Wellicht moet je er dan maar weer eens aan beginnen gezien de ongebreidelde spetterpoep die er uit je toetsenbordje komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sinds de 1e week van Oktober geen druppel meer vriend
Vond dat ook wel meevallen toen, maar het grote probleem aan Senesi - Geertruida achterin was dat ze elkaar niet goed leken te coachen. Dat doet met name Botteghin beter die altijd de poppetjes goed neerzet, bij dode spelmomenten bijvoorbeeld. Spajic is ook goed in de positionering alhoewel hij in balbezit wel erg veel opzichtig blundert. Geertruida is dat niet echt en Senesi is niet iemand die dat voor hem op lijkt te pakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij speelde toen tegen Zwolle echt heel sterk centraal achterin.
Feedback kan in het Feedback topic Hans :0quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht moet je er dan maar weer eens aan beginnen gezien de ongebreidelde spetterpoep die er uit je toetsenbordje komt.
Ik zie Geertruida liever op de plek van Fer. Hij kan denk ik prima als box to box middenvelder. Als back kan het op zich ook wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond dat ook wel meevallen toen, maar het grote probleem aan Senesi - Geertruida achterin was dat ze elkaar niet goed leken te coachen. Dat doet met name Botteghin beter die altijd de poppetjes goed neerzet, bij dode spelmomenten bijvoorbeeld. Spajic is ook goed in de positionering alhoewel hij in balbezit wel erg veel opzichtig blundert. Geertruida is dat niet echt en Senesi is niet iemand die dat voor hem op lijkt te pakken.
Het is niet zo zeer dat dit seizoen kut is (coronavoetbal is overal toch wel erg matig), maar het gebrek aan perspectief op de komst van Slot na is 3x kut. Geen idee waar we zullen staan of wat het plan zal gaan zijn komende jaren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zie Geertruida liever op de plek van Fer. Hij kan denk ik prima als box to box middenvelder. Als back kan het op zich ook wel.
Al met al ben ik wel benieuwd wat Slot er van gaat maken. Dit seizoen is echt 3x kut.
Arnesen wil duidelijk voor meer jeugddoorstroming gaan maar daar is onder vGeel de belangrijkste boot gemist. Eer Feyenoord in de JL speelt is het misschien al weer afgeschaft want er is ook veel tegenstand voor 2e elftallen in de JL.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat dit seizoen kut is (coronavoetbal is overal toch wel erg matig), maar het gebrek aan perspectief op de komst van Slot na is 3x kut. Geen idee waar we zullen staan of wat het plan zal gaan zijn komende jaren.
Welke talentvolle spelers heb je zoal op het oog?quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Arnesen wil duidelijk voor meer jeugddoorstroming gaan maar daar is onder vGeel de belangrijkste boot gemist. Eer Feyenoord in de JL speelt is het misschien al weer afgeschaft want er is ook veel tegenstand voor 2e elftallen in de JL.
Nu met Corona is heel die reserve competitie ook in het water gevallen. Waardoor spelers als nog overal en nergens spelen. Azarkan bij Nac bijvoorbeeld terwijl el Allouchi en de Rooij de beste spelers van NAC zijn. Dat schiet ook niet echt op.
Ik hoop echt op een grote leegloop van dure contract spelers zodat je wat ruimte krijgt om talentvolle spelers te halen en laat Slot aub te tijd krijgen om er iets van te maken.
BOTTEGOD.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Speciaal voor @:Scrummie, een statistische analyse van Spajic en Botteghin. Lijkt erop dat we moeten hopen op Botje morgen.
waarom is dat?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:56 schreef hhh38 het volgende:
Erg jammer dat Bijlow er zondag tegen AZ niet bij is
brobbeyquote:Op woensdag 24 februari 2021 07:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke talentvolle spelers heb je zoal op het oog?
De meeste talenten in Nederland zijn af opgepikt. Een van Hecke is al naar Heerenveen bijvoorbeeld. Misschien vd Ven, of Proper. Maar verder?
Een likequote:Op woensdag 24 februari 2021 09:56 schreef hhh38 het volgende:
Erg jammer dat Bijlow er zondag tegen AZ niet bij is
Mijnans kan wel een leuk gokje zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 07:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke talentvolle spelers heb je zoal op het oog?
De meeste talenten in Nederland zijn af opgepikt. Een van Hecke is al naar Heerenveen bijvoorbeeld. Misschien vd Ven, of Proper. Maar verder?
Zou die gozer niet eerst naar ons komen toen?quote:Miguel Araujo, de verdediger van FC Emmen, zou na dit seizoen naar AZ kunnen verkassen. Volgens berichtgeving uit Peru, het vaderland van de stopper, is Araujo al in gesprek met de Alkmaarders.
Jep. Komt uit dezelfde stal als Tapia toen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou die gozer niet eerst naar ons komen toen?
Slimmere aankoop in iedergeval dan een Diemers.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijnans kan wel een leuk gokje zijn.
Kokcu gewoon verkopen, die jongen denkt dat hij veel beter is dan dat hij daadwerkelijk laat zien. Mocht er een club komen, strik er omheen. We hebben Antonucci gelukkig al, laat die maar spelen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Slimmere aankoop in iedergeval dan een Diemers.
Ben wel benieuwd wie Slot gaat gebruiken als blok op het middenveld.
Ik denk dat Kokcu de nr 10 gaat worden. En Toornstra de 8 hopelijk de Geert op 6. Sini en Berghuis de vleugels en Bozenik de spits.
En dan versterkingen zoeken centraal en rechts achterin.
Fer, Jurk, Bot, Spajic en Diemers laten wieberen.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kokcu gewoon verkopen, die jongen denkt dat hij veel beter is dan dat hij daadwerkelijk laat zien. Mocht er een club komen, strik er omheen. We hebben Antonucci gelukkig al, laat die maar spelen.
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kokcu gewoon verkopen, die jongen denkt dat hij veel beter is dan dat hij daadwerkelijk laat zien. Mocht er een club komen, strik er omheen. We hebben Antonucci gelukkig al, laat die maar spelen.
Ben je een drinkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef leeroy het volgende:
[..]
Feijenoord is een beetje als het nichtje dat voor de vierde keer achtereen als single bij het kerstdiner verschijnt: op een gegeven moment heeft iedereen nog wel een settelrijpe vrijgezelle kennis met een leuk huis en een volvo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Waarom wordt dit topic ineens overspoeld door mensen met matig transferadvies?
Jullie moeten hier zijn: f.arnesen@feyenoord.nl
We weten dat je graag een basisplek wil hebben Fer maar dit is wel een beetje sneuquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef leeroy het volgende:
[..]
Met name dat laatste. Of er moet een wonder gebeuren, maar normaal gesproken begint Slot een beetje zoals Koeman ook begon destijds. Hopelijk kan het verwachtingspatroon daarop aangepast worden en gewoon accepteren dat we strijden voor plek 4 of 5. Met een veel mazzel vallen alle puzzelstukjes goed en zit er meer misschien meer in. Maar het is niet reëel omdat te verwachten, de club zal daar tzt ook gewoon duidelijk over moeten communiceren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Arnesen wil duidelijk voor meer jeugddoorstroming gaan maar daar is onder vGeel de belangrijkste boot gemist. Eer Feyenoord in de JL speelt is het misschien al weer afgeschaft want er is ook veel tegenstand voor 2e elftallen in de JL.
Nu met Corona is heel die reserve competitie ook in het water gevallen. Waardoor spelers als nog overal en nergens spelen. Azarkan bij Nac bijvoorbeeld terwijl el Allouchi en de Rooij de beste spelers van NAC zijn. Dat schiet ook niet echt op.
Ik hoop echt op een grote leegloop van dure contract spelers zodat je wat ruimte krijgt om talentvolle spelers te halen en laat Slot aub te tijd krijgen om er iets van te maken.
Dat seizoen was toch een regelrecht wonder?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met name dat laatste. Of er moet een wonder gebeuren, maar normaal gesproken begint Slot een beetje zoals Koeman ook begon destijds. Hopelijk kan het verwachtingspatroon daarop aangepast worden en gewoon accepteren dat we strijden voor plek 4 of 5. Met een veel mazzel vallen alle puzzelstukjes goed en zit er meer misschien meer in. Maar het is niet reëel omdat te verwachten, de club zal daar tzt ook gewoon duidelijk over moeten communiceren.
En geen Geertruidaquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:31 schreef Zipportal het volgende:
Marsman; Nieuwkoop, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra
Geen Diemers.
Wanneer wordt Geertruida ondermijnd? Of heeft hij een blessure?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
Op Marsman en Nieuwkoop na beste opstelling denk ik.
Oogt al een tijdje niet geheel fit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer wordt Geertruida ondermijnd? Of heeft hij een blessure?
Ik heb die man in elk pouletje vanwege zijn goals, ik ben woedend.
Volgens mij is het meer een beetje rust geven, want qua prestaties is het wel een van de betere Feyenoorders dit seizoen. Zal tegen AZ wel weer spelen denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is het neefje van Sekou Cissè.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord is voor trainers dat lekkere wijf waar je al jaren op geilt, maar waarvan je vooraf al weet dat ze je pik afhakt, je rechteroog uitsteekt en vervolgens met je buurman neukt. Maar toch ga je ervoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Feijenoord is een beetje als het nichtje dat voor de vierde keer achtereen als single bij het kerstdiner verschijnt: op een gegeven moment heeft iedereen nog wel een settelrijpe vrijgezelle kennis met een leuk huis en een volvo.
Dat mailadres werkt trouwens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |