Zet hem op, het zal je lukken!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik kan nog niet echt op gang komen vandaag. Ook weet ik nog niet wat ik vandaag zal gaan doen.
Hahahaha wtfquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:36 schreef Fred_B het volgende:
Wtf is dit voor topic en TS![]()
FB / ijs_beer overtreedt Grondwet
Kijk wel uit voor de viskraam!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:42 schreef Arizona het volgende:
Mooi weer genot! “Met zonder jas” naar de markt
Ik heb een passende reactie geplaatst. @ijs_beerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een raar topic inderdaadBlijf van onze ijs_beer af!
Ik denk dat er inderdaad genoeg mensen zijn die alles omtrent politiek helemaal niet volgen, en het echt niet weten nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:15 schreef Em31 het volgende:
Ik zit een filmpje te kijken van NOS op 3 over de verschillende partijen en best veel mensen herkennen o.a. Klaver, Segers, Kaag, Hoekstra niet. Plaatst dingen ook weer in perspectief
Ik zat nog te twijfelen om iets te plaatsen, maar jouw reactie is inderdaad de enige juistequote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb een passende reactie geplaatst. @:ijs_beer
Meer energie moest je er ook niet aan willen besteden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen om iets te plaatsen, maar jouw reactie is inderdaad de enige juiste
Nee precies, zoveel aandacht verdient die weirdo nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meer energie moest je er ook niet aan willen besteden.
Sommige mensen zijn ziek in de hoofdquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:35 schreef Meridiaan het volgende:
Tja. Wat moet je er van zeggen he.
En in het gebit.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ziek in de hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
Nou weer werkgedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg helemaal voorjaarsschoonmaak-vibes van dit weer, ik heb een begin gemaakt met het uitmesten van de zolder. Zes dozen heringericht en herplaatst en volgens mij kunnen 2 dozen met spullen wel weg. Mijn vriend zal daar wel weer anders over denken, die wil veel te veel bewaren in mijn ogen
![]()
Nu even uitrusten
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef Arizona het volgende:
Dat IJsbeertopicWat bizar
[..]Dat moet je ook heel anders aanpakken, gewoon weggooien, niet overleggen, hup de container in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg helemaal voorjaarsschoonmaak-vibes van dit weer, ik heb een begin gemaakt met het uitmesten van de zolder. Zes dozen heringericht en herplaatst en volgens mij kunnen 2 dozen met spullen wel weg. Mijn vriend zal daar wel weer anders over denken, die wil veel te veel bewaren in mijn ogen
![]()
Nu even uitrusten![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
Nou weer werkgedoe
Jeetje wat een gedoe, even bellen en op je strepen blijven staan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan dus niet, hij heeft een fabelachtig geheugen wat zijn spullen betreftquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat moet je ook heel anders aanpakken, gewoon weggooien, niet overleggen, hup de container in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zijn onze partners stiekem broer en zusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, hij heeft een fabelachtig geheugen wat zijn spullen betreft![]()
Hij is nu fietsen en ik heb de dozen bij de achterdeur staan. Met dingen waarvan ik zéker weet dat ze wel weg mogen bovenop en nu hoop ik dat hij de rest niet wil neuzen. Maar ik ken hem wel langer dan vandaag
MIjn partner is enigst kind dus dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn onze partners stiekem broer en zus![]()
Hahaha kun je nu nog verf kopen dan, of ben je nu met dat click & collect te laatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:50 schreef summer52 het volgende:
Eindelijk behang besteld, en euhhh tuinplanten, boomschors, aarde etc. Heel moe maar voldaan pak ik een bak koffie en kom er dan achter dat ik de verf helemaal vergeten ben.![]()
Dat heb ik toch echt nodig want ik wil eerst de plinten en de voordeur geschilderd hebben voordat ik ga behangen.
Zo dom
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:03 schreef Meke het volgende:
@:AoibhinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks trouwens allemaalIk reageer even niet op iedereen want dan blijf ik bezig, dus ik heb een beetje op alles proberen te reageren hierboven
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik dat zo lees dan denk ik dat die TS niet helemaal 100% isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:36 schreef Fred_B het volgende:
Dat is wel echt rommel jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIjn partner is enigst kind dus dat lijkt me sterk
Maar wat lag er bijvoorbeeld nog op zolder in de diverse dozen:
- een dvd van de smurfen
- een of andere lamp met daarop een dymolabeltje met de tekst: knipper licht 0.75
- een doos van een draadloos toetsenbord
- een spiegel van de kringloop (jaaa maar die is misschien wel ANTIEK!! (nee, is gewoon rommel) )
- een slaapzak die stinkt naar schaap![]()
- stickertjes die kinderen op autoruiten kunnen plakken.
Echt HOU OP MET ME, ik WIL die spullen niet meer
Wat.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:36 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks trouwens allemaalIk reageer even niet op iedereen want dan blijf ik bezig, dus ik heb een beetje op alles proberen te reageren hierboven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ruikt het naar lentequote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
Nou mensen, het hele huis ruikt nu heerlijk naar speculaastaart
Achter mijn mondkapje ruikt het sterk naar keelpastillesquote:
Ben je ziekjes?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Achter mijn mondkapje ruikt het sterk naar keelpastilles
Nee hoorquote:
Oh, ik eet alleen keelpastilles als ik keelpijn heb, vandaarquote:
Ik ben ook een dagje niet online hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:36 schreef Fred_B het volgende:
Daar ben je! Onze 14 jarige cultureel beperkte modquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben ook een dagje niet online hoor.
momentje even wat dingen instellen.quote:
En nog de grondwet overtreden ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar ben je! Onze 14 jarige cultureel beperkte mod![]()
Jaaaa wat fijn!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:13 schreef ijs_beer het volgende:
Oh hoor net van m'n ma, dat ze 27 februari de prik gaat krijgen.Fijne gedachte wel.
Een interessante collectiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIjn partner is enigst kind dus dat lijkt me sterk
Maar wat lag er bijvoorbeeld nog op zolder in de diverse dozen:
- een dvd van de smurfen
- een of andere lamp met daarop een dymolabeltje met de tekst: knipper licht 0.75
- een doos van een draadloos toetsenbord
- een spiegel van de kringloop (jaaa maar die is misschien wel ANTIEK!! (nee, is gewoon rommel) )
- een slaapzak die stinkt naar schaap![]()
- stickertjes die kinderen op autoruiten kunnen plakken.
Echt HOU OP MET ME, ik WIL die spullen niet meer
Je mede mods hebben het keurig opgelost.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dit krijg je er blijkbaar vanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa wat fijn!Kan me voorstellen dat het een hele geruststelling is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Nou ja, zoals @Redefine ook al zei, hier was het ook wel duidelijk dat het de dorpsgek was. Het is niet dat de gemiddelde FOK’ker nu denkt dat ijs_beer allerlei gekke dingen doet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je mede mods hebben het keurig opgelost.
Ik erger me ook wel eens aan gebruikers (niet in ESF) maar dan is er vaak wel een andere user die er wat van zegt.
Maar dit ging echt vrij ver.
Als dit mij zou overkomen, zou ik best knorrig zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, hij heeft een fabelachtig geheugen wat zijn spullen betreft![]()
Hij is nu fietsen en ik heb de dozen bij de achterdeur staan. Met dingen waarvan ik zéker weet dat ze wel weg mogen bovenop en nu hoop ik dat hij de rest niet wil neuzen. Maar ik ken hem wel langer dan vandaag
Ik heb @ijs_beer nog nooit gekke dingen zien doen. Maar wel fijn dat het topic nu dicht is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, zoals @:redefine ook al zei, hier was het ook wel duidelijk dat het de dorpsgek was. Het is niet dat de gemiddelde FOK’ker nu denkt dat ijs_beer allerlei gekke dingen doet.
* Meke is blijkbaar geen gemiddelde FOK!kerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, zoals @:redefine ook al zei, hier was het ook wel duidelijk dat het de dorpsgek was. Het is niet dat de gemiddelde FOK’ker nu denkt dat ijs_beer allerlei gekke dingen doet.
Meke is inderdaad geen gemiddelde FOK!kerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:47 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke is blijkbaar geen gemiddelde FOK!ker
Inmiddels online besteld, wordt volgende week bezorgd, ach heb ik nog even rust.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hahaha kun je nu nog verf kopen dan, of ben je nu met dat click & collect te laat
We weten allemaal dat jij bovengemiddeld bentquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:47 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke is blijkbaar geen gemiddelde FOK!ker
Mo(d)godinquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:51 schreef Momo het volgende:
Alle 6 topics voor vanavond hebben de streamlinkjes, we beginnen 18:30 in Estland en eindigen 01:00 in Portugal.
Hij heeft de dozen, zoals verwacht ,bekeken en er hoefde maar één ding te blijven (en dat was niet de slaapzak die stonk naar schaap, al twijfelde hij daar nog wel even overquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als dit mij zou overkomen, zou ik best knorrig zijn
'quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft de dozen, zoals verwacht ,bekeken en er hoefde maar één ding te blijven (en dat was niet de slaapzak die stonk naar schaap, al twijfelde hij daar nog wel even over) .
Alleen een of ander toetsenbord (die niet hoorde bij de toetsenbord-doos, overigens) moest blijven. Dus ik ben heel tevreden
En straks blijkt over een aantal jaar die smurfen-cd een collector's item...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft de dozen, zoals verwacht ,bekeken en er hoefde maar één ding te blijven (en dat was niet de slaapzak die stonk naar schaap, al twijfelde hij daar nog wel even over) .
Alleen een of ander toetsenbord (die niet hoorde bij de toetsenbord-doos, overigens) moest blijven. Dus ik ben heel tevreden
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En straks blijkt over een aantal jaar die smurfen-cd een collector's item...
En ik ga lekker zie-je-nou-wellenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:25 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het deze was, heb ik hem nog welDan ga ik over een paar jaar lekker cashen en @:arizona uitlachen
Heel mooi! Op zich is dit ook wel een goede tactiek. Veel op de stapel 'weg te gooien' leggen en dan kan hij het niet maken om te veel rotzooi weer terug mee te brengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die tip komt denk ik niet van mij, want had het in mijn SC-pauze gemaakt, maar geheel toevallig heb ik die laatst ook gemaakt; zat een mix in het kerstpakket van mijn vader. Ik had er ook zelf appelmoes bij gemaakt. Bohhh die dingen zijn lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor de tip van de kaiserschmarren @:Arizona en @:em31 (toch? Ik haal soms mensen door elkaar). Ik heb ze bij de aldi gevonden en heb ervan genoten. Het fijne was dat de beslagkom ook nog eens sneller schoon was dan wanneer ik pannenkoeken maak
Ik zag laatst ook mix daarvoor bij de lokale Albert Heijn! Vandaag in het tijdelijke assortiment, morgen wereldoverheersing!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor de tip van de kaiserschmarren @:Arizona en @:em31 (toch? Ik haal soms mensen door elkaar). Ik heb ze bij de aldi gevonden en heb ervan genoten. Het fijne was dat de beslagkom ook nog eens sneller schoon was dan wanneer ik pannenkoeken maak
In de mix die ik had, hoefde ik alleen 250 ml water toe te voegenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die tip komt denk ik niet van mij, want had het in mijn SC-pauze gemaakt, maar geheel toevallig heb ik die laatst ook gemaakt; zat een mix in het kerstpakket van mijn vader. Ik had er ook zelf appelmoes bij gemaakt. Bohhh die dingen zijn lekkerWordt ook lekker dik in de pan, omdat er zoveel eieren doorheen gaan.
Ik kan dat alleen maar toejuichenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook mix daarvoor bij de lokale Albert Heijn! Vandaag in het tijdelijke assortiment, morgen wereldoverheersing!
Ja dat dikke en zachte is er zo lekker aanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In de mix die ik had, hoefde ik alleen 250 ml water toe te voegenZe waren heerlijk dik en zacht!
Ja, missie geslaagdquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel mooi! Op zich is dit ook wel een goede tactiek. Veel op de stapel 'weg te gooien' leggen en dan kan hij het niet maken om te veel rotzooi weer terug mee te brengen.
Een slaapzak zou ik ook wel bewaren, ook al ruikt ie naar schaap
Jaaaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
Als je dan ook de klantenservice moet mailen dat ie vanzelf uit gaat zijn er wel rare dingen aan de handquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:09 schreef Meke het volgende:
Ik heb het gevoel dat Kaiserschmarrn de nieuwe canvaskerstboom wordt
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Waar kan je die kopen en waar kan iemand mij leren hoe je dit maakt ?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:09 schreef Meke het volgende:
Ik heb het gevoel dat Kaiserschmarrn de nieuwe canvaskerstboom wordt
Amazon.de en het is ook gesignaleerd in minstens één Aldi en Albert Heijn in Nederlandquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen en waar kan iemand mij leren hoe je dit maakt ?
Welke smaak?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:50 schreef Andromache het volgende:
.....eeeeeeen terug in de SC. Bijkomen van Melodi Grand Prix en mijn frustratie wegeten met een bus Pringles. #viesdik
Sour cream en onion.quote:
Welke voorronde kijk jij?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Commentator had het over dat de keeper moest komen. En dan Easytoys op je shirt hebben.
Aha! Enjoyquote:
Samenvattingen van Eredivisie. Emmen - PEC.quote:
de uitslag is best dubbel. Ik vind PEC een van de leukere ploegen in de eredivisie, al komt dat vooral omdat ze de dichtstbijzijnde eredivisieclub zijn. Aan de andere kant gun ik Emmen de winst wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samenvattingen van Eredivisie. Emmen - PEC.
Welkom terug!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:50 schreef Andromache het volgende:
.....eeeeeeen terug in de SC. Bijkomen van Melodi Grand Prix en mijn frustratie wegeten met een bus Pringles. #viesdik
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Commentator had het over dat de keeper moest komen. En dan Easytoys op je shirt hebben.
Gesprek van eerder deze avond (geschreeuwd van ene kamer naar de andere):quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
de uitslag is best dubbel. Ik vind PEC een van de leukere ploegen in de eredivisie, al komt dat vooral omdat ze de dichtstbijzijnde eredivisieclub zijn. Aan de andere kant gun ik Emmen de winst wel.
PEC heeft hun trainer meteen ontslagen
Nazorg nodig?quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is geen enkele nazorg die dit goed kan maken.
Ik onthoud m'n dromen nooit, dus dat helpt me niks.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga lekker slapen schat, er komt vast iets leuks voorbij in je dromen
Zolang je maar met een goed gevoel wakker wordt, heb je geen herinneringen meer nodigquote:Op zondag 21 februari 2021 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik onthoud m'n dromen nooit, dus dat helpt me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |