Ik was niet onder de indruk van de wortel/pompoengalette, zeker niet aangaande hoeveel werk erin zit, dus die raad ik afquote:Op zondag 21 februari 2021 08:24 schreef Lonaa het volgende:
Cake
Goedemorgen, ik ben aan het twijfelen wel Ottolenghigerecht ik komende week op het menu zet.
Ik heb wel een kleine shortlist, denk ik. Ben ontzettend benieuwd naar de omeletten op 145. Volgens LS is de polenta met gegrilde paprika een enorme aanradar.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik was niet onder de indruk van de wortel/pompoengalette, zeker niet aangaande hoeveel werk erin zit, dus die raad ik afNog 35689832 andere recepten om uit te kiezen, succes!
![]()
Wauw, goed bezig zeg! Halve marathon in de loop van de lentequote:Op zondag 21 februari 2021 08:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Iets meer dan dertien kilometer, wel voor minstens de helft heuvel op en heuvel af, want ik deed een ruim rondje om mijn door dijken omringende dorp en dan steeds dijk op, dijk af. Ging goed!Beetje achterstand opgelopen door bij vallen opgelopen zere knie en de sneeuw, maar ik denk toch wel dat die halve marathon er in de loop van de lente in zit
Hoe gaat het met je Ommetjes?
quote:Op zondag 21 februari 2021 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Auto volladen voor een rondje Rotterdam.
Welke is jouw favoriet?quote:Op zondag 21 februari 2021 08:57 schreef minilot het volgende:
Allemachtig zeg, na gisteren de hele dag vasten en vanmorgen dertien kilometer hollen smaken al die pindakaasjes wel echt schandalig lekker!![]()
![]()
*peuzelt spinnend als een blij poesje verder*
Oh, ik denk dat ik dat ook nodig heb.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke is jouw favoriet?
Ik ben nu een havermout met banaan aan het maken en daar gaat een lepel koffie pindakaas overheen.
Je je zit als 5e maar wel net na een vriend van mijn man dus daar hebben we meestal wat langer werk.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:13 schreef Aure het volgende:
[..]hebben jullie een tijdsindicatie voor mij?
Dussss 2 uurtjes hebben we nog wel om even te wandelen? App maar als je onze kant op komt, waarschijnlijk zijn we dan wel al gewoon thuis en anders in de buurt, want echt lang wandelen mag ik toch nietquote:Op zondag 21 februari 2021 09:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je je zit als 5e maar wel net na een vriend van mijn man dus daar hebben we meestal wat langer werk.
Over een uur zijn we bij de eerste.
Ja, dat moet wel kunnenquote:Op zondag 21 februari 2021 09:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Dussss 2 uurtjes hebben we nog wel om even te wandelen? App maar als je onze kant op komt, waarschijnlijk zijn we dan wel al gewoon thuis en anders in de buurt, want echt lang wandelen mag ik toch niet
Om vrolijk van te wordenquote:Op zondag 21 februari 2021 09:34 schreef minilot het volgende:
Veel plezier vandaag @:Sarabi, schitterend weer voor een rondreisje!
Da’s echt irritant, boodschappen die vandaag komen? Zodat je niet meer kunt aanpassen?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:34 schreef Tuindier het volgende:
AH mailt net dat 4 aubergines niet geleverd kunnen worden. Beetje irritant, want het is niet alsof je die in een gerecht zo 'even' vervangt.
Die is ook echt heel erg lekker. Zelf m'n vriend die niet van kokos houdt, vond die wel lekker. Al heb ik de pot toch omgedoopt tot mijn pot, hij mag de fruitige dingen hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:35 schreef minilot het volgende:
Favoriet overigens tot dusver is de kokos/zeezoutPindakaas dus, geen paaseien
quote:Op zondag 21 februari 2021 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Sarabi, kan ik ook bericht krijgen als jullie in de buurt zijn?
* Leintjeuh mompelt iets over koekjes
Ja precies, dus dat is een dag minder gevuld in mijn weekmenu.quote:Op zondag 21 februari 2021 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s echt irritant, boodschappen die vandaag komen? Zodat je niet meer kunt aanpassen?
Veel Fok!kers vandaagquote:Op zondag 21 februari 2021 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
Straks Sarabi verwelkomen
Biertjes besteld als bedankje voor meeklussers
Leuk leukquote:Op zondag 21 februari 2021 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
Straks Sarabi verwelkomen
Biertjes besteld als bedankje voor meeklussers
Wanneer kom je hier in de buurt??quote:
Volgend weekendquote:Op zondag 21 februari 2021 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier in de buurt??
Ik bedoelde buiten NL..quote:Op zondag 21 februari 2021 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgend weekendmaar we kunnen voor jou ook een andere datum prikken.
Hahahaquote:Op zondag 21 februari 2021 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde buiten NL..![]()
Ik ben er idd niet volgend weekend. Komt wel.. combineer je het met een mooie dag en ga je de rest van de dag op het strand liggen
Ik haalde er 7 uit. Ze moeten wel echt maar 7 minuten ofzo, geen 10.quote:Op zondag 21 februari 2021 07:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
En echt simpel! Extra veel zin in vanmiddag nu.![]()
Hoop wel dat ik genoeg voor de high tea heb. Waarschijnlijk heb ik teveel, maar toch de neiging meer te gaan maken. :’)
High tea moet een flinke baksteen zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:56 schreef Molo het volgende:
Ik haalde er 7 uit. Ze moeten wel echt maar 7 minuten ofzo, geen 10.
Ik had rond de 8 gedaan en ze hadden wat zachter gemogen nog.
Zijn wel uhmmm, flinke bakstenen op je maag als je ze in een high tea gebruikt met nog meer zoete handel
Niet afgebakken invriezen kan beste denk ik? Je bakt ze neem ik aan toch op laatste moment pas gezien loperigheidswens?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
High tea moet een flinke baksteen zijn.Wilde het recept eigenlijk halveren, gewoon 1pp, maar maak nu nog maar wat extra in een muffinpapiertje, misschien kan ik ze wel invriezen ofzo.
Heb misschien wel iets teveel zoete zooi, maarja, je moet toch variatie hebben, anders is het geen high tea.
Ik ga ze wel eerst afbakken. En dan uit de vriezer gewoon ontdooien en even in de magnetron, denk ik. Die voor vanmiddag inderdaad wel gewoon last minute afbakken. Voor zulke dagen zou ik wel een tweede oven willen hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:06 schreef Molo het volgende:
Niet afgebakken invriezen kan beste denk ik? Je bakt ze neem ik aan toch op laatste moment pas gezien loperigheidswens?
Ik heb cakevormpjes gebruikt, ging prima qua eruit halen
quote:Op zondag 21 februari 2021 11:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier weer vandaag Sarabi!
En inderdaad Mini, het wordt alleen maar lekkerder zo met dit weer
En eens opzoeken of pindabaas ook in Utrecht zit. Dan even inslaan volgende week
Was net aan het editten haha, had het idd gevonden, thanks! Nu al zin inquote:Op zondag 21 februari 2021 11:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Zadelstraat, tegenover Kek&Lisa.
Oops te laatquote:Op zondag 21 februari 2021 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
@:sarabi: app je ff als je in de buurt bent?
Dan zijn ze wel flink doorgegaard bij oppiepen.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ze wel eerst afbakken. En dan uit de vriezer gewoon ontdooien en even in de magnetron, denk ik. Die voor vanmiddag inderdaad wel gewoon last minute afbakken. Voor zulke dagen zou ik wel een tweede oven willen hebben.
Zolang ze zacht zijn wanneer ze de vriezer ingaan, denk/hoop ik dat het wel meevalt. Ik heb ze ook een keer koud uit een restaurant meegekregen, die moest ik ook maar een paar seconde in de magnetron doen en was perfect.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:18 schreef Molo het volgende:
Dan zijn ze wel flink doorgegaard bij oppiepen.
Maar alsnog super met iets erbij denk ik
Veel plezier!
Oef 😅quote:Op zondag 21 februari 2021 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Kast van kind uitgemest, vuilniszak met te kleine kleding weggemieterd en een doos met winterkleding ingepaktMijn hoogtepunten bestaan uit opruim/inpakprojectjes
Ook zo'n horreurquote:Op zondag 21 februari 2021 11:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nog twee maandenen dan alles weer uitpakken
Uitpakken vind ik stommer, want dan moet je weer zo nadenken waar alles heen moet. Maar het is inderdaad voor een goed doel en ik verheug me zo op het nieuwe huisquote:Op zondag 21 februari 2021 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook zo'n horreur
Maarrrrr, dan wel iets tofs tegemoet en in hopelijk net zulk heerlijk weer als vandaag
Ik vind dst altijd wel lekker.. zooi weggooien en uitzoeken.. dat doe ik iig alleen bij een verhuizing.. dus dan zijn verhuizingen wel weer lekker..quote:Op zondag 21 februari 2021 11:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nog twee maandenen dan alles weer uitpakken
Hier hangen de kerstlichtjes nog op het balkon...quote:Op zondag 21 februari 2021 11:31 schreef Molo het volgende:
Ik heb nog een halve fles glühwein, en koolraap
Ik ben nog niet klaar met de winter ja!
Mooi is dat ja op die leeftijdquote:Op zondag 21 februari 2021 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lig hier dubbel: mini-G heeft een whatsapp conversatie met een klasgenootje om buiten te gaan spelen
Integraal weggooien als je ze toch al een poos niet gemist hebtquote:Op zondag 21 februari 2021 11:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind dst altijd wel lekker.. zooi weggooien en uitzoeken.. dat doe ik iig alleen bij een verhuizing.. dus dan zijn verhuizingen wel weer lekker..
Ik heb nog wat dozen staan can de laatste verhuizing waar ik niet meer aan toe gekomen was om uit te zoeken.. groot vermoeden dat dat pas gedaan wordt bij de volgende verhuizing
quote:
Gheheh zonder corona zouden we elkaar iedere week zine bij het sporten.. dus dat we nu moeten bijpraten komt ook wel voor een groot gedeelte daar door (en ik woon niet altijd om de hoek, al was ze zonder corona al op bezoek geweest vermoed ik) dus.. altijd een beetje lastig dit soort dingen.. en.. zo is ze.. en zo accepteren we haar (in de vrienden groep) al jaren.. dus ineens weggooien is ook zo wat.. maar goed.. het is wel stomquote:Op zondag 21 februari 2021 11:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Integraal weggooien als je ze toch al een poos niet gemist hebt
Hier 7 graden.. voor de komende week.. ach.. heb ik net warme winterwandelschoenen...quote:Op zondag 21 februari 2021 11:46 schreef z80 het volgende:
13.5 Graden buiten. Alle ramen en deuren inmiddels open. Nog 2 graden er bij graag. Dan bodywarmer aan en lopen. Ergens zo rond de 20KM volgens planning. Met zo min mogelijk dijk. Die is nu veel te vol.
En eerste antihistamine er in voor dit jaar, vlak voor het de deur uit gaan nummer twee.
Gaat dit over die dozen of over die vriendin?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Gheheh zonder corona zouden we elkaar iedere week zine bij het sporten.. dus dat we nu moeten bijpraten komt ook wel voor een groot gedeelte daar door (en ik woon niet altijd om de hoek, al was ze zonder corona al op bezoek geweest vermoed ik) dus.. altijd een beetje lastig dit soort dingen.. en.. zo is ze.. en zo accepteren we haar (in de vrienden groep) al jaren.. dus ineens weggooien is ook zo wat.. maar goed.. het is wel stom
Ja helemaal mee eensquote:Op zondag 21 februari 2021 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vind het wel bijzonder om die ontwikkeling mee te maken.
Anderhalf jaar geleden was mini-G een heel schuchter jongetje dat vooral het liefst zat te gamen of tv te kijken en weinig contact had met anderen. Dat doet hij nog wel graag, maar hij heeft veel meer contact met klasgenootjes en vriendjes buiten school om. Dankzij Whatsapp ook.
Aan de ene kant is zoveel techniek misschien overbodig op jonge leeftijd, maar in deze tijden brengt het ook een hoop extra
Tnx. Ik keek scheelquote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat dit over die dozen of over die vriendin?
Werk of leven of mijn zonden overdenken, of zingenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Barreltje het volgende:
@:borisz en @:z80 wat doen jullie tijdens het wandelen eigenlijk?
Ik verveel me meestal na 20 minuten wel..
Ik wandel nooit zo lang als de heren, maar heb altijd m’n camera bij me, zoek fijne plaatjes, beestjes of mooie vormenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Barreltje het volgende:
Meestal stevig doorlopenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Barreltje het volgende:
Weinig. Verstand op nul en gewoon lopen. Zeker het standaard rondje. Dat is puur bewegen en kop leeg maken.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Barreltje het volgende:
Mooi, ditquote:
Dat is nog helemaal niet in kannen en kruiken, al is het een wmb zeer eng hellend vlakquote:Op zondag 21 februari 2021 12:15 schreef z80 het volgende:
Ik zit wat rond te lezen op internet.
Waar China de grond in geboord werd met een app die aangaf dat je geen corona hebt of inmiddels een vaccinatie, want privacy schending en discriminatie. Komen nu landen, horeca en reiswereld met het zelfde idee. En is het ineens geen enkel probleem meer.
Blijkbaar gaat het moraal de prullenbak in als er geld verdien kan worden.
quote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat dit over die dozen of over die vriendin?
We zeiden net hetzelfde over jouquote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef Aure het volgende:
En wat een leukerds zijn het toch, Sarabi en dr man
Jaaa zou tof zijn!!quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zeiden net hetzelfde over jouwie weet ooit in de toekomst met zijn allen met een biertje op he terras of een bierfestival.
Wel toch? Is een all-womens teamquote:Op zondag 21 februari 2021 12:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen dus jammer dat die niet gebrouwen wordt door de vrouwen
Ik dacht van niet.quote:
Volgens hun eigen website nog wel door vrouwen op dit momentquote:Op zondag 21 februari 2021 12:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht van niet.
Ik dacht dat ze het tegenwoordig door andere lieten brouwen, maar misschien zit ik fout.
Telt shandy ook 😂?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zeiden net hetzelfde over jouwie weet ooit in de toekomst met zijn allen met een biertje op he terras of een bierfestival.
Dat wil ik eigenlijk ook wel. Whatsapp conversaties om buiten te gaan spelenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lig hier dubbel: mini-G heeft een whatsapp conversatie met een klasgenootje om buiten te gaan spelen
Hahaha gotta catch them all.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk ook wel. Whatsapp conversaties om buiten te gaan spelenMaar ik ken niemand die wel buiten wil spelen. En dan bedoel ik dus serieus beetje met een bal trappen en van die kinderspelletjes die we vroeger deden (landverovertje) en zo
Of beetje klooien in de speeltuin, Schommelen, klimmen, glijbaan. En er is hier ook een tennisbaan en een tafeltennistafel in het park. Ook leuk. Maar blijkbaar is dat allemaal ineens gek als je volwassen bent
En volwassenen die zoiets wel doen gaan dan op de foto om op fb te laten zien hoe maf ze wel niet zijn.
Ik vermoed overigens dat Sarabi gewoon een soort van dubbele agenda heeft en plots zoveel mogelijk fokkers wil ontmoetenIk wil alleen niet dat ze voor een paar biertjes helemaal naar het noorden van het land komt rijden
Wij hebben dus een stel vrienden waarmee we dus apekooien op verjaardagen (en dat gaat bloedfanatiek, maar wel heel gezelligquote:Op zondag 21 februari 2021 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk ook wel. Whatsapp conversaties om buiten te gaan spelenMaar ik ken niemand die wel buiten wil spelen. En dan bedoel ik dus serieus beetje met een bal trappen en van die kinderspelletjes die we vroeger deden (landverovertje) en zo
Of beetje klooien in de speeltuin, Schommelen, klimmen, glijbaan. En er is hier ook een tennisbaan en een tafeltennistafel in het park. Ook leuk. Maar blijkbaar is dat allemaal ineens gek als je volwassen bent
En volwassenen die zoiets wel doen gaan dan op de foto om op fb te laten zien hoe maf ze wel niet zijn.
Ik vermoed overigens dat Sarabi gewoon een soort van dubbele agenda heeft en plots zoveel mogelijk fokkers wil ontmoetenIk wil alleen niet dat ze voor een paar biertjes helemaal naar het noorden van het land komt rijden
Kan je me introduceren?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:44 schreef Candaasje het volgende:
Wij hebben dus een stel vrienden waarmee we dus apekooien op verjaardagen (en dat gaat bloedfanatiek, maar wel heel gezellig), of gaan trampolinespringen in zo'n hal (of nouja, dat deden we, mijn hoofd trekt dat niet
), zo'n klimparcour tussen de bomen, klimmen/boulderen... dat soort dingen.
Alles zonder FB-foto's gelukkig. (Ik zou er dan ook bekaaid afkomen, want die twee vrienden zijn een soort supermensen ofzo. Lenig, sterk, snel en zonder angst. Het is dat ze echt superlief zijn)
En met andere vrienden doen we ook gewoon frisbee-spelletjes in het park, tikkertje en dat soort ongein. Vorig jaar bouwden we een feestje in een 'fontein' (groot woord, plasje water is een betere omschrijving) op Utrecht CS. Het was namelijk allejezusheet. Eerst werden we raar aangekeken, maar al snel deden steeds meer mensen mee.
En met wéér andere vrienden gingen we minigolfen en klommen we in bomen. Gewoon, omdat het kon.
Nouja dat was dus pre-corona natuurlijk. Maar je moet gewoon doen wat je leuk vindt en je er geen bal aan van trekken dat andere mensen al vroeg (te) oud zijn geworden
Altijd welkomquote:Op zondag 21 februari 2021 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je me introduceren?
Ik wil wel doen wat ik leuk vind, maar in je eentje is het verrekte saai
Is NLiB niet iets voor jou dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:06 schreef AnneX het volgende:
Wandelen is inderdaad ook niet mijn ding. Vandaar mijn bewondering voor de discipline van Zet en van borisz om te gaan iedere dag en vrijwel ieder weekend.
En Lonaa natuurlijk met het tillen, duwen en trekken van materiaal.
Een stukkie fietsen in de vlakke polder doe ik weer wel.
Zit echt wel te puzzelen om weer naar de sportschool te gaan als het weer kan.
#stijfjes.
Slim!quote:Op zondag 21 februari 2021 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Afhaal bbq naast Ikea![]()
https://restaurant-charcoal.com/menu-nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Blues op 21-02-2021 17:40:54 ]
Beetje verweg, maar hier in het park is dus zo’n ruimte, met hufterproof sport apparatuur, je kunt er skaten, klimmenen klauteren en volwassenen doen dat samen met kinderenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik van woensdag, spierpijn in m’n arnhemquote:Op zondag 21 februari 2021 13:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Is NLiB niet iets voor jou dan?
Doe ik nu echt elke vrije dagheb zelfs een beetje spierpijn van een oefening van eergisteren
Sarabi moet toch naar mij toe, dus dan is een extra stop op de route vast een welkome onderbreking.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chromequote:Op zondag 21 februari 2021 15:02 schreef Blues het volgende:
Is het een nieuwe feature van FOK! of van Chrome/mobiel dat ik, als ik op een link klik, er een balkje onder opent en je daar ook terug kan klikken zodat je meteen terug in t topic kan?
Zie screenshot van mn mobiel
[ afbeelding ]
Die zie je niet aankomen neequote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Barreltje het volgende:
Dat je ottolenghi gaat koken en dat HET ingredient wat je niet kan vinden in de winkel hier griesmeel is..
![]()
![]()
Semulje niet vindbaar? Dat eet men toch met rood fruit(moes) wel?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Barreltje het volgende:
Dat je ottolenghi gaat koken en dat HET ingredient wat je niet kan vinden in de winkel hier griesmeel is..
![]()
![]()
Ik hebbgekeken bij de bak spullen, bij de bloem en deeg spullen en bij het ontbijt spul.. geen idee waar het anders zou moeten liggenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Semulje niet vindbaar? Dat eet men toch met rood fruit(moes) wel?
Bij pasta? Semolina is hele fijne gries waar je pasta mee kunt makenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik hebbgekeken bij de bak spullen, bij de bloem en deeg spullen en bij het ontbijt spul.. geen idee waar het anders zou moeten liggen
Niet bij n=2 wellicht bij grotere winkel wel, maar die ligt aan de rand van de stad .
Da’s lekker ruimquote:Op zondag 21 februari 2021 16:37 schreef Barreltje het volgende:
En door jullie buitenfotos heb ik mn balkon eens opgemeten en een opzetje gemaakt.. zo'n 15 m2 in te richten.. er is ook al een plan..nu nog de zooi erbij zoeken.. en avondzon
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Sarabi moet toch naar mij toe, dus dan is een extra stop op de route vast een welkome onderbreking.
Touwtje springen is een stuk vermoeiender dan je denktquote:Op zondag 21 februari 2021 16:39 schreef Barreltje het volgende:
En onder verdere avonturen.. ik kocht can de week een springtouw.. dus vandaag eens aan de slag.. dat valt nog tegenik kwam 2 keer tot 20, maar dan raakt mn voet ineens het touw.. en uithoudingsvermogen blijkt ook next to zero te zijn...
Hier heeft de ijssalon ook nog geen ijsquote:Op zondag 21 februari 2021 16:57 schreef derLudolf het volgende:
Compleet ander weer als een week geleden, maar ook dit is heel mooi weer.
Ipv schaatsen vandaag weer eens een stuk gefietst. Camera mee een gaan.
Niet zo ver, 30km ofzo. Toscane gaat pas 6 maart open anders had ik naar Emmen kunnen fietsen voor ijs
Ja bij jullie is ook Toscane toch? Naast Anno Bakkerquote:Op zondag 21 februari 2021 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier heeft de ijssalon ook nog geen ijsGemiste kans, want wel open voor bonbons en zo.
MP?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:27 schreef Barreltje het volgende:
waarom zijn alle buitentafels lelijk of te duur ??
Als ie anderhalve meter afstand houdt van wie dan ook hoor je mij daar niet over.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:14 schreef z80 het volgende:
Sta je als minister IN en winkel zonder mondkapje op de foto. Ook geen mondkapje in de hand te zien.
En als excuus, ik zette het kapje enkel voor de foto af.Halve zool.
Toscanequote:Op zondag 21 februari 2021 16:57 schreef derLudolf het volgende:
Compleet ander weer als een week geleden, maar ook dit is heel mooi weer.
Ipv schaatsen vandaag weer eens een stuk gefietst. Camera mee een gaan.
Niet zo ver, 30km ofzo. Toscane gaat pas 6 maart open anders had ik naar Emmen kunnen fietsen voor ijs
Zwaar he!quote:Op zondag 21 februari 2021 16:39 schreef Barreltje het volgende:
En onder verdere avonturen.. ik kocht can de week een springtouw.. dus vandaag eens aan de slag.. dat valt nog tegenik kwam 2 keer tot 20, maar dan raakt mn voet ineens het touw.. en uithoudingsvermogen blijkt ook next to zero te zijn...
Ik was op 50m na in het buitenland vanmiddag. Niet in Toscane.quote:
Echter is het verboden om zonder mondkapje in een winkel te staan. Ongeacht de afstand.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ie anderhalve meter afstand houdt van wie dan ook hoor je mij daar niet over.
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
ja op die van hier is alles zowat de aankoopprijs.. het begrip 2e hands en dus goedkoper kennen ze hier niet helemaal geloof ikquote:
Ik deed dat ook vandaag met neefje. Neefje had 60 gehaald, dus ik 59. (Had niet hoeven stoppen, want neefje knalde er vervolgens overheen met 98). Maar moet zeggen dat ik een kwartier later nog een hartslag van 92 had, dus ik vermoed dat mijn conditie ook nog wel wat beter kanquote:Op zondag 21 februari 2021 16:39 schreef Barreltje het volgende:
Juist voor de foto moet ie op.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:14 schreef z80 het volgende:
Sta je als minister IN en winkel zonder mondkapje op de foto. Ook geen mondkapje in de hand te zien.
En als excuus, ik zette het kapje enkel voor de foto af.Halve zool.
Waar en welke?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 8 maanden moeten wachten voor ik naar Ikea kon maar de nieuwe kast staat. Eindelijk!
Een 8-vaks Kallax op de slaapkamer. Het gaat nog wel een paar jaar duren voor we voor de slaapkamer een kast kunnen laten maken en ik had echt geen zin om langer te wachten. Alle kleding ligt nu onder het bed en in de nachtkastjes en dat is allemaal net te krap.quote:
Ah, die ken ik, ook naar gekeken (maar te veel zooi hier om voor mij bruikbaar te zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een 8-vaks Kallax op de slaapkamer. Het gaat nog wel een paar jaar duren voor we voor de slaapkamer een kast kunnen laten maken en ik had echt geen zin om langer te wachten. Alle kleding ligt nu onder het bed en in de nachtkastjes en dat is allemaal net te krap.
Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 17:02 schreef derLudolf het volgende:
Ja bij jullie is ook Toscane toch? Naast Anno Bakker
Ik was berichten niet zo volledig aan het lezen en las 'touwtjespringen' en 'hartslag 92' en dacht: wow, wat goed, hoezo je conditie kan beter?!quote:Op zondag 21 februari 2021 18:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik deed dat ook vandaag met neefje. Neefje had 60 gehaald, dus ik 59. (Had niet hoeven stoppen, want neefje knalde er vervolgens overheen met 98). Maar moet zeggen dat ik een kwartier later nog een hartslag van 92 had, dus ik vermoed dat mijn conditie ook nog wel wat beter kan![]()
Vandaag trouwens geskate. Half Utrecht deed dat in hetzelfde park, en dan hadden we alle wandelaars en fietsers er nog bij. Het was drukker dan ik vorig jaar ooit gezien heb!
Van de week misschien nog maar een keertje gaan, want nu geen 2e rondje gedaan ivm teveel slalommen.
Wel heerlijk weer natuurlijk
Bijzonder dat die in Emmen, waar ze zijn begonnen, dan dicht is. Zal dan wel franchise zijn ofzo.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMaar is het hele jaar open en verkoopt dan oa tosti's en chocolade in de winter. Maar ja, ze mogen nu geen tosti's en koffie serveren.
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was berichten niet zo volledig aan het lezen en las 'touwtjespringen' en 'hartslag 92' en dacht: wow, wat goed, hoezo je conditie kan beter?!
Oh, het was een kwartier ná het springen nog 92![]()
En skaten is leukIk heb ook nog skates
Nu maar ff niet.
Gaat het nu wat beter met het wandelen? En alle andere ongemakken, worden die wat minder?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was berichten niet zo volledig aan het lezen en las 'touwtjespringen' en 'hartslag 92' en dacht: wow, wat goed, hoezo je conditie kan beter?!
Oh, het was een kwartier ná het springen nog 92![]()
En skaten is leukIk heb ook nog skates
Nu maar ff niet.
Is een super goede fotograafquote:Op zondag 21 februari 2021 18:55 schreef derLudolf het volgende:
Bijzonder dat die in Emmen, waar ze zijn begonnen, dan dicht is. Zal dan wel franchise zijn ofzo.
Ik laat m'n rolletjes tegenwoordig ontwikkelen bij Anno Bakker. Dat dat nog in Hoogeveen kan had ik niet verwacht.
Ja, jeetje, nķg iemand enthousiast over die cakjes. En ik heb vandaag al gebakken! (de Zweedse cake van Uhmmpie).quote:Op zondag 21 februari 2021 18:56 schreef Myraela het volgende:
Omg, chocolade lava cakejes waren goddelijk.Eigenlijk zijn ze te makkelijk om zo lekker te zijn, dat is gevaarlijk.
Oh, dat is erg matigquote:Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jeetje, nķg iemand enthousiast over die cakjes. En ik heb vandaag al gebakken! (de Zweedse cake van Uhmmpie).
@:Candaasje nee, kutdag vandaagEn mijn spieren voelen alsof de hechtingen op diverse plekken heel strak zitten. Raar gevoel bij bewegen en draaien. Het 'trekt'.
Over een week naar Leiden, afspraak met chirurg. Even vragen of het normaal is wat ik voel. Kan zo ook moeilijk strekken of iets van een plank boven mijn hoofd pakken.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef Candaasje het volgende:
Oh, dat is erg matigHopelijk morgen weer een betere dag
Ah, even navragen is wel fijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over een week naar Leiden, afspraak met chirurg. Even vragen of het normaal is wat ik voel. Kan zo ook moeilijk strekken of iets van een plank boven mijn hoofd pakken.
En ik denk dat ik me zo naar voel door mijn eetpatroon van de afgelopen weken en te weinig bewegenIk beweeg natuurlijk normaal echt heel veel meer en eet ook veel meer groente en fruit. Nu wat afhankelijk (geweest) van de boodschappen van een ander.
Fijn dat je volgende week in ieder geval iemand weer face to face kan spreken.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over een week naar Leiden, afspraak met chirurg. Even vragen of het normaal is wat ik voel. Kan zo ook moeilijk strekken of iets van een plank boven mijn hoofd pakken.
En ik denk dat ik me zo naar voel door mijn eetpatroon van de afgelopen weken en te weinig bewegenIk beweeg natuurlijk normaal echt heel veel meer en eet ook veel meer groente en fruit. Nu wat afhankelijk (geweest) van de boodschappen van een ander.
Oh dat trekken is zo matig en pijnlijk na buikoperatiesquote:Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jeetje, nķg iemand enthousiast over die cakjes. En ik heb vandaag al gebakken! (de Zweedse cake van Uhmmpie).
@:Candaasje nee, kutdag vandaagEn mijn spieren voelen alsof de hechtingen op diverse plekken heel strak zitten. Raar gevoel bij bewegen en draaien. Het 'trekt'.
Ik heb normaal veel meer vis en groente als lunch. Nu dus vooral brood of nog een bak kwark met muesli. Dus ja, ik geloof ook dat mijn groeiende matige gevoel wel eens van het eten kan komen. Jross kook tnu ook veel vaker. En dat is wel lekker, maar niet wat ik zou maken. Hij kookt redelijk zwaar. Veel pasta, vlees. Ik kook met veel meer groente en ook vegetarisch (dat heeft hij geloof ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 21 februari 2021 19:07 schreef Candaasje het volgende:
Ah, even navragen is wel fijn.
Oh en dat klinkt wel logisch hoor. Wij hadden dat laatst ook na een avondje pannenkoeken (zoet, zoeter zoetst) en een dag bankhangen. Dat je daarna gewoon ongelooflijk suf op de bank zit.Dus nog eens zonder 'herstelwerkzaamheden' verder.
Schap de brownies, bak lava cakejes.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:07 schreef Barreltje het volgende:
als jullie over lava cakejes blijven praten ( de TT werkt ook niet echtmee) dan ben ik in staat om toch nog even de brownies te gaan maken
En ik heb 5 sneetjes waarbij ik op 2 plekken overduidelijk een 'de facelift is te strak aangetrokken' gevoel hebquote:Op zondag 21 februari 2021 19:09 schreef Molo het volgende:
Oh dat trekken is zo matig en pijnlijk na buikoperaties![]()
Hopelijk snel verder herstel!
Had je het recept al eens geplaatst?quote:
https://brendakookt.nl/2016/12/17/chocolade-lava-cakeje-video/quote:Op zondag 21 februari 2021 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je het recept al eens geplaatst?
Oh ja dat wil wel dan jaquote:Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb normaal veel meer vis en groente als lunch. Nu dus vooral brood of nog een bak kwark met muesli. Dus ja, ik geloof ook dat mijn groeiende matige gevoel wel eens van het eten kan komen. Jross kook tnu ook veel vaker. En dat is wel lekker, maar niet wat ik zou maken. Hij kookt redelijk zwaar. Veel pasta, vlees. Ik kook met veel meer groente en ook vegetarisch (dat heeft hij geloof ik nog nooit gedaan).
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:13 schreef Molo het volgende:
https://brendakookt.nl/2016/12/17/chocolade-lava-cakeje-video/
Ja jongens, ik geloof niet dat ik zo lang ga wachten hoorquote:n dit filmpje laat ik je zien hoe jouw chocolade lava cakeje niet kan mislukken deze kerst:
Het past niet in je wens meer groenten en fruit te eten, maar is wél heel erg lekkerquote:Op zondag 21 februari 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Ja jongens, ik geloof niet dat ik zo lang ga wachten hoor
Klik..quote:Op zondag 21 februari 2021 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
https://brendakookt.nl/2016/12/17/chocolade-lava-cakeje-video/
Ja, die ironie ontging mij niet toen ik om het recept vroegquote:Op zondag 21 februari 2021 19:21 schreef Molo het volgende:
Het past niet in je wens meer groenten en fruit te eten, maar is wél heel erg lekker
Joh, de maanden vliegen voorbij. De afgelopen Kerstmis is alweer 2 (!!111!!!1!!!) maanden geleden.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dát ziet er top uit zeg! Goeie mix ook van van allesquote:Op zondag 21 februari 2021 19:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens was de hele high tea geen straf.Allerlekkerste was de cappucinobar van Lof der Zoetheid. Een soort millionaires shortbread maar dan met een soort koffiecaramel en witte chocolade als bovenkant.
[ afbeelding ]
Ik kreeg vorige week nog van een Amerikaan te horen 'best wishes for 2021!'quote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Joh, de maanden vliegen voorbij. De afgelopen Kerstmis is alweer 2 (!!111!!!1!!!) maanden geleden.
Oooh, ik zie nu allemaal lekkere dingenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens was de hele high tea geen straf.Allerlekkerste was de cappucinobar van Lof der Zoetheid. Een soort millionaires shortbread maar dan met een soort koffiecaramel en witte chocolade als bovenkant.
[ afbeelding ]
Herkenbaar dit.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook maar bizar dat het over een week al maart is. Hoezo, maart.
Ik ben bijna alweer 31quote:Op zondag 21 februari 2021 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Echt, bij mij voelt het juist echt korter.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:24 schreef Molo het volgende:
Maar het is éigenlijk nog niet zoooo gek lang geleden dat het oud en nieuw was. Voelt als langer geleden eigenlijk
Bel een thuiskapper, zorg dat je de eerste afspraak bent.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:27 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben bijna alweer 31![]()
Hey jongens, hoe druk zal het 2 maart bij de kapper zijn als de geruchten kloppen? Ik heb 3 maart dat sollicitatiegesprek![]()
Ik zou op tijd een afspraak makenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:27 schreef Candaasje het volgende:
Hey jongens, hoe druk zal het 2 maart bij de kapper zijn als de geruchten kloppen? Ik heb 3 maart dat sollicitatiegesprek![]()
Of ditquote:Op zondag 21 februari 2021 19:28 schreef Myraela het volgende:
Bel een thuiskapper, zorg dat je de eerste afspraak bent.
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bel een thuiskapper, zorg dat je de eerste afspraak bent.
Ja he!?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon aan je kapper vragen of je alvast een afspraak onder voorbehoud kan inplannenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nah ik wacht wel gewoon even. Draag het gewoon vast. Wil bij mijn eigen favo kapper
Niet naar de kapper gaan. Ze zoeken iemand met verantwoording. Geef aan dat je kapersbezoek nog niet verantwoord vind.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar ze plannen zelf een sollicitatiegesprek op locatiequote:Op zondag 21 februari 2021 19:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet naar de kapper gaan. Ze zoeken iemand met verantwoording. Geef aan dat je kapersbezoek nog niet verantwoord vind.
Ja ik weet het niet, alles voelt raar eigenlijkquote:Op zondag 21 februari 2021 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt, bij mij voelt het juist echt korter.
Oh Jezusquote:Op zondag 21 februari 2021 19:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet naar de kapper gaan. Ze zoeken iemand met verantwoording. Geef aan dat je kapersbezoek nog niet verantwoord vind.
ik hoop dat hij niet door België rijdt, want daar zou hij ook nog een verklaring voor nodig hebben...quote:Op zondag 21 februari 2021 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Over buitenland gesproken, collega gaat morgen in Frankrijk een project installeren, in Bordeaux dus een mooi rond rijden.
Gedoe je joh voor je Frankrijk in mag. En daar is dus een avondklok van 18 tot 6 en redelijk wat papierwerk om er onderuit te komen. Werkgeversverklaring in NL is zo geregeld dus hij rijdt morgen om 6:00 Frankrijk binnen. Hij liever als ik
Dit heb ik ook heel erg.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, alles voelt raar eigenlijk
Straks gewoon nog een half jaar lockdown ofzo, avondklok met wat weken verlengen. Absurd voelt het en toch gebeurt alles gewoon maar een soort van 'automagisch'.
Ik werk een jaar bij mijn werkgever maar heb het grootste gedeelte van de mensen nog nooit in het echt ontmoet.
Zomervakantie lijkt kort geleden en toch ook eeuwen geleden, alles qua tijd loopt door elkaar ofzo, existentiële tijdscrisis dit dat
Goed moment voor consult om je vragen te stellen dusquote:Op zondag 21 februari 2021 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb 5 sneetjes waarbij ik op 2 plekken overduidelijk een 'de facelift is te strak aangetrokken' gevoel heb
Op zich logisch dat het heel snel lijkt te gaan. Als elke dag een beetje hetzelfde is, is onze perceptie van tijd versneld. Een goede manier om die perceptie te veranderen is door veel nieuwe ervaringen op te doen en afwisselende dingen te doen. En dat is nou precies wat er momenteel ontbreektquote:Op zondag 21 februari 2021 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja he!?
Normaal slepen januari en februari zich voort, maar op de een of andere manier leken die maanden nu juist sneller te gaan![]()
Ja dit . 2 uur wachten op het beslag.. dan heb ik vanavond om 23 een keer cakejesquote:Op zondag 21 februari 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Ziet er lekker uit myr!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:22 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik typ nog geregeld 2020...quote:Op zondag 21 februari 2021 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Ja, snap ikquote:
K stuurde net een bevestiging van afspraak bij de kapper.. nou moet ik wel zeggen dat het wel weer nodig is zeg maar..quote:Op zondag 21 februari 2021 19:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben voor het laatst bij de kapper geweest voor de kerst in 2019quote:Op zondag 21 februari 2021 20:09 schreef Barreltje het volgende:
K stuurde net een bevestiging van afspraak bij de kapper.. nou moet ik wel zeggen dat het wel weer nodig is zeg maar..
We schijnen morgenochtend weer een grandioos mooie zonsopgang te krijgen met rode luchtenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht even dat de afwasmachine stuk was, maar gelukkig, hij pruttelt nu weer lekker. Wilde er nog wat indoen, doe ik vaker. Maar toen duurde het heel voordat hij weer ging draaien.
En morgen maar een zien of ik een idee ook werkend kan krijgen, als ik ga fietsen zit de camera altijd in de rugzak. Ik ga proberen of ik een oude cameratas aan de voorkan kan vastmaken
Er zijn ook niet echt ijkpunten om naartoe te leven. Alles is afgelast of klein georganiseerd.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich logisch dat het heel snel lijkt te gaan. Als elke dag een beetje hetzelfde is, is onze perceptie van tijd versneld. Een goede manier om die perceptie te veranderen is door veel nieuwe ervaringen op te doen en afwisselende dingen te doen. En dat is nou precies wat er momenteel ontbreekt![]()
(dat is ook het mechanisme achter waarom tijd sneller lijkt te gaan als je ouder wordt: meer sleur en routine zorgen voor versnelling van onze perceptie van tijd, als kind/tiener gebeuren er heel veel nieuwe dingen)
Ja ik ergens in oktober geloof ik.. meteen 15 cm eraf ofzo.. dus ik kan er wel weer een jaar tegenaanquote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben voor het laatst bij de kapper geweest voor de kerst in 2019het is te zien....het is wel heel erg lang nu, maar ook super dood onderaan
Doe je beter dan ik. Ik typ geregeld 20... uhm.... *krabt hoofd* .... 19? 20? 21quote:
Mik het beslag in een platte zak even in de vriezer. Dan hoekje eraf knippen. Kunde gij over 15 minuten al beslag spuiten en over 30 minuten al cakeje nassenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja dit . 2 uur wachten op het beslag.. dan heb ik vanavond om 23 een keer cakejes
Nee, inderdaad. Ik heb ook niet echt iets gepland. Nou ja, sinds vanmiddag een leuk bezoekquote:Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er zijn ook niet echt ijkpunten om naartoe te leven. Alles is afgelast of klein georganiseerd.
Ik keek vanmiddag naar Jross en dacht: gel er in en je kan een Elvis-kuif makenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef Barreltje het volgende:
Ja ik ergens in oktober geloof ik.. meteen 15 cm eraf ofzo.. dus ik kan er wel weer een jaar tegenaan![]()
Maar die rosse kop van k met haar overal naartoe, die kan echt wel een knipbeurt gebruiken
Molo met de korte kutquote:Op zondag 21 februari 2021 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik het beslag in een platte zak even in de vriezer. Dan hoekje eraf knippen. Kunde gij over 15 minuten al beslag spuiten en over 30 minuten al cakeje nassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Duimen jullie mee dat er eind september bijeenkomsten met 60 man gehouden mogen worden..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er zijn ook niet echt ijkpunten om naartoe te leven. Alles is afgelast of klein georganiseerd.
De brownies staan in de ovenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik het beslag in een platte zak even in de vriezer. Dan hoekje eraf knippen. Kunde gij over 15 minuten al beslag spuiten en over 30 minuten al cakeje nassen
Ik hoop zelfs op eerder, maar we schieten niet echt op met vaccineren. Het is best heel ergquote:Op zondag 21 februari 2021 20:15 schreef Barreltje het volgende:
Duimen jullie mee dat er eind september bijeenkomsten met 60 man gehouden mogen worden..
Oh. Sauna..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik heb ook niet echt iets gepland. Nou ja, sinds vanmiddag een leuk bezoek
Maar geen vakanties, geen concerten, geen musea, geen sauna. Wel vage 'ooit na de corona' vakantieplannen naar Zweden en Portugal.
Same.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik heb ook niet echt iets gepland. Nou ja, sinds vanmiddag een leuk bezoek
Maar geen vakanties, geen concerten, geen musea, geen sauna. Wel vage 'ooit na de corona' vakantieplannen naar Zweden en Portugal.
Wij overwegen om vooruitlopend op een nieuw huis een sauna cabine tijdelijk in de garage te zetten, die dan daarna mee kan naar een nieuw huis..quote:
Ik zei dit vanmiddag al: ik mis niet per se het zitten in een sauna. Ik mis het hele sauna-gebeuren. Alles er op en er aan. De luxe omgeving, de douches, de bubbelbaden, het zwembad, bij een haard een kop chocolademelk drinken, lekker eten. Al zou ik de hele dag 0 seconden in een saunacabine zitten, dan nķg zou een dagje sauna volledig geslaagd zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 20:17 schreef fietsie het volgende:
Wij overwegen om vooruitlopend op een nieuw huis een sauna cabine tijdelijk in de garage te zetten, die dan daarna mee kan naar een nieuw huis..
Hey, voor mij is het gedeelde smart is halve smartquote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stomme IsabeauIedereen nu in een sauna dip
Ik denk dst ik binnenkort maar eens hierheen ga.. doe ik een Me-Moquote:Op zondag 21 februari 2021 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij overwegen om vooruitlopend op een nieuw huis een sauna cabine tijdelijk in de garage te zetten, die dan daarna mee kan naar een nieuw huis..
Ooooh, die winterfoto'squote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef Barreltje het volgende:
Ik denk dst ik binnenkort maar eens hierheen ga.. doe ik een Me-Mo
Ja, wrijf het er maar inquote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei dit vanmiddag al: ik mis niet per se het zitten in een sauna. Ik mis het hele sauna-gebeuren. Alles er op en er aan. De luxe omgeving, de douches, de bubbelbaden, het zwembad, bij een haard een kop chocolademelk drinken, lekker eten. Al zou ik de hele dag 0 seconden in een saunacabine zitten, dan nķg zou een dagje sauna volledig geslaagd zijnHet gaat om de hele entourage.
Hier in Duitsland net zo beroerd. Een hele prikstraat staat leeg. En in bepaalde deelstaten is er een overvloed aan AstraZeneca. Met dank aan de geruchtenmolen wil niemand deze hebben. Helaas niet beschikbaar in mijn kreis. Kan me er dus niet voor aanmelden.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop zelfs op eerder, maar we schieten niet echt op met vaccineren. Het is best heel erg
Hč balen... mss iets teveel gedaan gister?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Biatchquote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, voor mij is het gedeelde smart is halve smartZo lief van jullie
![]()
Ja dat snap ik wel, maar dat krijg ik niet snel gerepliceerd; de fysiek gunstige effecten wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei dit vanmiddag al: ik mis niet per se het zitten in een sauna. Ik mis het hele sauna-gebeuren. Alles er op en er aan. De luxe omgeving, de douches, de bubbelbaden, het zwembad, bij een haard een kop chocolademelk drinken, lekker eten. Al zou ik de hele dag 0 seconden in een saunacabine zitten, dan nķg zou een dagje sauna volledig geslaagd zijnHet gaat om de hele entourage.
Ik hoorde het, zit nog te denken of ik de wekker ga zetten (morgen vrij)quote:Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We schijnen morgenochtend weer een grandioos mooie zonsopgang te krijgen met rode luchtenSaharazand en zo.
Ik in oktober 2019. Het is niet best gesteld met mijn coronacoupe.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben voor het laatst bij de kapper geweest voor de kerst in 2019het is te zien....het is wel heel erg lang nu, maar ook super dood onderaan
Wij hebbeni n 2020 twee keer vdValk Almere gedaan; stoombad-sauna-bubbel-suite.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik denk dst ik binnenkort maar eens hierheen ga.. doe ik een Me-Mo
Dagje sauna of uiteten. Gewoon de luxe en sfeer er rondomheen.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was geen chocolade meerquote:
Scandinavische landen gaan hoogstwaarschijnlijk vaccinaties eisen voor de toegangquote:Op zondag 21 februari 2021 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Same.
Wel vage Eurostar tickets die we nog moeten verzetten.
En met vriendin besproken in de zomer een auto vakantietje te doen als alles een beetje normaal is. Zo niet.. geen idee. Misschien weekje Nederland of zo.
Scandinavië misschien volgend jaar, als ze weer een lease auto heeft![]()
Ik mis de sauna
Liever medio juli ook alquote:Op zondag 21 februari 2021 20:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Duimen jullie mee dat er eind september bijeenkomsten met 60 man gehouden mogen worden..
Ik vind dat best moeilijk in te schatten. Ben wel veel te laat gaan slapen. Heb op youtube concertopnames zitten kijken van bands waar ik ben geweest. Dat was niet handig op diverse gebieden.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:21 schreef Blues het volgende:
Hč balen... mss iets teveel gedaan eergister?
g de kapperquote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef Blues het volgende:
Heb ik er tķch een 5cm af laten knippen met klotsende oksels bij ons allebei door g, gaan de kappers open
Goed gelukt hoor! Blij mee!
Hoe lang precies? Moet ik nog aan weken of maanden (of jarenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:21 schreef Blues het volgende:
Hč balen... mss iets teveel gedaan gister?
En ik herken het trekkende gevoel. Ik had dan 'maar' een lap. chol. maar toch lang last van gead.
Maximaal wekenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe lang precies? Moet ik nog aan weken of maanden (of jaren) denken?
Nee joh, paar weken.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Hoe lang precies? Moet ik nog aan weken of maanden (of jaren) denken?
Solo tripquote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Scandinavische landen gaan hoogstwaarschijnlijk vaccinaties eisen voor de toegang
Ja, ik weet bar weinig van herstel eigenlijk. Diagnosticeren en behandelen. Van herstel niet heel veel. Ja, als het mis gaat, met verklevingen en zo. Maar dat valt weer onder diagnosticerenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:29 schreef Blues het volgende:
Nee joh, paar weken.
En dan ineens denk je hé, waar is dat gevoel gebleven, is het ineens weg.
Alle spieren gaan t weer doen denk ik, of er wordt wat littekenweefsel hier en daar gevormd? Jij weet 't beter dan ik
Nog een weekje, dan kan/mag iedereen weer.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:25 schreef Isabeau het volgende:
g de kapper
Ik had al youtubefilmpjes opgeslagen van het knippen van een manMaar zo te lezen niet nodig.
Dat laatste ga ik wel een beetje vanuit jaquote:Op zondag 21 februari 2021 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Solo trip![]()
En ik mag toch hopen dat we in voorjaar 2022 iedereen (een eerste ronde van twee prikken) hebben kunnen geven?
Dat vind ik echt akelig laat en nog erger: we weten niet eens hoe lang dit precies bescherming biedt. Er was zelfs even sprake van elk half jaar opnieuw (zoals je jaarlijks de griepspuit krijgt). Maar dat is met hoe traag wij vaccineren niet eens een optiequote:Op zondag 21 februari 2021 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Solo trip![]()
En ik mag toch hopen dat we in voorjaar 2022 iedereen (een eerste ronde van twee prikken) hebben kunnen geven?
Tegen die tijd mag ik vast weer in de herhalingquote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste ga ik wel een beetje vanuit ja
Ondanks erg cynisch over beleid zoals je weet, maar dát moet wel lukken
Twee ook wel
Ik snap je buikpijn wel! Maar ook heel trots op g dat je toch echt tevreden bent (hey, dat presteren heel veel kappers bij mij niet eens!)quote:Op zondag 21 februari 2021 20:32 schreef Blues het volgende:
Nog een weekje, dan kan/mag iedereen weer.
Ik had 'm wel uitgelegd hoe je moet knippen ( heb 2 cursussen gedaan long time ago omdat ik mijn kinderen zelf wilde knippen ivm budget, dus de basis weet ik nog wel van simpele knip/scheer beurten) maar hij pakt het toch anders beet omdat het niet lukte zoals ik het voordeed. En daar had ik wel ff buikpijn van.
Hier en daar nog even zelf de boel nagelopen en mijn voorkant geknipt.
Prima, vanochtend al geverfd. Ga weer 10 jaar jonger over straat. (geeft wel weer een fijner gevoel dan met van die pluizige onderkanten en uitgroei)
Mwah, gezien hoe lang immuniteit iig aan lijkt te houden bij een natuurlijke besmetting, denk ik dat je niet jaarlijks een nieuwe Covidprik hoeft te gaan halenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tegen die tijd mag ik vast weer in de herhaling
Wat ik las dat ze nu denken dat het ca 5 maanden beschermd...quote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik echt akelig laat en nog erger: we weten niet eens hoe lang dit precies bescherming biedt. Er was zelfs even sprake van elk half jaar opnieuw (zoals je jaarlijks de griepspuit krijgt). Maar dat is met hoe traag wij vaccineren niet eens een optie
Afwachten maar. Ze leren nog elke dag bij.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah, gezien hoe lang immuniteit iig aan lijkt te houden bij een natuurlijke besmetting, denk ik dat je niet jaarlijks een nieuwe Covidprik hoeft te gaan halen
Vraag me ook af of het uiteindelijk zoals griepprik wordt qua doelgroepen als de boel stabiel is
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:56 schreef fietsie het volgende:
Ik hoor hier ineens een boel bedenkelijk Brabants van de bank komen..
Zit uk met Bluetooth headset op New Kids Nitro te kijken op tv![]()
En wordt alles wat niet euh, moederstaal is hardop ge-echo'd
Whahaquote:Op zondag 21 februari 2021 20:56 schreef fietsie het volgende:
Hedde doa last van of zoe?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:56 schreef fietsie het volgende:
Je mist nog drie letters, in kapitalen.quote:
Meer een signaal, bed uit, mooie luchten buitenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Dus ik opzoeken joe laat zonsopgang is... 07:42.
Daar hoef ik toch geen wekker voor te zetten
Waar doel je op dat ze niet mag?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:08 schreef minilot het volgende:
Zoveel dat je uk nog niet mag, maar wel New Kids kijken, Fiets? Fascinerend!
VAGINA!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je mist nog drie letters, in kapitalen.
Algemene indruk van beschermend en controlerend ouderschap! Geen oordeel over verder hoor, maar mijn brein wist het even niet te rijmen met iets dat zo voor boven de zestien isquote:
Ik vrees dat je beeld dan niet geheel overeenkomstig de praktijk is.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Algemene indruk van beschermend en controlerend ouderschap! Geen oordeel over verder hoor, maar mijn brein wist het even niet te rijmen met iets dat zo voor boven de zestien is
Hier ligt nog steeds een flinterdun laagje ijs op veel plekkenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik zie foto's van mensen in Utrecht die vandaag al zijn gaan zwemmen. Zijn die even vergeten dat er vorige week nog ijs op dat water lag
Dan schets je hier een heel ander beeld dan de werkelijkheid is.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:25 schreef fietsie het volgende:
Ik vrees dat je beeld dan niet geheel overeenkomstig de praktijk is.
Ach ja. Dit is mijn overbuurmanquote:Op zondag 21 februari 2021 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik zie foto's van mensen in Utrecht die vandaag al zijn gaan zwemmen. Zijn die even vergeten dat er vorige week nog ijs op dat water lag
...dit is niet sambalmeneer, toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:36 schreef minilot het volgende:
Ach ja. Dit is mijn overbuurman
https://www.alblasserdams(...)ik-in-lammetjeswiel/
Wat een baasquote:Op zondag 21 februari 2021 21:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach ja. Dit is mijn overbuurman
https://www.alblasserdams(...)ik-in-lammetjeswiel/
En dit ja, dit allemaalquote:Op zondag 21 februari 2021 21:39 schreef Molo het volgende:
Wat een baas![]()
Ik vind mensen die zo temperaturen en lichaamsreacties erop naar hun eigen hand zetten zo waanzinnig awesome![]()
Ik ben daar te zwak voor. Mijn elektrische deken staat alweer aan
Wat dan zoal? Ik kan werkelijk niets concreets bedenken.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Dan schets je hier een heel ander beeld dan de werkelijkheid is.
Nee, mijn sambalbuur is jonger en lekkerder.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...dit is niet sambalmeneer, toch?ik krijg het al koud als ik er naar kijk
Ik ben geen psychopaat en heb niet al je opmerkingen over de opvoeding van je dochter ergens opgeslagenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef fietsie het volgende:
Wat dan zoal? Ik kan werkelijk niets concreets bedenken.
Ben jij niet MCH met zijn enge Excel sheets van iedereen?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat en heb niet al je opmerkingen over de opvoeding van je dochter ergens opgeslagen
Maar blijkbaar hebben zowel mini als ik de indruk dat je haar beschermend opvoedt. Je komt over als een vrij strenge ouder. Herinner me nog iets over dat ze niet kon kiezen, wat pa (of ma) wil gebeurt. En dat vond je normaal.
Er waren (zijn?) er volgens mij meer op fok die zoiets doenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef Molo het volgende:
Ben jij niet MCH met zijn enge Excel sheets van iedereen?
Doel je hier op het opvoedkundige "Nee is nee"?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben geen psychopaat en heb niet al je opmerkingen over de opvoeding van je dochter ergens opgeslagen
Maar blijkbaar hebben zowel mini als ik de indruk dat je haar beschermend opvoedt. Je komt over als een vrij strenge ouder. Herinner me nog iets over dat ze niet kon kiezen, wat pa (of ma) wil gebeurt. En dat vond je normaal.
Nee, fietsie, over het hele beeld dat je hier schetst.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef fietsie het volgende:
Doel je hier op het opvoedkundige "Nee is nee"?
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef minilot het volgende:
Niet alleen griezelige lui hč, bijvoorbeeld @:Sigme heeft ook een ontluisterend goed geheugen omtrent alles dat hier ooit door iedereen gezegd is
Ja klopt wel jaquote:Op zondag 21 februari 2021 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er waren (zijn?) er volgens mij meer op fok die zoiets doen
Ik vind het tegenwoordig al een challenge om regelmatig te douchenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ja die slaat ook echt alles op ja!
Ik ben na 3 weken altijd wel weer vergeten wat er allemaal besproken is. En als iemand me dan herinnert dan denk ik echt wel "Ohja!' en vind ik het weer reuzeleuk en interessant. Mijn kop zit gewoon continu te vol (ook met veel onnozele zaken, aan prioriteiten doet mijn brein qua geheugenopslag niet echt heb ik al gemerkt)
Ik heb trouwens de 52wekenduurzaam-koud-douchen-challenge overgeslagen. Ik word er gewoon echt niet vrolijk van.
Oh god ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt wel ja
Engnekken genoeg
Of van die mensen die al jaren een SC blijken te volgen zonder mee te posten. En dan alles onthouden hebben en dan drie jaar later ofzo ineens mee gaan posten en naar hele oude dingen refereren.
@:ijsdraakje , weet je nog?
Koekoekkk (niet dat zij dat deed, maar zij herinnert het zich ook nog)
Dan zou ik volgens mij op 0 minuten uitkomenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof het wel met dat kouder douchen. Ik douche wel sinds eind december 5 minuten korter, en sinds februari nog 2 minuten extra als ik mijn haar niet was.
Met douche aanzetten en weer uitzetten ben ik hooguit 3 minuten kwijt (met haarwassen). Ik heb dat een keer bijgehouden bij zo’n waterbespaar uitdaging, moest je onder de 8 minuten komen. Daarna niet meer m’n best gedaan om korter te douchenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof het wel met dat kouder douchen. Ik douche wel sinds eind december 5 minuten korter, en sinds februari nog 2 minuten extra als ik mijn haar niet was.
Ik vind douchen echt geweldigquote:Op zondag 21 februari 2021 22:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met douche aanzetten en weer uitzetten ben ik hooguit 3 minuten kwijt (met haarwassen). Ik heb dat een keer bijgehouden bij zo’n waterbespaar uitdaging, moest je onder de 8 minuten komen. Daarna niet meer m’n best gedaan om korter te douchen
Bij pijn sta ik ook wel langer, maar dan is staan vaak een probleemquote:Op zondag 21 februari 2021 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind douchen echt geweldigIk vergeet de tijd gewoon en sta wat te dromen. Het helpt niet dat ik vaak nekpijn en hoofdpijn heb.
Onze douche is expres zo groot gemaakt dat ik er onder kan zitten en kan liggenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij pijn sta ik ook wel langer, maar dan is staan vaak een probleem
Minder douchen (en minder heet ook vooral) is inderdaad wel beter voor de huid (en haren) ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig al een challenge om regelmatig te douchen![]()
Geen sport of andere zweterige zaken, weinig afspraken buitenshuis waarvoor ik vroeg moet opstaan zodat ik me wakker moet douchen... frequentie is gedaald.
Waar mijn velletje dan wel weer uitermate blij mee is. Zelden zulk glad vel gehad, zonder crčme te smeren
'ja weet je nog, toen jij je nagels had gelakt en ineens de nagels helemaal zwart waren verkleurd door je lakje hahahaha'quote:
*ril*quote:Op zondag 21 februari 2021 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
'ja weet je nog, toen jij je nagels had gelakt en ineens de nagels helemaal zwart waren verkleurd door je lakje hahahaha'
'uhmmmm, toen was jij er toch nog helemaal niet in deze SC?'
'oh, ja, klopt, maar ik las eigenlijk al drie jaar mee voor ik ging meeposten en ik herinner alles nog. Jullie zijn zo leuk hahahah'
Creeeeeeeeep alarmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |