht door de COS..
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey Greys... wij moeten gewoon op ons gevoel stemmen he. Niet zoals die anderen. Wij gaan op gevoel.
Wat is jouw gevoel? Ik heb het gevoel dat Benny gewoon weinig aan de groep bijdraagt. Voor mijn gevoel denkt hij dat hij hier het alleenrecht heeft om te vertellen wie wat mag zeggen. Puur mijn gevoel he... Dus dat je weet wat mijn gevoel hier bij is. als ik... PUUR OP GEVOEL... moet stemmen, tja... dan stem ik Benny. Niet tactisch ofzo he. Gewoon... gevoel.
Oke. Nu ik dit weet... Nu gaat het spel echt beginnen!111!!einz!11!quote:Op maandag 22 februari 2021 09:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey Greys... wij moeten gewoon op ons gevoel stemmen he. Niet zoals die anderen. Wij gaan op gevoel.
Wat is jouw gevoel? Ik heb het gevoel dat Benny gewoon weinig aan de groep bijdraagt. Voor mijn gevoel denkt hij dat hij hier het alleenrecht heeft om te vertellen wie wat mag zeggen. Puur mijn gevoel he... Dus dat je weet wat mijn gevoel hier bij is. als ik... PUUR OP GEVOEL... moet stemmen, tja... dan stem ik Benny. Niet tactisch ofzo he. Gewoon... gevoel.
Whuzzz.. oprecht.. Benny?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan weet je wel of je nog een kans maakt om te winnen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:40 schreef Kefke04 het volgende:
Michel wil dus nog steeds zich zelf laten nomineren, blijft een geniale zet die zelfs thomas niet gaat zien aankomen.
Heee Benny vriend..quote:Op maandag 22 februari 2021 09:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Oke. Nu ik dit weet... Nu gaat het spel echt beginnen!111!!einz!11!
Ik ga slidings maken. Dus pas maar op
Die gozer heeft al zo veel meegemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Op 9-2 verteld hij 's nachts aan Pat (meen dat er nog iemand bij zat) dat hij van 27 dec tot 21 Jan in een hotel zat als standby. Hij vond het super fijn daar bla bla lekker eten.... betaald mocht af en toe naar huis ook.
Werd daar vaak gebeld door een psych die checkte hoe het met hem ging en of hij het dan niet erg vond dat hij (nog) niet het huis in ging en anderen wel.. Vond hij niet erg want hij had het prima naar zijn zin in het hotel...
Vertelde toen ook dat hij ook (in zijn ogen) vals beschuldigd was van poging tot verkrachting. Hij wilde geen sex omdat ze te dronken was, meisje had hem beschuldigd van GHB in haar drankje te hebben gedaan.
Hij zat toen op de praatstoel over zijn persoonlijke leven. (schulden, in auto geslapen, bkr etc).
Heeft later aan Jill verteld over het hotel.(niet gezien, op 9-2 wel gezien)
Ik geloof dat hij veel heeft meegemaakt, maar niet zoveel als hij zegt. Hij maakt het zelf ook aardig lastig te filteren, wat wel en niet waar is.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:44 schreef brasta het volgende:
[..]
Die gozer heeft al zo veel meegemaakt.
Daar kunnen velen wat van leren
Ok... nu je dat zo zegt is mijn gevoel inderdaad wat veranderd. Ieder moet uiteraard voor ZICH beslissen wat hij stemt he, ik wil niemand dwingen ergens toe. Maar we moeten wel goed nadenken over ons gevoel he...quote:Op maandag 22 februari 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whuzzz.. oprecht.. Benny?
Ik vind dat oprecht niet kunnen., hij is een van de eerste bewoners van de COS en is oprecht een man die het beste met ons voor heeft.. als ik echt iemand moet nomineren.. tja.. we zijn toch allemaal vrienden hier in de COS. Maar als ik echt iemand moet kiezen dan moet het maar Mario zijn.. die wordt soms zooooo boos ..
Oprecht
Ja. Ik had ook het idee dat er niet veel animo was voor het Michel planquote:Op maandag 22 februari 2021 09:49 schreef engine het volgende:
Wil Nick alsnog Jill en Thomas nomineren?
Waarom zou het niet waar zijn?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij veel heeft meegemaakt, maar niet zoveel als hij zegt. Hij maakt het zelf ook aardig lastig te filteren, wat wel en niet waar is.
Ja, Nick begrijpt dat het plan van Michel om zichzelf te nomineren een dom plan is.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:49 schreef engine het volgende:
Wil Nick alsnog Jill en Thomas nomineren?
En Naomi vroeg dit omdat ze hetzelfde wil stemmen. Dus die gaat dan ook niet mee stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Ik had ook het idee dat er niet veel animo was voor het Michel plan
Oh ja lekker, verrassend wel weer dat ze een beetje spanning proberen te creëeren..quote:Op maandag 22 februari 2021 09:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat is een apart verhaal. wat heel veel uitgemeten wordt in het nieuws. als dat ze van bil zijn gegaan of handwerk. niets daarvan is waar. 90% van cos zegt dat er niets is gebeurd.
dat zal ook vast in de tvshow voorbij komen. ze geven er een draai aan zodat het lijkt of er toch iets tussen hen speelt of heeft gespeeld.
eerlijk gezegt word ik daar een beetje naar van. maar dat is tv.
Hebben we straks Thomas, Jill, Nick en Michel waar Mike uit moet kiezenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
En Naomi vroeg dit omdat ze hetzelfde wil stemmen. Dus die gaat dan ook niet mee stemmen.
Leren hoe niet te doen dus.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:44 schreef brasta het volgende:
[..]
Die gozer heeft al zo veel meegemaakt.
Daar kunnen velen wat van leren
Moet ik me zorgen maken???quote:Op maandag 22 februari 2021 09:52 schreef suzi1 het volgende:
benny is wel altijd degene die een topic opruimt. dus die moeten we houden?
en die mensen die nooit een topic openen na hun lapo, tja wat vinden we daarvan?
Voor een groot deel technische onkunde.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:52 schreef suzi1 het volgende:
en die mensen die nooit een topic openen na hun lapo, tja wat vinden we daarvan?
Ik vind het plan michel veiliger dan vertrouwen op Mikequote:Op maandag 22 februari 2021 09:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Nick begrijpt dat het plan van Michel om zichzelf te nomineren een dom plan is.
Wel mooi... Naomi weet niet wat ze moet stemmen. Dus ze gaat naar Michel. "Matt en mij. Maar vraag nog even aan Nick".
Nick: "Jill en Thomas"
Nou. Nu is Naomi echt geholpen
Ja, die dragen eigenlijk niets bij .. wil je die wel binnen boord houden!quote:Op maandag 22 februari 2021 09:52 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij veel heeft meegemaakt, maar niet zoveel als hij zegt. Hij maakt het zelf ook aardig lastig te filteren, wat wel en niet waar is.
Hoezo Mike stemt niet op Nick, dus Nick kan nooit 5 stemmen hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Nick begrijpt dat het plan van Michel om zichzelf te nomineren een dom plan is.
Wel mooi... Naomi weet niet wat ze moet stemmen. Dus ze gaat naar Michel. "Matt en mij. Maar vraag nog even aan Nick".
Nick: "Jill en Thomas"
Nou. Nu is Naomi echt geholpen
zolang jij mij back up geeft is alles goed tussen ons. ik zal je dan evt vrijstellen! want ik denk cm (cosmeester) te wordenquote:
Ik vind dat Nick ineens wel heel veel vertrouwen heeft in Mike.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Hebben we straks Thomas, Jill, Nick en Michel waar Mike uit moet kiezen
Raussssquote:Op maandag 22 februari 2021 09:52 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, die dragen eigenlijk niets bij .. wil je die wel binnen boord houden!
Ook met Michel's plan moet je vertrouwen op Mike. Michel's plan kan net zo goed als volgt uitpakken:quote:Op maandag 22 februari 2021 09:56 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik vind het plan michel veiliger dan vertrouwen op Mike
Ja. Die hebben we eerder gezien in de nominatieronde Daan - Els - Nathaliequote:Op maandag 22 februari 2021 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
K5 weet zichzelf wel altijd zo ontzettend in de eigen voet te schieten.
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zolang jij mij back up geeft is alles goed tussen ons. ik zal je dan evt vrijstellen! want ik denk cm (cosmeester) te worden
Dat kan tactisch slim zijn ja. Ik zou niet rinardo doen... die bijt zo in je nek johquote:Op maandag 22 februari 2021 09:58 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet ik dan maar gewoon een setje worden met iemand??
Alleen als diegene dan populair is.. kom je toch weer op Benny uitquote:Op maandag 22 februari 2021 09:58 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet ik dan maar gewoon een setje worden met iemand??
Hij stoorde ook als een gekquote:Op maandag 22 februari 2021 10:04 schreef Whuzz het volgende:
Julie Controleer je zender!
Naomi: Ja die zit onder je tshirt
Nee kut. Jullie fluisteren
Heb er een beetje raar gevoel bij....Nooit zou hij voor zichzelf een risico lopen, en wat zijn vrouw heeft gezegd heeft hij goed in zijn oren geknoopt. Als hij Michel kan helpen ok. Maar moet hij daarvoor te veel doen of juist laten. Dan laat hij het gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind dat Nick ineens wel heel veel vertrouwen heeft in Mike.
Of wil hij stiekem toch Michel lozen?
Ik snap alleen nog steeds niet goed wat dat toevoegt, want hij is de enige waar kamp Thomas wél unaniem over is... je kunt er dan gewoon beter op gokken dat de anderen het niet eens worden over de nummer 2 van K5 die ze moeten kiezen, waardoor je als K5 in ieder geval twee man op 5 stemmen hebt staan vanuit kamp Thomas.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:40 schreef Kefke04 het volgende:
Michel wil dus nog steeds zich zelf laten nomineren, blijft een geniale zet die zelfs thomas niet gaat zien aankomen.
Dat. EN als ze daar wél over eens zijn, dan heb je 4 man met 5 stemmen, mag Mike er maar 1 vrijspelen en moet de kijker weer uit 3 kiezen. Dan heb je in elk geval één iemand van groep-Zoey op de bank en maak je kans.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog steeds niet goed wat dat toevoegt, want hij is de enige waar kamp Thomas wél unaniem over is... je kunt er dan gewoon beter op gokken dat de anderen het niet eens worden over de nummer 2 van K5 die ze moeten kiezen, waardoor je als K5 in ieder geval twee man op 5 stemmen hebt staan vanuit kamp Thomas.
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:07 schreef suzi1 het volgende:
cos helpt mij momenteel mijn leven door te komen. het zijn zware tijden.
Dit dus, deze tactiek is de meest riskante om op Mike te vertrouwen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook met Michel's plan moet je vertrouwen op Mike. Michel's plan kan net zo goed als volgt uitpakken:
Michel - 9 stemmen (iedereen behalbe Michel)
Matt: - 5 stemmen (K5)
Nick - 5 Stemmen (Zoey's groepje en Mike)
Dan mag Mike iemand vrijstellen en kiest hij Matt (gevaarlijk he... Mike vertrouwen...)
En dan is het Nick vs Michel. Kan Michel naar huis
Ook een zeikerd af en toequote:Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef greysbones het volgende:
Naomi die weer helemaal mottig wordt
DIe helemaal verdrietig en naar was van dxe stemmen tegen haar, maar meedogenloos anderen nomineert en dan alles oneerlijk vindtquote:
Dit, alleen zit er een onderlinge loyaliteit tussen de dames die dat moeilijk maakt... als Mike geen HM was geworden was het een ABC-tje geweest deze week: Mike en Mattquote:Op maandag 22 februari 2021 10:10 schreef Oranos het volgende:
K5, nomineer de 2 zwakste van de andere kant, is niet zo moeilijk
Door een bondje jaquote:Op maandag 22 februari 2021 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gister al gezegd.. als K5 de laatste 5 haalt is het puur door geluk
gaat niet gebeuren. desnoods ontvoer ik haar kiendjesquote:Op maandag 22 februari 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
Als Julie de finale haalt... pfff dat zou toch echt werkelijk wat zijn..
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren. desnoods ontvoer ik haar kiendjes
Maar zou Mike het aandurven want dan is hij toch de volgende keer aan de beurt. Thomas zou dan op Mike en Nick stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook met Michel's plan moet je vertrouwen op Mike. Michel's plan kan net zo goed als volgt uitpakken:
Michel - 9 stemmen (iedereen behalbe Michel)
Matt: - 5 stemmen (K5)
Nick - 5 Stemmen (Zoey's groepje en Mike)
Dan mag Mike iemand vrijstellen en kiest hij Matt (gevaarlijk he... Mike vertrouwen...)
En dan is het Nick vs Michel. Kan Michel naar huis
Da's wel moeilijk voor ze. De zwaksten zijn Mike, Matt en Zoey. (Thomas en Jill zijn erg risicol om tegenover te staan voor Michel). Mike kan niet op worden gestemd. En om de een of andere vage reden denkt K3 nog steeds dat ze iets aan Zoey hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:10 schreef Oranos het volgende:
K5, nomineer de 2 zwakste van de andere kant, is niet zo moeilijk
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
DIe helemaal verdrietig en naar was van dxe stemmen tegen haar, maar meedogenloos anderen nomineert en dan alles oneerlijk vindt
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
Genoeg is genoeg!quote:
kiendjes?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren. desnoods ontvoer ik haar kiendjes
okequote:
Er is steeds letterlijk kortsluiting bij hun besprekingenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:18 schreef suzi1 het volgende:
ik dacht dat ze zondag zouden kortsluiten. maar niet dus
Waarom testen ze Mike zijn loyaliteit niet door hem voor te stellen mee te stemmen op Thomas en Jill? Als hij zo graag naar de laatste 6 wil is dit het goede momentquote:Op maandag 22 februari 2021 10:17 schreef Whuzz het volgende:
Lijkt toch dat ze dus voor Jill en Thomas gaan stemmen.
Dan wordt het uiteindelijk Jill, Nick en Michel op de bank (denk dat Mike Thomas vrij speelt).
Nick zal wel winnen... Michel vs Jill is een close call denk ik.
Dat is vannacht in de sauna al beklonken tussen Nick en Mike. Of dat bondje standhoudt en of Nick en/of Mike geen dubbele agenda hadden.... geen idee.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom testen ze Mike zijn loyaliteit niet door hem voor te stellen mee te stemmen op Thomas en Jill? Als hij zo graag naar de laatste 6 wil is dit het goede moment
Ja klopt, het is zeker niet Michel's wil is wet. Nick heeft gisteren met Mike besproken wat de rest gaat stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
Asl Liese slim is neemt ze Nick en Naomi apart.. en maken ze duidelijk dat het niet alleen Michels wil is wet
Ja, Vindt het een mooie eigenschap Loyaliteit van Liese maar komt haar duur te staan.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:21 schreef Whuzz het volgende:
Liese over Zoey: "Ze heeft geen overleg met ons, wáárom zou ze met die anderen overleggen"
Haha... die gaat me een shock krijgen als ze de beelden terug ziet
In dit geval is het niet zo erg, zolang ze er maar 2 uit het andere kamp opzetten, dat plan van Michel dat iedereen hem maar moet nomineren om het dan tegen Matt op te nemen is echt veel riskanterquote:Op maandag 22 februari 2021 10:24 schreef Whuzz het volgende:
K5 maakt weer precies dezelfde fout. Nick bespreekt met Mike. K3 met Zoey. Dus groep Zoey weet precies wat er staat te gebeuren
Vraag haar rechtstreeks of ze met de andere mee speelt en verder niets. Kijken of ze er om heen draait. Of zeggen we hebben het vermoeden dat je met de andere meespeelt.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:24 schreef suzi1 het volgende:
nou grote vriendinnen van zoey, spreek haar nu dan eens aan
De loyaliteit van Zoey ligt bij de dames, dus zolang ze die er niet op zet doet ze op zich niet veel verkeerdquote:Op maandag 22 februari 2021 10:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Vindt het een mooie eigenschap Loyaliteit van Liese maar komt haar duur te staan.
Dat weten ze toch al wel, ze weten dat ze de afgelopen twee weken Michel en Nick heeft genomineerd.. toevallig ook waar de rest van Team Thomas op uit kwamquote:Op maandag 22 februari 2021 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag haar rechtstreeks of ze met de andere mee speelt en verder niets. Kijken of ze er om heen draait. Of zeggen we hebben het vermoeden dat je met de andere meespeelt.
Technisch gezien speelt ze alleen. Ze vertelt alleen haar nominatie altijd aan Thomas, die er daarna maar mee moet doen wat hij wil. Ze verandert niet als Thomas wat anders wil...quote:Op maandag 22 februari 2021 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag haar rechtstreeks of ze met de andere mee speelt en verder niets. Kijken of ze er om heen draait. Of zeggen we hebben het vermoeden dat je met de andere meespeelt.
Zou ze er ook zo over denken als Yowi op die manier er uit gespeeld werd ipv gewoon zelf weg wilde.?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De loyaliteit van Zoey ligt bij de dames, dus zolang ze die er niet op zet doet ze op zich niet veel verkeerd
Ja, je hebt gelijk....quote:Op maandag 22 februari 2021 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weten ze toch al wel, ze weten dat ze de afgelopen twee weken Michel en Nick heeft genomineerd.. toevallig ook waar de rest van Team Thomas op uit kwam
Precies. Zoey's loyaliteit ligt bij de dames, maar ze weet best dat Michel en Nick stemmen veel pijn doet bij Julie en Naomi. Die zijn dan ook minder tegen een stem op Zoey dan Liese.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou ze er ook zo over denken als Yowi op die manier er uit gespeeld werd ipv gewoon zelf weg wilde.?
mike stemt niet op nick, dus nick komt nooit op de bankquote:Op maandag 22 februari 2021 10:17 schreef Whuzz het volgende:
Lijkt toch dat ze dus voor Jill en Thomas gaan stemmen.
Dan wordt het uiteindelijk Jill, Nick en Michel op de bank (denk dat Mike Thomas vrij speelt).
Nick zal wel winnen... Michel vs Jill is een close call denk ik.
Omdat hij dat vorige keer niet deed? Ik denk dat niemand weet wat Mike stemt. Mogelijk zelfs Mike nietquote:Op maandag 22 februari 2021 10:34 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
mike stemt niet op nick, dus nick komt nooit op de bank
De kleur van de gordijnen? Die mooi matched met het bankstel?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:30 schreef Toweler het volgende:
Kunnen ze het ook eens over iets anders hebben pfff.....
Ik durf daar nog geen euro op te zettenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:34 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
heeft ie al heel vaak gezegd, zou letterlijk zelfmoord zijn trouwens, jill is hem al beu als je nu ook nick tegenkrijgt.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omdat hij dat vorige keer niet deed? Ik denk dat niemand weet wat Mike stemt. Mogelijk zelfs Mike niet
Ik denk dat Mike op Michel en Jill gaat stemmen ... en Thomas veilig stelt.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf daar nog geen euro op te zetten
Die discussie heb ik gisteren al gevoerd, maar blijkbaar was mij een keuken verkocht door Mike.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:34 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Als hij al met zijn einddoel bezig komt hij tegenover Nick of Thomas te staan....wie is zwakker van die twee.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:34 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
BB doet daar deze week niks aan, het gaan hoe dan ook twee populaire bewoners worden....quote:Op maandag 22 februari 2021 10:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik voorzie nog een twist van BB.
Kan me niet voorstellen dat ze hun "koningskoppel" samen op de bank willen hebben.
geen idee wie zwakker is van die 2, zijn even sterk, Nick in BE en Thomas in NLquote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij al met zijn einddoel bezig komt hij tegenover Nick of Thomas te staan....wie is zwakker van die twee.
is dit on stream?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:38 schreef brasta het volgende:
Wat gaan jullie doen na big brother?
Sommigen gaan moeite hebben om af te kicken van cos lijkt mij...
tenzij ze de stemming veranderen in met welke 2 bewoners wil je absoluut blijven.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
BB doet daar deze week niks aan, het gaan hoe dan ook twee populaire bewoners worden....
Als hij dat doet is er niemand meer veilig te stellen. Dan is het gewoon Michel vs Jill. Of bedoel je dat ook met veilig stemmen?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike op Michel en Jill gaat stemmen ... en Thomas veilig stelt.
Denk dat Nederland aardig fifty-fifty gaan zijn , en Vlaanderen gaat voor Nick. Dus Nick wint.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:38 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
geen idee wie zwakker is van die 2, zijn even sterk, Nick in BE en Thomas in NL
heb je een zaagdag vandaag?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:40 schreef brasta het volgende:
[..]
vraag mij af waar iedereen dan zijn gal gaat spuwen en mensen zwart maken
ja ik zit het ook te beluisteren. ze praat ook alsof ze haar oma hebben geduwd vind ik. van die keldertrapquote:Op maandag 22 februari 2021 10:40 schreef Jockari het volgende:
Nu gaat ze rusthuispersoneel ook nog beschuldigen van diefstal van de juwelen van haar grootmoeder.
rustig is altijd zo in rls . gal spugen enzo.. onvrede hier uitenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:40 schreef brasta het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk .. hij hoeft als HM dan geen keuze te maken.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als hij dat doet is er niemand meer veilig te stellen. Dan is het gewoon Michel vs Jill. Of bedoel je dat ook met veilig stemmen?
Dat zou wel een spannende zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:44 schreef Ireth het volgende:
Mochten er ineens allemaal nieuwe onbekende Cos-sers opduiken, is er "reclame" gemaakt voor FOK op fb
Dus Dutchgirls queto is gejat of deze persoon in dutchgirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat gebeurt constant, ik ben ook al posts van mij tegengekomen op Twitter.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus Dutchgirls queto is gejat of deze persoon in dutchgirl
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat gebeurt constant, ik ben ook al posts van mij tegengekomen op Twitter.
En dan is dit nog netjes met bronvermelding gedaan.
Ik wilde ze nog bedanken voor de bronvermelding hahaquote:Op maandag 22 februari 2021 10:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Weet niet of ik hier nu zo blij mee ben. Heb met veel moeite het gesprek beluisterd, maar ik had het liever hier gehouden.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus Dutchgirls queto is gejat of deze persoon in dutchgirl
Dit inderdaad. Vind de bronvermelding nog netjes.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Pak ze!quote:Op maandag 22 februari 2021 10:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weet niet of ik hier nu zo blij mee ben. Heb met veel moeite het gesprek beluisterd, maar ik had het liever hier gehouden.
Over views gesproken, er is 1 topic wat er met kop en schouders bovenuit steekt.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik aantal views in dit topic bekijk zijn er een pak lurkers hierzo.
Dus iedereen zonder account! Registreer je snel op https://frontpage.fok.nl/user/login en praat gezellig mee
Inderdaad viel me ook al opquote:Op maandag 22 februari 2021 10:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Over views gesproken, er is 1 topic wat er met kop en schouders bovenuit steekt.![]()
[ afbeelding ]
Maak een COS van 1000 pagina's, en zie wat er dan gebeurt.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad viel me ook al op
Zekers, vooral als je je mond niet kan houden....quote:Op maandag 22 februari 2021 11:01 schreef greysbones het volgende:
Snap het lurken wel, maar mee praten is toch veel leuker..
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zekers, vooral als je je mond niet kan houden....
Filmpjes van DGK ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Vind de bronvermelding nog netjes.
Vaak genoeg gezien dat screenshots van hier zonder iets te melden zijn overgenomen, posts zijn overgenomen alsof het van degene zelf afkomstig is. Beetje jammer
Ze zitten toch ook achter spiegels??quote:Op maandag 22 februari 2021 11:06 schreef Benny het volgende:
Er werd beweerd dat er 115 camera's zijn. Als ik kijk naar dit shot van de huiskamer zie ik er maar 7 voor een vrij groot oppervlakte.
Nu overweeg ik toch weer om alle camera's in kaart te brengen
Ik zie er 8!quote:Op maandag 22 februari 2021 11:06 schreef Benny het volgende:
Er werd beweerd dat er 115 camera's zijn. Als ik kijk naar dit shot van de huiskamer zie ik er maar 7 voor een vrij groot oppervlakte.
Nu overweeg ik toch weer om alle camera's in kaart te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(even in spoiler ivm de grootte van de afbeeldingen)
Terwijl er niets te zien valt jammer genoegquote:Op maandag 22 februari 2021 10:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Over views gesproken, er is 1 topic wat er met kop en schouders bovenuit steekt.![]()
[ afbeelding ]
Liese is het eerlijkst, Naomi weigerde trouwens ook op Zoey te stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese is de zwakke schakel in K5.
De slechtste game player.
Waar Michel bereid is zijn nek op het hakblok te leggen en Nick alle gesprekken voert, blijft zij maar hangen in een vage belofte van weken geleden.
Hangt er geen aan plaffond aan dat ijzeren constructie?quote:
Achter de spiegels zitten er ook nog!quote:Op maandag 22 februari 2021 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zitten toch ook achter spiegels??
De camera met dit beeld, maar technisch gezien is die niet in beeld en zijn het er inderdaad 7.quote:
En op het plafond ookquote:Op maandag 22 februari 2021 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zitten toch ook achter spiegels??
Oh je was me net 3 seconden voor!quote:Op maandag 22 februari 2021 11:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De camera met dit beeld, maar technisch gezien is die niet in beeld en zijn het er inderdaad 7.
En 95% van de camera's wordt niet eens uitgezonden.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ze best overdreven hebben met de camera's. De eerste BB had maar 30 camera's en ze bewogen ook niet.
Ik denk dat je met zo'n 60-70 camera's al een behoorlijk overzicht kan hebben.
Er hangen camera's minder dan 2 meter van elkaar.
Volgens mij hebben we van elke camera weleens beeld gezienquote:Op maandag 22 februari 2021 11:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En 95% van de camera's wordt niet eens uitgezonden.
Ja, maar het zijn (logischerwijs) veelal dezelfdequote:Op maandag 22 februari 2021 11:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we van elke camera weleens beeld gezien
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En 95% van de camera's wordt niet eens uitgezonden.
Sommige camera's zijn echt wel nutteloos. Eentje die bijvoorbeeld op het dak gericht is.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we van elke camera weleens beeld gezien
Die "op het dak gericht" is waarschijnlijk hoofdzakelijk voor een tuin overzicht, maar kunnen ze naar het dak draaien.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Sommige camera's zijn echt wel nutteloos. Eentje die bijvoorbeeld op het dak gericht is.
Je kan ook SL'n met een camera in de slaapkamer of de badkamer
en wie ben jij dan dat we daar antwoord op zouden geven?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:40 schreef brasta het volgende:
[..]
Ja zou ik ook wel willen, en dat we ze kunnen bedienen van huis uit, maar ja dat lukt nooit met meerdere mensen tegelijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:32 schreef Rockiejj het volgende:
Ik zou het fijn vinden om zelf te kunnen kiezen welke camera's ik bekijk, gewoon alle 150 live gooien, bij bepaalde spellen disablen
Nee dat gaat niet inderdaad, jammer genoeg..quote:Op maandag 22 februari 2021 11:33 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja zou ik ook wel willen, en dat we ze kunnen bedienen van huis uit, maar ja dat lukt nooit met meerdere mensen tegelijk.
Alle cams 360-graden cams, dan kan het.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:33 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja zou ik ook wel willen, en dat we ze kunnen bedienen van huis uit, maar ja dat lukt nooit met meerdere mensen tegelijk.
Het is mijn post. Ik versla een gesprek voor jullie. Niet voor een facebookpagina.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lekker belangrijk ook allemaal.
Waarom je zo druk maken of je post elders ook staat met info.
druk maken over aan tal cameras..
is toch leuk om te kijken naar een rls . gaat over bewoners enzo
Oh ja!quote:Op maandag 22 februari 2021 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alle cams 360-graden cams, dan kan het.
Die van de WC's hoef ik nietquote:Op maandag 22 februari 2021 11:32 schreef Rockiejj het volgende:
Ik zou het fijn vinden om zelf te kunnen kiezen welke camera's ik bekijk, gewoon alle 150 live gooien, bij bepaalde spellen disablen
Helemaal mee eens, het hoort hier te blijven!quote:Op maandag 22 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is mijn post. Ik versla een gesprek voor jullie. Niet voor een facebookpagina.
Liever Julie in de finale dan meedogenloze Naomiquote:Op maandag 22 februari 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |