Ik denk dat als je Jorgensen daar zet je er al op vooruit gaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie wil je dan op de plek van Spajic hebben?
Alsof het wat uitmaakt.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Jorgensen daar zet je er al op vooruit gaat.
Maar liever Botteghin of Geertruida.
en dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Jorgensen daar zet je er al op vooruit gaat.
Maar liever Botteghin of Geertruida.
Oprecht wel een rare wissel eigenlijk. Diemers speelt veel slechter en Spajic stapelt ook fout op fout. Sinisterra die totaal niet in de wedstrijd zit.quote:
Advocaat snapt echt werkelijk niks van wisselenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Oprecht wel een rare wissel eigenlijk. Diemers speelt veel slechter en Spajic stapelt ook fout op fout. Sinisterra die totaal niet in de wedstrijd zit.
Sparen? Narsingh kan er gewoon geen klote van. Dat wisten we al.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef leeroy het volgende:
Cuckü was gewoon weer kanker slecht, terechte wissel. Wel tof dat Narsingh ons spaart, toch nog een beetje clubliefde.
Je zou prima 11 keer kunnen wisselen zo slecht spelen ze.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat snapt echt werkelijk niks van wisselen
Durft die Stam niet zijn bek open te trekken ofzo
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De wissels van Advocaat zijn zelden logisch, inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Error 404quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Called it.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:35 schreef Caland het volgende:
Het debiele is dat een gelijkspel er nog best in zit omdat Twente er ook geen reet van kan
Wat een niveau zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |