@Le_Professeur herken je je hierin?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee.
Spraak, Arm, Mondhoek.
Weet niet waar ik ze heen moet sturenquote:
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet niet waar ik ze heen moet sturen
Mwah science fiction is daar toch wel te breed voorquote:
Haha Solo heeft een Star Wars dekbed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah science fiction is daar toch wel te breed voor
Star warsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Haha Solo heeft een Star Wars dekbed.
Dan kijk je toch niet schatquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
Clarice (TV Series 2021– ) - IMDb
Teleurstellende serie
O ik nooit meerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik had allemaal hoge verwachtingen enzo
Waar schiet je opquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
Op een explorer. Mevroi Chen als captain, mevroi Gonzales als 1st en Scotty on da bridge. Bereik en guns zijn goed dan.
Wats je lvlquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
Op een explorer. Mevroi Chen als captain, mevroi Gonzales als 1st en Scotty on da bridge. Bereik en guns zijn goed dan.
Dagelijks op drone clusters, separatisten en doomsday worms (levende ruimtemonsters) PvP, heb ik een andere crew voor. Hangt van het schip ook af. Beste is Pike als captain en spock en Uhura op een explorer. Op een interceptor heb ik liever die boze Klingons. Even geduld nog voordat ik de Borg kan gaan inzetten. Heb er pas twee. Moet er minimaal 3 hebben om effectief in te kunnen gaan zetten.quote:
Bizar. Hoe lang duurt een uparade? 6 weken?quote:
Duurt steeds langer naarmate je hoger wordt. 6 weken per lvl is het wel nu omdat ik een gebalanceerd niveau aanhoud. Augment upgrades en bepaalde scheepsupgrades kunnen 2 tot drie dagen duren. Met bepaalde planetaire missies is dat wel te versnellen. Hoge risico's, hoge verdiensten...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:42 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bizar. Hoe lang duurt een uparade? 6 weken?
Tot hoever gaat het?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Duurt steeds langer naarmate je hoger wordt. 6 weken per lvl is het wel nu omdat ik een gebalanceerd niveau aanhoud. Augment upgrades en bepaalde scheepsupgrades kunnen 2 tot drie dagen duren. Met bepaalde planetaire missies is dat wel te versnellen. Hoge risico's, hoge verdiensten...
Ik speel dus wel gratis en zonder reclame, euro's tegenaan gooien zal het sneller gaan. Lvl 24 sinds april vorig jaar.
Geen idee wat er na lvl 50 gebeurt. Ik heb een Enterprise bezig gezien tegen een ruimtebasis, die hadden geen kans. Je kunt dus beperkt binnen een range aanvallen. Naarmate je hoger wordt, wordt de range ook groter.quote:
Ik ben tegenwoordig meestal al blij als er niet gelijk allerlei politiek correctheid in je gezicht gegooid wordtquote:
ik ook ik ben echt in schockquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik schaam me voor m'n land Dima.
Okquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meestal al blij als er niet gelijk allerlei politiek correctheid in je gezicht gegooid wordt
Tja wat is laag? Als je R&D draaiende wil houden moet je toch door.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:10 schreef Makrelis het volgende:
Bewust lvl laag houden maar wel fully upgraded heeft zin. Zo vaak hoge lvls gezien met lage strength is kansloos.
Research & Development is een belangrijk departement. Ik ga niet naar het volgende level Operations voordat ook alles dat level is. Beetje gesmoemeld hiermee omdat ik niet de juiste spullen had om het Armada Control Centre mee te laten lopen. Daar geef ik nu extra aandacht aan zodat ook die mee in de pas loopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Tja wat is laag? Als je R&D draaiende wil houden moet je toch door.
Had het gisteren wel over kontlikken, een vibrator erinsteken en het belangrijkste.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeger ging het nog wel eens over bierflesjes en Thaise hoertjes
Nee hoor dat is gewoon de leeftijdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Had het gisteren wel over kontlikken, een vibrator erinsteken en het belangrijkste.
Ja, ik ben minder heftig geworden. Teleurgesteld?
Neuken is wat dat betreft wel een beetje als mobiel gamen. De weg ernaartoe is lang en kut en als je er eenmaal bent valt het vies tegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Research & Development is een belangrijk departement. Ik ga niet naar het volgende level Operations voordat ook alles dat level is. Beetje gesmoemeld hiermee omdat ik niet de juiste spullen had om het Armada Control Centre mee te laten lopen. Daar geef ik nu extra aandacht aan zodat ook die mee in de pas loopt.
Gamen.Ik moest maar weer 'ns tweemaaldaags gaan neuken.
Hoe we doen.quote:
Valt niet tegen. Heel fijn om lief te hebben. Misschien mag ik me gelukkig prijzen. Vrijen vind ik toch wel heel prima in deze moeilijke wereld. Ik ben 'r zuinig op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Neuken is wat dat betreft wel een beetje als mobiel gamen. De weg ernaartoe is lang en kut en als je er eenmaal bent valt het vies tegen.
Alsof jij hier ook maar enige ervaring in hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Neuken is wat dat betreft wel een beetje als mobiel gamen. De weg ernaartoe is lang en kut en als je er eenmaal bent valt het vies tegen.
Is dit weer zo'n befaamde hengelpoging, of mis ik hier iets?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof jij hier ook maar enige ervaring in hebt![]()
![]()
Het hangt of staat allemaal met jezelf liefhebben maat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt niet tegen. Heel fijn om lief te hebben. Misschien mag ik me gelukkig prijzen. Vrijen vind ik toch wel heel prima in deze moeilijke wereld. Ik ben 'r zuinig op.![]()
Neuh, het is de constatering dat ik gezien heb hoe je er live uitziet en dat ik mij niet voor kan stellen dat enig vrouwmens ook maar enige interesse jou in heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n befaamde hengelpoging, of mis ik hier iets?
[..]
Het hangt of staat allemaal met jezelf liefhebben maat.
Bij mij is alles live zonder green screen neef. Ik hou niet van kekke trucjes achteraf, what you see is what you get.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh, het is de constatering dat ik gezien heb hoe je er live uitziet en dat ik mij niet voor kan stellen dat enig vrouwmens ook maar enige interesse jou in heeft.
Overigens heb je me dusdanig te pakken dat ik welgeteld 2 posts wil wijden aan jouw opmerking.quote:
krijg je niet genoeg aandacht?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Deze SC is een slome kut, trouwens. Daar kan Prof niets aan doen.
FOK! is FOK! niet meer en zal ook nooit meer de FOK! van weleer worden
Bizar ja. Normaal zou zo'n topic gewoon 13 pagina's trekken en nu is het bij de fipo al afgelopen. Je moet niet trekken aan succes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
echt he, er wordt hier even vaak gepost als dat jij per week een schoon shirt aantrektquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Flikker opquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik probeer enkele tradities van deze slowchat voort te zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds de edgelord probeert uit te hangen.
Verwijder je dan je account?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 59.420 (gemiddeld 20 per dag)
GVD nog 500 posts
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:24 schreef Azula het volgende:
[..]
@:Le_Professeur herken je je hierin?
Nee haar piemelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Verwijder je dan je account?
Goed gevonden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
echt he, er wordt hier even vaak gepost als dat jij per week een schoon shirt aantrekt
Nee hoor, gooide er alleen wat frustratie uitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:14 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
het was mij ter ore gekomen dat je fok weer eens zat was
zolang hij dat wijvenprogramma kan bespreken gaat hij hier niet weg, verder heeft hij niks te doenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:14 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
het was mij ter ore gekomen dat je fok weer eens zat was
Gewoon lekker gezellig blijven posten maatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee hoor, gooide er alleen wat frustratie uit
UIteraard vriendquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon lekker gezellig blijven posten maat
Helaas niet. De notes vliegen mij om de orenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:08 schreef HermieHermann het volgende:
@:Solotovski klopt het dat jij constant weg komt met gescheld omdat je de enige functionerende hersencel in 3en hebt gesnoven?
oei, dan had braddie weer gelogenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet. De notes vliegen mij om de oren
Vertelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
oei, dan had braddie weer gelogen
Zijn topic van gisteren over de aftakeling van Fok werd na 1 min gesloten en 5 minuten later helemaal verwijderd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn topic van gisteren over de aftakeling van Fok werd na 1 min gesloten en 5 minuten later helemaal verwijderd.Oh, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Dat is niet mis a niffoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:17 schreef Solotovski het volgende:
@:vloggendechipszak
Had laatst 3 bans in een maand dus wollah wat praat jij a vleesfabriek
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:09 schreef isax het volgende:
Er had beter een video van gemaakt kunnen worden.
soort deep dive in de stijl van Shane Dawson over het giftigste forum van Nederland.
Neenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:11 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Verzin zelf een reactie
Als ik maar 1 hersencel heb, hoe weinig heb jij er dan wel nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is niet mis a niffo
1 per sollicitatie die hij dit jaar heeft gestuurdquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik maar 1 hersencel heb, hoe weinig heb jij er dan wel niet
Toevallig lees ik in een ander topic net dat deze jongeman het advies van de recherche in de wind slaat. Gevalletje onbewust onbekwaam denk ik zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk dat je je aangesproken voelt, is wellicht iets voor jou ja.quote:
Dat is niet te meten vriendquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee niets voor mij. Mijn YouTube kanaal is geen FOK! kanaalquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:17 schreef isax het volgende:
[..]
Leuk dat je je aangesproken voelt, is wellicht iets voor jou ja.
Als je echt viewers wil krijgen zou je eventueel langs key leden zoals Danny, Haags, Tong, Paul, Sounddragon, Solotovski en DJMO.
Zou de doorbraak van je kanaal kunnen betekenen.
Zou zelf doen maar ik ben geen "YouTuber"
het is een big brother kanaal en af en toe een stalkerkanaal als je streamtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee niets voor mij. Mijn YouTube kanaal is geen FOK! kanaal
wie is deze user danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:16 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Toevallig lees ik in een ander topic net dat deze jongeman het advies van de recherche in de wind slaat. Gevalletje onbewust onbekwaam denk ik zo.
Genoeg andere content op te vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is een big brother kanaal en af en toe een stalkerkanaal als je streamt
Je hebt er meer maar een die functioneerd en die heb je ook nog eens door 3e gesnoven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb het over een deep dive video he? niet over een video van 1 minuut waarvan 20 seconden de intro is en de andere 40 seconden over big brother gaat.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee niets voor mij. Mijn YouTube kanaal is geen FOK! kanaal
Ik begrijp wat je bedoelt met deep dive. Maar jij doelt nu ook vooral op FOK!kers maar mijn kanaal is niet specifiek voor FOK! in de lucht gegaan hequote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:21 schreef isax het volgende:
[..]
Ik heb het over een deep dive video he? niet over een video van 1 minuut waarvan 20 seconden de intro is en de andere 40 seconden over big brother gaat.
Ik dacht dat dat een verbetering zou zijn persoonlijk.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Genoeg andere content op te vinden.
Wat is ditquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
it's the bigbradher here
beter de terugkeer van Radio KLB met gastinterviewsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
@:fylax wil jij een youtubekanaal beginnen voor interviews met Danny, Yvonne, DJMO en Tong? Zou kijken/10
Radio KLB was Hoink, Fylax deed de Fylax Friday's.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
beter de terugkeer van Radio KLB met gastinterviews
is er ietsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Radio KLB was Hoink, Fylax deed de Fylax Friday's.
Daar heb ik ooit nog aan mee gedaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Radio KLB was Hoink, Fylax deed de Fylax Friday's.
hier zijn hun toch niet ervaren genoeg voorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt met deep dive. Maar jij doelt nu ook vooral op FOK!kers maar mijn kanaal is niet specifiek voor FOK! in de lucht gegaan he![]()
Zelfs al zou dit een mogelijkheid zijn, interviews met Danny, Yvonne, DJMO, Tong noem het op, dan zou ik dat niet doen. Vraag maar aan @:Fylax of @:Webhawk Die deden dat soort dingen voor de frontpage
Dat lijkt me wel lachenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
beter de terugkeer van Radio KLB met gastinterviews
Lil Peep godquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef isax het volgende:
Ik weet zeer weinig van solotovski maar dit is nu wel mijn mental image
Ik ook, was wel lachen met Hoink.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit nog aan mee gedaan.Maar dat is dus ook echt jaren geleden.
oke mapimaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Supersof?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik ben blank iddquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef isax het volgende:
Geen kip, geen overeenkomstquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef isax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ermee wat je wilt maar ms ben ik toch iets minder de mongool die je laatst nog doodwenste.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:58 schreef Modus het volgende:
Kijk BraddieOh wat goed van je. Deze keer gaat braddie echt veranderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ermee wat je wilt maar ms ben ik toch iets minder de mongool die je laatst nog doodwenste.
Kijk BraddieGoede tipis, daar doet Braddie dus helemaal niets mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ermee wat je wilt maar ms ben ik toch iets minder de mongool die je laatst nog doodwenste.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Verwijder je dan je account?
Kijk BraddieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ermee wat je wilt maar ms ben ik toch iets minder de mongool die je laatst nog doodwenste.![]()
Ben wel flink aan het bouwen maat. Lvl 13.quote:
Mooi zo. Ik heb vandaag de Vahklas afgebouwd. De Discovery had ik al en voor het dagelijkse schietwerk heb ik de Kehra met klingons op de brug. Bij welke alliantie zit je? Ik zit bij Flags [FLA].quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:43 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ben wel flink aan het bouwen maat. Lvl 13.
Zit in mijn eigen private party alliantie. Nog niet mee bezig geweest, maar is toch pas vanaf 15 interessant geloof ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb vandaag de Vahklas afgebouwd. De Discovery had ik al en voor het dagelijkse schietwerk heb ik de Kehra met klingons op de brug. Bij welke alliantie zit je? Ik zit bij Flags [FLA].
Worden veel speeltips uitgewisseld in de chat. Vlieg je met de Phindra?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zit in mijn eigen private party alliantie. Nog niet mee bezig geweest, maar is toch pas vanaf 15 interessant geloof ik.
Ja en die Turga of Targa of zoiets.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Worden veel speeltips uitgewisseld in de chat. Vlieg je met de Phindra?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Worden veel speeltips uitgewisseld in de chat. Vlieg je met de Phindra?
huh?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Goed advies wel.
- verhaal over iets heel anders-
Turas en Tallaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:57 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja en die Turga of Targa of zoiets.
Allemaal excuses. Je kan best zonder YT. Een tijdje. Alleen wíl je dat niet nu, omdat je dan iets anders moet. Uit je comfort zone. En dat wil je niet. Je_kan_HEEL_GOED zonder YT.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Goed advies wel. Begrijp dat het voor veel mensen zorgelijk is dat het gaat zoals het nu gaat, vooral omdat het stalken best wel heftige momenten kent. Ik laat mij alleen niet het veld uitslaan door iets als dit. Ik kán niet zonder YouTube, dat is punt 1, omdat ik de aandacht fijn vind, maar sindskort ook punt 2, omdat ik bij een andere YouTuber nu verplichtingen heb en dus wel dingen moet blijven doen. Daarnaast ga ik nu ook om met een andere YouTuber om en heb ik het daar ook heel gezellig mee.
Niet 1-3 maanden, maar net zolang als nodig is, totdat je er beter uitkomt. Denk persoonlijk dat dat wel wat langer dan 1-3 maanden zou kunnen worden. Verder denk ik ook dat het niet alléén om jou gaat, alleen ben jij nu gewoon hun doelwit. O.a. Want ze pakken niet alleen jou. Ook Ad en Johnny (?) en nog een paar andere gare figuren.quote:Als ik wil dat die gasten stoppen, dan moet ik inderdaad 1-3 maanden compleet niets doen op YouTube, maar dat ga ik niet doen. Ik ga niet mijn hobby, en mijn pleziertje, laten vergallen door een stel sneuneuzen. Het gaat hen helemaal niet om mijn YouTube kanaal of om mijn internetpersoon, het gaat hen om de persoon "BvD" toen ik niet aan't streamen was, toen ik mij een kortpoosje van het YouTuben afhield, toen ik een periode niet op FOK! postte, toen ging het alsnog door. Dus het boeit ze niet of ik wel/niet YouTube/op internet zit, het gaat hen er om dat ik besta.
DM waar? Als je nergens te vinden bent, kan je ook geen DM krijgen.quote:Ze hebben mij letterlijk een DM gestuurd een tijd terug waarin ze mij dood willen hebben en er ook alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen. Vandaar de gephotoshopte tweets met verschrikkelijke aannames, gephotoshopte tweets over de dochter van een Hells Angel, die ik vervolgens daadwerkelijk in mijn Facebook inbox kreeg en mee heb gepraat, vandaar ook de constante aantijgingen op Twitter met mijn NAW gegevens en recent zelfs mijn telefoonnummer erbij.
Dit is echt helemaal niet zo, dat kan iedereen zien.quote:Mentaal maak ik mij er niet meer druk om
Neem eens een voorbeeld aan die Marc, die lacht het gewoon allemaal weg. Waarom hij wel?quote:Wat ik wél heftig vind is dat ze nu ook vrienden van mij pakken.
Klopt, en hoe lang wil je zo doorgaan? Nog een jaar? Nog 2 jaar? 5 jaar? Terwijl je er nu al compleet mentaal aan onderdoor gaat?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hij lacht het allemaal weg omdat die man daadwerkelijk schijt heeft aan wat andere van hem vinden.
Ik probeer het ook weg te lachen, maar bij mij boeit het ze niet als ik ze negeer of het weglach.
Bij hem verdwijnen ze uit de chat en is het klaar, bij mij komen ze gewoon weer terug, al dan niet met 30 minuten intervallen.
je verplichtingen aan een of andere tjappie uit Singapore hebben voorrang boven de mentale gesteldheid van jou en je vrienden/familie?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Maar goed, als mijn verplichtingen aan de andere YouTuber voorbij zijn dan zie ik het wel verder.
Vleespompoen? tisdaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef Fcu030 het volgende:
Het is soep geworden met een stokbroodje. Hummus van vleespompoen.
Niet verkeerd.
Geen idee, maar het smaakt beter dan ik had verwacht.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je verplichtingen aan een of andere tjappie uit Singapore hebben voorrang boven de mentale gesteldheid van jou en je vrienden/familie?
denk niet dat hij met het vliegtuig langskomt als je zegt helaas ik stop er even mee
Na Covid ga ik sowieso een paar maanden daarheen dus daar heb je je antwoord al.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je verplichtingen aan een of andere tjappie uit Singapore hebben voorrang boven de mentale gesteldheid van jou en je vrienden/familie?
denk niet dat hij met het vliegtuig langskomt als je zegt helaas ik stop er even mee
Ja, maar jij kan mij zo veel dingen zeggen Isax, het is zéker nog wel mijn pleziertje, en zolang ik niet stream of er over praat op FOK! Zoals nu in KLB omdat heet een discussiepunt is, ben ik er ook niet mee bezig. Zal mij echt aan mijn anus oxideren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:14 schreef isax het volgende:
Ik heb je al vaker gezegd dat YouTube je pleziertje niet is, en al lang niet meer is.
Die verplichtingen zijn ook pas zeer recent hè? Dit gebeuren niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Na Covid ga ik sowieso een paar maanden daarheen dus daar heb je je antwoord al.
Zeg maar gedag tegen je wajong danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ga je vanzelf zien maat.
krijgen we dan een vakantievlog waar je hem na 2 dagen achterlaatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Na Covid ga ik sowieso een paar maanden daarheen dus daar heb je je antwoord al.
Heh wat 😂quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Review van Marina Bay Sandsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
krijgen we dan een vakantievlog waar je hem na 2 dagen achterlaat
Waarom zat je dan de afgelopen tijd om de haverklap bij mij op een ander platform te huilen dat je het echt niet meer zag zitten?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan mij zo veel dingen zeggen Isax, het is zéker nog wel mijn pleziertje, en zolang ik niet stream of er over praat op FOK! Zoals nu in KLB omdat heet een discussiepunt is, ben ik er ook niet mee bezig. Zal mij echt aan mijn anus oxideren.
sponsordeal, gratis keyboard, vakantiequote:
Op dat screenshot van dat kanaal zag ik vanmiddag een vrij corpulente jongen, dus ik denk dat er wel ruimte genoeg is voor aardig wat handen op die buik.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:24 schreef isax het volgende:
[..]
Die verplichtingen zijn ook pas zeer recent hè? Dit gebeuren niet.
TheBradge kan niet zonder de looitjes, de looitjes niet zonder TheBradge. Tig handen op één buik.
Weer zo'n ouderwets ruzie met vrienden toppa zou wel leuk zijn ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
krijgen we dan een vakantievlog waar je hem na 2 dagen achterlaat
Misschien een soort buitenlandse Kluun die hem als studieobject heeft geadopteerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sponsordeal, gratis keyboard, vakantie
zou bijna denken dat die kerel een beetje verliefd is op Braddie, of het is een seriemoordenaar die keyboardspelers uit andere landen lokt
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je Braddie hier al zwemmen
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie jij hem niet dan?
Ja want dat is belangrijker dan naar mensen luisteren die je nog iets proberen bij te brengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nou, ik ga een video editen en uploaden, houdoe.
Verdient goed, dat vloggenquote:
geen zorgen, hij kent instant noedels als geen anderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou je alvast wel wat meer gaan verdiepen in de Aziatische keuken dan Braddie, iemand uit Singapore eet denk ik niet graag leverpastei en slavinken
Je kan het aardig zeggen of boos uitvallen, het heeft toch geen zin.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want dat is belangrijker dan naar mensen luisteren die je nog iets proberen bij te brengen.
The horrorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geen zorgen, hij kent instant noedels als geen ander
Con not be unseenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:40 schreef isax het volgende:
braddie na al deze aandacht:
[ afbeelding ]
Christusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:40 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een pretoogjes!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:40 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat een ranzig gifjequote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:40 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ze hebben Dolfinarium wel opgeknapt zeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je Braddie hier al zwemmen
Tof idee welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt met deep dive. Maar jij doelt nu ook vooral op FOK!kers maar mijn kanaal is niet specifiek voor FOK! in de lucht gegaan he![]()
Zelfs al zou dit een mogelijkheid zijn, interviews met Danny, Yvonne, DJMO, Tong noem het op, dan zou ik dat niet doen. Vraag maar aan @:Fylax of @:Webhawk Die deden dat soort dingen voor de frontpage
Klopt dit @Fuguequote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Gevallen in de strijd tegen het patriarchaat
Ja hier hebben we niets aanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee zal wel weer met haar database te maken hebben
Is hij weer live?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Braddie wordt grijs
Begrijpelijk wel
Nee, viel me op in zijn laatste videoquote:
Liever grijs dan kaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, viel me op in zijn laatste video
Mannen die hun haar vervenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal.
Grijs haar kun je altijd nog verven.
Dat swsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal.
Gewoon skinhead and proud tochquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Waarom zou je op 30e ofzo al met grijze haren rond gaan lopen.
Kale kop kan je haar-implantaten nemenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal.
Hoe bevallen de jouwe?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kale kop kan je haar-implantaten nemen
Beetje duur helaasquote:
Is wel duurder en lastiger dan af en toe een verfje.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kale kop kan je haar-implantaten nemen
Alles mis meequote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Waarom zou je op 30e ofzo al met grijze haren rond gaan lopen.
Zonder schoonheidsideaal zouden we er allemaal als ongewassen dikke padden bij lopenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles mis mee
Het moeten volgen van een schoonheidsideaal maakt mensen kapot
OPEN JE OGEN
@:zosk
Hard gewordenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder schoonheidsideaal zouden we er allemaal als ongewassen dikke padden bij lopen
Je hebt vast hele vieze dingen weer bedachtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:21 schreef Makrelis het volgende:
Wat ben ik braaf vandaag. Ik zit gewoon aan de priklimonade.
Valt mee, weinig inspiratie vandaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt vast hele vieze dingen weer bedacht
Boringquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt mee, weinig inspiratie vandaag.
Die zijn lid van dezelfde dieetclubquote:
Jaaaaaaquote:
Jammer dat die club naast een snackbar ligtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zijn lid van dezelfde dieetclub
Ja daar hadden ze beter over na kunnen denken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jammer dat die club naast een snackbar ligt
Sarcasme staat je nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een professionals zijn het
Bij confrontatie is mijn favoriete plekje aan de zijlijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O jammer dat je de confrontatie niet zoekt
Oke knuffel!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij confrontatie is mijn favoriete plekje aan de zijlijn
Heb ik nog wat gemist?quote:
Snel naar bed dan maarquote:
Braddie moet alleen nog leren dat als je iemand een vriend wilt noemen dat interesse tonen iets wederzijds moet zijn. Heb hem op zowel FOK! als youtube nog nooit iets zien vragen aan iemand. Alleen maar de hele dag jezelf willen horenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een professionals zijn het
Ze heeft een ban zag ik ja.quote:
Van een vriend vraag je niets!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Braddie moet alleen nog leren dat als je iemand een vriend wilt noemen dat interesse tonen iets wederzijds moet zijn. Heb hem op zowel FOK! als youtube nog nooit iets zien vragen aan iemand. Alleen maar de hele dag jezelf willen horen
Klassiek narcismequote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Braddie moet alleen nog leren dat als je iemand een vriend wilt noemen dat interesse tonen iets wederzijds moet zijn. Heb hem op zowel FOK! als youtube nog nooit iets zien vragen aan iemand. Alleen maar de hele dag jezelf willen horen
Scheelt ook weer de hele tijd schakelen tussen 2 accounts. Doodvermoeiend.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je nu op een ander account zit
Waaromquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken de DSM-V uit mijn hoofd
Krijgen de R&P vrouwen een natte gleuf vanquote:
Hun probleemquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijgen de R&P vrouwen een natte gleuf van
Dit is wel zoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijgen de R&P vrouwen een natte gleuf van
Maar dikke mensen die de hele dag nergens komen zijn super interessant.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben anders maar wat blij als ik op chaturbate naar een fatsoenlijke resolutie kan switchenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef okselzweet het volgende:
Mensen die een camera van 500 euro kopen!!!
Ik word gepest en bedreigd omdat ik mijn hele debiele leven online gooi en omdat ik mijn debiele reacties op die pesters ook weer online gooi blijven ze maar doorgaan. Wat kan ik toch doen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef okselzweet het volgende:
Wat jij wil modusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:44 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Ik word gepest en bedreigd omdat ik mijn hele debiele leven online gooi en de pesters omdat ik mijn debiele reacties op die pesters ook weer online gooi blijven ze maar doorgaan. Wat kan ik toch doen?
Ik weet het, ik koop een betere camera zodat mijn pesters in nóg betere kwaliteit kunnen genieten van mijn debiele gedoe waarmee ze me nog meer kunnen pesten!
Een beetje camera kost eerder rond de 2000-3000 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef okselzweet het volgende:
* van een uitkeringquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een beetje camera kost eerder rond de 2000-3000 euro
Maar goed, denk je nou echt dat hij die camera gaat houden? Dat ding is meer waard dan zijn auto en keyboard bij elkaar. Die gaat gewoon weer retour, kan haast niet anders. Zo riep hij laatst nog dat hij heel krap zat en niet veel later komt er zo'n camera binnen. Met een uitkering en misschien wat geld van YouTube kom je echt niet binnen zo'n korte tijd van krap zitten naar dat het verantwoordelijk is om zo'n aankoop te doen.quote:
Zal wel weer 'oververhit' raken. Of de geheugenkaart begeeft het. Of hij vliegt spontaan in de fikquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:06 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Maar goed, denk je nou echt dat hij die camera gaat houden? Dat ding is meer waard dan zijn auto en keyboard bij elkaar. Die gaat gewoon weer retour, kan haast niet anders. Zo riep hij laatst nog dat hij heel krap zat en niet veel later komt er zo'n camera binnen. Met een uitkering en misschien wat geld van YouTube kom je echt niet binnen zo'n korte tijd van krap zitten naar dat het verantwoordelijk is om zo'n aankoop te doen.
Ook al denkt hij nu misschien dat hij hem gaat houden, hij kan volgens mij niet verder dan een maand vooruit denken.
Volgens mij draaien de meeste webshops verlies op hem als klant.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:08 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zal wel weer 'oververhit' raken. Of de geheugenkaart begeeft het. Of hij vliegt spontaan in de fik
Al die producten met vette pizza en thai sweet chili vingerafdrukken overalquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Volgens mij draaien de meeste webshops verlies op hem als klant.
Die heeft oprecht meer issues dan Braddie zelf jaquote:
Mooi verwoordquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft oprecht meer issues dan Braddie zelf ja
Wie is je favoriete babequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben anders maar wat blij als ik op chaturbate naar een fatsoenlijke resolutie kan switchen
er is voor ieder wat wilsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat wisselt, ben altijd opzoek naar nieuwe prikkels
Welke heeft jouw voorkeur?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is voor ieder wat wils
#asian #bigboobs #18 #ebony #mature #bbw #hairy #milf #anal #latina #german #squirt #new #milk #pregnant #teen #french #feet #pantyhose #mistress #bdsm #smalltits #lesbian #indian #bigcock #skinny #british #bigass #daddy #fuckmachine #young #redhead #dirty #chubby #bbc #slave #deepthroat #muscle #lovense #smoke #smallcock #ahegao #sissy
Haha stiekem smallcock ertussen gefrommeld om je eigen room wat onder de aandacht te brengenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is voor ieder wat wils
#asian #bigboobs #18 #ebony #mature #bbw #hairy #milf #anal #latina #german #squirt #new #milk #pregnant #teen #french #feet #pantyhose #mistress #bdsm #smalltits #lesbian #indian #bigcock #skinny #british #bigass #daddy #fuckmachine #young #redhead #dirty #chubby #bbc #slave #deepthroat #muscle #lovense #smoke #smallcock #ahegao #sissy
Broodje ahegao alsjeblieft.quote:
Dat gaat toch net als met al die keyboards. Plotseling functioneert die niet naar behoren en gaat retourquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:06 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Maar goed, denk je nou echt dat hij die camera gaat houden? Dat ding is meer waard dan zijn auto en keyboard bij elkaar. Die gaat gewoon weer retour, kan haast niet anders. Zo riep hij laatst nog dat hij heel krap zat en niet veel later komt er zo'n camera binnen. Met een uitkering en misschien wat geld van YouTube kom je echt niet binnen zo'n korte tijd van krap zitten naar dat het verantwoordelijk is om zo'n aankoop te doen.
Ook al denkt hij nu misschien dat hij hem gaat houden, hij kan volgens mij niet verder dan een maand vooruit denken.
Net als jij met vrouwenquote:Op zondag 21 februari 2021 09:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch net als met al die keyboards. Plotseling functioneert die niet naar behoren en gaat retour
Daar heb je toch Tinder voorquote:Op zondag 21 februari 2021 10:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kon ik er daarvan maar iedere maand een nieuwe bestellen
Geloof ik niks vanquote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat werkt op mijn leeftijd niet meer
Scoren bij de bingo danmaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat werkt op mijn leeftijd niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |