Feyenoord is voor trainers dat lekkere wijf waar je al jaren op geilt, maar waarvan je vooraf al weet dat ze je pik afhakt, je rechteroog uitsteekt en vervolgens met je buurman neukt. Maar toch ga je ervoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Feijenoord is een beetje als het nichtje dat voor de vierde keer achtereen als single bij het kerstdiner verschijnt: op een gegeven moment heeft iedereen nog wel een settelrijpe vrijgezelle kennis met een leuk huis en een volvo.
Dat mailadres werkt trouwens niet.
40-45xquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:06 schreef fetX het volgende:
Hoe vaak de paal/lat dit seizoen? 15/16 keer of zo? @:hhh38
Ik kom erin, maar in principe is deze wedstrijd wel gewonnenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
Kwartier voorbij. Nog 0-0.
@:gurneyisbestoke
Ik vind hem voetballend wel een verademing. Ziet waar de ruimtes liggen, passes zijn goed op maat, goede handelingssnelheid. Maar het mag nog net iets doeltreffender allemaalquote:
Vind ‘m prima spelen vandaag inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem voetballend wel een verademing. Ziet waar de ruimtes liggen, passes zijn goed op maat, goede handelingssnelheid. Maar het mag nog net iets doeltreffender allemaal
Ja dat was natuurlijk geen overtreding.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Ja daar had Berghuis wel gelijk
Prima scheidsje verder trouwens, ken hem volgens mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |