Jawel. Maar ze denken dat het tactisch beter is om één van henzelf ook te nomineren om de kans te verkeinen dat Mike iets te kiezen heeft.quote:
Slecht? Hij is deze enige die meer dan 1 stap vooruit denktquote:Op zondag 21 februari 2021 15:27 schreef Stargazing het volgende:
Michel is slecht bezig, die arrogantie gaat hem nog stemmen kosten
Als ik hun was zou ik helemaal niets meer met Mike bespreken .quote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Stargazing het volgende:
K5 heeft niet door dat ze recht in de handen van Mike spelen
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Zou hilarisch zijn als K5 Michel erop zet en de kleuters Julie haha
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Hun kans op Eeuwige Roem en problemen thuis En Media aandacht... en wat doen ze ?quote:
ja ik weet het als ze gaan knippen/plakken voor de liveshows kom Matt als brave jongen over omdat die niets doet dan achter Jill aanzitten, terwijl Michel zijn woorden makkelijk uit de context gerukt kunnen wordenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slecht? Hij is deze enige die meer dan 1 stap vooruit denkt
Dat is waar. Want alles draait voor beide partijen nu om hem.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als Mies dr uit zou gaan
is het helemaal een dooie ellende daar
Als Mike dat nu even doorspeelt als goedmakertjequote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Ze hebben zelf angst voor hem.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef Cargamelk het volgende:
Er is een reden dat mooiboy elke keer op de bank komt.. ze ruiken angst bij hem
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef Stargazing het volgende:
Ze trokken zijn woorden al uit de context bij Jerrel
maar Jerrel had gewoon al teveel slecht gedaan om hemzelf nog recht te trekken. De liveshows zetten (naar mijn mening) Matt neer als een brave jongen die een crush heeft op Jil en constant met zijn hart op zijn mouw zit, en geplaagd word door zijn geweten
Geloof nooit dat Zoey op Julie gaat stemmenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
Die arme jongen gaat nog een hoop liefdesverdriet krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
Matt zit erbij dus nu weer puzzel babbels
Ook dat doet hij zelf een beetjequote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Die arme jongen gaat nog een hoop liefdesverdriet krijgen.
Waarom zouden ze? Zet gewoon nick of liese oid en win-winquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef engine het volgende:
?????quote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wat is er met de achterkant van Mies dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:37 schreef Astro_boy het volgende:
#matttoo
Ik mis shots van de zijkant/achterkant van Mies’ hoofd.
Zwaar mislukt kapselquote:Op zondag 21 februari 2021 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er met de achterkant van Mies dan?
Of anders weer iets proberen bij een bezopen doosquote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Thomas had ook al es gezegd om hemzelf erop te zetten, wat die nu gaat doen weet ik niet. Iemand?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slecht? Hij is deze enige die meer dan 1 stap vooruit denkt
Ik.zeg toch ook niet dat ze het niet mag. Ik geef alleen mijn mening dat ik dat niet zou doen. En zij kiest er voor om hey wel te doen , prima maar dan inderdaad niet steeds zeuren erover.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat jij dat niet hebt gedaan wil niet zeggen dat een ander dat dan ook niet mag doen.
Of dat iemand een slecht mens is omdat zij een andere keuze maakt.
Ik heb er helemaal geen probleem mee, maar wat mij wel stoort is dat gejank erover .
Ze maakt zelf een keuze ,een bewuste keuze, wat gevolgen heeft voor iedereen om haar heen, vooral haar kinderen. Neem dan ook de verantwoordelijkheid daarvoor en hou op met zeuren.
Zijn liefje ja andersoortige vast nietsquote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Als hij er uit gestemd gaat worden moet hij zijn "liefje" missen.
Valt wel mee toch?quote:
De onder achterkant en zijkant zien er niet uitquote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Dat is nou het enige wat ik totaal niet interessant vind
Ik vind hem engquote:Op zondag 21 februari 2021 15:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
De onder achterkant en zijkant zien er niet uitmaar hij blijft sexy hoor
Ja, maar dan is het nog altijd tegen Matt,quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
of Nick en het dus toch Nick vs Michel is. (Die kans lijkt me groter)
Op aanvraag volgens Matt.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Is dat een standaard iets? Of enkel op aanvraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |