quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Echt hele beroerde wissels vandaag inderdaad. Alweer.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Zijn wissels zijn echt volslagen debiel.
Binnen 15 min op achterstand.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:13 schreef 7Eleven het volgende:
Woensdag eraf tegen de trots van het noorden.
Ben er ik bang voor. Maar dan is de score gewoon heel matig dit seizoen. In Europa kansloos, in de beker matig en de competitie onvoldoende...quote:Op zondag 21 februari 2021 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt hele beroerde wissels vandaag inderdaad. Alweer.
Maar goed, denk dat we vandaag gezien de wedstrijd blij mogen zijn met een punt. Grote kans dat Vitesse verliest vandaag dus dan plek 4 met een wedstrijd minder. Heel veel meer gaat er niet in zitten lijkt me.
Nummer 3 van de competitie toch? Feyenoord moet hopen dat Ajax de beker wint.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:21 schreef fetX het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als bijvoorbeeld Ajax de beker wint. Dan krijgt de verliezer in de finale het EL ticket?
Dan is conference league het maximaal haalbare lijkt me. Wellicht wel goed voor onze coëfficiënt.
Sjon de Wolf heb je ook niks aan.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:20 schreef De_Kraam het volgende:
Haps brengen
Dick is rijp voor het verzorgingstehuis.
Dat vraag ik me ook af. En de 4e plek is dat playoffs of direct Conference league plaatsing?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:21 schreef fetX het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als bijvoorbeeld Ajax de beker wint. Dan krijgt de verliezer in de finale het EL ticket?
Dan is conference league het maximaal haalbare lijkt me. Wellicht wel goed voor onze coëfficiënt.
Ja de verliezend bekerfinalist krijgt al een jaar of 10 niet meer dat ticketquote:Op zondag 21 februari 2021 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah oké. Dus dan schuift EL ticket van plek 3 door naar 4? Of ben ik nu helemaal in de war?
Is pas sinds vorig jaar zo tochquote:Op zondag 21 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de verliezend bekerfinalist krijgt al een jaar of 10 niet meer dat ticket
er is geen EL ticket meer voor de competitie meen ik, het is CL, voorronde CL met kans op EL en dan 3 maal conference leaguequote:Op zondag 21 februari 2021 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah oké. Dus dan schuift EL ticket van plek 3 door naar 4? Of ben ik nu helemaal in de war?
Hoezo pechquote:Op zondag 21 februari 2021 14:26 schreef aTypisch het volgende:
Kampioen: groepsfase Champions League
Nummer 2: 3e voorronde Champions League
Bekerwinnaar: 4e voorronde Europa League
Nummer 3: 3e voorronde Europa Conference League
Play-offs-winnaar: 2e voorronde Europa Conference League
derde worden is conference league met een beetje pech dus
Nee als ik het goed begrijp is plek 4 sowieso geen EL.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol, oke.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de verliezend bekerfinalist krijgt al een jaar of 10 niet meer dat ticket
Dat is ook al een tijdje zoquote:Op zondag 21 februari 2021 14:27 schreef aTypisch het volgende:
je kunt je niet kwalificeren voor de europa league in de competitie
Nee omdat ze het bekerticket kregenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
feyenoord zat dit jaar toch in de EL doordat ze derde waren?
4e plek is dus play offs. Dat wordt lekker dan.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:26 schreef aTypisch het volgende:
Kampioen: groepsfase Champions League
Nummer 2: 3e voorronde Champions League
Bekerwinnaar: 4e voorronde Europa League
Nummer 3: 3e voorronde Europa Conference League
Play-offs-winnaar: 2e voorronde Europa Conference League
derde worden is conference league met een beetje pech dus
ohjaquote:Op zondag 21 februari 2021 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee omdat ze het bekerticket kregen
Je schijnt in de voorronde cl ook te kunnen verliezen.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohja
maar derde/vierde was toch wel voorronde EL? PSV zit er ook in namelijk
dat is niet mogelijk nu in de competitie
Ja voorronde ja. Directe tickets EL zijn al een tijdje niet via de competitie te winnenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohja
maar derde/vierde was toch wel voorronde EL? PSV zit er ook in namelijk
dat is niet mogelijk nu in de competitie
PSV zat in de voorronde CL dit seizoen?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je schijnt in de voorronde cl ook te kunnen verliezen.
jahaaaaaaquote:Op zondag 21 februari 2021 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja voorronde ja. Directe tickets EL zijn al een tijdje niet via de competitie te winnen
Nee ik las verkeerd, mijn excuses.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
PSV zat in de voorronde CL dit seizoen?
kan gebeurenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik las verkeerd, mijn excuses.
Er was toen nog geen conference league....quote:Op zondag 21 februari 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jahaaaaaa
maar er is nu niet eens een voorronde ticket voor de EL te krijgen in de competitie
Wel als de juden de beker winnenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jahaaaaaa
maar er is nu niet eens een voorronde ticket voor de EL te krijgen in de competitie
nee dat was AZ, PSV voorronde ELquote:Op zondag 21 februari 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
PSV zat in de voorronde CL dit seizoen?
Dat bepaalt de KNVB niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:
je bent dus mooi genaaid als Nederland, 1 plekje in de beker voor de voorronde EL
wel handig van de KNVB om die daar neer te zetten, met een beetje pech wint zo'n heerenveen die prijs
De nummer 3 in de competitie Hans.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Dus stel, Ajax wint beker van Vitesse en wordt kampioen. Naar wie gaat de Europa league ticket dan?
de knvb bepaalt niet welke plekken ze weggeven voor welke prestaties? meen mij te herinneren dat ze een paar jaar geleden zelf gingen schuiven om de beker aantrekkelijker te makenquote:
Op zich heeft het de waarde van de beker een stuk interessanter gemaakt maar het is inderdaad te hopen dat Ajax die nu wint zodat de nummer 3 die plek krijgt al zit Vitesse er ook nog in de beker.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:
je bent dus mooi genaaid als Nederland, 1 plekje in de beker voor de voorronde EL
wel handig van de KNVB om die daar neer te zetten, met een beetje pech wint zo'n heerenveen die prijs
#3 van de eredivisiequote:Op zondag 21 februari 2021 14:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Dus stel, Ajax wint beker van Vitesse en wordt kampioen. Naar wie gaat de Europa league ticket dan?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:
Conclusie na vandaag is volgens mij dat we ons kunnen instellen op een seizoen zonder Europees voetbal volgend jaar. In de play-offs hebben we nog nooit een bal naar de juiste kleur gespeeld.quote:
Wanneer Ajax de beker wint dan verschuift alles en ben je met plek 4 ook geplaatst voor voorronde conference league. Hopelijk stort Vitesse in. Ik zie ons niet boven AZ en of PSV eindigen.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Conclusie na vandaag is volgens mij dat we ons kunnen instellen op een seizoen zonder Europees voetbal volgend jaar. In de play-offs hebben we nog nooit een bal naar de juiste kleur gespeeld.
Nee dan beter een Feyenoord dat er onlangs 2x afging tegen Heerenveenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:
dat heb jij goed gezienquote:Op zondag 21 februari 2021 14:54 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nee dan beter een Feyenoord dat er onlangs 2x afging tegen Heerenveen
ja leukquote:Op zondag 21 februari 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
Ik heb uit eerste hand informatie dat Feyenoord te koop staat, idee is om het Feyenoord samengevoegd zal worden met Sparta en dat men onder die naam verder gaat omdat dat meer internationale allure heeft.
Als je komt trollen, doe het dan in elk geval goed. Dit is wel echt bizar slecht.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
Ik heb uit eerste hand informatie dat Feyenoord te koop staat, idee is om het Feyenoord samengevoegd zal worden met Sparta en dat men onder die naam verder gaat omdat dat meer internationale allure heeft.
Permban waardig.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je komt trollen, doe het dan in elk geval goed. Dit is wel echt bizar slecht.
Feyenoord word gekocht voor 55 miljoen, Sparta voor 11, men zal doorgaan op licentie van Feyenoord, KNVB is formeel akkoord omdat die sowieso minder clubs willen. Daarnaast zal er extra injectie komen van gemeente omdat er extra grond vrij komt. Als je me niet gelooft dan lekker niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je komt trollen, doe het dan in elk geval goed. Dit is wel echt bizar slecht.
Dit is nog slechter dan Feyenoord de laatste weken.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
Je maakt het er niet beter op makker.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Feyenoord word gekocht voor 55 miljoen, Sparta voor 11, men zal doorgaan op licentie van Feyenoord, KNVB is formeel akkoord omdat die sowieso minder clubs willen. Daarnaast zal er extra injectie komen van gemeente omdat er extra grond vrij komt. Als je me niet gelooft dan lekker niet.
Ah ja een wildvreemde van het FOK! forum komt met een hele spraakmakende scoop zonder bron (uit eerste hand is geen bron, linkjes of namen willen wij zien) en wij moeten hem maar op zijn blauwe(?) ogen geloven.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Feyenoord word gekocht voor 55 miljoen, Sparta voor 11, men zal doorgaan op licentie van Feyenoord, KNVB is formeel akkoord omdat die sowieso minder clubs willen. Daarnaast zal er extra injectie komen van gemeente omdat er extra grond vrij komt. Als je me niet gelooft dan lekker niet.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nog slechter dan Feyenoord de laatste weken.
Leuk geprobeerd vriend!
En excelsior is de koper toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik deel ook slechts info die ik net binnen krijg, mooier kan ik het niet maken.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op makker.
Een wildvreemde? Ik zat waarschijnlijk al op Fok toen jij nog geboren moest worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah ja een wildvreemde van het FOK! forum komt met een hele spraakmakende scoop zonder bron (uit eerste hand is geen bron, linkjes of namen willen wij zien) en wij moeten hem maar op zijn blauwe(?) ogen geloven.
Hou op met zuipen, is niet goed voor je.
Ik krijg net de info binnen dat je vanavond door 10 Albanezen in een wit VW bestelbusje met geblindeerde ramen wordt opgehaald als borgsom, anders martelen ze je kapot totdat er een bekende familielid van je betaalt.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik deel ook slechts info die ik net binnen krijg, mooier kan ik het niet maken.
Okequote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info, ik vind wit geen mooie kleur.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik krijg net de info binnen dat je vanavond door 10 Albanezen in een wit VW bestelbusje met geblindeerde ramen wordt opgehaald als borgsom, anders martelen ze je kapot totdat er een bekende familielid van je betaalt.
Ik deel ook slechts info die ik net binnen krijg, mooier kan ik het niet maken.
Moment, ik probeer eerst nog wat vuilnis aan Feyenoord te slijten.quote:
Je maakt het er niet beter op, alleen een tikkie triester.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een wildvreemde? Ik zat waarschijnlijk al op Fok toen jij nog geboren moest worden.
Ja dat is wel duidelijk, al is diegene waar hij op reageert ook gewoon een vervelend zuigertje.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
atypisch heeft weer een autistische bui vandaag
@:fetx
O ja dat is zo’n matig zuigertje dat zijn username mij niet eens op was gevallen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk, al is diegene waar hij op reageert ook gewoon een vervelend zuigertje.
@:buitendam
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jij die gast achter mij in de Kuip was die altijd door het vak waanzinnig slechte grapjes brult waar niemand dan om moet lachen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een wildvreemde? Ik zat waarschijnlijk al op Fok toen jij nog geboren moest worden.
Ik denk dat het eerder die gozer is die altijd rond de 60e minuut een pauw nadoet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jij die gast achter mij in de Kuip was die altijd door het vak waanzinnig slechte grapjes brult waar niemand dan om moet lachen.
Zit je toevallig in vakkie J?
Eerder een puisterig sneu Ajaciedje van 13.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder die gozer is die altijd rond de 60e minuut een pauw nadoet.
BasGodquote:Op zondag 21 februari 2021 17:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat is nu die bolle ex keeper toch?
nee dat is hem niet, helpmefok is het land aan het reddenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jij die gast achter mij in de Kuip was die altijd door het vak waanzinnig slechte grapjes brult waar niemand dan om moet lachen.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder die gozer is die altijd rond de 60e minuut een pauw nadoet.
Wat doet een teammanager ?quote:
De teammanager zorgt meestal voor de drie H’s bij een voetbalclub. Hotels, hoeren en een hele leuke sfeer.quote:
En tijdens de wedstrijden even een dutje doen in de dugout.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
De teammanager zorgt meestal voor de drie H’s bij een voetbalclub. Hotels, hoeren en een hele leuke sfeer.
Wat dan weer een gevolg is van de drie H’s (doorgaans gecombineerd).quote:Op zondag 21 februari 2021 21:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En tijdens de wedstrijden even een dutje doen in de dugout.
Ik begrijp nu gelijk waarom Sluiter kandidaat is.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
De teammanager zorgt meestal voor de drie H’s bij een voetbalclub. Hotels, hoeren en een hele leuke sfeer.
Hij is getrouwd met een hoer, maar verder?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp nu gelijk waarom Sluiter kandidaat is.
'gewoon'...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed gewoon deze week twee keer winnen en we staan weer gemakkelijk waar we horen.
@:onlogisch @:fetx
Genoeg ervaringquote:Op zondag 21 februari 2021 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een hoer, maar verder?
Bij Ajax was er een 4e H; Haller inschrijven voor de EL alleen teammanagers kunnen maar tot 3 tellen, ook een ex tennisser overigens.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax was er een 4e H; Haller inschrijven voor de EL alleen teammanagers kunnen maar tot 3 tellen, ook een ex tennisser overigens.
Hangt er ook wel vanaf hoe je het brengt en als je met je weinige geld prutsers als Pratto haalt is het vragen om loonoffers ook wat minder makkelijk uiteraard.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een spelers joh, kantoor dat geld kwijt raakt en vakantiedagen kwijt is.
En dan supporters die een seizoenskaart compensatie laten schieten, maar de spelers die niet meewerken.
Wat denk je voor het personeel dan, dik inleveren en dan een dure pratto op de bank zien zittenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er ook wel vanaf hoe je het brengt en als je met je weinige geld prutsers als Pratto haalt is het vragen om loonoffers ook wat minder makkelijk uiteraard.
De directie pakt het gewoon weer eens hartstikke dom aan.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een spelers joh, kantoor dat geld kwijt raakt en vakantiedagen kwijt is.
En dan supporters die een seizoenskaart compensatie laten schieten, maar de spelers die niet meewerken.
Als zelfs een keurige speler als Toornstra redelijk verbolgen reageert over het feit dat het als mededeling werd gebracht weet je wel weer dat ze het typerend voor Feyenoord hebben aangepaktquote:Op maandag 22 februari 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er ook wel vanaf hoe je het brengt en als je met je weinige geld prutsers als Pratto haalt is het vragen om loonoffers ook wat minder makkelijk uiteraard.
Ook dat, vind het ook absurd als het "gewone" personeel loonoffers moet brengen al heb ik geen idee in hoeverre ze dat hebben moeten doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat denk je voor het personeel dan, dik inleveren en dan een dure pratto op de bank zien zitten
Terwijl de Toorn toch wel een clubspeler is (en zich als een van de weinigen echt de tyfus werkte gisteren, ik vind hem op 6 het weer goed doen, veel beter dan Fer).quote:Op maandag 22 februari 2021 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelfs een keurige speler als Toornstra redelijk verbolgen reageert over het feit dat het als mededeling werd gebracht weet je wel weer dat ze het typerend voor Feyenoord hebben aangepakt
De vorige ronde (ergens vorig jaar was dat) eindigden ze het gesprek bij de spelers wat dan weer helemaal verkeerd viel bij al het overige personeel
Ze leren het ook nooit
Pak 'm aan timmmmmquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over 5 jaar zie ik je hier terug, kunnen we zien wie er gelijk heeft gehad
Het is helemaal nog geen 5 jaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak 'm aan timmmmm
Laat geen spaan heel van @:Scrummie
1 post later stond je legendarische kampioenschapsvoorspelling, maak je niet drukquote:Op maandag 22 februari 2021 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is helemaal nog geen 5 jaar.
En de Boeet doet het volgens mij vrij aardig bij Mainz. Als je dan toch een quote wilt pakken vind ik dit van timmm lachwekkender:quote:Op maandag 22 februari 2021 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is helemaal nog geen 5 jaar.
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1 post later stond je legendarische kampioenschapsvoorspelling, maak je niet druk
Niet zo goed als vorig jaar, maar redelijk ja. (Als ik de statistieken bekijk)quote:Op maandag 22 februari 2021 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de Boeet doet het volgens mij vrij aardig bij Mainz. Als je dan toch een quote wilt pakken vind ik dit van timmm lachwekkender:
Kijk, er zijn tal van blunders gemaakt die je Feyenoord echt aan kan rekenen. Ontelbare fouten in de jeugd. Een Tapia halen omdat Vilhena weggaat terwijl je gewoon in de eigen jeugd Schuurman hebt lopen. Kazim en Kramer kopen terwijl je Achahbar hebt.
We hebben beperkte mogelijkheden op het middenveld, maar Toornstra op 6 is inderdaad prima. Beter dan Fer de laatste weken. Die heeft het even 2 maanden goed gedaan maar grossiert inmiddels in balverlies en verliest eigenlijk best veel duels. Hopen dat Teixeira binnenkort fit wordt dat je Toornstra - Kokcu - Teixeira kunt proberen. Daarmee moet je alleen niet tegen Ajax, PSV, AZ gaan spelen lijkt me.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl de Toorn toch wel een clubspeler is (en zich als een van de weinigen echt de tyfus werkte gisteren, ik vind hem op 6 het weer goed doen, veel beter dan Fer).
Vraag mij sowieso af hoe lang het goed blijft gaan, zeker zolang die gekken bij het OMT nog in een tunnel zitten. Volgend seizoen moeten we gewoon in volle stadions spelen.
Schuurman doet het super als linkshalf bij Dordrecht 90.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de Boeet doet het volgens mij vrij aardig bij Mainz. Als je dan toch een quote wilt pakken vind ik dit van timmm lachwekkender:
Kijk, er zijn tal van blunders gemaakt die je Feyenoord echt aan kan rekenen. Ontelbare fouten in de jeugd. Een Tapia halen omdat Vilhena weggaat terwijl je gewoon in de eigen jeugd Schuurman hebt lopen. Kazim en Kramer kopen terwijl je Achahbar hebt.
Dat gaat Advocaat sowieso nooit doen, ook niet tegen FC Emmenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:53 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben beperkte mogelijkheden op het middenveld, maar Toornstra op 6 is inderdaad prima. Beter dan Fer de laatste weken. Die heeft het even 2 maanden goed gedaan maar grossiert inmiddels in balverlies en verliest eigenlijk best veel duels. Hopen dat Teixeira binnenkort fit wordt dat je Toornstra - Kokcu - Teixeira kunt proberen. Daarmee moet je alleen niet tegen Ajax, PSV, AZ gaan spelen lijkt me.
Denk dat het sowieso de insteek moet zijn van Slot om met dat middenveld te starten, als Toornstra het nog een jaar kan volhouden (en dan kijken of Antonucci Teixeira kan vervangen).quote:Op maandag 22 februari 2021 10:53 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben beperkte mogelijkheden op het middenveld, maar Toornstra op 6 is inderdaad prima. Beter dan Fer de laatste weken. Die heeft het even 2 maanden goed gedaan maar grossiert inmiddels in balverlies en verliest eigenlijk best veel duels. Hopen dat Teixeira binnenkort fit wordt dat je Toornstra - Kokcu - Teixeira kunt proberen. Daarmee moet je alleen niet tegen Ajax, PSV, AZ gaan spelen lijkt me.
Schuurman is wel het schoolvoorbeeld van een talent wat verkracht is door de laatste jaren van zijn opleiding, dat was echt een van de beste spelers van zijn generatie. Ik heb een beetje meegekregen dat zijn mentaliteit op het veld hem ook de das heeft gedaan maar denk dat uit zijn talent zoveel meer gehaald had kunnen/moeten worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, klopt. In die zin vind ik Advocaat ook maar mweh.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gaat Advocaat sowieso nooit doen, ook niet tegen FC Emmen
Stuwt de Dordtenaren idd naar een hoger niveau. Mooi van de laatste plaats af.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Schuurman doet het super als linkshalf bij Dordrecht 90.
Dat is de meest te hoog ingeschatte coach van Nederland. Ben Ajacied dus ik gun Feyenoord hem wel. Die vent heeft een spoor van vernielingen achter gelaten voor het Nederlandse voetbal.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, klopt. In die zin vind ik Advocaat ook maar mweh.
De meeste clubs zijn net zo armzalig als wij deze zomer, dat wordt geen monsterbedragquote:Op maandag 22 februari 2021 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Berghuis dan dus transfervrij de deur uit het jaar erop (of verlengen, maar dat lijkt me vrijwel uitgesloten). Of 4 miljoen, of nog een jaar Berghuis. Dan denk ik dat ik voor het extra jaar Berghuis ga.
[ twitter ]
De geruchten rond Kokcu beginnen ook weer te lopen blijkbaar. Ene kant zou het jammer zijn als hij deze zomer vertrekt, maar aan de andere kant, gezien de situatie waarin we zitten moet je het gewoon doen. Net als Senesi.
Nee, dat klopt ook weer, maar ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meeste clubs zijn net zo armzalig als wij deze zomer, dat wordt geen monsterbedrag
Was jij niet helemaal klaar met Berghuis?
Wel makkelijk als je veel meer verdient dan je huidige teamgenoten (denk ik)quote:Op maandag 22 februari 2021 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Toch nog iemand die wel wil inleveren.
Ja ik snap het ook wel. In de Voetbalpodcast van de NOS zeiden ze dat Berghuis die rol van sterspeler én aanvoerder misschien niet kan combineren als het even tegen zit. En dat gaat ie ook niet meer leren.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook weer, maar ja.
En ja, dat wel. Al roep ik wel vaker wat in emotie na een wedstrijd ofzo, maar daar sta ik nog wel achter; ik ben wel benieuwd naar een Feyenoord met een andere 'leider' dan Berghuis. En ik ben ook benieuwd naar een team met een andere rechtsbuiten. Al met al drukt Berghuis natuurlijk wel echt zijn stempel op dit Feyenoord, en soms moet je dat ook wel wat vernieuwen natuurlijk. Maar goed, hij móet niet weg natuurlijk.
Volgens FeyenoordTM gaan er intern geluiden dat Berghuis een soort van bipolaire stoornis oid heeft.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook wel. In de Voetbalpodcast van de NOS zeiden ze dat Berghuis die rol van sterspeler én aanvoerder misschien niet kan combineren als het even tegen zit. En dat gaat ie ook niet meer leren.
Maar je levert wel veel kwaliteit in. Ik zou ook zo snel geen betere aanvoerder kunnen noemen.
In elk geval waar het bij naar buiten komt. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dit bij alle andere clubs op Ajax na geen issue is. Kijk naar PSV bijvoorbeeld met al die mega salarissen.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Is Feyenoord nou de enige NL club die (voor de tweede keer) in de weer is met loonoffers?
PSV had wel een buffertje denk ik, die komen pas in de problemen als ze geen Champions League halenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In elk geval waar het bij naar buiten komt. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dit bij alle andere clubs op Ajax na geen issue is. Kijk naar PSV bijvoorbeeld met al die mega salarissen.
Kwestie van tijd voor er meer naar buiten komt.
Ben benieuwd lijkt me wel heel ingrijpend voor zo'n spelersgroep. Zullen er ongetwijfeld weer mensen zijn die gaan roepen dat ze toch genoeg verdienen en niet moeten zeiken. Maar je richt je leven toch in rond een bepaald inkomen dat je nu eenmaal krijgt overgemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In elk geval waar het bij naar buiten komt. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dit bij alle andere clubs op Ajax na geen issue is. Kijk naar PSV bijvoorbeeld met al die mega salarissen.
Als er iets verneukt kan worden, dan zal dat bij ons zeker gebeuren. Als ditzelfde dan ook plaatsvindt bij andere clubs, doen wij het gewoon nog een keer.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Is Feyenoord nou de enige NL club die (voor de tweede keer) in de weer is met loonoffers?
Nog een paar keer verliezen en deze mooiboi is weer beschikbaar, zal vast wel janpipovanalles willen zijn...quote:
Als het maar niet die waterpoloër wordt, dus die zal het wel worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog een paar keer verliezen en deze mooiboi is weer beschikbaar, zal vast wel janpipovanalles willen zijn...
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon Van Gobbel nemen. Die neemt geen materiaal mee, maar jat het gewoon bij de tegenstander. Scheelt nog in de kosten ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het maar niet die waterpoloër wordt, dus die zal het wel worden.
En je kan ook nog eens een goede winst maken op je geleasde wagenpark.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Van Gobbel nemen. Die neemt geen materiaal mee, maar jat het gewoon bij de tegenstander. Scheelt nog in de kosten ook.
Klopt, en Feyenoord heeft best veel lekken op het moment.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, deels wel eens, maar er zijn zoveel mensen die ook moeten inleveren en stevig ook. Volgens Coca Coca Chris Woerts ging het om 20% voor de hoogste salarissen, verder schaalt het mee. En het waren dan volgens de geruchten vooral buitenlandse spelers die er wat moeite mee hadden. Geruchten dus, dus tja.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd lijkt me wel heel ingrijpend voor zo'n spelersgroep. Zullen er ongetwijfeld weer mensen zijn die gaan roepen dat ze toch genoeg verdienen en niet moeten zeiken. Maar je richt je leven toch in rond een bepaald inkomen dat je nu eenmaal krijgt overgemaakt.
Die van 40 minuten is net 2 weken geleden. Maar er rommelt wel behoorlijk wel ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Het zou goed zijn als Arnesen weer eens een interview geeft. Het volgende seizoen is nog niet begonnen en het zagen aan de stoelpoten is al begonnen.
Juridisch zal het allemaal wel aardig af te timmeren zijn maar het kan wel zorgen voor een tweedeling in de spelersgroep. In een elftal dat toch al op omvallen staat is dat wel het laatste dat we kunnen gebruiken.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nja, deels wel eens, maar er zijn zoveel mensen die ook moeten inleveren en stevig ook. Volgens Coca Coca Chris Woerts ging het om 20% voor de hoogste salarissen, verder schaalt het mee. En het waren dan volgens de geruchten vooral buitenlandse spelers die er wat moeite mee hadden. Geruchten dus, dus tja.
Wat die Woerts ook zei is dat Feyenoord gewoon in zijn recht stond, dus juridisch zou het allemaal geen schijn van kans hebben mochten spelers met advocaten aankomen.
Ja, Steefgod. Wel een jaar of 15 geleden.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:55 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit? Liep hier een scout van Feyenoord te posten?
10 zelfs toch? Er waren nog 20 wedstrijden te gaan vanaf begin januari. En ze hadden hier ruim op tijd de spelers bij moeten betrekken inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:53 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het vooral bizar om te lezen dat Feyenoord heeft begroot met 8 wedstrijden met publiek.
Ik neem dat er toch ook wel scenario klaar lag waarin het seizoen is doorgerekend zonder toeschouwers en dat de effecten op de lonen van dit scenario toch ook wel gedeeld zijn met oa. de spelersdelegatie?
Je vraagt om goed beleid bij Feyenoord... Dat is al een heel tijd geledenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:53 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het vooral bizar om te lezen dat Feyenoord heeft begroot met 8 wedstrijden met publiek.
Ik neem dat er toch ook wel scenario klaar lag waarin het seizoen is doorgerekend zonder toeschouwers en dat de effecten op de lonen van dit scenario toch ook wel gedeeld zijn met oa. de spelersdelegatie?
VBL / [CENTRAAL] Is it a bird? Is it a plane? No it's Steef (AT)#1quote:Op maandag 22 februari 2021 23:55 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit? Liep hier een scout van Feyenoord te posten?
17 thuiswedstrijden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
10 zelfs toch? Er waren nog 20 wedstrijden te gaan vanaf begin januari. En ze hadden hier ruim op tijd de spelers bij moeten betrekken inderdaad.
En dat je Pratto nog haalt terwijl je weet dat er de komende maanden nog geen publiek bij zou kunnen zijn en je dik verlies ging lijden is ook bizar.
Zonde, want neem aan dat Rae dan wel weer genoeg leuke palendansverenigingen kent in uithoeken van Europa.quote:Raemon Sluiter ziet af van baan teammanager bij Feyenoord
Voormalig tennisser Raemon Sluiter wordt niet de nieuwe teammanager bij Feyenoord. De Rotterdammer was in de race om Bas van Noortwijk, die met pensioen gaat, op te volgen. Sluiter laat via twitter weten na een goed gesprek met directeur Mark Koevermans het niet te willen doen.
"Veel en strak organiseren is niet mijn kwaliteit. Ik denk wel dat ik goed met de spelers en staf om zou kunnen gaan, maar sluit niet uit dat we bij een uitwedstrijd op het verkeerde vliegveld zouden landen'', grapt Sluiter, die het liefst iets weer in het tennis wil gaan doen.
Leen van Steensel en voormalig-waterpolo bondscoach Robin van Galen zijn de twee overgebleven kandidaten om Bas van Noortwijk bij Feyenoord op te volgen.
Volgens Woerts liepen die gesprekken met de spelers al een tijdje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:01 schreef hhh38 het volgende:
En ze hadden hier ruim op tijd de spelers bij moeten betrekken inderdaad.
No shitquote:
Mooi dat ie nu toch een keertje hoofdtrainer is. Lekker dollars harken in China, verstandige keuze denk ik.quote:Guangzhou City heeft Jean-Paul van Gastel dinsdag gepresenteerd als hoofdtrainer. De oud-Feyenoorder is bij de Chinese club, die tot vorig jaar Guangzhou R&F heette, de opvolger van Giovanni van Bronckhorst.
Van Gastel, wiens zaakwaarnemer eind januari al zei dat hij de nieuwe trainer ging worden, was tot vorig seizoen assistent van Van Bronckhorst. De voormalige hoofdtrainer van Feyenoord keerde terug naar Nederland omdat hij weer bij zijn familie wilde zijn.
Van Bronckhorst leidde Guangzhou vorig jaar naar de elfde plaats in de Chinese Super League. Hij zou eigenlijk opgevolgd worden door Goran Tomic, maar de Kroaat kreeg geen werkvisum in China.
De 48-jarige Van Gastel begint bij Guangzhou aan zijn eerste klus als hoofdtrainer. Hij was eerder assistent van Van Bronckhorst bij Feyenoord.
Guangzhou schrijft op de website dat Van Gastel de ploeg naar een "volgende fase" moet leiden. De Chinese competitie gaat in maart van start. "We verwachten dat de ploeg onder hem verder zal groeien. Van Gastel brengt de Nederlandse voetbaltraditie binnen de ploeg. Iedereen verdedigt mee en iedereen valt aan."
Inderdaad, lekker poen harken en over een paar jaar in zijn brouwerij stoppen. Dat gaan verdomde lekkere IPA's worden zo @Lenny_Leonard @ThePlaneteerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi dat ie nu toch een keertje hoofdtrainer is. Lekker dollars harken in China, verstandige keuze denk ik.
hoe komt zo'n man op die lijst dan, moet het een hockeyer of een tennisser zijn? Pierre van Hooijdonk was de pimp in 98 dus dat is ook wel een goeie.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde, want neem aan dat Rae dan wel weer genoeg leuke palendansverenigingen kent in uithoeken van Europa.
Nouja hij schoof een tijdje terug aan bij dat Dick voor mekaar podcastje waarin Krabby en Van Egmond hem naar voren schoven als ideale teammanager, wellicht wordt dat in het maasgebouw geluisterd en is hij toen op het lijstje gekomen. Dat zou me helemaal niks verbazen in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe komt zo'n man op die lijst dan, moet het een hockeyer of een tennisser zijn? Pierre van Hooijdonk was de pimp in 98 dus dat is ook wel een goeie.
die Leen van Steensel ken ik niet maar die zou ik blind nemen als het alternatief die waterpolo eikel is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij schoof een tijdje terug aan bij dat Dick voor mekaar podcastje waarin Krabby en Van Egmond hem naar voren schoven als ideale teammanager, wellicht wordt dat in het maasgebouw geluisterd en is hij toen op het lijstje gekomen. Dat zou me helemaal niks verbazen in ieder geval.
pi-air is wel goed voor sfeer jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe komt zo'n man op die lijst dan, moet het een hockeyer of een tennisser zijn? Pierre van Hooijdonk was de pimp in 98 dus dat is ook wel een goeie.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pierre is vast gezellig op feestjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Feyenoord.nl.
Volgens de geruchten gaat dit het nieuwe keeper shirt worden komend seizoen:
[ afbeelding ]oke ik stop.
Hoezo speciaal voor mij?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Speciaal voor @:Scrummie, een statistische analyse van Spajic en Botteghin. Lijkt erop dat we moeten hopen op Botje morgen.
Oh, zo. Niet alle statistieken zijn slecht hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe erg jij van statistieken houdt
Ja en de Geert die vele als verlosser centraal zien wil je daar helemaal niet hebben. Die kan namelijk totaal niet positioneel verdedigen. Daarom is in de jeugd naar het middenveld gehaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, zo. Niet alle statistieken zijn slecht hoor.
Maar het komt wel overeen met het beeld wat ik een beetje had. Het is alleen zo jammer dat Botteghin zo traag is wat van invloed is op de rest van je veldbezetting. Al kan je met Spajic ook niet erg hoog spelen, zo snel is ie ook niet en veel te veel foutjes.
Dat respecteer ik dat je dit postquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:50 schreef raptorix het volgende:
Ik wilde trouwens nog sorry zeggen van mijn kinderachtige gedrag van Zondag, had ik niet moeten doen, zat even niet zo lekker in mijn vel.
no problemquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:50 schreef raptorix het volgende:
Ik wilde trouwens nog sorry zeggen van mijn kinderachtige gedrag van Zondag, had ik niet moeten doen, zat even niet zo lekker in mijn vel.
Ik heb het idee dat Spajic ook in een flinke vormdip zit, na Ajax-uit was ik nog vrij enthousiast over hem maar de laatste tijd speelt hij echt verschrikkelijk. Bot is iemand die de boel kan coachen maar door zijn traagheid laat hij wel heel veel ruimte open. Eigenlijk kan je hem alleen nog maar inzetten als je met 5 man achterin speelt en de ruimtes daar per definitie al klein probeert te houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, zo. Niet alle statistieken zijn slecht hoor.
Maar het komt wel overeen met het beeld wat ik een beetje had. Het is alleen zo jammer dat Botteghin zo traag is wat van invloed is op de rest van je veldbezetting. Al kan je met Spajic ook niet erg hoog spelen, zo snel is ie ook niet en veel te veel foutjes.
Na Ajax is bijna iedereen waardeloos gaan spelen. En dan tegen Psv ineens een opleving. Onverklaarbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Spajic ook in een flinke vormdip zit, na Ajax-uit was ik nog vrij enthousiast over hem maar de laatste tijd speelt hij echt verschrikkelijk. Bot is iemand die de boel kan coachen maar door zijn traagheid laat hij wel heel veel ruimte open. Eigenlijk kan je hem alleen nog maar inzetten als je met 5 man achterin speelt en de ruimtes daar per definitie al klein probeert te houden.
Jawel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:07 schreef raptorix het volgende:
Wat me toch enigszins verbaast is dat gedoe rondom Pratto, als je toch niet al te breed in de spitsen zit, dan kun je hier toch niet zomaar zo makkelijk in voorbij gaan? Hij komt met een kleine achterstand aan, en dan zo een gast al na 2 wedstrijden afserveren, dat vind ik echt niet kunnen, ook in de tijd dat hij gespeeld heeft deed hij het echt niet zo slecht, ok geen niveau Haller, maar ook geen van de Beukering ofzo, ik vind het eigenlijk wel een beetje genant.
Ajax heeft ook de mazzel dat als het net even niet loopt dat het niet dodelijk is, en dat ze zelf nog even de doelpuntjes maken of de punten pakken, wat dat betreft heeft Feyenoord dat aan het begin dit seizoen gehad, anders had Dick er al met de kerst uigelegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Na Ajax is bijna iedereen waardeloos gaan spelen. En dan tegen Psv ineens een opleving. Onverklaarbaar.
Het lijkt haast een mentaal dingetje.
Vond je? Ja niet echt super opvallend of zo, maar heel slecht vond ik het nou ook niet.quote:
Ik vraag me sowieso serieus af wat het plan gaat worden volgend jaar, de CL ga je waarschijnlijk niet halen, buiten de EL ga je ook niet vallen, dus je zou zeggen ga eens kijken of je talent kunt inbrengen want geld om te kopen word lastig, zelfs als je Senesi of Berghuis gaat verkopen. Beter zet je een trainer voor de toekomst neer en zeg gewoon: Doe het maar met talent en longshots de komende 2 jaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef Duveldrinker het volgende:
Pratto is totaal niet fit, lachwekkende aankoop als je geen centen hebt. En dan nu Linssen daar neerzetten. Ik ben blij dat Advocaat oprot na dit seizoen. En Arnesen had best wat harder naar Dick kunnen zijn. Gewoon zeggen sorry Dick maar we halen niks.
Trouwens die Antonucci begon weer op de bank, is dat ook een man van glas? Nog steeds niet fit?
Zo'n trainer zou Slot ook moeten zijn. Ik ben alleen heel bang dat hij geslachtofferd wordt als de resultaten in het eerste seizoen tegenvallen. Terwijl je nu even echt een periode coherent beleid moet voeren om in rustig vaarwater terecht te komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso serieus af wat het plan gaat worden volgend jaar, de CL ga je waarschijnlijk niet halen, buiten de EL ga je ook niet vallen, dus je zou zeggen ga eens kijken of je talent kunt inbrengen want geld om te kopen word lastig, zelfs als je Senesi of Berghuis gaat verkopen. Beter zet je een trainer voor de toekomst neer en zeg gewoon: Doe het maar met talent en longshots de komende 2 jaar.
Ik zou eigenlijk alleen Jens behouden voor de ervaring. De rest mag wieberen. Ook Senesi als daar een bod voor komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso serieus af wat het plan gaat worden volgend jaar, de CL ga je waarschijnlijk niet halen, buiten de EL ga je ook niet vallen, dus je zou zeggen ga eens kijken of je talent kunt inbrengen want geld om te kopen word lastig, zelfs als je Senesi of Berghuis gaat verkopen. Beter zet je een trainer voor de toekomst neer en zeg gewoon: Doe het maar met talent en longshots de komende 2 jaar.
Ik weet niet wat ze Slot beloofd hebben, maar ik denk dat hij bij AZ nog meer budget had gehad. Ik kan me niet voorstellen dat ze na de salaris voorstellen van deze week in 1 keer roepen: TADA hier hebben we 10 miljoen voor aankopen. En stel je voor dat ze Slot zouden ontslaan, ik zou geen idee hebben wie ze dan zouden moeten aantrekken....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n trainer zou Slot ook moeten zijn. Ik ben alleen heel bang dat hij geslachtofferd wordt als de resultaten in het eerste seizoen tegenvallen. Terwijl je nu even echt een periode coherent beleid moet voeren om in rustig vaarwater terecht te komen.
Hij zal ook weinig aankopen kunnen doen inderdaad. En ik hoop ook niet dat ze met oude goedkope middelmaat aan komen zetten. Gooi maar wat talenten voor de leeuwen, die kunnen je tenminste geld opleverenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze Slot beloofd hebben, maar ik denk dat hij bij AZ nog meer budget had gehad. Ik kan me niet voorstellen dat ze na de salaris voorstellen van deze week in 1 keer roepen: TADA hier hebben we 10 miljoen voor aankopen. En stel je voor dat ze Slot zouden ontslaan, ik zou geen idee hebben wie ze dan zouden moeten aantrekken....
Ik had persoonlijk Arnesen er uit gegooid, niet omdat hij zo slecht is, maar omdat hij gewoon Feyenoord niet verder gaat brengen, ik zou eerder naar iemand kijken die in de marge aankopen kan doen die ook nog constructief zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk alleen Jens behouden voor de ervaring. De rest mag wieberen. Ook Senesi als daar een bod voor komt.
Ik zie Arnesen samen met Slot daar wel uitkomen, die passen veel beter bij elkaar dan Dick en Arnesen.
Arnesen heeft wel Slot gehaald. Behoorlijk knap. En wie zou daar dan moeten zitten? Van Geel die na 1 goed seizoen Willem 2 naar de afgrond brengt?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk Arnesen er uit gegooid, niet omdat hij zo slecht is, maar omdat hij gewoon Feyenoord niet verder gaat brengen, ik zou eerder naar iemand kijken die in de marge aankopen kan doen die ook nog constructief zijn.
Tegen PSV waren we ook slecht, alleen wel effectief met de kansen (en PSV niet bepaald).quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Na Ajax is bijna iedereen waardeloos gaan spelen. En dan tegen Psv ineens een opleving. Onverklaarbaar.
Het lijkt haast een mentaal dingetje.
Feyenoord moet gewoon inzetten op een goede spits, ik snap ook niet waarom er zo lacherig word gedaan over Giakoumakis. Dat was typisch een mooie aankoop die je had kunnen doen als tussenoplossing, natuurlijk is het geen Souarez, maar zo een jongen trapt er minimaaal 15 in een seizoen in en ga je je geen breuk aan vallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zal ook weinig aankopen kunnen doen inderdaad. En ik hoop ook niet dat ze met oude goedkope middelmaat aan komen zetten. Gooi maar wat talenten voor de leeuwen, die kunnen je tenminste geld opleveren
Ik sta achter dit plan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn plan is dus dat we niet meer zo slecht beginnen en die oplevingen van 15 a 20 minuten over hele wedstrijden door gaan trekken
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:24 schreef raptorix het volgende:
ik zou eerder naar iemand kijken die in de marge aankopen kan doen die ook nog constructief zijn.
Ja moeilijk, zit Wim Jansen er eigenlijk nog? Even geen zin om te googlenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Arnesen heeft wel Slot gehaald. Behoorlijk knap. En wie zou daar dan moeten zitten? Van Geel die na 1 goed seizoen Willem 2 naar de afgrond brengt?
En dat de aanvoerder voor de wedstrijd roept: VOLLE BAK JONGENS, STRIJD GEVEN!quote:
Hij speelde toen tegen Zwolle echt heel sterk centraal achterin.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja en de Geert die vele als verlosser centraal zien wil je daar helemaal niet hebben. Die kan namelijk totaal niet positioneel verdedigen. Daarom is in de jeugd naar het middenveld gehaald.
Spitsen aan de onderkant van de eredivisie halen die statistisch een absolute uitschieter beleven tov de rest van hun carrière moet je als Feyenoord zijnde nooit halen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon inzetten op een goede spits, ik snap ook niet waarom er zo lacherig word gedaan over Giakoumakis. Dat was typisch een mooie aankoop die je had kunnen doen als tussenoplossing, natuurlijk is het geen Souarez, maar zo een jongen trapt er minimaaal 15 in een seizoen in en ga je je geen breuk aan vallen.
Mjah niet om er op lange duur heel veel van beter te worden, als overgangssituatie kan het soms werken, zeker als het jongens zijn die nog een carriere kunnen maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spitsen aan de onderkant van de eredivisie halen die statistisch een absolute uitschieter beleven tov de rest van hun carrière moet je als Feyenoord zijnde nooit halen.
Wellicht moet je er dan maar weer eens aan beginnen gezien de ongebreidelde spetterpoep die er uit je toetsenbordje komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sinds de 1e week van Oktober geen druppel meer vriend
Vond dat ook wel meevallen toen, maar het grote probleem aan Senesi - Geertruida achterin was dat ze elkaar niet goed leken te coachen. Dat doet met name Botteghin beter die altijd de poppetjes goed neerzet, bij dode spelmomenten bijvoorbeeld. Spajic is ook goed in de positionering alhoewel hij in balbezit wel erg veel opzichtig blundert. Geertruida is dat niet echt en Senesi is niet iemand die dat voor hem op lijkt te pakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij speelde toen tegen Zwolle echt heel sterk centraal achterin.
Feedback kan in het Feedback topic Hans :0quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht moet je er dan maar weer eens aan beginnen gezien de ongebreidelde spetterpoep die er uit je toetsenbordje komt.
Ik zie Geertruida liever op de plek van Fer. Hij kan denk ik prima als box to box middenvelder. Als back kan het op zich ook wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond dat ook wel meevallen toen, maar het grote probleem aan Senesi - Geertruida achterin was dat ze elkaar niet goed leken te coachen. Dat doet met name Botteghin beter die altijd de poppetjes goed neerzet, bij dode spelmomenten bijvoorbeeld. Spajic is ook goed in de positionering alhoewel hij in balbezit wel erg veel opzichtig blundert. Geertruida is dat niet echt en Senesi is niet iemand die dat voor hem op lijkt te pakken.
Het is niet zo zeer dat dit seizoen kut is (coronavoetbal is overal toch wel erg matig), maar het gebrek aan perspectief op de komst van Slot na is 3x kut. Geen idee waar we zullen staan of wat het plan zal gaan zijn komende jaren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zie Geertruida liever op de plek van Fer. Hij kan denk ik prima als box to box middenvelder. Als back kan het op zich ook wel.
Al met al ben ik wel benieuwd wat Slot er van gaat maken. Dit seizoen is echt 3x kut.
Arnesen wil duidelijk voor meer jeugddoorstroming gaan maar daar is onder vGeel de belangrijkste boot gemist. Eer Feyenoord in de JL speelt is het misschien al weer afgeschaft want er is ook veel tegenstand voor 2e elftallen in de JL.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat dit seizoen kut is (coronavoetbal is overal toch wel erg matig), maar het gebrek aan perspectief op de komst van Slot na is 3x kut. Geen idee waar we zullen staan of wat het plan zal gaan zijn komende jaren.
Welke talentvolle spelers heb je zoal op het oog?quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Arnesen wil duidelijk voor meer jeugddoorstroming gaan maar daar is onder vGeel de belangrijkste boot gemist. Eer Feyenoord in de JL speelt is het misschien al weer afgeschaft want er is ook veel tegenstand voor 2e elftallen in de JL.
Nu met Corona is heel die reserve competitie ook in het water gevallen. Waardoor spelers als nog overal en nergens spelen. Azarkan bij Nac bijvoorbeeld terwijl el Allouchi en de Rooij de beste spelers van NAC zijn. Dat schiet ook niet echt op.
Ik hoop echt op een grote leegloop van dure contract spelers zodat je wat ruimte krijgt om talentvolle spelers te halen en laat Slot aub te tijd krijgen om er iets van te maken.
BOTTEGOD.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Speciaal voor @:Scrummie, een statistische analyse van Spajic en Botteghin. Lijkt erop dat we moeten hopen op Botje morgen.
waarom is dat?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:56 schreef hhh38 het volgende:
Erg jammer dat Bijlow er zondag tegen AZ niet bij is
brobbeyquote:Op woensdag 24 februari 2021 07:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke talentvolle spelers heb je zoal op het oog?
De meeste talenten in Nederland zijn af opgepikt. Een van Hecke is al naar Heerenveen bijvoorbeeld. Misschien vd Ven, of Proper. Maar verder?
Een likequote:Op woensdag 24 februari 2021 09:56 schreef hhh38 het volgende:
Erg jammer dat Bijlow er zondag tegen AZ niet bij is
Mijnans kan wel een leuk gokje zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 07:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke talentvolle spelers heb je zoal op het oog?
De meeste talenten in Nederland zijn af opgepikt. Een van Hecke is al naar Heerenveen bijvoorbeeld. Misschien vd Ven, of Proper. Maar verder?
Zou die gozer niet eerst naar ons komen toen?quote:Miguel Araujo, de verdediger van FC Emmen, zou na dit seizoen naar AZ kunnen verkassen. Volgens berichtgeving uit Peru, het vaderland van de stopper, is Araujo al in gesprek met de Alkmaarders.
Jep. Komt uit dezelfde stal als Tapia toen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou die gozer niet eerst naar ons komen toen?
Slimmere aankoop in iedergeval dan een Diemers.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijnans kan wel een leuk gokje zijn.
Kokcu gewoon verkopen, die jongen denkt dat hij veel beter is dan dat hij daadwerkelijk laat zien. Mocht er een club komen, strik er omheen. We hebben Antonucci gelukkig al, laat die maar spelen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Slimmere aankoop in iedergeval dan een Diemers.
Ben wel benieuwd wie Slot gaat gebruiken als blok op het middenveld.
Ik denk dat Kokcu de nr 10 gaat worden. En Toornstra de 8 hopelijk de Geert op 6. Sini en Berghuis de vleugels en Bozenik de spits.
En dan versterkingen zoeken centraal en rechts achterin.
Fer, Jurk, Bot, Spajic en Diemers laten wieberen.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kokcu gewoon verkopen, die jongen denkt dat hij veel beter is dan dat hij daadwerkelijk laat zien. Mocht er een club komen, strik er omheen. We hebben Antonucci gelukkig al, laat die maar spelen.
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kokcu gewoon verkopen, die jongen denkt dat hij veel beter is dan dat hij daadwerkelijk laat zien. Mocht er een club komen, strik er omheen. We hebben Antonucci gelukkig al, laat die maar spelen.
Ben je een drinkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef leeroy het volgende:
[..]
Feijenoord is een beetje als het nichtje dat voor de vierde keer achtereen als single bij het kerstdiner verschijnt: op een gegeven moment heeft iedereen nog wel een settelrijpe vrijgezelle kennis met een leuk huis en een volvo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Waarom wordt dit topic ineens overspoeld door mensen met matig transferadvies?
Jullie moeten hier zijn: f.arnesen@feyenoord.nl
We weten dat je graag een basisplek wil hebben Fer maar dit is wel een beetje sneuquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef leeroy het volgende:
[..]
Met name dat laatste. Of er moet een wonder gebeuren, maar normaal gesproken begint Slot een beetje zoals Koeman ook begon destijds. Hopelijk kan het verwachtingspatroon daarop aangepast worden en gewoon accepteren dat we strijden voor plek 4 of 5. Met een veel mazzel vallen alle puzzelstukjes goed en zit er meer misschien meer in. Maar het is niet reëel omdat te verwachten, de club zal daar tzt ook gewoon duidelijk over moeten communiceren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Arnesen wil duidelijk voor meer jeugddoorstroming gaan maar daar is onder vGeel de belangrijkste boot gemist. Eer Feyenoord in de JL speelt is het misschien al weer afgeschaft want er is ook veel tegenstand voor 2e elftallen in de JL.
Nu met Corona is heel die reserve competitie ook in het water gevallen. Waardoor spelers als nog overal en nergens spelen. Azarkan bij Nac bijvoorbeeld terwijl el Allouchi en de Rooij de beste spelers van NAC zijn. Dat schiet ook niet echt op.
Ik hoop echt op een grote leegloop van dure contract spelers zodat je wat ruimte krijgt om talentvolle spelers te halen en laat Slot aub te tijd krijgen om er iets van te maken.
Dat seizoen was toch een regelrecht wonder?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met name dat laatste. Of er moet een wonder gebeuren, maar normaal gesproken begint Slot een beetje zoals Koeman ook begon destijds. Hopelijk kan het verwachtingspatroon daarop aangepast worden en gewoon accepteren dat we strijden voor plek 4 of 5. Met een veel mazzel vallen alle puzzelstukjes goed en zit er meer misschien meer in. Maar het is niet reëel omdat te verwachten, de club zal daar tzt ook gewoon duidelijk over moeten communiceren.
En geen Geertruidaquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:31 schreef Zipportal het volgende:
Marsman; Nieuwkoop, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra
Geen Diemers.
Wanneer wordt Geertruida ondermijnd? Of heeft hij een blessure?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
Op Marsman en Nieuwkoop na beste opstelling denk ik.
Oogt al een tijdje niet geheel fit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer wordt Geertruida ondermijnd? Of heeft hij een blessure?
Ik heb die man in elk pouletje vanwege zijn goals, ik ben woedend.
Volgens mij is het meer een beetje rust geven, want qua prestaties is het wel een van de betere Feyenoorders dit seizoen. Zal tegen AZ wel weer spelen denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is het neefje van Sekou Cissè.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord is voor trainers dat lekkere wijf waar je al jaren op geilt, maar waarvan je vooraf al weet dat ze je pik afhakt, je rechteroog uitsteekt en vervolgens met je buurman neukt. Maar toch ga je ervoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Feijenoord is een beetje als het nichtje dat voor de vierde keer achtereen als single bij het kerstdiner verschijnt: op een gegeven moment heeft iedereen nog wel een settelrijpe vrijgezelle kennis met een leuk huis en een volvo.
Dat mailadres werkt trouwens niet.
40-45xquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:06 schreef fetX het volgende:
Hoe vaak de paal/lat dit seizoen? 15/16 keer of zo? @:hhh38
Ik kom erin, maar in principe is deze wedstrijd wel gewonnenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
Kwartier voorbij. Nog 0-0.
@:gurneyisbestoke
Ik vind hem voetballend wel een verademing. Ziet waar de ruimtes liggen, passes zijn goed op maat, goede handelingssnelheid. Maar het mag nog net iets doeltreffender allemaalquote:
Vind ‘m prima spelen vandaag inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem voetballend wel een verademing. Ziet waar de ruimtes liggen, passes zijn goed op maat, goede handelingssnelheid. Maar het mag nog net iets doeltreffender allemaal
Ja dat was natuurlijk geen overtreding.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Ja daar had Berghuis wel gelijk
Prima scheidsje verder trouwens, ken hem volgens mij niet
Ik bedoel hoe Koeman startte. De verwachtingen waren enorm laag. Volgens mij was er toen ook zo’n wegloopactie tijdens de eerste training.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat seizoen was toch een regelrecht wonder?
Een zelfde 1e seizoen als Koeman is een droomscenario.
Ja wtfquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:02 schreef Haringkop het volgende:
Dit geen pingel? Ik snap er niks meer van
Omdat nu met de hand het doelpunt wordt voorkomen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zou dat nu weer een pingel moeten zijn.
Tis Geen hockey.
Heel bizar dat de VAR hier niet op terugkomt. Of het ook rood is kan je over discussiëren, maar dit is een 100% penalty.quote:
Ik ben er niet kapot van. Veel slechte keuzes ook aan de bal.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Fer is zo slordig en dom aan de bal.
Kunnen we straks met lege handen in ieder geval concluderen dat het niet mee heeft gezeten.quote:
Ja, vandaag verdienen we de zege wel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:14 schreef fetX het volgende:
Het frustreert me wel een beetje dat dit nog 0-0 is. Groningen probeert het niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |