quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking over Bonnie Tyler maken, maar toen zag ik dat er niet oude feeks stond, maar reeks.
Ja oke dat is een beetje onaardig en gemeen.![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking over Bonnie Tyler maken, maar toen zag ik dat er niet oude feeks stond, maar reeks.
Ja oke dat is een beetje onaardig en gemeen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas kijken na bekendmaking van tweede liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ja en alle Noorse kansen op een mooi resultaat worden kapotgeschoten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:04 schreef Andromache het volgende:
Is dit een soort shoot-out of waar kijken we nu naar?
Ik ga haast denken dat het nog TIX wordt ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en alle Noorse kansen op een mooi resultaat worden kapotgeschoten.
Tix zou dit best kunnen winnen gezien zijn populariteitquote:
Alle TIX-fans in mei verontwaardigd waarom het de finale niet haalt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga haast denken dat het nog TIX wordt ook
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:04 schreef Fred_B het volgende:
Waardeloos waardeloos waardeloos slechte keus matig
Heerlijk, heb dit gemist.quote:
Denk aan iets anders, Willem Engel ofzo!quote:
Oké dáár ga ik me dan weer op verheugenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Alle TIX-fans in mei verontwaardigd waarom het de finale niet haalt.
Elvana-flashback.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tix zou dit best kunnen winnen gezien zijn populariteit
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:06 schreef Momo het volgende:
Ik ga nu op Keiino stemmen, zo te zien treden ze nog een keer op.
Warm bad dit tochquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk, heb dit gemist.
Ik kan nu alleen nog maar sterren aanklikken. Hup Keiino (het staat bij mij niet onder crtl-v)quote:
Na de optredens kun je pas stemmen net als eerder.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan nu alleen nog maar sterren aanklikken. Hup Keiino (het staat bij mij niet onder crtl-v)
De ESF rollercoasterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
Van te voren hoopte iedereen dat KEiiNO niet nog een keer ging en nu hoopt iedereen dat ze nog een keer mogen
Altijd al team Keiino geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
Van te voren hoopte iedereen dat KEiiNO niet nog een keer ging en nu hoopt iedereen dat ze nog een keer mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |