Bedankt voor je bijdrage Jomandaquote:
Dat is zeker zo, veel meer dan dit valt er uit pure middelmaat niet te halen. De dames hebben vooral last van zelfoverschatting. Als er geen strijd is is er meestal ook niets verder.quote:
Wat ben jij een raar trolletje.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, veel meer dan dit valt er uit pure middelmaat niet te halen. De dames hebben vooral last van zelfoverschatting. Als er geen strijd is is er meestal ook niets verder.
Onzin. Het is geen geweldige selectie en 4e zou denk ik best een normale plek zijn, maar tegen Heracles, RKC, Twente etc. mag je nooit zo veel punten verspelen als dat we dit seizoen doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, veel meer dan dit valt er uit pure middelmaat niet te halen. De dames hebben vooral last van zelfoverschatting. Als er geen strijd is is er meestal ook niets verder.
Ben daar ook een beetje bang voorquote:Op zondag 21 februari 2021 12:36 schreef Boussaadia het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat jullie de beste verdediging van Nederland hebben.
Kwaliteit hebben we nauwelijks dus ik zou niet weten waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Onzin. Het is geen geweldige selectie en 4e zou denk ik best een normale plek zijn, maar tegen Heracles, RKC, Twente etc. mag je nooit zo veel punten verspelen als dat we dit seizoen doen.
Nou omdat de kwaliteit altijd nog stukken meer is dan de door mij genoemde teams.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kwaliteit hebben we nauwelijks dus ik zou niet weten waarom niet?
Dit is een trolletjequote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou omdat de kwaliteit altijd nog stukken meer is dan de door mij genoemde teams.
Het gaat helaas niet altijd om kwaliteit.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou omdat de kwaliteit altijd nog stukken meer is dan de door mij genoemde teams.
Bizar idd hoe slecht we altijd beginnen..onbegrijpelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:35 schreef fetX het volgende:
Hoeveelste keer is het dat we binnen een kwartier achter komen?
Heb je nog meer kansloze clichés in te brengen?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, en nu strijd graag. Dan wordt het nog wat.
Niet dat ik wil zeggen dat we barveel kwaliteit hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het gaat helaas niet altijd om kwaliteit.
De organisatie ligt nog onder de kerstboom geloof ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is wel fijn dat Dickie de organisatie achterin zo goed neer zet
nee, want op zijn plek staat de beste speler van onsquote:
Niet echtquote:Op zondag 21 februari 2021 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Heb m bij de 2-0 afgezet... Ben het gewoon zat dit seizoen. Is het nog de moeite om de boel weer aan te zetten?
Ga lekker van het zonnetje genieten. Het is niet om aan te gluren.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Heb m bij de 2-0 afgezet... Ben het gewoon zat dit seizoen. Is het nog de moeite om de boel weer aan te zetten?
Berghuis probeerde hem te knuffelen en kwam erachter dat het problematisch blijkt te zijn bij een man zonder nek.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga lekker van het zonnetje genieten. Het is niet om aan te gluren.
Dan laten we het uit & ga ik verder met huishouden... Geeft sws een beter resultaat dan Feyenoordquote:
Grappig dat ik nog steeds gerustgesteld zat van ‘o, die gaat misquote:Op zondag 21 februari 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
Narsingh die alleen op de keeper afgaat is zo’n leuke rubriek
Dit is echt verschrikkelijk ja. Zelfvertrouwen lijkt compleet weg, terwijl die reeks van vorig jaar eigenlijk leek te komen door het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:25 schreef fetX het volgende:
Dit gaat niet meer goed komen. Is gewoon een soort Heerenveen uit eigenlijk. Totaal machteloos.
waarom staat geertruida er naast?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
Haal die Spajic er nou uit. Mijn hemel hoeveel fouten mag die man maken?
Misschien was het wel Nieuwkoop. Die verwarring maakt de assistend scheids hier ookquote:Op zondag 21 februari 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
Haal die Spajic er nou uit. Mijn hemel hoeveel fouten mag die man maken?
Vooral totaal onnodig. Twente speelt ook helemaal niet goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk ja. Zelfvertrouwen lijkt compleet weg, terwijl die reeks van vorig jaar eigenlijk leek te komen door het zelfvertrouwen.
Jammer dat je er nu niet met het publiek achter kan staan. Dat zou al een boel kunnen schelen denk ik.
je overschat ditquote:Op zondag 21 februari 2021 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk ja. Zelfvertrouwen lijkt compleet weg, terwijl die reeks van vorig jaar eigenlijk leek te komen door het zelfvertrouwen.
Jammer dat je er nu niet met het publiek achter kan staan. Dat zou al een boel kunnen schelen denk ik.
Die was het totaal kwijt afgelopen woensdag.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom staat geertruida er naast?
Geen idee.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom staat geertruida er naast?
Ik denk dat als je Jorgensen daar zet je er al op vooruit gaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie wil je dan op de plek van Spajic hebben?
Alsof het wat uitmaakt.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Jorgensen daar zet je er al op vooruit gaat.
Maar liever Botteghin of Geertruida.
en dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Jorgensen daar zet je er al op vooruit gaat.
Maar liever Botteghin of Geertruida.
Oprecht wel een rare wissel eigenlijk. Diemers speelt veel slechter en Spajic stapelt ook fout op fout. Sinisterra die totaal niet in de wedstrijd zit.quote:
Advocaat snapt echt werkelijk niks van wisselenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Oprecht wel een rare wissel eigenlijk. Diemers speelt veel slechter en Spajic stapelt ook fout op fout. Sinisterra die totaal niet in de wedstrijd zit.
Sparen? Narsingh kan er gewoon geen klote van. Dat wisten we al.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef leeroy het volgende:
Cuckü was gewoon weer kanker slecht, terechte wissel. Wel tof dat Narsingh ons spaart, toch nog een beetje clubliefde.
Je zou prima 11 keer kunnen wisselen zo slecht spelen ze.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat snapt echt werkelijk niks van wisselen
Durft die Stam niet zijn bek open te trekken ofzo
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat snapt echt werkelijk niks van wisselen
Durft die Stam niet zijn bek open te trekken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |