40-45xquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:06 schreef fetX het volgende:
Hoe vaak de paal/lat dit seizoen? 15/16 keer of zo? @:hhh38
Ik kom erin, maar in principe is deze wedstrijd wel gewonnenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
Kwartier voorbij. Nog 0-0.
@:gurneyisbestoke
Ik vind hem voetballend wel een verademing. Ziet waar de ruimtes liggen, passes zijn goed op maat, goede handelingssnelheid. Maar het mag nog net iets doeltreffender allemaalquote:
Vind ‘m prima spelen vandaag inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem voetballend wel een verademing. Ziet waar de ruimtes liggen, passes zijn goed op maat, goede handelingssnelheid. Maar het mag nog net iets doeltreffender allemaal
Ja dat was natuurlijk geen overtreding.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Ja daar had Berghuis wel gelijk
Prima scheidsje verder trouwens, ken hem volgens mij niet
Ik bedoel hoe Koeman startte. De verwachtingen waren enorm laag. Volgens mij was er toen ook zo’n wegloopactie tijdens de eerste training.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat seizoen was toch een regelrecht wonder?
Een zelfde 1e seizoen als Koeman is een droomscenario.
Ja wtfquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:02 schreef Haringkop het volgende:
Dit geen pingel? Ik snap er niks meer van
Omdat nu met de hand het doelpunt wordt voorkomen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zou dat nu weer een pingel moeten zijn.
Tis Geen hockey.
Heel bizar dat de VAR hier niet op terugkomt. Of het ook rood is kan je over discussiëren, maar dit is een 100% penalty.quote:
Ik ben er niet kapot van. Veel slechte keuzes ook aan de bal.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Fer is zo slordig en dom aan de bal.
Kunnen we straks met lege handen in ieder geval concluderen dat het niet mee heeft gezeten.quote:
Ja, vandaag verdienen we de zege wel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:14 schreef fetX het volgende:
Het frustreert me wel een beetje dat dit nog 0-0 is. Groningen probeert het niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |