quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Wel een leuk zoektochtje. Inclusief wisselspelers of stond ie ook daadwerkelijk op het veld? Ook afhankelijk van wat je onder redelijk jong beschouwt. Bijna alle keepers die we zijn tegengekomen zijn de 25 iig al gepasseerdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens FeyenoordTM zijn ze al bezig met een tweede keeper die ook als eerste zou kunnen fungeren maar hij was er wat cryptisch over behalve dat hij lang was (joh), redelijk jong nog en we hem ooit in Europees verband zijn tegengekomen.
Ten Hove is gedaald in de pikorde volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie Ten Hove denk ik als ik de wedstrijden zo bekijk. Troost zat er als Bijlow er niet was, dus is 4e keeper?
Ik heb echt geen flauw idee, maar het zal vast die staat op een lijstje oid zijn dus had ook geen zin om te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een leuk zoektochtje. Inclusief wisselspelers of stond ie ook daadwerkelijk op het veld? Ook afhankelijk van wat je onder redelijk jong beschouwt. Bijna alle keepers die we zijn tegengekomen zijn de 25 iig al gepasseerd
Nah, volgens mij riep Caland een tijdje terug dat Troost zelfs Ten Hove voorbij was omdat Troost ipv ten Hove op de bank zat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie Ten Hove denk ik als ik de wedstrijden zo bekijk. Troost zat er als Bijlow er niet was, dus is 4e keeper?
Ja die andere werd al eerder eerder naar voren geschoven. Mocht vorig jaar eigenlijk vertrekken maar schijnt op de trainingen zijn kans wel gepakt te hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
Thijs Jansen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die andere werd al eerder eerder naar voren geschoven. Mocht vorig jaar eigenlijk vertrekken maar schijnt op de trainingen zijn kans wel gepakt te hebben.
Zo'n hele Nederlandse naam, Jansen of Hendriks ofzo.
Von Ballmoos van Young Boys is de enige van de afgelopen zeven jaren die hieraan voldoet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens FeyenoordTM zijn ze al bezig met een tweede keeper die ook als eerste zou kunnen fungeren maar hij was er wat cryptisch over behalve dat hij lang was (joh), redelijk jong nog en we hem ooit in Europees verband zijn tegengekomen.
Ah oké, was wel de 3e keeper tegen Willem 2.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ten Hove is gedaald in de pikorde volgens mij
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thijs Jansen.
En dan heb je ook Koorevaar nog, ze zijn alle drie 19 dus geen idee wat we met die overvloed aan jonge keepers moeten volgend jaar
https://www.transfermarkt.com/juan-soriano/profil/spieler/251892quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Von Ballmoos van Young Boys is de enige van de afgelopen zeven jaren die hieraan voldoet.
Dat zou hem zomaar eens kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Von Ballmoos van Young Boys is de enige van de afgelopen zeven jaren die hieraan voldoet.
Is niet zo lang.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.com/juan-soriano/profil/spieler/251892
Deze gast zat ooit op de bank (op z'n 17e) bij Sevilla in 2014
Ik verwacht het ook niet hoor.quote:
Is ook onhaalbaar voor ons. Om heel eerlijk te zijn vind ik die Von Ballmoos al te goed voor ons om geen eerste keeper te zijn maar wie weet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet hoor.
https://www.transfermarkt.com/diogo-costa/profil/spieler/357153
Deze is 1 cm langer
Dick Advocaat reageert tijdens de persconferentie in aanloop naar het duel met FC Twente op het TOTO KNVB-Bekerduel met Heerenveen van afgelopen woensdag.quote:'Onbegrijpelijk dat we voor zo'n wedstrijd een mindere scheidsrechter krijgen'
Dick was geïrriteerd na de zoveelste vraag over Berghuis. Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick Advocaat reageert tijdens de persconferentie in aanloop naar het duel met FC Twente op het TOTO KNVB-Bekerduel met Heerenveen van afgelopen woensdag.
Dick is weer eens Dickie
Nu is dat ook wel verreweg de slechtste scheids in de eredivisie, alleen vond ik hem dit keer niet echt partijdig.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick Advocaat reageert tijdens de persconferentie in aanloop naar het duel met FC Twente op het TOTO KNVB-Bekerduel met Heerenveen van afgelopen woensdag.
Dick is weer eens Dickie
inderdaad hij was niet goed maar niet partijdig, die penalty had hij bijvoorbeeld toch over kunnen laten nemen want Botteghin? stond al naast de nemer zowat voor de bal getrapt was.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu is dat ook wel verreweg de slechtste scheids in de eredivisie, alleen vond ik hem dit keer niet echt partijdig.
Ik snap die penaltysituatie nog steeds niet. Mulder wilde hem zelf wel over laten nemen, maar de VAR draaide dat weer terug (ofzo).quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad hij was niet goed maar niet partijdig, die penalty had hij bijvoorbeeld toch over kunnen laten nemen want Botteghin? stond al naast de nemer zowat voor de bal getrapt was.
Ik denk dat hij dacht dat Marsman te snel van z'n lijn af was maar dat bleek niet zo te zijn maar ondertussen stond Botteghin wel in het strafschopgebied dus op basis daarvan had hij de penalty ook over kunnen laten nemen, maar verder geen idee hoe die communicatie verder gegaan is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap die penaltysituatie nog steeds niet. Mulder wilde hem zelf wel over laten nemen, maar de VAR draaide dat weer terug (ofzo).
Maar ik vond hem ook niet partijdig. Het feit dat er in dit topic ook discussie was over die 3-3 geeft al aan dat het geen enorme fout was om dat niet af te fluiten.
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht dat Marsman te snel van z'n lijn af was maar dat bleek niet zo te zijn maar ondertussen stond Botteghin wel in het strafschopgebied dus op basis daarvan had hij de penalty ook over kunnen laten nemen, maar verder geen idee hoe die communicatie verder gegaan is.
Reken daar maar wel op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja zoiets.
[ twitter ]
Hopelijk gaat dit geen problemen opleveren
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht dat Marsman te snel van z'n lijn af was maar dat bleek niet zo te zijn maar ondertussen stond Botteghin wel in het strafschopgebied dus op basis daarvan had hij de penalty ook over kunnen laten nemen, maar verder geen idee hoe die communicatie verder gegaan is.
VAR wilde hem over laten nemen omdat Marsman van zijn lijn af was (denk ik) maar dat was niet het geval. Omdat de bal in de rebound nog een keer geraakt werd door de Heerenveenspeler mag de VAR het moment van Botteghin niet beoordelen, dat had pas gemogen als Botteghin als eerst de bal had aangeraakt na Marsman/paal/lat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap die penaltysituatie nog steeds niet. Mulder wilde hem zelf wel over laten nemen, maar de VAR draaide dat weer terug (ofzo).
Maar ik vond hem ook niet partijdig. Het feit dat er in dit topic ook discussie was over die 3-3 geeft al aan dat het geen enorme fout was om dat niet af te fluiten.
vreemde uitleg wel over dat penalty moment maar die rebound was er ook niet ingegaan, Veerman raakt die echt helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij wist (weet?) zelf ook niet precies wat de regels waren blijkbaar.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja zoiets.
[ twitter ]
Vaardigen we op korte termijn toch uiteindelijk nog een Feyenoord-ploeg af in de KKD.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:45 schreef DonRaja het volgende:
Nog een seizoen zonder publiek en we zijn of failliet of we spelen nacompetitie.
quote:Disney+ has big plans. With the arrival of channel Star there is a lot of news, including European originals. Feyenoord will play a leading role in this.
Feyenoord and Disney+ actually go well together. They are both big, popular and loved. But, with a wink, the greatest successes are often based on fairy tales. On the new channel Star it will have its own documentary series and with that the football club from Rotterdam is following in the footsteps of Sunderland and Tottenham Hotspur, among others. They had a series on Netflix and Amazon respectively.
Ben wel echt benieuwd hoeveel we te zien krijgen in die docu. Of ze overal bij mochten zijn, zoals in kleedkamer na de bekeruitschakeling afgelopen week bijv.quote:
Ik ga er eerlijk gezegd wel van uit dat ze het zo rauw mogelijk willen hebben. Misschien is het voor de docu juist wel goed dat er geen publiek was, dan hoor je ook letterlijk wat er tijdens de wedstrijd wordt geroepen. En voor de Legioengeilerts kunnen ze er altijd nog beelden uit het Rijnmond archief doorgooien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd hoeveel we te zien krijgen in die docu. Of ze overal bij mochten zijn, zoals in kleedkamer na de bekeruitschakeling afgelopen week bijv.
Never a dull moment.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja zoiets.
[ twitter ]
Wel vreemd dat een scheidsrechter de regels niet precies weet (en dat zelfs toegeeft) maar dat is al langer een probleem. Het was naar mijn idee niet bepaald een uitzonderingssituatie dus dan moet je het gewoon klaarhebben, bijzonder dat dit nog steeds het geval is in een sport waarin vele miljoenen rondgaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij wist (weet?) zelf ook niet precies wat de regels waren blijkbaar.
Speel je toch nog ergens omquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:45 schreef DonRaja het volgende:
Nog een seizoen zonder publiek en we zijn of failliet of we spelen nacompetitie.
Denk dat de enige club die geen loonoffers gaat vragen Ajax is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:50 schreef Elan het volgende:
Weer loonoffers gevraagd, is dit inmiddels ook gemeengoed bij andere clubs of staan wij er in verhouding wel heel slecht voor?
Tijd voor een een puissant rijke suikeroom die de club komt redden @:donraja
edit: oh nee toch nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:07 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kan @:aTypisch een paar bitcoins naar Feyenoord overmaken
Er was toch heen club in Nederland die een sponsor deal in bitcoin krijgt? Of zoiets?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beter een paar bitcoin dan het salaris van pratto
Het eigen vermogen was op 30-6-2020 ¤18.6 miljoen en het verlies over vorig seizoen iets van ¤7 miljoen dacht ik. Aangezien het verlies dit seizoen zonder grote uitgaande transfers nog groter gaat worden, ziet het er niet zo florissant uit. Senesi verkopen zou wel eens heel erg nodig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:50 schreef Elan het volgende:
Weer loonoffers gevraagd, is dit inmiddels ook gemeengoed bij andere clubs of staan wij er in verhouding wel heel slecht voor?
Tijd voor een een puissant rijke suikeroom die de club komt redden @:donraja
Een salarisverlaging voor Senesi levert straks toch minder transferinkomsten op? En als je het salaris van Senesi dan niet verlaagt, dan gaan de andere spelers tegenspartelen. De kip en het ei-verhaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het eigen vermogen was op 30-6-2020 ¤18.6 miljoen en het verlies over vorig seizoen iets van ¤7 miljoen dacht ik. Aangezien het verlies dit seizoen zonder grote uitgaande transfers nog groter gaat worden, ziet het er niet zo florissant uit. Senesi verkopen zou wel eens heel erg nodig kunnen zijn.
hmmquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:54 schreef Elan het volgende:
Het is een goede week als je Willem heet
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch mooi dat we die babbelzieke Joegoslaaf samen met wat ander rotzooi in Tilburg hebben kunnen dumpen
Op zich prima maar als dat vervolgens alleen is om de gaten in de begroting te dichten zou dat een behoorlijke aderlating zijn. Bovendien drukt het zijn prijs waarschijnlijk ook, eventuele gegadigden gaan daar ook rekening mee houden in hun bieden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het eigen vermogen was op 30-6-2020 ¤18.6 miljoen en het verlies over vorig seizoen iets van ¤7 miljoen dacht ik. Aangezien het verlies dit seizoen zonder grote uitgaande transfers nog groter gaat worden, ziet het er niet zo florissant uit. Senesi verkopen zou wel eens heel erg nodig kunnen zijn.
Als ze op hun bek gaan tegen Twente dan wordt het wel genieten in het Feyenoordtopic. Dan skip ik wel Netflix morgen.quote:
En wanneer je zelf vuurwerkgeluiden maakt valt de halve wereld over je heenquote:
En Spajic ipv Botteghinquote:Op zondag 21 februari 2021 10:56 schreef Caland het volgende:
Fer en Geertje op de bank
Marsman en Kokcu wel gewoon basis
Alsof dat wat uitmaakt. Bijlow kan een topkeeper worden, de rest is pure middelmaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij had er wel zin in gehad met Botteghin, Bijlow, Fer en Geertruida?
De motivatie van Dickie vond ik wel wat gek, dat er heel weinig tussen Nieuwkoop en Geertje zit. Daar ben ik het niet zo mee eens zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel terecht dat Fer een keer gewisseld wordt, mijn god wat was die slecht afgelopen wedstrijden zeg. Geert een keer rouleren is ook wel prima
Ik wel, ze kunnen er allebei niet veel van.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De motivatie van Dickie vond ik wel wat gek, dat er heel weinig tussen Nieuwkoop en Geertje zit. Daar ben ik het niet zo mee eens zullen we maar zeggen.
Als ie dat echt vindt had ie ook wel wat meer gerouleerd de afgelopen twee maandenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De motivatie van Dickie vond ik wel wat gek, dat er heel weinig tussen Nieuwkoop en Geertje zit. Daar ben ik het niet zo mee eens zullen we maar zeggen.
Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, maar Nieuwkoop kan alleen op rechtsback en zit al op de top van zijn kunnen waarschijnlijk, terwijl Geert dit seizoen zich enorm door ontwikkelt en niet eens op zijn oorspronkelijke positie speelt. Daar zit echt veel meer rek in vooral.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Rek in Geertruida? Als dat het beste is wat de opleiding produceert kunnen we er maar beter mee stoppen. Die is vaker slecht dan goed. Leert niet van zijn fouten, passing vaak dramatisch en positioneel weet 'ie zich vaak geen raad. Geldt ook voor Malacia trouwens.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, maar Nieuwkoop kan alleen op rechtsback en zit al op de top van zijn kunnen waarschijnlijk, terwijl Geert dit seizoen zich enorm door ontwikkelt en niet eens op zijn oorspronkelijke positie speelt. Daar zit echt veel meer rek in vooral.
Wat een onzin. Geertruida speelt dit seizoen echt prima.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Rek in Geertruida? Als dat het beste is wat de opleiding produceert kunnen we er maar beter mee stoppen. Die is vaker slecht dan goed. Leert niet van zijn fouten, passing vaak dramatisch en positioneel weet 'ie zich vaak geen raad. Geldt ook voor Malacia trouwens.
Als je de lat zo laag legt prima.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een onzin. Geertruida speelt dit seizoen echt prima.
Blijkbaar wel, VAR, dit, datquote:Op zondag 21 februari 2021 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ligt vast weer aan mij maar een stap achterwaarts in je aanloop mag niet toch?
Goed idee welquote:Op zondag 21 februari 2021 12:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik zou bijna terug naar bed gaan
Welkomquote:Op zondag 21 februari 2021 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik schakel bij wijze van een experiment een kwartiertje later in.
Geen idee wie dat isquote:Op zondag 21 februari 2021 12:31 schreef LordVoldermort het volgende:
De Europese top heeft al geïnformeerd naar Senessi hoor ik net.
John rijdtquote:Op zondag 21 februari 2021 12:31 schreef Qarrad het volgende:
Denk dat Advocaat een borrel heeft staan vanmiddag met John Stegeman.
Duurde ook weer veel te lang allemaalquote:Op zondag 21 februari 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
Waarom zou deze afgekeurd moeten worden? Gewoon een goal joh.
Bedankt voor je bijdrage Jomandaquote:
Dat is zeker zo, veel meer dan dit valt er uit pure middelmaat niet te halen. De dames hebben vooral last van zelfoverschatting. Als er geen strijd is is er meestal ook niets verder.quote:
Wat ben jij een raar trolletje.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, veel meer dan dit valt er uit pure middelmaat niet te halen. De dames hebben vooral last van zelfoverschatting. Als er geen strijd is is er meestal ook niets verder.
Onzin. Het is geen geweldige selectie en 4e zou denk ik best een normale plek zijn, maar tegen Heracles, RKC, Twente etc. mag je nooit zo veel punten verspelen als dat we dit seizoen doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, veel meer dan dit valt er uit pure middelmaat niet te halen. De dames hebben vooral last van zelfoverschatting. Als er geen strijd is is er meestal ook niets verder.
Ben daar ook een beetje bang voorquote:Op zondag 21 februari 2021 12:36 schreef Boussaadia het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat jullie de beste verdediging van Nederland hebben.
Kwaliteit hebben we nauwelijks dus ik zou niet weten waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Onzin. Het is geen geweldige selectie en 4e zou denk ik best een normale plek zijn, maar tegen Heracles, RKC, Twente etc. mag je nooit zo veel punten verspelen als dat we dit seizoen doen.
Nou omdat de kwaliteit altijd nog stukken meer is dan de door mij genoemde teams.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kwaliteit hebben we nauwelijks dus ik zou niet weten waarom niet?
Dit is een trolletjequote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou omdat de kwaliteit altijd nog stukken meer is dan de door mij genoemde teams.
Het gaat helaas niet altijd om kwaliteit.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou omdat de kwaliteit altijd nog stukken meer is dan de door mij genoemde teams.
Bizar idd hoe slecht we altijd beginnen..onbegrijpelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:35 schreef fetX het volgende:
Hoeveelste keer is het dat we binnen een kwartier achter komen?
Heb je nog meer kansloze clichés in te brengen?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, en nu strijd graag. Dan wordt het nog wat.
Niet dat ik wil zeggen dat we barveel kwaliteit hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het gaat helaas niet altijd om kwaliteit.
De organisatie ligt nog onder de kerstboom geloof ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is wel fijn dat Dickie de organisatie achterin zo goed neer zet
nee, want op zijn plek staat de beste speler van onsquote:
Niet echtquote:Op zondag 21 februari 2021 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Heb m bij de 2-0 afgezet... Ben het gewoon zat dit seizoen. Is het nog de moeite om de boel weer aan te zetten?
Ga lekker van het zonnetje genieten. Het is niet om aan te gluren.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Heb m bij de 2-0 afgezet... Ben het gewoon zat dit seizoen. Is het nog de moeite om de boel weer aan te zetten?
Berghuis probeerde hem te knuffelen en kwam erachter dat het problematisch blijkt te zijn bij een man zonder nek.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga lekker van het zonnetje genieten. Het is niet om aan te gluren.
Dan laten we het uit & ga ik verder met huishouden... Geeft sws een beter resultaat dan Feyenoordquote:
Grappig dat ik nog steeds gerustgesteld zat van ‘o, die gaat misquote:Op zondag 21 februari 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
Narsingh die alleen op de keeper afgaat is zo’n leuke rubriek
Dit is echt verschrikkelijk ja. Zelfvertrouwen lijkt compleet weg, terwijl die reeks van vorig jaar eigenlijk leek te komen door het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:25 schreef fetX het volgende:
Dit gaat niet meer goed komen. Is gewoon een soort Heerenveen uit eigenlijk. Totaal machteloos.
waarom staat geertruida er naast?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
Haal die Spajic er nou uit. Mijn hemel hoeveel fouten mag die man maken?
Misschien was het wel Nieuwkoop. Die verwarring maakt de assistend scheids hier ookquote:Op zondag 21 februari 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
Haal die Spajic er nou uit. Mijn hemel hoeveel fouten mag die man maken?
Vooral totaal onnodig. Twente speelt ook helemaal niet goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk ja. Zelfvertrouwen lijkt compleet weg, terwijl die reeks van vorig jaar eigenlijk leek te komen door het zelfvertrouwen.
Jammer dat je er nu niet met het publiek achter kan staan. Dat zou al een boel kunnen schelen denk ik.
je overschat ditquote:Op zondag 21 februari 2021 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk ja. Zelfvertrouwen lijkt compleet weg, terwijl die reeks van vorig jaar eigenlijk leek te komen door het zelfvertrouwen.
Jammer dat je er nu niet met het publiek achter kan staan. Dat zou al een boel kunnen schelen denk ik.
Die was het totaal kwijt afgelopen woensdag.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom staat geertruida er naast?
Geen idee.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom staat geertruida er naast?
Ik denk dat als je Jorgensen daar zet je er al op vooruit gaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie wil je dan op de plek van Spajic hebben?
Alsof het wat uitmaakt.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Jorgensen daar zet je er al op vooruit gaat.
Maar liever Botteghin of Geertruida.
en dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Jorgensen daar zet je er al op vooruit gaat.
Maar liever Botteghin of Geertruida.
Oprecht wel een rare wissel eigenlijk. Diemers speelt veel slechter en Spajic stapelt ook fout op fout. Sinisterra die totaal niet in de wedstrijd zit.quote:
Advocaat snapt echt werkelijk niks van wisselenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Oprecht wel een rare wissel eigenlijk. Diemers speelt veel slechter en Spajic stapelt ook fout op fout. Sinisterra die totaal niet in de wedstrijd zit.
Sparen? Narsingh kan er gewoon geen klote van. Dat wisten we al.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef leeroy het volgende:
Cuckü was gewoon weer kanker slecht, terechte wissel. Wel tof dat Narsingh ons spaart, toch nog een beetje clubliefde.
Je zou prima 11 keer kunnen wisselen zo slecht spelen ze.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat snapt echt werkelijk niks van wisselen
Durft die Stam niet zijn bek open te trekken ofzo
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De wissels van Advocaat zijn zelden logisch, inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Error 404quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Called it.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:35 schreef Caland het volgende:
Het debiele is dat een gelijkspel er nog best in zit omdat Twente er ook geen reet van kan
Wat een niveau zeg
Stukje Turk. @GGMMquote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef leeroy het volgende:
Cuckü was gewoon weer kanker slecht, terechte wissel. Wel tof dat Narsingh ons spaart, toch nog een beetje clubliefde.
Klopt.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel Koen Stam
We hebben een nieuwe Stam op de bank
100%quote:Op zondag 21 februari 2021 13:39 schreef Haringkop het volgende:
Is dan toch ook een doorgebroken speler?
Wordt geen dubbele straf meer gegeven als het een strafschop is.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:39 schreef Haringkop het volgende:
Is dan toch ook een doorgebroken speler?
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was niet met de intentie om de speler te raken dus geel
Is dat het criterium tegenwoordig?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was niet met de intentie om de speler te raken dus geel
zelfde ambiance ookquote:Op zondag 21 februari 2021 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Alsof je naar DOVO - Spakenburg zit te kijken.
Wát een niveau.
Yes. Als het buiten het strafschopgebied was was het wel rood geweest denk ikquote:Op zondag 21 februari 2021 13:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is dat het criterium tegenwoordig?
Mooi om te lezen dat er nog mensen teletekst gebruiken.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:45 schreef RvLaak het volgende:
Ik zie op 818 dat ze tenminste gescoord hebben... Heeft huishouden doen toch nog nut
Als app, heb geen TVquote:Op zondag 21 februari 2021 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dat er nog mensen teletekst gebruiken.
Wat? Geen TV hebben, of de TT app gebruiken om normaal gesproken geïnformeerd te blijven over het één en ander aan nieuws en vandaag voor Feyenoord, aangezien die klootzakken niet beter verdienen?quote:
Teletekst gebruiken in 2021 en dan ook nog als app waar je 40-45 betere keuzes hebt qua nieuwsvergaring ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat? Geen TV hebben, of de TT app gebruiken om normaal gesproken geïnformeerd te blijven over het één en ander aan nieuws en vandaag voor Feyenoord, aangezien die klootzakken niet beter verdienen?
Ach, geef eens een betere optie waar je in 1 keer meteen een overzicht hebt van al het nieuws waarvan de NOS vindt dat het belangrijk is? Ik hoef de app maar te openen en 101 laat me precies weten waar de NOS van vindt dat ik aandacht aan moet schenken.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Teletekst gebruiken in 2021 en dan ook nog als app waar je 40-45 betere keuzes hebt qua nieuwsvergaring ja.
3 kneuzen is een betere woordkeus.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou niet zeggen dat we 3 spitsen op de bank hebben.
Speelt 8-10 wedstrijden achter elkaar uitstekend. Je hoort niemand.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Geertruida toch, wat een geweldenaar.
Jij was toch het huishouden aan het doen?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, geef eens een betere optie waar je in 1 keer meteen een overzicht hebt van al het nieuws waarvan de NOS vindt dat het belangrijk is? Ik hoef de app maar te openen en 101 laat me precies weten waar de NOS van vindt dat ik aandacht aan moet schenken.
Gelukkig staan er 11 geweldenaars op t veld.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
3 kneuzen is een betere woordkeus.
De NOS-appquote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef RvLaak het volgende:
Ach, geef eens een betere optie waar je in 1 keer meteen een overzicht hebt van al het nieuws waarvan de NOS vindt dat het belangrijk is?
😂😂😂😂😂😂😂quote:Op zondag 21 februari 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij was toch het huishouden aan het doen?
Wie doet er nou nog aan huishouden anno 2021.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat er geld te veel is met 4 spelers voor 1 positiequote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
3 kneuzen is een betere woordkeus.
Daarom wordt het nooit wat met ons als je Geertruida vaak uitstekend vindt spelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt 8-10 wedstrijden achter elkaar uitstekend. Je hoort niemand.
Speelt een minder wedstrijd. kAn ER nIeTs VaN
Kan prima via een app.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wie doet er nou nog aan huishouden anno 2021.
Mensen die de teletekst app hebben blijkbaarquote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Geertruida is wel de laatste op wie je kritiek kan hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt 8-10 wedstrijden achter elkaar uitstekend. Je hoort niemand.
Speelt een minder wedstrijd. kAn ER nIeTs VaN
Klaarquote:Op zondag 21 februari 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Moe'k scrollen... TT vin'k fijner.quote:
Ik denk eerder dat jij er niet zoveel kijk op hebt.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarom wordt het nooit wat met ons als je Geertruida vaak uitstekend vindt spelen.
lijkt mij de enige juiste verklaring als iemand het niet met je eens isquote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij er niet zoveel kijk op hebt.
Als je het niet ziet, dan zie je het niet he. Maar jij bent weer lekker irritant aan het doen vandaag lees ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt mij de enige juiste verklaring als iemand het niet met je eens is
Ow sorry, ja dat zal het zijn, we spelen fantastisch, doen mee om de titel en zitten nog in de beker en Europa.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij er niet zoveel kijk op hebt.
Wie kijkt er nog Feyenoord anno 2021quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ah ja, dit is inderdaad allemaal wat ik zeg.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow sorry, ja dat zal het zijn, we spelen fantastisch, doen mee om de titel en zitten nog in de beker en Europa.
Sws alle toeschouwers in het stadionquote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef aTypisch het volgende:
wie gaat er zijn seizoenkaart verlengen?
ALS ze dat nog halenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we zo doorgaan wordt het eind dit seizoen play-offs
Ja daar begint het wel op te lijken.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
kan mij nog een mooi affiche tegen roda daarvan herinnerenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van die mensen die een achterlijke uitspraak maken, iemand zegt dit, en vervolgens bij diegene een totaal tegenovergestelde eveneens achterlijke uitspraak in de mond nemen.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow sorry, ja dat zal het zijn, we spelen fantastisch, doen mee om de titel en zitten nog in de beker en Europa.
Toch nooit tegen Roda gespeeld in de play-offs? Volgens mij enkel tegen Ajax, NAC, Groningen en Heerenveen.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mij nog een mooi affiche tegen roda daarvan herinneren
uiteindelijk wel, een punt meer dan verdiendquote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon nul aanvallende wissels van Dickie vandaag.
Maximale eruit gehaald..
HIJ HAALT ER HET MAXIMALE UITquote:
2-2 tegen Twente. Dick haalt er het maximale uit!quote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon nul aanvallende wissels van Dickie vandaag.
Maximale eruit gehaald..
dat is wel een vereiste jaquote:Op zondag 21 februari 2021 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HIJ HAALT ER HET MAXIMALE UIT
Terwijl het hem vrijwel nooit lukt om het maximale aantal spelers eruit te halen
Je bent weer bezig vandaag. Maar btc gaat toch lekker?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is wel een vereiste ja
sterk punt
en dan john de wolf doorschuiven?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:05 schreef macca728 het volgende:
Advocaat moet er gewoon uit, hij heeft geen vertrouwen in zijn spitsen, maar zonder hun ga je niet winnen
Zijn wissels zijn echt volslagen debiel.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef M.Melandri het volgende:
3 spitsen op de bank en dan laat Dick iemand staan die 90min verstoppertje speelt.
Alles beter dan Dickquote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan john de wolf doorschuiven?
Wint in feite een puntje voor ons.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
Nou heeft die Narsingh toch nog een beetje zijn waarde bewezen voor Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |