Het Italiaanse nummer is ook niks nieuws, dus wat dat betreft is het om het even. En van Blind Channel is de staging echt heel erg goed, het beste wat ik tot nu toe heb gezien van alle inzendingen. Aan Måneskin vind ik wel leuk dat het 'n beetje rammelt, Blind Channel is iets te gecalculeerd.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:34 schreef Em31 het volgende:
Uiteindelijk klinkt dit toch ook wel gedateerd en denk ik dat mensen eerder voor Italië gaan kiezen.
Ik vind Blind Channel vooral klinken als een bandje van 15 jaar geleden, maar dat soort bands vond ik toen al nietsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het Italiaanse nummer is ook niks nieuws, dus wat dat betreft is het om het even. En van Blind Channel is de staging echt heel erg goed, het beste wat ik tot nu toe heb gezien van alle inzendingen. Aan Måneskin vind ik wel leuk dat het 'n beetje rammelt, Blind Channel is iets te gecalculeerd.
Een headshot.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:24 schreef Meridiaan het volgende:
Drie maal raden wat daaop hun antwoord was
Totaal niet zelfs?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:20 schreef Redefine het volgende:
De vergelijking met Linkin' Park zie ik dan weer totaal niet.
Nee. Niet met de muziek uit hun eerste tien jaar. Lijkt er totaal niet op. Hun latere werk wel wat meer.quote:
Ah de jaarlijkse songfestivalbash zeker?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Zelfs Even tot hier gehaald, helemaal top
Nee, geen Songfestivalbash eigenlijk. Alleen een bash dat Finland en Oekraïne hoger in de odds stonden dan Jeanguquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah de jaarlijkse songfestivalbash zeker?
Jaaa, ik volg hem ook al een aantal jaren. Super interessant om naar hem te luisteren. Hij gaat veel dieper op een lied in.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:16 schreef koffieleuk het volgende:
Één van m'n favoriete ESF Youtubers is terug
Ik ben 100% zeker dat dit in de finale komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |