zelfde ambiance ookquote:Op zondag 21 februari 2021 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Alsof je naar DOVO - Spakenburg zit te kijken.
Wát een niveau.
Yes. Als het buiten het strafschopgebied was was het wel rood geweest denk ikquote:Op zondag 21 februari 2021 13:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is dat het criterium tegenwoordig?
Mooi om te lezen dat er nog mensen teletekst gebruiken.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:45 schreef RvLaak het volgende:
Ik zie op 818 dat ze tenminste gescoord hebben... Heeft huishouden doen toch nog nut
Als app, heb geen TVquote:Op zondag 21 februari 2021 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dat er nog mensen teletekst gebruiken.
Wat? Geen TV hebben, of de TT app gebruiken om normaal gesproken geïnformeerd te blijven over het één en ander aan nieuws en vandaag voor Feyenoord, aangezien die klootzakken niet beter verdienen?quote:
Teletekst gebruiken in 2021 en dan ook nog als app waar je 40-45 betere keuzes hebt qua nieuwsvergaring ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat? Geen TV hebben, of de TT app gebruiken om normaal gesproken geïnformeerd te blijven over het één en ander aan nieuws en vandaag voor Feyenoord, aangezien die klootzakken niet beter verdienen?
Ach, geef eens een betere optie waar je in 1 keer meteen een overzicht hebt van al het nieuws waarvan de NOS vindt dat het belangrijk is? Ik hoef de app maar te openen en 101 laat me precies weten waar de NOS van vindt dat ik aandacht aan moet schenken.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Teletekst gebruiken in 2021 en dan ook nog als app waar je 40-45 betere keuzes hebt qua nieuwsvergaring ja.
3 kneuzen is een betere woordkeus.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou niet zeggen dat we 3 spitsen op de bank hebben.
Speelt 8-10 wedstrijden achter elkaar uitstekend. Je hoort niemand.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Geertruida toch, wat een geweldenaar.
Jij was toch het huishouden aan het doen?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, geef eens een betere optie waar je in 1 keer meteen een overzicht hebt van al het nieuws waarvan de NOS vindt dat het belangrijk is? Ik hoef de app maar te openen en 101 laat me precies weten waar de NOS van vindt dat ik aandacht aan moet schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |