Conclusie na vandaag is volgens mij dat we ons kunnen instellen op een seizoen zonder Europees voetbal volgend jaar. In de play-offs hebben we nog nooit een bal naar de juiste kleur gespeeld.quote:
Wanneer Ajax de beker wint dan verschuift alles en ben je met plek 4 ook geplaatst voor voorronde conference league. Hopelijk stort Vitesse in. Ik zie ons niet boven AZ en of PSV eindigen.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Conclusie na vandaag is volgens mij dat we ons kunnen instellen op een seizoen zonder Europees voetbal volgend jaar. In de play-offs hebben we nog nooit een bal naar de juiste kleur gespeeld.
Nee dan beter een Feyenoord dat er onlangs 2x afging tegen Heerenveenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:
je bent dus mooi genaaid als Nederland, 1 plekje in de beker voor de voorronde EL
wel handig van de KNVB om die daar neer te zetten, met een beetje pech wint zo'n heerenveen die prijs
dat heb jij goed gezienquote:Op zondag 21 februari 2021 14:54 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nee dan beter een Feyenoord dat er onlangs 2x afging tegen Heerenveen
ja leukquote:Op zondag 21 februari 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
Ik heb uit eerste hand informatie dat Feyenoord te koop staat, idee is om het Feyenoord samengevoegd zal worden met Sparta en dat men onder die naam verder gaat omdat dat meer internationale allure heeft.
Als je komt trollen, doe het dan in elk geval goed. Dit is wel echt bizar slecht.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
Ik heb uit eerste hand informatie dat Feyenoord te koop staat, idee is om het Feyenoord samengevoegd zal worden met Sparta en dat men onder die naam verder gaat omdat dat meer internationale allure heeft.
Permban waardig.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je komt trollen, doe het dan in elk geval goed. Dit is wel echt bizar slecht.
Feyenoord word gekocht voor 55 miljoen, Sparta voor 11, men zal doorgaan op licentie van Feyenoord, KNVB is formeel akkoord omdat die sowieso minder clubs willen. Daarnaast zal er extra injectie komen van gemeente omdat er extra grond vrij komt. Als je me niet gelooft dan lekker niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je komt trollen, doe het dan in elk geval goed. Dit is wel echt bizar slecht.
Dit is nog slechter dan Feyenoord de laatste weken.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
Je maakt het er niet beter op makker.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Feyenoord word gekocht voor 55 miljoen, Sparta voor 11, men zal doorgaan op licentie van Feyenoord, KNVB is formeel akkoord omdat die sowieso minder clubs willen. Daarnaast zal er extra injectie komen van gemeente omdat er extra grond vrij komt. Als je me niet gelooft dan lekker niet.
Ah ja een wildvreemde van het FOK! forum komt met een hele spraakmakende scoop zonder bron (uit eerste hand is geen bron, linkjes of namen willen wij zien) en wij moeten hem maar op zijn blauwe(?) ogen geloven.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Feyenoord word gekocht voor 55 miljoen, Sparta voor 11, men zal doorgaan op licentie van Feyenoord, KNVB is formeel akkoord omdat die sowieso minder clubs willen. Daarnaast zal er extra injectie komen van gemeente omdat er extra grond vrij komt. Als je me niet gelooft dan lekker niet.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nog slechter dan Feyenoord de laatste weken.
Leuk geprobeerd vriend!
En excelsior is de koper toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik deel ook slechts info die ik net binnen krijg, mooier kan ik het niet maken.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op makker.
Een wildvreemde? Ik zat waarschijnlijk al op Fok toen jij nog geboren moest worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah ja een wildvreemde van het FOK! forum komt met een hele spraakmakende scoop zonder bron (uit eerste hand is geen bron, linkjes of namen willen wij zien) en wij moeten hem maar op zijn blauwe(?) ogen geloven.
Hou op met zuipen, is niet goed voor je.
Ik krijg net de info binnen dat je vanavond door 10 Albanezen in een wit VW bestelbusje met geblindeerde ramen wordt opgehaald als borgsom, anders martelen ze je kapot totdat er een bekende familielid van je betaalt.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik deel ook slechts info die ik net binnen krijg, mooier kan ik het niet maken.
Okequote:Op zondag 21 februari 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info, ik vind wit geen mooie kleur.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik krijg net de info binnen dat je vanavond door 10 Albanezen in een wit VW bestelbusje met geblindeerde ramen wordt opgehaald als borgsom, anders martelen ze je kapot totdat er een bekende familielid van je betaalt.
Ik deel ook slechts info die ik net binnen krijg, mooier kan ik het niet maken.
Moment, ik probeer eerst nog wat vuilnis aan Feyenoord te slijten.quote:
Je maakt het er niet beter op, alleen een tikkie triester.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een wildvreemde? Ik zat waarschijnlijk al op Fok toen jij nog geboren moest worden.
Ja dat is wel duidelijk, al is diegene waar hij op reageert ook gewoon een vervelend zuigertje.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
atypisch heeft weer een autistische bui vandaag
@:fetx
O ja dat is zo’n matig zuigertje dat zijn username mij niet eens op was gevallen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk, al is diegene waar hij op reageert ook gewoon een vervelend zuigertje.
@:buitendam
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jij die gast achter mij in de Kuip was die altijd door het vak waanzinnig slechte grapjes brult waar niemand dan om moet lachen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een wildvreemde? Ik zat waarschijnlijk al op Fok toen jij nog geboren moest worden.
Ik denk dat het eerder die gozer is die altijd rond de 60e minuut een pauw nadoet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jij die gast achter mij in de Kuip was die altijd door het vak waanzinnig slechte grapjes brult waar niemand dan om moet lachen.
Zit je toevallig in vakkie J?
Eerder een puisterig sneu Ajaciedje van 13.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder die gozer is die altijd rond de 60e minuut een pauw nadoet.
BasGodquote:Op zondag 21 februari 2021 17:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat is nu die bolle ex keeper toch?
nee dat is hem niet, helpmefok is het land aan het reddenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jij die gast achter mij in de Kuip was die altijd door het vak waanzinnig slechte grapjes brult waar niemand dan om moet lachen.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder die gozer is die altijd rond de 60e minuut een pauw nadoet.
Wat doet een teammanager ?quote:
De teammanager zorgt meestal voor de drie H’s bij een voetbalclub. Hotels, hoeren en een hele leuke sfeer.quote:
En tijdens de wedstrijden even een dutje doen in de dugout.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
De teammanager zorgt meestal voor de drie H’s bij een voetbalclub. Hotels, hoeren en een hele leuke sfeer.
Wat dan weer een gevolg is van de drie H’s (doorgaans gecombineerd).quote:Op zondag 21 februari 2021 21:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En tijdens de wedstrijden even een dutje doen in de dugout.
Ik begrijp nu gelijk waarom Sluiter kandidaat is.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
De teammanager zorgt meestal voor de drie H’s bij een voetbalclub. Hotels, hoeren en een hele leuke sfeer.
Hij is getrouwd met een hoer, maar verder?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp nu gelijk waarom Sluiter kandidaat is.
'gewoon'...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed gewoon deze week twee keer winnen en we staan weer gemakkelijk waar we horen.
@:onlogisch @:fetx
Genoeg ervaringquote:Op zondag 21 februari 2021 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een hoer, maar verder?
Bij Ajax was er een 4e H; Haller inschrijven voor de EL alleen teammanagers kunnen maar tot 3 tellen, ook een ex tennisser overigens.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax was er een 4e H; Haller inschrijven voor de EL alleen teammanagers kunnen maar tot 3 tellen, ook een ex tennisser overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |