Jawel. Maar ze denken dat het tactisch beter is om één van henzelf ook te nomineren om de kans te verkeinen dat Mike iets te kiezen heeft.quote:
Slecht? Hij is deze enige die meer dan 1 stap vooruit denktquote:Op zondag 21 februari 2021 15:27 schreef Stargazing het volgende:
Michel is slecht bezig, die arrogantie gaat hem nog stemmen kosten
Als ik hun was zou ik helemaal niets meer met Mike bespreken .quote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Stargazing het volgende:
K5 heeft niet door dat ze recht in de handen van Mike spelen
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Zou hilarisch zijn als K5 Michel erop zet en de kleuters Julie haha
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Hun kans op Eeuwige Roem en problemen thuis En Media aandacht... en wat doen ze ?quote:
ja ik weet het als ze gaan knippen/plakken voor de liveshows kom Matt als brave jongen over omdat die niets doet dan achter Jill aanzitten, terwijl Michel zijn woorden makkelijk uit de context gerukt kunnen wordenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slecht? Hij is deze enige die meer dan 1 stap vooruit denkt
Dat is waar. Want alles draait voor beide partijen nu om hem.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als Mies dr uit zou gaan
is het helemaal een dooie ellende daar
Als Mike dat nu even doorspeelt als goedmakertjequote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Ze hebben zelf angst voor hem.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef Cargamelk het volgende:
Er is een reden dat mooiboy elke keer op de bank komt.. ze ruiken angst bij hem
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef Stargazing het volgende:
Ze trokken zijn woorden al uit de context bij Jerrel
maar Jerrel had gewoon al teveel slecht gedaan om hemzelf nog recht te trekken. De liveshows zetten (naar mijn mening) Matt neer als een brave jongen die een crush heeft op Jil en constant met zijn hart op zijn mouw zit, en geplaagd word door zijn geweten
Geloof nooit dat Zoey op Julie gaat stemmenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Die arme jongen gaat nog een hoop liefdesverdriet krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
Matt zit erbij dus nu weer puzzel babbels
Ook dat doet hij zelf een beetjequote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Die arme jongen gaat nog een hoop liefdesverdriet krijgen.
Waarom zouden ze? Zet gewoon nick of liese oid en win-winquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
?????quote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wat is er met de achterkant van Mies dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:37 schreef Astro_boy het volgende:
#matttoo
Ik mis shots van de zijkant/achterkant van Mies’ hoofd.
Zwaar mislukt kapselquote:Op zondag 21 februari 2021 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er met de achterkant van Mies dan?
Of anders weer iets proberen bij een bezopen doosquote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Thomas had ook al es gezegd om hemzelf erop te zetten, wat die nu gaat doen weet ik niet. Iemand?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slecht? Hij is deze enige die meer dan 1 stap vooruit denkt
Ik.zeg toch ook niet dat ze het niet mag. Ik geef alleen mijn mening dat ik dat niet zou doen. En zij kiest er voor om hey wel te doen , prima maar dan inderdaad niet steeds zeuren erover.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat jij dat niet hebt gedaan wil niet zeggen dat een ander dat dan ook niet mag doen.
Of dat iemand een slecht mens is omdat zij een andere keuze maakt.
Ik heb er helemaal geen probleem mee, maar wat mij wel stoort is dat gejank erover .
Ze maakt zelf een keuze ,een bewuste keuze, wat gevolgen heeft voor iedereen om haar heen, vooral haar kinderen. Neem dan ook de verantwoordelijkheid daarvoor en hou op met zeuren.
Zijn liefje ja andersoortige vast nietsquote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Als hij er uit gestemd gaat worden moet hij zijn "liefje" missen.
Valt wel mee toch?quote:
De onder achterkant en zijkant zien er niet uitquote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Dat is nou het enige wat ik totaal niet interessant vind
Ik vind hem engquote:Op zondag 21 februari 2021 15:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
De onder achterkant en zijkant zien er niet uitmaar hij blijft sexy hoor
Ja, maar dan is het nog altijd tegen Matt,quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
of Nick en het dus toch Nick vs Michel is. (Die kans lijkt me groter)
Op aanvraag volgens Matt.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Is dat een standaard iets? Of enkel op aanvraag?
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef M.Ritcher het volgende:
Mike zou zo maar eens een hele goede acteur kunnen wezen die er tussen is gezet om de boel te manupileren/regelen. #complottheorie
Fake newsquote:Op zondag 21 februari 2021 15:46 schreef Cargamelk het volgende:
De Belgen hebben wel veel mazzel dat ze tegen 3de rangs Nederlanders spelen.
Vanaf volgende week kan er mooi op hem gestemd worden .quote:Op zondag 21 februari 2021 15:43 schreef Stargazing het volgende:
Mike als huismeester is het beste dat er op dit moment kon gebeuren. Niemand voelt zich veiliga
Hij is er al in geslaagd tactische Thomas op een verkeerd spoor te zetten, heeft ervoor gezorgd dat Matt zichzelf gek aan het maken was, dat Zoey hoedanook de schuld zou krijgen van de exit en het vertrouwen zou verliezen van een groot deel van de bewonersquote:Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef M.Ritcher het volgende:
Mike zou zo maar eens een hele goede acteur kunnen wezen die er tussen is gezet om de boel te manupileren/regelen. #complottheorie
Wel een trannie, dat vind hij vast ook mooi.quote:
Michel , Julie en Matt zijn de enigen die nog steeds geen huismeester zijn xdquote:Op zondag 21 februari 2021 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kan er mooi op hem gestemd worden .
En dan kan het maar zo zijn dat Mies of Nick huismeester gaat worden En dan heeft de kleuterclub weer een probleem.
Want Michel gaat voorlopig nog niet weg gok ik.
Heb een vermoeden dat dit meer om het praten dan om het puzzelen gaatquote:Op zondag 21 februari 2021 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Dat gekleef van Mr.Ego&JollyJulie al dagenlang valt helemaal niet op.. zelfs samen puzzelen waar ze totaal geen zak mee hebben, na eigen zeggen zeggen ...
Die gasten zien vaker een zielenknijper dan een TBS'erquote:
Mike haalt voordeel uit wie er ook uitgaatquote:Op zondag 21 februari 2021 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kan er mooi op hem gestemd worden .
En dan kan het maar zo zijn dat Mies of Nick huismeester gaat worden En dan heeft de kleuterclub weer een probleem.
Want Michel gaat voorlopig nog niet weg gok ik.
Waarom B/NL? Ik heb favorieten bij B en NL, die ik graag als winnaar zie.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:46 schreef Cargamelk het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
De ene gay gaf op, de ander werd door Michel genaaid
Oh ja Nick is wél huismeester geweest!! Was ik alweer vergetenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Michel , Julie en Matt zijn de enigen die nog steeds geen huismeester zijn xd
Dan zijn ze iets aan het doen in de dagboekkamer, meestalquote:Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom is stream 2 nog in de lock?
die heeft zichzelf genaaid, Michel was alleen zijn doelwit tegen wie hij dacht te kunnen winnenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
Ik luister al niet eens meer naar al die BS nominatie complotjes , ervaring leert dat daar nooit iets nuttigs uit voorkomtquote:Op zondag 21 februari 2021 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Heb een vermoeden dat dit meer om het praten dan om het puzzelen gaat
Ja klopt maar het is wel het spannendste dat er gebeurd vandaag.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik luister al niet eens meer naar al die BS nominatie complotjes , ervaring leert dat daar nooit iets nuttigs uit voorkomt
Nauwww... Mr. Ego gaat de Hete Tobbe aanstekenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar het is wel het spannendste dat er gebeurd vandaag.
Moet je daar niet voor strijden dan of krijg je dat gewoon toegewezen?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja Nick is wél huismeester geweest!! Was ik alweer vergeten![]()
Dus wss volgende week Mies of Julie huismeester (als een van hun er dan nog inzit)
Julie met de ballon tieten er ook bij straksquote:Op zondag 21 februari 2021 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nauwww... Mr. Ego gaat de Hete Tobbe aanstekenTijd weer om zijn geile strakke lichaam te showen
Michel gaat er voorlopig nog niet uit, alles draait om hem .. ze willen hem weg hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Mike haalt voordeel uit wie er ook uitgaat
als Michel eruitgaat zit K5 zonder nederlander want jill gaat volgens mij nooit meedoen met hun en matt haalt de finale niet.
als Matt eruit gaat word de kleuterklas nog kleiner en komt hij weer in een beter daglicht bij K5. Ik ben ook van mening dat hoe langer Mike erinblijft hoe meer non-livestream kijkers hij zal kunnen overtuigen want hij zorgt voor opschudding zonder te pesten of de klootzak uit te hangen
Je hoeft alleen op te komen dagen. BB kiest daarna een winnaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Moet je daar niet voor strijden dan of krijg je dat gewoon toegewezen?
Komt omdat ze bij de GGZ op de wachtlijst komen dus ga je maar in BB zittenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die gasten zien vaker een zielenknijper dan een TBS'er
Dat vind ik dus allemaal wat twijfelachtig aan het verhaal.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Zo'n type is wel nodig in dit soort programma's anders wordt het wel heel saai.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef M.Ritcher het volgende:
Hij werd door mike genaaid.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
Nee nee dat heb je mis .. alles word door de deurwaarder of notaris gechecktquote:Op zondag 21 februari 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus allemaal wat twijfelachtig aan het verhaal.
BB bepaald grotendeels wie dat wordt
Deurwaarder?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee nee dat heb je mis .. alles word door de deurwaarder of notaris gecheckt
Ja en dan op tv laten zien hoe de notaris achter een pc zit te checken. Stekker weliswaar los, maar dat boeit niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
BB hep z'n rekeningen niet betaaldquote:
Ik denk dat als Michel eruit gaat Julie een paar dagen later vrijwillig zelf het huis verlaat (om daarna onmiddellijk met hem te kunnen afspreken)quote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Astro_boy het volgende:
Michel tegen Nick zou mooi zijn. Dan gaat Michel er zeker uit. Is Julie helemaal van de kaart.
Nog mooier zou zijn als Nick er uit gaat en Liese nog meer flirt met Michel. Kunnen we nog meer lachen om Julie.
Eigenlijk wil ik gewoon een zure Julie zien. Ik zie het nog wel gebeuren dat die helemaal gaat flippen.
Ik wil thomas vs matt wel zien. Leuk voor jillquote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Astro_boy het volgende:
Michel tegen Nick zou mooi zijn. Dan gaat Michel er zeker uit. Is Julie helemaal van de kaart.
Nog mooier zou zijn als Nick er uit gaat en Liese nog meer flirt met Michel. Kunnen we nog meer lachen om Julie.
Eigenlijk wil ik gewoon een zure Julie zien. Ik zie het nog wel gebeuren dat die helemaal gaat flippen.
In theorie verdien je het huismeesterschap door het winnen van een opdracht, in praktijk wordt het altijd degene die op dat moment voor het spel het meest interessant is.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jill zei dat ze zou vertrekken als Thomas het huis moet verlaten. Of dat nog steeds zo is na het gefriemel met Matt weet ik niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:06 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik wil thomas vs matt wel zien. Leuk voor jill
klopt de strijd is onevenwichtig, de instabiele figuren zijn allemaal Nederlanders zoals een Theo en Jowie (+Daan en Naat in kielzog) die zomaar besloten te gaan, een Jerrel die het uitlokte en Jill en Matt die niet zo sociaal vaardig zijn. Alleen Rene was van redelijk formaat en Mike doet het aardig, het vlaams blok is gewoon te hecht en stabiel, als je dat soort types aan NL kant erin had van het eerste moment, was het wel spannender geworden, dan had het kunnen zijn dat Michel niet was aangesloten bij K4.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:46 schreef Cargamelk het volgende:
Leuke woorden. Geloof er niets van als t zover isquote:Op zondag 21 februari 2021 16:08 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jill zei dat ze zou vertrekken als Thomas het huis moet verlaten. Of dat nog steeds zo is na het gefriemel met Matt weet ik niet.
als ‘vrienden’quote:Op zondag 21 februari 2021 16:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Michel eruit gaat Julie een paar dagen later vrijwillig zelf het huis verlaat (om daarna onmiddellijk met hem te kunnen afspreken)
Yep. Wel saaier ook. Duidelijk dat ze mensen hebben uitgekozen die ‘een rugzakje’ hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:08 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
klopt de strijd is onevenwichtig, de instabiele figuren zijn allemaal Nederlanders zoals een Theo en Jowie (+Daan en Naat in kielzog) die zomaar besloten te gaan, een Jerrel die het uitlokte en Jill en Matt die niet zo sociaal vaardig zijn. Alleen Rene was van redelijk formaat en Mike doet het aardig, het vlaams blok is gewoon te hecht en stabiel, als je dat soort types aan NL kant erin had van het eerste moment, was het wel spannender geworden, dan had het kunnen zijn dat Michel niet was aangesloten bij K5.
Ik kan niet tegen zijn schijnheilige gedrag, hij is hier al voor de derde op volgend week mee bezig en dan nog zegt die K5 het is toevallig dat we op dezelfde persoon stemmen. Kom er verdorrie allemaal gewoon voor uit daar in dat huis Of nog beter laat BB dit gaan verbieden.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:27 schreef Stargazing het volgende:
Michel is slecht bezig, die arrogantie gaat hem nog stemmen kosten
Zeker zo'n deurwaarder van Binnen-zonder-kloppen?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Still herequote:Op zondag 21 februari 2021 16:05 schreef Astro_boy het volgende:
Is de fanschare van Tarrel al vertrokken uit deze thread btw?
wie zegt trouwens dat je geen 2e keer huismeester kan worden, iemand die het al geweest is had toch afgelopen spel ook die ballon met briefke huismeester kunnen pakken? dus het kan wel een 2e keerquote:Op zondag 21 februari 2021 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja Nick is wél huismeester geweest!! Was ik alweer vergeten![]()
Dus wss volgende week Mies of Julie huismeester (als een van hun er dan nog inzit)
Dat zegt ook niemand. Dat zal wel moeten een keer.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
wie zegt trouwens dat je geen 2e keer huismeester kan worden, iemand die het al geweest is had toch afgelopen spel ook die ballon met briefke huismeester kunnen pakken? dus het kan wel een 2e keer
naïef en hypocriet mens is hetquote:Op zondag 21 februari 2021 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een aandachtshoer is dat geworden die Jill. Maakt de kop gek van wat kereltjes en denkt de madam te zijn
Maakt het wat uit dan? er zitten toch 8 Belgen in dus voor de nominaties maakt het niet veel uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
wie zegt trouwens dat je geen 2e keer huismeester kan worden, iemand die het al geweest is had toch afgelopen spel ook die ballon met briefke huismeester kunnen pakken? dus het kan wel een 2e keer
loooolquote:Op zondag 21 februari 2021 16:05 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja in Belgie doet een gerechtsdeurwaarder het.
Jill zorgt ervoor, dat Matt zich onzeker gaat voelen. Ze speelt ermee en geniet er zichtbaar ook van.quote:
True, maar Jill spant in die zin wel de kroon.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Daar zijn er 10 van in het huis.
Misschien iemand in bed gescheten ?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:19 schreef Tourniquet het volgende:
Matt: "Waarom ging je trouwens vannacht ineens naar je eigen bed?"
Jill: "Weet ik ook niet"
Ik denk dat ze niet eens bewust met hem speelt. Denk dat ze gewoon zo dom is dat ze niet eens doorheeft hoe het over kan komen. Iedere keer weer heeft ze het over de aftermath die ze veroorzaakt. Ze doet dingen zonder na te denken. Ze is gewoon dom.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill zorgt ervoor, dat Matt zich onzeker gaat voelen. Ze speelt ermee en geniet er zichtbaar ook van.
Zo dom als ze overkomt is ze denk ik niet hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens bewust met hem speelt. Denk dat ze gewoon zo dom is dat ze niet eens doorheeft hoe het over kan komen. Iedere keer weer heeft ze het over de aftermath die ze veroorzaakt. Ze doet dingen zonder na te denken. Ze is gewoon dom.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens bewust met hem speelt. Denk dat ze gewoon zo dom is dat ze niet eens doorheeft hoe het over kan komen. Iedere keer weer heeft ze het over de aftermath die ze veroorzaakt. Ze doet dingen zonder na te denken. Ze is gewoon dom.
gatverdammequote:Op zondag 21 februari 2021 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme ..Vies Kind... en de klokhuis ook?![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk, MalleJillie heeft het over nix anders maar zegt 100x dat mag nix zeggen.. Matje en Thommie blijven uitzuigen wat er gebeurd zou zijn gisternacht... raar dat ze waren er alletwee bijquote:Op zondag 21 februari 2021 16:20 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben Matt en Jill in de DBK moeten uitweiden over het nachtelijk gefriemel?
Is haar van de week 2x vertelt dat Mattje verliefd is op haar, dat wilt ze niet en broertje enzo en vannacht gaat ze tegen hem aanliggen. Die chick is ook zo onzeker als wat maar weet precies waar ze mee bezig is en geniet zichtbaar van de aandacht die ze ermee genereert.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Goorquote:Op zondag 21 februari 2021 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Matt heeft gestofzuigd, Nick. Vanochtend. Samen met jou.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo dom als ze overkomt is ze denk ik niet hoor
Aaj ! Jij durft iets over Liese te zeggen. Je wordt zo dadelijk door een paar Cossers terug gefloten.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ah heb ik gemistquote:Op zondag 21 februari 2021 16:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is haar van de week 2x vertelt dat Mattje verliefd is op haar, dat wilt ze niet en broertje enzo en vannacht gaat ze tegen hem aanliggen. Die chick is ook zo onzeker als wat maar weet precies waar ze mee bezig is en geniet zichtbaar van de aandacht die ze ermee genereert.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:25 schreef Cargamelk het volgende:
Neem videoland met twee streams zeggen ze
Fake News... Laat die Cosser maar komen, ik lust wel rauw vleesquote:Op zondag 21 februari 2021 16:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aaj ! Jij durft iets over Liese te zeggen. Je wordt zo dadelijk door een paar Cossers terug gefloten.
Geloof jij alles wat op internet staat?quote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:28 schreef IkFok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan kun je hier de hele tijd naar kijken
Facebook?quote:
Nee,daarom heb ik jou voor waarheidsvinding.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat op internet staat?
Helder toch!quote:Op zondag 21 februari 2021 16:29 schreef Rhosyn het volgende:
Nick met zijn rare hoofd zit weer te raaskallen over iek ene alah iek komme kamer vretuh kamer ene iek kaniet
iemand heeft een filmpje dat om de paar secondes werd gelooped (of hoe je dat schrijft) en denken dus dat er ik weet niet hoe lang er bewogen werd die nacht.quote:
Ah snap ik ja. Bij deze: Dawasniewaarnie!quote:Op zondag 21 februari 2021 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,daarom heb ik jou voor waarheidsvinding.
Zelfde als dat ze Mike een griezel vindt en hoe durft hij te zeggen dat hij wat van haar wilt en walgelijk, maar voordat ze van Thomas naar Matt z'n bed switchte moest ze nog wel ff Mike wakker maken om hem een knuffel te geven. Naar meisje, alles voor de aandacht.quote:
Nee. Ze is niet dom. Ze is impulsief.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
We snappen hem Koosquote:Op zondag 21 februari 2021 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
Echt hoor is allemaal niet overlegd wat die 5 doen. Maar ze hebben het er al dagen over met hun vijven.
Nou, het was wel wat langer dan een paar seconde hoor. Denk dat honk 2 zeker wel is bereikt.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
iemand heeft een filmpje dat om de paar secondes werd gelooped (of hoe je dat schrijft) en denken dus dat er ik weet niet hoe lang er bewogen werd die nacht.
Niet dom, Als je vol verbazing bent dat Nederland 12 provincies heeft en dan vraagt Hoe weet je dat.....quote:Op zondag 21 februari 2021 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Ze is niet dom. Ze is impulsief.
Ik ga er sowieso vanuit dat ze voor een 2e keer huismeester gaan worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die jongeren moeten ook helemaal niks. Het is niet het huis van K5 maar van BB.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Zwakkelingen zeg het dan gewoon tegen die jongeren dat ze moeten schoonmaken. Achter hun rug om verandert dus niets aan hun gedrag .
Dank u.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah snap ik ja. Bij deze: Dawasniewaarnie!
BB winnaar moet wel een beetje kunnen dansen vind ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:35 schreef Jockari het volgende:
Een bb-winnaar is iemand die in alles goed is zegt Nick... Da's dan enkel Michel.
Ja maar zuipen ook. Nick kan dus ook niet winnen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
BB winnaar moet wel een beetje kunnen dansen vind ik.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Naomi winnaar BB NL/Be 2021quote:Op zondag 21 februari 2021 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar zuipen ook. Nick kan dus ook niet winnen.
Wow!! dat gaat wel heel erg verquote:Op zondag 21 februari 2021 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Michel gaat zelfs de rede verzinnen wat liese moet zeggen als ze op matt gaat stemmen
Iemand moet Liese zeggen wat ze moet zeggen. Want met haar gegeeuw gaan we er niet komen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Michel gaat zelfs de rede verzinnen wat liese moet zeggen als ze op matt gaat stemmen
Gaat over wat er in de dbk is gezegd door haarquote:Op zondag 21 februari 2021 16:42 schreef puzziepie het volgende:
Matt wil weten of Jill spijt heeft , helaas was Jill niet goed te horen
Wat ben jij een enge woordenverdraaier.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Een BB winnaar moet ook over lijken kunnen.. en zijn pik nek kunnen uitsteken wanneer nodig ...quote:Op zondag 21 februari 2021 16:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar wat er is gezegd weten wij nietquote:Op zondag 21 februari 2021 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat over wat er in de dbk is gezegd door haar
Wat is daar anders aan dan feit blijft dat hij liese een reden gaat gevenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat ben jij een enge woordenverdraaier.
Liese zei gewoon "ik weet niet wat ik als reden ga opgeven dan"
En Michel zei: "dan verzin ik wel wat voor je"
Zoals jij het typt is alle nuance weg
Nee, dat noemen we een strakke blik op de realiteit.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:42 schreef Astro_boy het volgende:
“Wij zijn er niet mee begonnen”
Dat noemen we cognitieve dissonantie
Geen woorden verdraaid, context mist alleen. Eng, dat jij op die manier die comment framed, als ware dat het een enge ‘woordverdraaier’ is.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ahh... Arme Daantje... MamaCougar.. en nu zitten we met MamaFrettekop IceQueen Julie nixaanquote:Op zondag 21 februari 2021 16:46 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje wat een gezwets weer. Ik weet nog dat Nathalie en Daan hierop werden afgerekend. En nu moet je ze horen Maakt niet uit want dat is het spel maar maar hoor wat een commentaar ze toen hadden
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat noemen we een strakke blik op de realiteit.
Zal hij toch langzamerhand Michel weg spelen, vooral omdat zijn vrouw dat gezegd heeft. Niemand is te vertrouwen en vooral dat andere clubje niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:44 schreef Whuzz het volgende:
Nick: Zoey is ook een vrije stem... die speelt niet tactisch
Jesus F Christ.
dank jequote:Op zondag 21 februari 2021 16:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Geen woorden verdraaid, context mist alleen. Eng, dat jij op die manier die comment framed, als ware dat het een enge ‘woordverdraaier’ is.
plus honderd puntenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik denk dat Michel voorlopig nog niet gaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:45 schreef Windhapper het volgende:
Ik zie Michel nog wel verliezen van DJ Matt afhankelijk van hoe ze dit alles de komende week in beeld brengen. Dat is tot nu toe niet in het voordeel van Michel geweest.
Wel verschil in hoever ze nu in het spel zitten...quote:Op zondag 21 februari 2021 16:46 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje wat een gezwets weer. Ik weet nog dat Nathalie en Daan hierop werden afgerekend. En nu moet je ze horen Maakt niet uit want dat is het spel maar maar hoor wat een commentaar ze toen hadden
Er komt niets beters meer helaas, met Mr. Ego weg blijven die vieze geilneefjes over die helemaal geen perspectief hebben..quote:Op zondag 21 februari 2021 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Michel mag er wel uit van mij. Lulletje rozenwater is het.
Komt op mij toch anders over die nu pas weer kijkt.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Geen woorden verdraaid, context mist alleen. Eng, dat jij op die manier die comment framed, als ware dat het een enge ‘woordverdraaier’ is.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Hier of Daar?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:53 schreef IkFok het volgende:
Normale gesprekken zullen we niet meer krijgen tot aan donderdag dat gezeik over de stemming
Je gebruikt dit toch niet als naslagwerk mag ik hopen?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt op mij toch anders over die nu pas weer kijkt.
ik vind het eerder een vasthangende langspeelplaat die telkens hetzelfde zegt...quote:Op zondag 21 februari 2021 16:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Bij hun moet je van twee winnen....althans de stemmen en daar kan hij wel eens gelijk in kunnen krijgen. Als hij tegenover Thomas heeft die ook de stemmen van Jill en anders om visaversa.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel is erg laf, niet tegenover Djill of Thomas durven te staan. Als je BB wilt winnen moet je van iedereen kunnen winnen knurft
.
Is dat alles waar je niet tegen kan?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:54 schreef puzziepie het volgende:
Tering !!
Ik kan niet tegen dat gekraak![]()
Denk je na donderdag wel weer? We gaan van nominatiegesprekken tot de nominatie zelf waarna we over gaan naar gesprekken over de nominatie tot donderdagavond en dan begint het opnieuw.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:53 schreef IkFok het volgende:
Normale gesprekken zullen we niet meer krijgen tot aan donderdag dat gezeik over de stemming
ze zei waarvoor moet ik spijt hebbenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:42 schreef puzziepie het volgende:
Matt wil weten of Jill spijt heeft , helaas was Jill niet goed te horen
tis bijna 10 aprilquote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Denk je na donderdag wel weer? We gaan van nominatiegesprekken tot de nominatie zelf waarna we over gaan naar gesprekken over de nominatie tot donderdagavond en dan begint het opnieuw.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
poeh spannond heur
iets doen
kraak zender
wat ze niet verwachten
kraak zender
kraak
.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het eerder een vasthangende langspeelplaat die telkens hetzelfde zegt...
Omdat die ook gewoon willen winnen en zolang ze ook het meidenbondje met Zoey hebben zijn ze voorlopig veilig.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp niet waarom die meiden niet op Zoey willen stemmen.
Zal toch een keer moeten.
Zoey wil ook hun groepje uit elkaar hebben.
Neuh hier alleen bloednormale gesprekkenquote:
De pot verwijt de ketel...? Het is toch al 50 dagen een welles nietes spelletje?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het eerder een vasthangende langspeelplaat die telkens hetzelfde zegt...
Ze mag blij zijn dat ze geen waarschuwing krijgt.....de tanden stonden erin.....quote:Op zondag 21 februari 2021 16:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zei waarvoor moet ik spijt hebben
De oude hottubbewoners waren totaal niet tactisch. Twee mensen nomineren, Liese en Naomi, die zij zagen als grote (populaire) concurrenten, terwijl René al op dat bord stond.. die eerder had verloren van Els....quote:Op zondag 21 februari 2021 16:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel verschil in hoever ze nu in het spel zitten...
Mij om het even. vind ze allebei nietsquote:Op zondag 21 februari 2021 16:59 schreef Toweler het volgende:
Als het Matt Michel wordt hoop ik wel dat matt gaat
Ik ook niet maar dan ga ik deze keer voor Mat blijven. Vorige week heb ik op Michel gestemd om te blijvenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mij om het even. vind ze allebei niets
Bij alle inwoners ontbreekt gewoon het stuk zelfreflectie.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:03 schreef snetje het volgende:
Mich: Ik heb ze gisteren alle 5 buiten zien kletsen ...
Wat gebeurd er nu dan ...
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:03 schreef suzi1 het volgende:
stoute anderen, stonden gisteraafje met vijven buiten te praten
Ja maar dat is andersquote:Op zondag 21 februari 2021 17:03 schreef snetje het volgende:
Zie je dat nu pas?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék Mama Julie heeft ook een stuk ijzer in d'r neus...
Het houdt gewon niet op niet op, hoeveel verrassingen kome er nog ...
[ afbeelding ]
Is toch wel wat anders wanneer je als hechte vriendengroep dingen bespreekt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:03 schreef snetje het volgende:
Omdat Mike zegt niet op Nick te stemmen. Anders hadden we vorige week al Michel vs Nick gehad.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:07 schreef Whuzz het volgende:
K5 tactiek is dus:
Stem op Michel en Matt, omdat ze zo de keuze voor Mike proberen te beperken, zodat Matt zal moeten kiezen tussen Nick en Matt. Ze denken dat hij dan Matt op de bank zal zetten.
Maar waarom zou Mike dat doen? Als hij bond met kamp Zoey/Thomas, dan zal hij liefst Michel tegen Nick zien.
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik noem die dingen altijd een snotbel
jerrel had gewoon gelijk dat het een rat isquote:Op zondag 21 februari 2021 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen lijkt de pleuris in te hebben dat Mr. Ego de lakens uitdeelt ineens
Einde Vergadering Aldus Mr.Ego
Jerrel was ook een rat.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
jerrel had gewoon gelijk dat het een rat is
ka dat was niet in het filmpje te zienquote:Op zondag 21 februari 2021 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat ze geen waarschuwing krijgt.....de tanden stonden erin.....
Dit. Liese haar twijfels zijn meer dan terecht. Mike is sluw, die gaat 100% zeker de kans niet laten schieten om Nick of Miesjel te lozen.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:07 schreef Whuzz het volgende:
K5 tactiek is dus:
Stem op Michel en Matt, omdat ze zo de keuze voor Mike proberen te beperken, zodat Matt zal moeten kiezen tussen Nick en Matt. Ze denken dat hij dan Matt op de bank zal zetten.
Maar waarom zou Mike dat doen? Als hij bond met kamp Zoey/Thomas, dan zal hij liefst Michel tegen Nick zien.
Ik denk dat Liese dit verliest. Michel heeft de meest fanatieke fans van alle deelnemersquote:Op zondag 21 februari 2021 17:07 schreef suzi1 het volgende:
liese vs michel en dan michel eruit tjoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |