?quote:Op maandag 22 februari 2021 03:20 schreef chufi het volgende:
Maar Thomas en Jill liggen normaliter boven ...
Fake news.quote:Op maandag 22 februari 2021 03:37 schreef NBWtje het volgende:
Oh Mike is naar de andere kamer verhuisd na zijn gesprek met Nick
Wilde nacht gehad met Jillquote:Op maandag 22 februari 2021 07:09 schreef Toweler het volgende:
Hoezo slaapt Thomas niet in z'n eigen bed?
Zo lijkt de story welquote:Op maandag 22 februari 2021 08:17 schreef Jockari het volgende:
Matt en Jill behalen belgische krant: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210221_97516379
Amper beweging maar.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:17 schreef Jockari het volgende:
Matt en Jill behalen belgische krant: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210221_97516379
Mike was toch al voor geen cent te vertrouwen, dus misschien moeten ze die inwisselen voor een ander (Zoey)quote:Op maandag 22 februari 2021 08:36 schreef Kefke04 het volgende:
de uitval van jill tegen mike op het feestje, heeft zich tegen hen gekeerd
Dat zij hij gister .. die mag van de top 6 weg ... samen met Michel .. want zijn top4 is dan met Liese, Naomi en Mikequote:Op maandag 22 februari 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
Maar in het hele verhaal van Nick komt Julie dus ook niet voor?? Kan ik dan een voorzichtige conclusie trekken dat Nick niets heeft met Julie
Mee eens. Maar daar heeft K3 nog steeds moeite mee... die denken nog steeds Zoey nooit op hen zou stemmen en hebbe haar beloofd dat ook niet te doen. En ze willen geen Mike acties doen door hun belofte te breken.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze moeten gewoon Matt en Zoey stemmen. Kunnen ze de loyaliteit van Mike testen.
Als hij inderdaad aan hun kant staat, staan Nick en Michel er dan niet op.
Zou kunnen, maar de laatste weken heeft BB dat steeds op dinsdag gedaan toch?quote:
Geloof niet dat hij de finale zonder Michel ziet en dat betekent dat hij keihard zit te liegen .. of hij moet zelf hebben bedacht dat hij van Michel niet gaat winnenquote:Op maandag 22 februari 2021 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zij hij gister .. die mag van de top 6 weg ... samen met Michel .. want zijn top4 is dan met Liese, Naomi en Mike
Hij vergeet even Thomas, die moeilijk naar huis te spelen is, zeker straks als underdog.
Ja, ik weet het ook niet. Nick zegt altijd dat hij niet wil liegen en bedriegen om te winnen. Maar ja, hij kan niet met alle 5 naar de finale....quote:Op maandag 22 februari 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij de finale zonder Michel ziet en dat betekent dat hij keihard zit te liegen .. of hij moet zelf hebben bedacht dat hij van Michel niet gaat winnen
Ja dat.. ze hadden het beter de slechtste nominatie show kunnen noemenquote:Op maandag 22 februari 2021 08:54 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop zo vandaag, want dan kunnen we de rest van de week over de volgende nominaties hebben!
En vooral niet recht in zijn gezichtquote:Op maandag 22 februari 2021 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Nick zegt altijd dat hij niet wil liegen en bedriegen om te winnen. Maar ja, hij kan niet met alle 5 naar de finale....
Ik kan de loyaliteit van Nick niet meer peilen.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:51 schreef greysbones het volgende:
Maar in het hele verhaal van Nick komt Julie dus ook niet voor?? Kan ik dan een voorzichtige conclusie trekken dat Nick niets heeft met Julie
Kan me goed voorstellen dat hij daar niks mee heeft.. voegt echt weinig toe.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik kan de loyaliteit van Nick niet meer peilen.
Hij is de laatste tijd meer met Mike opgetrokken dan Michel.
Maar hij geeft veel meer informatie prijs tegen Michel. Mike hoort hij vooral aan.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik kan de loyaliteit van Nick niet meer peilen.
Hij is de laatste tijd meer met Mike opgetrokken dan Michel.
Wikipedia misschien?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:00 schreef suzi1 het volgende:
is er ergens nog een volgorde van binnenkomers te vinden. in welke week ofzo?
Zoey tegelijk met Jill?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
Thomas Naomi en Liese zijn oldies
Dan Nick
Dan Jill
Dan Michel en Julie toch?
Matt Mike
we missen dan zoey nog. zat die in een doos met jill, rene en pat?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
Dan Nick
Dan Jill
Matt Mike
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
Dan Nick
Dan Jill en Zoey
Matt Mike
Forum Opties | |