@Le_Professeur herken je je hierin?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee.
Spraak, Arm, Mondhoek.
Weet niet waar ik ze heen moet sturenquote:
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet niet waar ik ze heen moet sturen
Mwah science fiction is daar toch wel te breed voorquote:
Haha Solo heeft een Star Wars dekbed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah science fiction is daar toch wel te breed voor
Star warsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Haha Solo heeft een Star Wars dekbed.
Dan kijk je toch niet schatquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
Clarice (TV Series 2021– ) - IMDb
Teleurstellende serie
O ik nooit meerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik had allemaal hoge verwachtingen enzo
Waar schiet je opquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
Op een explorer. Mevroi Chen als captain, mevroi Gonzales als 1st en Scotty on da bridge. Bereik en guns zijn goed dan.
Wats je lvlquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
Op een explorer. Mevroi Chen als captain, mevroi Gonzales als 1st en Scotty on da bridge. Bereik en guns zijn goed dan.
Dagelijks op drone clusters, separatisten en doomsday worms (levende ruimtemonsters) PvP, heb ik een andere crew voor. Hangt van het schip ook af. Beste is Pike als captain en spock en Uhura op een explorer. Op een interceptor heb ik liever die boze Klingons. Even geduld nog voordat ik de Borg kan gaan inzetten. Heb er pas twee. Moet er minimaal 3 hebben om effectief in te kunnen gaan zetten.quote:
Bizar. Hoe lang duurt een uparade? 6 weken?quote:
Duurt steeds langer naarmate je hoger wordt. 6 weken per lvl is het wel nu omdat ik een gebalanceerd niveau aanhoud. Augment upgrades en bepaalde scheepsupgrades kunnen 2 tot drie dagen duren. Met bepaalde planetaire missies is dat wel te versnellen. Hoge risico's, hoge verdiensten...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:42 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bizar. Hoe lang duurt een uparade? 6 weken?
Tot hoever gaat het?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Duurt steeds langer naarmate je hoger wordt. 6 weken per lvl is het wel nu omdat ik een gebalanceerd niveau aanhoud. Augment upgrades en bepaalde scheepsupgrades kunnen 2 tot drie dagen duren. Met bepaalde planetaire missies is dat wel te versnellen. Hoge risico's, hoge verdiensten...
Ik speel dus wel gratis en zonder reclame, euro's tegenaan gooien zal het sneller gaan. Lvl 24 sinds april vorig jaar.
Geen idee wat er na lvl 50 gebeurt. Ik heb een Enterprise bezig gezien tegen een ruimtebasis, die hadden geen kans. Je kunt dus beperkt binnen een range aanvallen. Naarmate je hoger wordt, wordt de range ook groter.quote:
Ik ben tegenwoordig meestal al blij als er niet gelijk allerlei politiek correctheid in je gezicht gegooid wordtquote:
ik ook ik ben echt in schockquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik schaam me voor m'n land Dima.
Okquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meestal al blij als er niet gelijk allerlei politiek correctheid in je gezicht gegooid wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |