is er ietsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Radio KLB was Hoink, Fylax deed de Fylax Friday's.
Daar heb ik ooit nog aan mee gedaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Radio KLB was Hoink, Fylax deed de Fylax Friday's.
hier zijn hun toch niet ervaren genoeg voorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt met deep dive. Maar jij doelt nu ook vooral op FOK!kers maar mijn kanaal is niet specifiek voor FOK! in de lucht gegaan he![]()
Zelfs al zou dit een mogelijkheid zijn, interviews met Danny, Yvonne, DJMO, Tong noem het op, dan zou ik dat niet doen. Vraag maar aan @:Fylax of @:Webhawk Die deden dat soort dingen voor de frontpage
Dat lijkt me wel lachenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
beter de terugkeer van Radio KLB met gastinterviews
Lil Peep godquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef isax het volgende:
Ik weet zeer weinig van solotovski maar dit is nu wel mijn mental image
Ik ook, was wel lachen met Hoink.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit nog aan mee gedaan.Maar dat is dus ook echt jaren geleden.
oke mapimaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Supersof?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik ben blank iddquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef isax het volgende:
Geen kip, geen overeenkomstquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef isax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ermee wat je wilt maar ms ben ik toch iets minder de mongool die je laatst nog doodwenste.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:58 schreef Modus het volgende:
Kijk BraddieOh wat goed van je. Deze keer gaat braddie echt veranderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ermee wat je wilt maar ms ben ik toch iets minder de mongool die je laatst nog doodwenste.
Kijk BraddieGoede tipis, daar doet Braddie dus helemaal niets mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ermee wat je wilt maar ms ben ik toch iets minder de mongool die je laatst nog doodwenste.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Verwijder je dan je account?
Kijk BraddieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ermee wat je wilt maar ms ben ik toch iets minder de mongool die je laatst nog doodwenste.![]()
Ben wel flink aan het bouwen maat. Lvl 13.quote:
Mooi zo. Ik heb vandaag de Vahklas afgebouwd. De Discovery had ik al en voor het dagelijkse schietwerk heb ik de Kehra met klingons op de brug. Bij welke alliantie zit je? Ik zit bij Flags [FLA].quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:43 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ben wel flink aan het bouwen maat. Lvl 13.
Zit in mijn eigen private party alliantie. Nog niet mee bezig geweest, maar is toch pas vanaf 15 interessant geloof ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb vandaag de Vahklas afgebouwd. De Discovery had ik al en voor het dagelijkse schietwerk heb ik de Kehra met klingons op de brug. Bij welke alliantie zit je? Ik zit bij Flags [FLA].
Worden veel speeltips uitgewisseld in de chat. Vlieg je met de Phindra?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zit in mijn eigen private party alliantie. Nog niet mee bezig geweest, maar is toch pas vanaf 15 interessant geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |