Tja wat is laag? Als je R&D draaiende wil houden moet je toch door.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:10 schreef Makrelis het volgende:
Bewust lvl laag houden maar wel fully upgraded heeft zin. Zo vaak hoge lvls gezien met lage strength is kansloos.
Research & Development is een belangrijk departement. Ik ga niet naar het volgende level Operations voordat ook alles dat level is. Beetje gesmoemeld hiermee omdat ik niet de juiste spullen had om het Armada Control Centre mee te laten lopen. Daar geef ik nu extra aandacht aan zodat ook die mee in de pas loopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Tja wat is laag? Als je R&D draaiende wil houden moet je toch door.
Had het gisteren wel over kontlikken, een vibrator erinsteken en het belangrijkste.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeger ging het nog wel eens over bierflesjes en Thaise hoertjes
Nee hoor dat is gewoon de leeftijdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Had het gisteren wel over kontlikken, een vibrator erinsteken en het belangrijkste.
Ja, ik ben minder heftig geworden. Teleurgesteld?
Neuken is wat dat betreft wel een beetje als mobiel gamen. De weg ernaartoe is lang en kut en als je er eenmaal bent valt het vies tegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Research & Development is een belangrijk departement. Ik ga niet naar het volgende level Operations voordat ook alles dat level is. Beetje gesmoemeld hiermee omdat ik niet de juiste spullen had om het Armada Control Centre mee te laten lopen. Daar geef ik nu extra aandacht aan zodat ook die mee in de pas loopt.
Gamen.Ik moest maar weer 'ns tweemaaldaags gaan neuken.
Hoe we doen.quote:
Valt niet tegen. Heel fijn om lief te hebben. Misschien mag ik me gelukkig prijzen. Vrijen vind ik toch wel heel prima in deze moeilijke wereld. Ik ben 'r zuinig op.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Neuken is wat dat betreft wel een beetje als mobiel gamen. De weg ernaartoe is lang en kut en als je er eenmaal bent valt het vies tegen.
Alsof jij hier ook maar enige ervaring in hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Neuken is wat dat betreft wel een beetje als mobiel gamen. De weg ernaartoe is lang en kut en als je er eenmaal bent valt het vies tegen.
Is dit weer zo'n befaamde hengelpoging, of mis ik hier iets?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof jij hier ook maar enige ervaring in hebt![]()
![]()
Het hangt of staat allemaal met jezelf liefhebben maat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt niet tegen. Heel fijn om lief te hebben. Misschien mag ik me gelukkig prijzen. Vrijen vind ik toch wel heel prima in deze moeilijke wereld. Ik ben 'r zuinig op.![]()
Neuh, het is de constatering dat ik gezien heb hoe je er live uitziet en dat ik mij niet voor kan stellen dat enig vrouwmens ook maar enige interesse jou in heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n befaamde hengelpoging, of mis ik hier iets?
[..]
Het hangt of staat allemaal met jezelf liefhebben maat.
Bij mij is alles live zonder green screen neef. Ik hou niet van kekke trucjes achteraf, what you see is what you get.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh, het is de constatering dat ik gezien heb hoe je er live uitziet en dat ik mij niet voor kan stellen dat enig vrouwmens ook maar enige interesse jou in heeft.
Overigens heb je me dusdanig te pakken dat ik welgeteld 2 posts wil wijden aan jouw opmerking.quote:
krijg je niet genoeg aandacht?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Deze SC is een slome kut, trouwens. Daar kan Prof niets aan doen.
FOK! is FOK! niet meer en zal ook nooit meer de FOK! van weleer worden
Bizar ja. Normaal zou zo'n topic gewoon 13 pagina's trekken en nu is het bij de fipo al afgelopen. Je moet niet trekken aan succes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Deze SC is een slome kut, trouwens. Daar kan Prof niets aan doen.
FOK! is FOK! niet meer en zal ook nooit meer de FOK! van weleer worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |