O ja dat is zo’n matig zuigertje dat zijn username mij niet eens op was gevallen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk, al is diegene waar hij op reageert ook gewoon een vervelend zuigertje.
@:buitendam
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jij die gast achter mij in de Kuip was die altijd door het vak waanzinnig slechte grapjes brult waar niemand dan om moet lachen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een wildvreemde? Ik zat waarschijnlijk al op Fok toen jij nog geboren moest worden.
Ik denk dat het eerder die gozer is die altijd rond de 60e minuut een pauw nadoet.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jij die gast achter mij in de Kuip was die altijd door het vak waanzinnig slechte grapjes brult waar niemand dan om moet lachen.
Zit je toevallig in vakkie J?
Eerder een puisterig sneu Ajaciedje van 13.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder die gozer is die altijd rond de 60e minuut een pauw nadoet.
BasGodquote:Op zondag 21 februari 2021 17:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat is nu die bolle ex keeper toch?
nee dat is hem niet, helpmefok is het land aan het reddenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te vermoeden dat jij die gast achter mij in de Kuip was die altijd door het vak waanzinnig slechte grapjes brult waar niemand dan om moet lachen.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder die gozer is die altijd rond de 60e minuut een pauw nadoet.
Wat doet een teammanager ?quote:
De teammanager zorgt meestal voor de drie H’s bij een voetbalclub. Hotels, hoeren en een hele leuke sfeer.quote:
En tijdens de wedstrijden even een dutje doen in de dugout.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
De teammanager zorgt meestal voor de drie H’s bij een voetbalclub. Hotels, hoeren en een hele leuke sfeer.
Wat dan weer een gevolg is van de drie H’s (doorgaans gecombineerd).quote:Op zondag 21 februari 2021 21:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En tijdens de wedstrijden even een dutje doen in de dugout.
Ik begrijp nu gelijk waarom Sluiter kandidaat is.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
De teammanager zorgt meestal voor de drie H’s bij een voetbalclub. Hotels, hoeren en een hele leuke sfeer.
Hij is getrouwd met een hoer, maar verder?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp nu gelijk waarom Sluiter kandidaat is.
'gewoon'...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed gewoon deze week twee keer winnen en we staan weer gemakkelijk waar we horen.
@:onlogisch @:fetx
Genoeg ervaringquote:Op zondag 21 februari 2021 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een hoer, maar verder?
Bij Ajax was er een 4e H; Haller inschrijven voor de EL alleen teammanagers kunnen maar tot 3 tellen, ook een ex tennisser overigens.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2021 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax was er een 4e H; Haller inschrijven voor de EL alleen teammanagers kunnen maar tot 3 tellen, ook een ex tennisser overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |