abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198173854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef Duveldrinker het volgende:
Pratto is totaal niet fit, lachwekkende aankoop als je geen centen hebt. En dan nu Linssen daar neerzetten. Ik ben blij dat Advocaat oprot na dit seizoen. En Arnesen had best wat harder naar Dick kunnen zijn. Gewoon zeggen sorry Dick maar we halen niks.

Trouwens die Antonucci begon weer op de bank, is dat ook een man van glas? Nog steeds niet fit?
Ik vraag me sowieso serieus af wat het plan gaat worden volgend jaar, de CL ga je waarschijnlijk niet halen, buiten de EL ga je ook niet vallen, dus je zou zeggen ga eens kijken of je talent kunt inbrengen want geld om te kopen word lastig, zelfs als je Senesi of Berghuis gaat verkopen. Beter zet je een trainer voor de toekomst neer en zeg gewoon: Doe het maar met talent en longshots de komende 2 jaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:18:33 #182
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198173885
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik vraag me sowieso serieus af wat het plan gaat worden volgend jaar, de CL ga je waarschijnlijk niet halen, buiten de EL ga je ook niet vallen, dus je zou zeggen ga eens kijken of je talent kunt inbrengen want geld om te kopen word lastig, zelfs als je Senesi of Berghuis gaat verkopen. Beter zet je een trainer voor de toekomst neer en zeg gewoon: Doe het maar met talent en longshots de komende 2 jaar.
Zo'n trainer zou Slot ook moeten zijn. Ik ben alleen heel bang dat hij geslachtofferd wordt als de resultaten in het eerste seizoen tegenvallen. Terwijl je nu even echt een periode coherent beleid moet voeren om in rustig vaarwater terecht te komen.
pi_198173897
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk alleen Jens behouden voor de ervaring. De rest mag wieberen. Ook Senesi als daar een bod voor komt.

Ik zie Arnesen samen met Slot daar wel uitkomen, die passen veel beter bij elkaar dan Dick en Arnesen.
pi_198173930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zo'n trainer zou Slot ook moeten zijn. Ik ben alleen heel bang dat hij geslachtofferd wordt als de resultaten in het eerste seizoen tegenvallen. Terwijl je nu even echt een periode coherent beleid moet voeren om in rustig vaarwater terecht te komen.
Ik weet niet wat ze Slot beloofd hebben, maar ik denk dat hij bij AZ nog meer budget had gehad. Ik kan me niet voorstellen dat ze na de salaris voorstellen van deze week in 1 keer roepen: TADA hier hebben we 10 miljoen voor aankopen. En stel je voor dat ze Slot zouden ontslaan, ik zou geen idee hebben wie ze dan zouden moeten aantrekken....
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:23:00 #185
262211 hhh38
pi_198173961
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze Slot beloofd hebben, maar ik denk dat hij bij AZ nog meer budget had gehad. Ik kan me niet voorstellen dat ze na de salaris voorstellen van deze week in 1 keer roepen: TADA hier hebben we 10 miljoen voor aankopen. En stel je voor dat ze Slot zouden ontslaan, ik zou geen idee hebben wie ze dan zouden moeten aantrekken....
Hij zal ook weinig aankopen kunnen doen inderdaad. En ik hoop ook niet dat ze met oude goedkope middelmaat aan komen zetten. Gooi maar wat talenten voor de leeuwen, die kunnen je tenminste geld opleveren
pi_198173983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk alleen Jens behouden voor de ervaring. De rest mag wieberen. Ook Senesi als daar een bod voor komt.

Ik zie Arnesen samen met Slot daar wel uitkomen, die passen veel beter bij elkaar dan Dick en Arnesen.
Ik had persoonlijk Arnesen er uit gegooid, niet omdat hij zo slecht is, maar omdat hij gewoon Feyenoord niet verder gaat brengen, ik zou eerder naar iemand kijken die in de marge aankopen kan doen die ook nog constructief zijn.
pi_198174016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik had persoonlijk Arnesen er uit gegooid, niet omdat hij zo slecht is, maar omdat hij gewoon Feyenoord niet verder gaat brengen, ik zou eerder naar iemand kijken die in de marge aankopen kan doen die ook nog constructief zijn.
Arnesen heeft wel Slot gehaald. Behoorlijk knap. En wie zou daar dan moeten zitten? Van Geel die na 1 goed seizoen Willem 2 naar de afgrond brengt?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:27:12 #188
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_198174030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:07 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Na Ajax is bijna iedereen waardeloos gaan spelen. En dan tegen Psv ineens een opleving. Onverklaarbaar.
Het lijkt haast een mentaal dingetje.
Tegen PSV waren we ook slecht, alleen wel effectief met de kansen (en PSV niet bepaald).

Dit speelt inderdaad wel sinds de Klassieker. Alhoewel ik ons nog steeds in korte fases uitstekend zie voetballen. Herkenbaar patroon dit seizoen is dat we bijna iedere wedstrijd belachelijk starten, dat we af en toe een volledige opleving van 15 a 20 minuten hebben en dat er verder geen ene reet gebeurt.
Makkelijk eerste
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:28:18 #189
474254 GurneyIsBestOke
pi_198174044
Mijn plan is dus dat we niet meer zo slecht beginnen en die oplevingen van 15 a 20 minuten over hele wedstrijden door gaan trekken
Makkelijk eerste
pi_198174078
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij zal ook weinig aankopen kunnen doen inderdaad. En ik hoop ook niet dat ze met oude goedkope middelmaat aan komen zetten. Gooi maar wat talenten voor de leeuwen, die kunnen je tenminste geld opleveren
Feyenoord moet gewoon inzetten op een goede spits, ik snap ook niet waarom er zo lacherig word gedaan over Giakoumakis. Dat was typisch een mooie aankoop die je had kunnen doen als tussenoplossing, natuurlijk is het geen Souarez, maar zo een jongen trapt er minimaaal 15 in een seizoen in en ga je je geen breuk aan vallen.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:30:15 #191
262211 hhh38
pi_198174079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn plan is dus dat we niet meer zo slecht beginnen en die oplevingen van 15 a 20 minuten over hele wedstrijden door gaan trekken
Ik sta achter dit plan.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:30:29 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198174084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:24 schreef raptorix het volgende:
ik zou eerder naar iemand kijken die in de marge aankopen kan doen die ook nog constructief zijn.
:) ja leuk
pi_198174100
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:26 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Arnesen heeft wel Slot gehaald. Behoorlijk knap. En wie zou daar dan moeten zitten? Van Geel die na 1 goed seizoen Willem 2 naar de afgrond brengt?
Ja moeilijk, zit Wim Jansen er eigenlijk nog? Even geen zin om te googlen :)
pi_198174119
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik sta achter dit plan.
En dat de aanvoerder voor de wedstrijd roept: VOLLE BAK JONGENS, STRIJD GEVEN!
pi_198174162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:45 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja en de Geert die vele als verlosser centraal zien wil je daar helemaal niet hebben. Die kan namelijk totaal niet positioneel verdedigen. Daarom is in de jeugd naar het middenveld gehaald.
Hij speelde toen tegen Zwolle echt heel sterk centraal achterin.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:36:02 #196
474254 GurneyIsBestOke
pi_198174182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Feyenoord moet gewoon inzetten op een goede spits, ik snap ook niet waarom er zo lacherig word gedaan over Giakoumakis. Dat was typisch een mooie aankoop die je had kunnen doen als tussenoplossing, natuurlijk is het geen Souarez, maar zo een jongen trapt er minimaaal 15 in een seizoen in en ga je je geen breuk aan vallen.
Spitsen aan de onderkant van de eredivisie halen die statistisch een absolute uitschieter beleven tov de rest van hun carričre moet je als Feyenoord zijnde nooit halen.
Makkelijk eerste
pi_198174210
Trouwens , hoe zouden jullie het vinden als ik nou de nieuw TC word? Ik heb een plan?

-We verkopen het terrein van de Kuip voor 250 Miljoen
-Met de 250 miljoen kopen we Barcelona, die hebben 250 miljoen schuld, dus gratis club, en 250 miljoen als tegoed bon
-Met de 500 miljoen die ik dan heb besteed ik 250 miljoen aan een nieuw stadion, tevens koop ik Ronaldo voor 250 miljoen :)
-Omdat ik eigenaar ben van Barcelona heeft Messie maar te luisteren, dus die moet ook komen opdraven
-Met Messie en Ronaldo word Feyenoord kampioen :)

EINDE.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:39:04 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198174226
Is raptorix een drinker
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198174239
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Spitsen aan de onderkant van de eredivisie halen die statistisch een absolute uitschieter beleven tov de rest van hun carričre moet je als Feyenoord zijnde nooit halen.
Mjah niet om er op lange duur heel veel van beter te worden, als overgangssituatie kan het soms werken, zeker als het jongens zijn die nog een carriere kunnen maken.
pi_198174241
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:39 schreef Caland het volgende:
Is raptorix een drinker
Sinds de 1e week van Oktober geen druppel meer vriend :)
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:41:10 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198174252
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Sinds de 1e week van Oktober geen druppel meer vriend :)
Wellicht moet je er dan maar weer eens aan beginnen gezien de ongebreidelde spetterpoep die er uit je toetsenbordje komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 februari 2021 @ 23:41:24 #202
474254 GurneyIsBestOke
pi_198174256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Hij speelde toen tegen Zwolle echt heel sterk centraal achterin.
Vond dat ook wel meevallen toen, maar het grote probleem aan Senesi - Geertruida achterin was dat ze elkaar niet goed leken te coachen. Dat doet met name Botteghin beter die altijd de poppetjes goed neerzet, bij dode spelmomenten bijvoorbeeld. Spajic is ook goed in de positionering alhoewel hij in balbezit wel erg veel opzichtig blundert. Geertruida is dat niet echt en Senesi is niet iemand die dat voor hem op lijkt te pakken.
Makkelijk eerste
pi_198174266
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Wellicht moet je er dan maar weer eens aan beginnen gezien de ongebreidelde spetterpoep die er uit je toetsenbordje komt.
Feedback kan in het Feedback topic Hans :0
pi_198174455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Vond dat ook wel meevallen toen, maar het grote probleem aan Senesi - Geertruida achterin was dat ze elkaar niet goed leken te coachen. Dat doet met name Botteghin beter die altijd de poppetjes goed neerzet, bij dode spelmomenten bijvoorbeeld. Spajic is ook goed in de positionering alhoewel hij in balbezit wel erg veel opzichtig blundert. Geertruida is dat niet echt en Senesi is niet iemand die dat voor hem op lijkt te pakken.
Ik zie Geertruida liever op de plek van Fer. Hij kan denk ik prima als box to box middenvelder. Als back kan het op zich ook wel.
Al met al ben ik wel benieuwd wat Slot er van gaat maken. Dit seizoen is echt 3x kut.
pi_198174503
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik zie Geertruida liever op de plek van Fer. Hij kan denk ik prima als box to box middenvelder. Als back kan het op zich ook wel.
Al met al ben ik wel benieuwd wat Slot er van gaat maken. Dit seizoen is echt 3x kut.
Het is niet zo zeer dat dit seizoen kut is (coronavoetbal is overal toch wel erg matig), maar het gebrek aan perspectief op de komst van Slot na is 3x kut. Geen idee waar we zullen staan of wat het plan zal gaan zijn komende jaren.
pi_198174589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:58 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer dat dit seizoen kut is (coronavoetbal is overal toch wel erg matig), maar het gebrek aan perspectief op de komst van Slot na is 3x kut. Geen idee waar we zullen staan of wat het plan zal gaan zijn komende jaren.
Arnesen wil duidelijk voor meer jeugddoorstroming gaan maar daar is onder vGeel de belangrijkste boot gemist. Eer Feyenoord in de JL speelt is het misschien al weer afgeschaft want er is ook veel tegenstand voor 2e elftallen in de JL.

Nu met Corona is heel die reserve competitie ook in het water gevallen. Waardoor spelers als nog overal en nergens spelen. Azarkan bij Nac bijvoorbeeld terwijl el Allouchi en de Rooij de beste spelers van NAC zijn. Dat schiet ook niet echt op.

Ik hoop echt op een grote leegloop van dure contract spelers zodat je wat ruimte krijgt om talentvolle spelers te halen en laat Slot aub te tijd krijgen om er iets van te maken.
  woensdag 24 februari 2021 @ 07:23:35 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_198176170
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 00:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Arnesen wil duidelijk voor meer jeugddoorstroming gaan maar daar is onder vGeel de belangrijkste boot gemist. Eer Feyenoord in de JL speelt is het misschien al weer afgeschaft want er is ook veel tegenstand voor 2e elftallen in de JL.

Nu met Corona is heel die reserve competitie ook in het water gevallen. Waardoor spelers als nog overal en nergens spelen. Azarkan bij Nac bijvoorbeeld terwijl el Allouchi en de Rooij de beste spelers van NAC zijn. Dat schiet ook niet echt op.

Ik hoop echt op een grote leegloop van dure contract spelers zodat je wat ruimte krijgt om talentvolle spelers te halen en laat Slot aub te tijd krijgen om er iets van te maken.
Welke talentvolle spelers heb je zoal op het oog?
De meeste talenten in Nederland zijn af opgepikt. Een van Hecke is al naar Heerenveen bijvoorbeeld. Misschien vd Ven, of Proper. Maar verder?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_198177307
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

Speciaal voor @:Scrummie, een statistische analyse van Spajic en Botteghin. Lijkt erop dat we moeten hopen op Botje morgen.
BOTTEGOD.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 24 februari 2021 @ 09:56:08 #209
262211 hhh38
pi_198177695
Erg jammer dat Bijlow er zondag tegen AZ niet bij is
  woensdag 24 februari 2021 @ 10:03:26 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198177789
quote: