echt he, er wordt hier even vaak gepost als dat jij per week een schoon shirt aantrektquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Deze SC is een slome kut, trouwens. Daar kan Prof niets aan doen.
FOK! is FOK! niet meer en zal ook nooit meer de FOK! van weleer worden
Flikker opquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Deze SC is een slome kut, trouwens. Daar kan Prof niets aan doen.
FOK! is FOK! niet meer en zal ook nooit meer de FOK! van weleer worden
Ik probeer enkele tradities van deze slowchat voort te zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds de edgelord probeert uit te hangen.
Verwijder je dan je account?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 59.420 (gemiddeld 20 per dag)
GVD nog 500 posts
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:24 schreef Azula het volgende:
[..]
@:Le_Professeur herken je je hierin?
Nee haar piemelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Verwijder je dan je account?
Goed gevonden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
echt he, er wordt hier even vaak gepost als dat jij per week een schoon shirt aantrekt
Nee hoor, gooide er alleen wat frustratie uitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:14 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
het was mij ter ore gekomen dat je fok weer eens zat was
zolang hij dat wijvenprogramma kan bespreken gaat hij hier niet weg, verder heeft hij niks te doenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:14 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
het was mij ter ore gekomen dat je fok weer eens zat was
Gewoon lekker gezellig blijven posten maatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee hoor, gooide er alleen wat frustratie uit
UIteraard vriendquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon lekker gezellig blijven posten maat
Helaas niet. De notes vliegen mij om de orenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:08 schreef HermieHermann het volgende:
@:Solotovski klopt het dat jij constant weg komt met gescheld omdat je de enige functionerende hersencel in 3en hebt gesnoven?
oei, dan had braddie weer gelogenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet. De notes vliegen mij om de oren
Vertelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
oei, dan had braddie weer gelogen
Zijn topic van gisteren over de aftakeling van Fok werd na 1 min gesloten en 5 minuten later helemaal verwijderd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn topic van gisteren over de aftakeling van Fok werd na 1 min gesloten en 5 minuten later helemaal verwijderd.Oh, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |