Jawel. Maar ze denken dat het tactisch beter is om één van henzelf ook te nomineren om de kans te verkeinen dat Mike iets te kiezen heeft.quote:
Slecht? Hij is deze enige die meer dan 1 stap vooruit denktquote:Op zondag 21 februari 2021 15:27 schreef Stargazing het volgende:
Michel is slecht bezig, die arrogantie gaat hem nog stemmen kosten
Als ik hun was zou ik helemaal niets meer met Mike bespreken .quote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Stargazing het volgende:
K5 heeft niet door dat ze recht in de handen van Mike spelen
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Zou hilarisch zijn als K5 Michel erop zet en de kleuters Julie haha
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Hun kans op Eeuwige Roem en problemen thuis En Media aandacht... en wat doen ze ?quote:
ja ik weet het als ze gaan knippen/plakken voor de liveshows kom Matt als brave jongen over omdat die niets doet dan achter Jill aanzitten, terwijl Michel zijn woorden makkelijk uit de context gerukt kunnen wordenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slecht? Hij is deze enige die meer dan 1 stap vooruit denkt
Dat is waar. Want alles draait voor beide partijen nu om hem.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als Mies dr uit zou gaan
is het helemaal een dooie ellende daar
Als Mike dat nu even doorspeelt als goedmakertjequote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Ze hebben zelf angst voor hem.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef Cargamelk het volgende:
Er is een reden dat mooiboy elke keer op de bank komt.. ze ruiken angst bij hem
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef Stargazing het volgende:
Ze trokken zijn woorden al uit de context bij Jerrel
maar Jerrel had gewoon al teveel slecht gedaan om hemzelf nog recht te trekken. De liveshows zetten (naar mijn mening) Matt neer als een brave jongen die een crush heeft op Jil en constant met zijn hart op zijn mouw zit, en geplaagd word door zijn geweten
Geloof nooit dat Zoey op Julie gaat stemmenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Die arme jongen gaat nog een hoop liefdesverdriet krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
Matt zit erbij dus nu weer puzzel babbels
Ook dat doet hij zelf een beetjequote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Die arme jongen gaat nog een hoop liefdesverdriet krijgen.
Waarom zouden ze? Zet gewoon nick of liese oid en win-winquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
?????quote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wat is er met de achterkant van Mies dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:37 schreef Astro_boy het volgende:
#matttoo
Ik mis shots van de zijkant/achterkant van Mies’ hoofd.
Zwaar mislukt kapselquote:Op zondag 21 februari 2021 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er met de achterkant van Mies dan?
Of anders weer iets proberen bij een bezopen doosquote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Thomas had ook al es gezegd om hemzelf erop te zetten, wat die nu gaat doen weet ik niet. Iemand?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slecht? Hij is deze enige die meer dan 1 stap vooruit denkt
Ik.zeg toch ook niet dat ze het niet mag. Ik geef alleen mijn mening dat ik dat niet zou doen. En zij kiest er voor om hey wel te doen , prima maar dan inderdaad niet steeds zeuren erover.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat jij dat niet hebt gedaan wil niet zeggen dat een ander dat dan ook niet mag doen.
Of dat iemand een slecht mens is omdat zij een andere keuze maakt.
Ik heb er helemaal geen probleem mee, maar wat mij wel stoort is dat gejank erover .
Ze maakt zelf een keuze ,een bewuste keuze, wat gevolgen heeft voor iedereen om haar heen, vooral haar kinderen. Neem dan ook de verantwoordelijkheid daarvoor en hou op met zeuren.
Zijn liefje ja andersoortige vast nietsquote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Als hij er uit gestemd gaat worden moet hij zijn "liefje" missen.
Valt wel mee toch?quote:
De onder achterkant en zijkant zien er niet uitquote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Dat is nou het enige wat ik totaal niet interessant vind
Ik vind hem engquote:Op zondag 21 februari 2021 15:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
De onder achterkant en zijkant zien er niet uitmaar hij blijft sexy hoor
Ja, maar dan is het nog altijd tegen Matt,quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
of Nick en het dus toch Nick vs Michel is. (Die kans lijkt me groter)
Op aanvraag volgens Matt.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Is dat een standaard iets? Of enkel op aanvraag?
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef M.Ritcher het volgende:
Mike zou zo maar eens een hele goede acteur kunnen wezen die er tussen is gezet om de boel te manupileren/regelen. #complottheorie
Fake newsquote:Op zondag 21 februari 2021 15:46 schreef Cargamelk het volgende:
De Belgen hebben wel veel mazzel dat ze tegen 3de rangs Nederlanders spelen.
Vanaf volgende week kan er mooi op hem gestemd worden .quote:Op zondag 21 februari 2021 15:43 schreef Stargazing het volgende:
Mike als huismeester is het beste dat er op dit moment kon gebeuren. Niemand voelt zich veiliga
Hij is er al in geslaagd tactische Thomas op een verkeerd spoor te zetten, heeft ervoor gezorgd dat Matt zichzelf gek aan het maken was, dat Zoey hoedanook de schuld zou krijgen van de exit en het vertrouwen zou verliezen van een groot deel van de bewonersquote:Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef M.Ritcher het volgende:
Mike zou zo maar eens een hele goede acteur kunnen wezen die er tussen is gezet om de boel te manupileren/regelen. #complottheorie
Wel een trannie, dat vind hij vast ook mooi.quote:
Michel , Julie en Matt zijn de enigen die nog steeds geen huismeester zijn xdquote:Op zondag 21 februari 2021 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kan er mooi op hem gestemd worden .
En dan kan het maar zo zijn dat Mies of Nick huismeester gaat worden En dan heeft de kleuterclub weer een probleem.
Want Michel gaat voorlopig nog niet weg gok ik.
Heb een vermoeden dat dit meer om het praten dan om het puzzelen gaatquote:Op zondag 21 februari 2021 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Dat gekleef van Mr.Ego&JollyJulie al dagenlang valt helemaal niet op.. zelfs samen puzzelen waar ze totaal geen zak mee hebben, na eigen zeggen zeggen ...
Die gasten zien vaker een zielenknijper dan een TBS'erquote:
Mike haalt voordeel uit wie er ook uitgaatquote:Op zondag 21 februari 2021 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kan er mooi op hem gestemd worden .
En dan kan het maar zo zijn dat Mies of Nick huismeester gaat worden En dan heeft de kleuterclub weer een probleem.
Want Michel gaat voorlopig nog niet weg gok ik.
Waarom B/NL? Ik heb favorieten bij B en NL, die ik graag als winnaar zie.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:46 schreef Cargamelk het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
De ene gay gaf op, de ander werd door Michel genaaid
Oh ja Nick is wél huismeester geweest!! Was ik alweer vergetenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Michel , Julie en Matt zijn de enigen die nog steeds geen huismeester zijn xd
Dan zijn ze iets aan het doen in de dagboekkamer, meestalquote:Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom is stream 2 nog in de lock?
die heeft zichzelf genaaid, Michel was alleen zijn doelwit tegen wie hij dacht te kunnen winnenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
Ik luister al niet eens meer naar al die BS nominatie complotjes , ervaring leert dat daar nooit iets nuttigs uit voorkomtquote:Op zondag 21 februari 2021 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Heb een vermoeden dat dit meer om het praten dan om het puzzelen gaat
Ja klopt maar het is wel het spannendste dat er gebeurd vandaag.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik luister al niet eens meer naar al die BS nominatie complotjes , ervaring leert dat daar nooit iets nuttigs uit voorkomt
Nauwww... Mr. Ego gaat de Hete Tobbe aanstekenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar het is wel het spannendste dat er gebeurd vandaag.
Moet je daar niet voor strijden dan of krijg je dat gewoon toegewezen?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja Nick is wél huismeester geweest!! Was ik alweer vergeten![]()
Dus wss volgende week Mies of Julie huismeester (als een van hun er dan nog inzit)
Julie met de ballon tieten er ook bij straksquote:Op zondag 21 februari 2021 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nauwww... Mr. Ego gaat de Hete Tobbe aanstekenTijd weer om zijn geile strakke lichaam te showen
Michel gaat er voorlopig nog niet uit, alles draait om hem .. ze willen hem weg hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Mike haalt voordeel uit wie er ook uitgaat
als Michel eruitgaat zit K5 zonder nederlander want jill gaat volgens mij nooit meedoen met hun en matt haalt de finale niet.
als Matt eruit gaat word de kleuterklas nog kleiner en komt hij weer in een beter daglicht bij K5. Ik ben ook van mening dat hoe langer Mike erinblijft hoe meer non-livestream kijkers hij zal kunnen overtuigen want hij zorgt voor opschudding zonder te pesten of de klootzak uit te hangen
Je hoeft alleen op te komen dagen. BB kiest daarna een winnaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Moet je daar niet voor strijden dan of krijg je dat gewoon toegewezen?
Komt omdat ze bij de GGZ op de wachtlijst komen dus ga je maar in BB zittenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die gasten zien vaker een zielenknijper dan een TBS'er
Dat vind ik dus allemaal wat twijfelachtig aan het verhaal.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Zo'n type is wel nodig in dit soort programma's anders wordt het wel heel saai.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:45 schreef M.Ritcher het volgende:
Hij werd door mike genaaid.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
Nee nee dat heb je mis .. alles word door de deurwaarder of notaris gechecktquote:Op zondag 21 februari 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus allemaal wat twijfelachtig aan het verhaal.
BB bepaald grotendeels wie dat wordt
Deurwaarder?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee nee dat heb je mis .. alles word door de deurwaarder of notaris gecheckt
Ja en dan op tv laten zien hoe de notaris achter een pc zit te checken. Stekker weliswaar los, maar dat boeit niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee nee dat heb je mis .. alles word door de deurwaarder of notaris gecheckt
BB hep z'n rekeningen niet betaaldquote:
Ik denk dat als Michel eruit gaat Julie een paar dagen later vrijwillig zelf het huis verlaat (om daarna onmiddellijk met hem te kunnen afspreken)quote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Astro_boy het volgende:
Michel tegen Nick zou mooi zijn. Dan gaat Michel er zeker uit. Is Julie helemaal van de kaart.
Nog mooier zou zijn als Nick er uit gaat en Liese nog meer flirt met Michel. Kunnen we nog meer lachen om Julie.
Eigenlijk wil ik gewoon een zure Julie zien. Ik zie het nog wel gebeuren dat die helemaal gaat flippen.
Ik wil thomas vs matt wel zien. Leuk voor jillquote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Astro_boy het volgende:
Michel tegen Nick zou mooi zijn. Dan gaat Michel er zeker uit. Is Julie helemaal van de kaart.
Nog mooier zou zijn als Nick er uit gaat en Liese nog meer flirt met Michel. Kunnen we nog meer lachen om Julie.
Eigenlijk wil ik gewoon een zure Julie zien. Ik zie het nog wel gebeuren dat die helemaal gaat flippen.
In theorie verdien je het huismeesterschap door het winnen van een opdracht, in praktijk wordt het altijd degene die op dat moment voor het spel het meest interessant is.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:00 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Jill zei dat ze zou vertrekken als Thomas het huis moet verlaten. Of dat nog steeds zo is na het gefriemel met Matt weet ik niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:06 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik wil thomas vs matt wel zien. Leuk voor jill
klopt de strijd is onevenwichtig, de instabiele figuren zijn allemaal Nederlanders zoals een Theo en Jowie (+Daan en Naat in kielzog) die zomaar besloten te gaan, een Jerrel die het uitlokte en Jill en Matt die niet zo sociaal vaardig zijn. Alleen Rene was van redelijk formaat en Mike doet het aardig, het vlaams blok is gewoon te hecht en stabiel, als je dat soort types aan NL kant erin had van het eerste moment, was het wel spannender geworden, dan had het kunnen zijn dat Michel niet was aangesloten bij K4.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:46 schreef Cargamelk het volgende:
Leuke woorden. Geloof er niets van als t zover isquote:Op zondag 21 februari 2021 16:08 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jill zei dat ze zou vertrekken als Thomas het huis moet verlaten. Of dat nog steeds zo is na het gefriemel met Matt weet ik niet.
als ‘vrienden’quote:Op zondag 21 februari 2021 16:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Michel eruit gaat Julie een paar dagen later vrijwillig zelf het huis verlaat (om daarna onmiddellijk met hem te kunnen afspreken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |