Als ze op hun bek gaan tegen Twente dan wordt het wel genieten in het Feyenoordtopic. Dan skip ik wel Netflix morgen.quote:
En wanneer je zelf vuurwerkgeluiden maakt valt de halve wereld over je heenquote:
En Spajic ipv Botteghinquote:Op zondag 21 februari 2021 10:56 schreef Caland het volgende:
Fer en Geertje op de bank
Marsman en Kokcu wel gewoon basis
Alsof dat wat uitmaakt. Bijlow kan een topkeeper worden, de rest is pure middelmaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij had er wel zin in gehad met Botteghin, Bijlow, Fer en Geertruida?
De motivatie van Dickie vond ik wel wat gek, dat er heel weinig tussen Nieuwkoop en Geertje zit. Daar ben ik het niet zo mee eens zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel terecht dat Fer een keer gewisseld wordt, mijn god wat was die slecht afgelopen wedstrijden zeg. Geert een keer rouleren is ook wel prima
Ik wel, ze kunnen er allebei niet veel van.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De motivatie van Dickie vond ik wel wat gek, dat er heel weinig tussen Nieuwkoop en Geertje zit. Daar ben ik het niet zo mee eens zullen we maar zeggen.
Als ie dat echt vindt had ie ook wel wat meer gerouleerd de afgelopen twee maandenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De motivatie van Dickie vond ik wel wat gek, dat er heel weinig tussen Nieuwkoop en Geertje zit. Daar ben ik het niet zo mee eens zullen we maar zeggen.
Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, maar Nieuwkoop kan alleen op rechtsback en zit al op de top van zijn kunnen waarschijnlijk, terwijl Geert dit seizoen zich enorm door ontwikkelt en niet eens op zijn oorspronkelijke positie speelt. Daar zit echt veel meer rek in vooral.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Rek in Geertruida? Als dat het beste is wat de opleiding produceert kunnen we er maar beter mee stoppen. Die is vaker slecht dan goed. Leert niet van zijn fouten, passing vaak dramatisch en positioneel weet 'ie zich vaak geen raad. Geldt ook voor Malacia trouwens.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, maar Nieuwkoop kan alleen op rechtsback en zit al op de top van zijn kunnen waarschijnlijk, terwijl Geert dit seizoen zich enorm door ontwikkelt en niet eens op zijn oorspronkelijke positie speelt. Daar zit echt veel meer rek in vooral.
Wat een onzin. Geertruida speelt dit seizoen echt prima.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Rek in Geertruida? Als dat het beste is wat de opleiding produceert kunnen we er maar beter mee stoppen. Die is vaker slecht dan goed. Leert niet van zijn fouten, passing vaak dramatisch en positioneel weet 'ie zich vaak geen raad. Geldt ook voor Malacia trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |