kan mij nog een mooi affiche tegen roda daarvan herinnerenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we zo doorgaan wordt het eind dit seizoen play-offs
Van die mensen die een achterlijke uitspraak maken, iemand zegt dit, en vervolgens bij diegene een totaal tegenovergestelde eveneens achterlijke uitspraak in de mond nemen.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow sorry, ja dat zal het zijn, we spelen fantastisch, doen mee om de titel en zitten nog in de beker en Europa.
Toch nooit tegen Roda gespeeld in de play-offs? Volgens mij enkel tegen Ajax, NAC, Groningen en Heerenveen.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan mij nog een mooi affiche tegen roda daarvan herinneren
uiteindelijk wel, een punt meer dan verdiendquote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon nul aanvallende wissels van Dickie vandaag.
Maximale eruit gehaald..
HIJ HAALT ER HET MAXIMALE UITquote:
2-2 tegen Twente. Dick haalt er het maximale uit!quote:Op zondag 21 februari 2021 14:01 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon nul aanvallende wissels van Dickie vandaag.
Maximale eruit gehaald..
dat is wel een vereiste jaquote:Op zondag 21 februari 2021 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HIJ HAALT ER HET MAXIMALE UIT
Terwijl het hem vrijwel nooit lukt om het maximale aantal spelers eruit te halen
Je bent weer bezig vandaag. Maar btc gaat toch lekker?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is wel een vereiste ja
sterk punt
en dan john de wolf doorschuiven?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:05 schreef macca728 het volgende:
Advocaat moet er gewoon uit, hij heeft geen vertrouwen in zijn spitsen, maar zonder hun ga je niet winnen
Zijn wissels zijn echt volslagen debiel.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef M.Melandri het volgende:
3 spitsen op de bank en dan laat Dick iemand staan die 90min verstoppertje speelt.
Alles beter dan Dickquote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan john de wolf doorschuiven?
Wint in feite een puntje voor ons.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
Nou heeft die Narsingh toch nog een beetje zijn waarde bewezen voor Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |