Ze zit nu al te huilen over haar puisten... over een dag of 30 is ze in haar ogen moddervet geworden en durft ze uit schaamte niet meer verder mee te doen.quote:
Beetje jammer dat iedereen zo over Matt valt. Hij is hartstikke onzeker en voelt nergens aansluiting. Hij kan in zijn eentje in een hoekje gaan zitten maar hij kan ook proberen wat contact te krijgen. Jammer dat niemand hem toelaat. Hij is ook een bewoner daar, niets minder dan de anderen alleen een beetje sociaal onhandig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:36 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ze had Matt even met die haarlak in zijn ogen moeten spuiten. Staat weer volledig in de stalkmodus. Pleurt met zijn gestalk ook nog even de spullen van een ander om. Aso.
Thomas kan wel meer nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:39 schreef Juan_Roman het volgende:
Is dit de eerste keer dat Thomas zich scheert? Kan totaal niet met z'n scheermes overweg.
Behalve als er bewijs is. Het kan een beetje aangedikt zijn maar alles is terug te vinden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je niet. Hij komt overtuigend over, maar niets is wat het lijkt.
Hij kwam puur voor jill. Nu hij dat blauwtje heeft gelopen, weet hij niet meer wat hij verder kan doen in dat huis.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Beetje jammer dat iedereen zo over Matt valt. Hij is hartstikke onzeker en voelt nergens aansluiting. Hij kan in zijn eentje in een hoekje gaan zitten maar hij kan ook proberen wat contact te krijgen. Jammer dat niemand hem toelaat. Hij is ook een bewoner daar, niets minder dan de anderen alleen een beetje sociaal onhandig.
dus dat hahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij kwam puur voor jill. Nu hij dat blauwtje heeft gelopen, weet hij niet meer wat hij verder kan doen in dat huis.
Haha... wow .. inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:42 schreef Juan_Roman het volgende:
Jezus, doet hij nu echt altijd die haardroger aan om naar zijn koninklijk toilet te gaan?
Het is geen verkeerde gast, maar zie liever rellende mensen in dat huis.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Behalve als er bewijs is. Het kan een beetje aangedikt zijn maar alles is terug te vinden.
Ja sneu voor hem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij kwam puur voor jill. Nu hij dat blauwtje heeft gelopen, weet hij niet meer wat hij verder kan doen in dat huis.
dat zal het niet wezenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vind ik ook maar wilde er niks van zeggen....kword oud ben denk ik
Dat gevoel heb ik eerder bij Mikequote:Op donderdag 18 februari 2021 19:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waarom hij wel prive plee hahaha en daarna naar de gewone plee?? raar baaske hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:42 schreef Blackprinces het volgende:
Jerrel gaat naar zijn privé plee
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:44 schreef Sangha het volgende:
Het blijft een interessant fenomeen, dat ze voor een tv-uitzending hun haar doen, mooiste kleding aan, tandjes poetsen, douchen, oorsmeer verwijderen, mooi make-uppen, etc etc, en dat voor die 3 x 3 minuten dat ze in beeld zijn op de tv. En 24 uur per dag zien we ze au naturel!
Omdat ie niet kan poepen met camera'squote:Op donderdag 18 februari 2021 19:45 schreef Inca het volgende:
Waarom heeft Jerrel een plee voor zichzelf?
Lol, bang dat we zijn tarrelgeluiden horen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Helaas zijn gifs zonder geluid, maar Tarrel moet een stofzuiger aanzetten voordat ie kan poepen
[ afbeelding ]
Niks sneu, het is een wijze levensles. Misschien beter als hij met Mike gaat praten, die heeft schijnbaar wel altijd geluk bij de vrouwen.quote:
Omdat hij 4 x per dag moet poepen zoietsquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:45 schreef Inca het volgende:
Ja zat ook effe raar te kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:44 schreef tasebi het volgende:
[..]
waarom hij wel prive plee hahaha en daarna naar de gewone plee?? raar baaske hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, echt? Damn! En nu zit Mike de laatste tijd met naomi te kloten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eerder bij Mike
Die heeft blijkbaar Jill op tinder aangesproken
heeft die gewoon toe geëigend hij ze toen al bij binnenkomst bij die ander wc dat die dat vies vondquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:45 schreef Inca het volgende:
vast als excuus van zn maagverkleiningquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat hij 4 x per dag moet poepen zoiets
Dat zat hij alquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, echt? Damn! En nu zit Mike de laatste tijd met naomi te kloten.
Mike swiped gewoon alles naar rechts op Tinder in de hoop dat iemand hetzelfde met hem doet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eerder bij Mike
Die heeft blijkbaar Jill op tinder aangesproken
Zou mij niet verbazenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:46 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
vast als excuus van zn maagverkleining
Of is het een Dixie buiten het huis, alleen voor hem zelf?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft die gewoon toe geëigend hij ze toen al bij binnenkomst bij die ander wc dat die dat vies vond
Ja, dat kan, ik had oude BB verwacht en niet dat rellen en nominaties het belangrijkste waren..quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is geen verkeerde gast, maar zie liever rellende mensen in dat huis.
Doet me denken aan die southpark aflevering met cartman. Ook een eigen plee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft die gewoon toe geëigend hij ze toen al bij binnenkomst bij die ander wc dat die dat vies vond
Nee, dacht dat hij niet kon gaan als er camera's op stonden. En schijnbaar ook niet als er een mic geluid opvangtquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een berichtje gestuurd , maar ik heb geen idee hoe tinder werktquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:47 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Mike swiped gewoon alles naar rechts op Tinder in de hoop dat iemand hetzelfde met hem doet.
Ik ga iets zeggen maar hoop niet dat ik gelijk en bom aan commentaar krijg haha bedoel het niet naar ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hij vond die andere vies omdat daar iedereen op giingquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat hij 4 x per dag moet poepen zoiets
Hij heeft moeilijkheden met poepen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:45 schreef Inca het volgende:
Hij had hallo of zoiets gestuurd, maar Jill had nooit iets teruggestuurd, vertelden ze.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een berichtje gestuurd , maar ik heb geen idee hoe tinder werkt
Klopt .Mike zei datquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij had hallo of zoiets gestuurd, maar Jill had nooit iets teruggestuurd, vertelden ze.
Dat is ook de bedoeling als je matched. (Elkaar naar rechts/ vind ik leuk swiped)quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een berichtje gestuurd , maar ik heb geen idee hoe tinder werkt
nou hij heeft dat wat ik zei toch ook echt gezegd was met de rondleiding van mattquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, dacht dat hij niet kon gaan als er camera's op stonden. En schijnbaar ook niet als er een mic geluid opvangt
Alles voor de aandacht.... typisch jill.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij had hallo of zoiets gestuurd, maar Jill had nooit iets teruggestuurd, vertelden ze.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : ik ben wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij heeft haar een berichtje gestuurd, en Jill had niets gestuurd vertelde hij toen tegen Jillquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:50 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling als je matched. (Elkaar naar rechts/ vind ik leuk swiped)
Dat ontken ik verder ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou hij heeft dat wat ik zei toch ook echt gezegd was met de rondleiding van matt
Jill vond het niet leuk toen hij dat zeiquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:51 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh, dan begin ik er aan te twijfelen.
Van Jellelquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
hey heeft ze nou wel een panty gevonden
is om de realiteit te blokkerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt wel zonwering voor zijn ogen.
Van Naomiquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
hey heeft ze nou wel een panty gevonden
Mike wil iets van de eerste van wie hij iets kan krijgen, maakt niet uit wiequote:Op donderdag 18 februari 2021 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft haar een berichtje gestuurd, en Jill had niets gestuurd vertelde hij toen tegen Jill
Ik heb bij Mike dus eerder het gevoel dat hij wat van haar wil
Dat denk ik niet en dat krijgt hij ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mike wil iets van de eerste van wie hij iets kan krijgen, maakt niet uit wie
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben nu druk bezig ze ritueel te verbranden
hier ook heel veel moeite om te connecten daarstraksquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan de streams niet meer vinden op videoland
Mike wil wel wat van alle vrouwen in dat huis. Maar van dat hele Tinder verhaal vind ik het opmerkelijkste dat ze het allebei nog weten, vooral Jill. Tindermatches die niet verder dan 3 zinnen over en weer komen kan ik me echt niet meer zo 1,2,3 voor de geest halen. Meisje woont in Amsterdam en is niet lelijk, die zal aan rechtsswipers geen gebrek hebben als ze een beetje actief is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft haar een berichtje gestuurd, en Jill had niets gestuurd vertelde hij toen tegen Jill
Ik heb bij Mike dus eerder het gevoel dat hij wat van haar wil
Het lukt me op dit moment helemaal niet meer. raarquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
hier ook heel veel moeite om te connecten daarstraks
Dat hoopte Jill ook .... 'Niet dat je eruit gaat hoor...'quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
oh opa krijgt die ook op zak, als die eruit gaat hoop ik voor jill dat hij hem niet vergeet
Ik stream met chromecast, dat werkt nog wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Ze zei dat ze als lokatie altijd Eindhoven invoert op Tinder .....quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Mike wil wel wat van alle vrouwen in dat huis. Maar van dat hele Tinder verhaal vind ik het opmerkelijkste dat ze het allebei nog weten, vooral Jill. Tindermatches die niet verder dan 3 zinnen over en weer komen kan ik me echt niet meer zo 1,2,3 voor de geest halen. Meisje woont in Amsterdam en is niet lelijk, die zal aan rechtsswipers geen gebrek hebben als ze een beetje actief is.
Waarom omdat een nicht ze aanheeftquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben nu druk bezig ze ritueel te verbranden
Ik heb er maar één, op goopleequote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Thnx voor de waarschuwing.. dan ga ik niet tussendoor wat anders doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het lukt me op dit helemaal niet meer. raar
Ik ga altijd via videoland en dan kan ik de stream kiezen maar als ik op die link klik kan niet terug naar de andere streamquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:59 schreef suzi1 het volgende:
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
*pets*quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er maar één, op gooplee(enne.. dat duimpje omhoog was per ongeluk..
)
even je cookies enzo wissen, browser herstarten en ze staan er wel weer denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga altijd via videoland en dan kan ik de stream kiezen m als ik op die link klik kan niet terug naar de andere stream
Ik kijk wel ff
zijn 2 verschillende links. evt extra tab gebruiken?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga altijd via videoland en dan kan ik de stream kiezen m als ik op die link klik kan niet terug naar de andere stream
Ik kijk wel ff
streams op me laptop loopt helemaal niet lekker hapert al een gekquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:59 schreef suzi1 het volgende:
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Dan loopt de boel vast.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende links. evt extra tab gebruiken?
Dat heb ik ook vaakquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
streams op me laptop loopt helemaal niet lekker hapert al een gek
nou dat gaat die wel is geen andere mogelijk hij mot eruitquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat hoopte Jill ook .... 'Niet dat je eruit gaat hoor...'
ja ik wilde ook al extra 8gb ram erin gaan zetten. maar om dat nou voor die 50 dagen te kopen...quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zit altijd op chrome, chromecast waar cast je naar toe danquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik stream met chromecast, dat werkt nog wel.
lijkt me erg sterk dat het aan het ram geheugen ligt, als je 8 gig hebt. (anders moet je er ook geen 8 gig bij prikken)quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik wilde ook al extra 8gb ram erin gaan zetten. maar om dat nou voor die 50 dagen te kopen...
Naar mijn tv.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zit altijd op chrome, chromecast waar cast je naar toe dan
BB / Zeur hier als je streams het niet doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zonde van je geld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik wilde ook al extra 8gb ram erin gaan zetten. maar om dat nou voor die 50 dagen te kopen...
zit 8 in.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
lijkt me erg sterk dat het aan het ram geheugen ligt, als je 8 gig hebt. (anders moet je er ook geen 8 gig bij prikken)
Eerder CPU.
nou ga je optutten voor de show en dan laat je hier foto zien hahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:01 schreef cheanny het volgende:
Ik wil ook tutten en lekker uitgaan ofzo![]()
Best wel beetje jaloers.. ook al gaan ze niet uit
ctrl alt del - taakbeheer - vind de hardware die aan zn max zit. > breng de belasting van die hardware omlaag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zit 8 in.
nou ja ik mag van mn pa een nieuwe laptop kopen als ik wil, maar deze is net een dik jaar oud
8 is zat. Heb je voor de gein een andere browser geprobeerd? Het probleem bij jou is dat hij moeite heeft met het bufferen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zit 8 in.
nou ja ik mag van mn pa een nieuwe laptop kopen als ik wil, maar deze is net een dik jaar oud
Lijkt wel of ik op een of ander computerforum zitquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
8 is zat. Heb je voor de gein een andere browser geprobeerd? Het probleem bij jou is dat hij moeite heeft met het bufferen.
Heb je het al uit en aangezetquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:07 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
ctrl alt del - taakbeheer - vind de hardware die aan zn max zit. > breng de belasting van die hardware omlaag.
Niet zo gek, ik heb 16Gig in mijn PC en zie hoeveel er al pleitte is met alleen streamen en 1 YT openquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zit 8 in.
Dit is zoooo fout. Hij propt op deze manier alle oorsmeer juist naar binnen toe.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas probeert beide wattenstaafjes met elkaar te verbinden
Of met 1 wattenstaafje 2 oren schoon te makenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan lachen maar het lost minstens de helft van de simpele problemen op.quote:
Appels, peren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet zo gek, ik heb 16Gig in mijn PC en zie hoeveel er al pleitte is met alleen streamen en 1 YT open
[ afbeelding ]
ja dus zet ik vaak de andere stream op me telefoon aan daar loop die primaquote:
Chrome denk ik? Staat bekend om heavy ram usage jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet zo gek, ik heb 16Gig in mijn PC en zie hoeveel er al pleitte is met alleen streamen en 1 YT open
[ afbeelding ]
haha... optutten en dan streamenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
nou ga je optutten voor de show en dan laat je hier foto zien haha
neuh dat ga ik echt niet doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Dan is het je internet (wifi?), je telefoon gebruikt ook minder data want kleinere resolutie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dus zet ik vaak de andere stream op me telefoon aan daar loop die prima
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
haha... optutten en dan streamen![]()
![]()
Misschien met alle dames hier (en heren die ook willen) voor de finale
Klopt, maar het alternatief is beroerderquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Chrome denk ik? Staat bekend om heavy ram usage ja
Helemaal mee eens. Ik heb vakantie t/m 2 maart, dus is dit wel een mooie invulling.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind Big Brother een leuk programma. en ben blij dat ik dit eens bewust mag meemaken want de vorige edities was ik veel te jong (9-12 jaar) had niet zoveel meegekregen ervan.
Maar ieder week die nominatie stress, kan ik niet mee omgaan. Ik durf te wedden dat ik meer stress heb dan sommige bewoners in dat BB huis.![]()
Het is maar een RLS maar toch. die gezonde spanning hmmm...
Hiervoor werd Jill vorige week met de grond gelijk gemaaktquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:12 schreef Angel79 het volgende:
Als ik HEM verlies he....jankjankjank
ja Chrome is zijn ram gebruik wel waard. Overigens betalen we chrome met onze privacy.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, maar het alternatief is beroerder
[ afbeelding ]
oh ja maar daar heb ik al 1 stream aan en de 2de op me mobiel aangezien mijn laptop dus hapertquote:
Ik vind het echt een heel slecht programma maar kon vanaf maandag niet wachten op de bekendmaking van de nominaties.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind Big Brother een leuk programma. en ben blij dat ik dit eens bewust mag meemaken want de vorige edities was ik veel te jong (9-12 jaar) had niet zoveel meegekregen ervan.
Maar ieder week die nominatie stress, kan ik niet mee omgaan. Ik durf te wedden dat ik meer stress heb dan sommige bewoners in dat BB huis.![]()
Het is maar een RLS maar toch. die gezonde spanning hmmm...
Pic or it isn’t truequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Zo, ik zit er ook helemaal klaar voor! Beste kleedje aangedaan... wenkies strak... nageltjes gelakt, eyelinertje, haartjes mooi, hakjes aan. Helemaaaaaaal ready for the liveshow!
Kut. Nog meer dan een uur wachten
Lol, ik ga zo ook even aan de slag en misschien nog een leuke eyeliner op!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Zo, ik zit er ook helemaal klaar voor! Beste kleedje aangedaan... wenkies strak... nageltjes gelakt, eyelinertje, haartjes mooi, hakjes aan. Helemaaaaaaal ready for the liveshow!
Ben pas naar de tandarts geweest.. lijk nu op hamtaro.. een hamsterquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zolang de kappers dicht zijn vertoon ik me niet op foto vindt maar buiten gaan al erg
ja maar das Jill he,nu gaat het om 1 van k5quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hiervoor werd Jill vorige week met de grond gelijk gemaakt
Ik ben al 20 jaar daar niet geweestquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zolang de kappers dicht zijn vertoon ik me niet op foto vindt maar buiten gaan al erg
heb ik die container wel nodig?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, maar het alternatief is beroerder
[ afbeelding ]
Cos via mobiel momenteel. Wachtend bij de voetbal op zoonliefquote:
oh nou die van mijn is wel wat ouder neem jij die nieuwe van papa neem ik de jouwe hahahahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zit 8 in.
Niet als je die firefox plugins uitschakeltquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb ik die container wel nodig?
[ afbeelding ]
Wat is dat met pappa ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh nou die van mijn is wel wat ouder neem jij die nieuwe van papa neem ik de jouwe hahahaha
Alleen zoonlief vindt het af en toe interessant.. maar ook vooral het cossen erbijquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Volgt jullie gezin/partner/kinderen BB ook?
De mijne niet, maarrrrr ze beginnen langzaam interesse te tonen.
Partner vraagt steeds vaker of er al weer drama is. Zoon vraagt of er al gevochten is en of "die bollle nog sport" (bedoelt hij positief, hij vind het knap)
ik woon al eeuwen alleen en verder ken ik hier niemand met dezelfde interessequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Ja. Daar draait Firefox zijn plugins in, zodat ze geen rare fratsen kunnen doen volgens mij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkis is er COS!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik woon al eeuwen alleen en verder ken ik hier niemand met dezelfde interesse
Heb je de nieuwe edge browser al geprobeerd die gebaseerd is op chromium?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n vriendin vraagt minimaal eens per dag of en wanneer die onzin eindelijk afgelopen is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Partner vraagt steeds vaker of er al weer drama is. Zoon vraagt of er al gevochten is en of "die bollle nog sport" (bedoelt hij positief, hij vind het knap)
mijn vrouw was een lurker maar begint nu ook af en toe wat te posten hierquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Hang een kalender op, markeer de dagen tot de finale. Kan ze mee aftellen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
M'n vriendin vraagt minimaal eens per dag of en wanneer die onzin eindelijk afgelopen is.Inmiddels een running gag.
ik gebruik naast ff vivaldi. ik wil geen andere browser meer aanwennen. ben blij dat viv me al gelukt isquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe edge browser al geprobeerd die gebaseerd is op chromium?
weet je dat dat oorspronkelijk niet mag met wattenstaafjesquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Partner uit Tunesië (sinds April in Nederland). Heeft er nog nooit van gehoord en snapt er helemaal niks van, maar vraagt elke dag om een update 😂quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Mee laten kijken! Is goed voor Nederlands.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:21 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Partner uit Tunesië (sinds April in Nederland). Heeft er nog nooit van gehoord en snapt er helemaal niks van, maar vraagt elke dag om een update 😂
Geen idee wat die "container" doet, ik heb alleen Nvidia container ... maar wel tyfus veel chrome shit draaienquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga lekker weg met je facebookquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:18 schreef Hatseflats89 het volgende:
Iemand dit meegekregen? Van Facebook gekopieerd en geplakt. Er staan foto’s bij (adres uiteraard onleesbaar gemaakt) maar ik ben te lui ze hier te uploaden (geen idee hoe, te lui om uit te zoeken, sorry):
Regie toont medicijndoosje Jerrel met zijn woonadres in Amstelveen
Jerrel was wegens zijn nominatie zijn koffers aan het inpakken. Jill hielp hem hierbij. Hij had zoveel spullen dat hij ook nog enkele tassen had. De regie zoomde in op koffer en ging toen naar die tas. Deze is zeker acht (!) seconden in beeld geweest voor een heldere geest bij de regie tot het besef kwam. In Nederland staan altijd de volledig NAW-gegevens op voorgeschreven medicijnen. Zijn straatnaam en huisnummer waren na inzoomen in grafisch programma volledig leesbaar. Dit gaat vast een flink staartje krijgen…
Update 20:00 uur – En weer maakt regie bijna weer dezelfde fout, gelukkig ligt het betreffende medicijndoosje nu op zijn kant! Iets met een ezel spreekwoord..
Elk tab is een eigen proces bij Chrome, dus dat kan kloppen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee wat die "container" doet, ik heb alleen Nvidia container ... maar wel tyfus veel chrome shit draaien
[ afbeelding ]
lekker beeld krijgt ze dan van ons nederlandersquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee laten kijken! Is goed voor Nederlands.
Mijn partner is ook niet origineel NL en heeft veel aan "Ik hou van Holland" en "Boer zoekt vrouw" gehad
Ze woont met mij samen. Denk niet dat daar nog veel aan te verpesten vielquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
lekker beeld krijgt ze dan van ons nederlanders
Wat is gamet?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn vriend kijkt enigszins mee, gamet als ik de uitzending kijk maar betrapt zich er steeds op datrie afgeleid is omdattie meekijkt.
Hij geeft af en toe self aan dat ik best de live stream op kan zetten als er weinig op tv is.
We hebben de luxe van 2 tv schermen in de huiskamer, met allebei een computer.
Dus soms schakel ik even een scherm naar mijn computer zodat ik livestreams kan kijken als hij andere dingen aan het doen is, zoals gamen of r&d
We zijn allemaal een beetje zenuwachtig en maskeren dat met zinloos gebabbelquote:
Home alonequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gamen, gamet, heeft gegamet?quote:
nou daar zal ik je dan wat tegenstrijdigs vertellenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:11 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dan is het je internet (wifi?), je telefoon gebruikt ook minder data want kleinere resolutie.
Zonder netwerk (dus op wifi) kabel zou ik ook gek worden.
*Zoey mode* Ik ben van gedachten veranderd. Mag ik mijn stem nog aanpassen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:25 schreef Tourniquet het volgende:
Voor wie vanmorgen nog niet gestemd heeft:
[poll=1730]
wij gamers snappen uquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gamen, gamet, heeft gegamet?
Ik weet niet hoe ik het moet vervoegen.
Ik kan dit helemaal niet, omdat het live is.. Hoe doe je dit?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik stream met chromecast, dat werkt nog wel.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd, het moment dat Michel uit de game-room komt.
Nick op de andere stream heb ik helaas niet, stream 2 was al vroeg in de ochtend vastgelopen ......![]()
Verder niets de moeite van het terug kijken waard denk ik, ik neem tenminste aan dat niemand op
die kut teken opdracht zit te wachten .......Dat was idd stream 1 van GOPLAY ik heb hetzelfde gezien op BESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel een grappig verkooppraatje eigenlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:27 schreef suzi1 het volgende:
wie wil nou 2 volledige workouts zien van die gast??
Ze vindt het ook niet erg ofzo. Zij kan gewoon doorwerken en ik zit al vanaf december verplicht thuis. Die eerste lockdown in maart ging me erg slecht af, dit programma en vooral deze COS is zeer welkome afleiding voor me. Dank daarvoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hang een kalender op, markeer de dagen tot de finale. Kan ze mee aftellen.
Extra bonuspunten als je achter elke dag een chocolaatje doet
Vraag ik mij ook af. Hier lukt het ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:27 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik kan dit helemaal niet, omdat het live is.. Hoe doe je dit?
Gewoon gamet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gamen, gamet, heeft gegamet?
Ik weet niet hoe ik het moet vervoegen.
Er was om gevraagd in z'n brievenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:27 schreef suzi1 het volgende:
ik hou niet van sporten en kijk er ook niet naarquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappig verkooppraatje eigenlijk.
Mijn vriend moest er ook om lachen
Ik zit hier met een "pebbles" staartje boven op mijn hoofd. Te lang om los te laten hangen, te kort om vrijwillig naar achteren te blijven zitten. Fuck de corona-lockdown-lookquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nou ben benieuwd hahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Same here!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ze vindt het ook niet erg ofzo. Zij kan gewoon doorwerken en ik zit al vanaf december verplicht thuis. Die eerste lockdown in maart ging me erg slecht af, dit programma en vooral deze COS is zeer welkome afleiding voor me. Dank daarvoor.![]()
Maar als je me een jaar geleden had vertelt dat ik actief mee zou posten over een RLS had ik je naar het Pieter Baan verwezen.
Met mijn mobiel ernaar casten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:27 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik kan dit helemaal niet, omdat het live is.. Hoe doe je dit?
moddervet is ze al, er zit totaal geen vorm in haar lichaam en dat reeds op haar jonge leeftijdquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ze zit nu al te huilen over haar puisten... over een dag of 30 is ze in haar ogen moddervet geworden en durft ze uit schaamte niet meer verder mee te doen.
Watquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
Als nu nog jemand zegt dat
liese en mann is,deze jenige zeg
JE BENT EN VOLLIDIOT
mensen zollen geen onzin praten wat
niet klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit hier met een "pebbles" staartje boven op mijn hoofd. Te lang om los te laten hangen, te kort om vrijwillig naar achteren te blijven zitten. Fuck de corona-lockdown-look
Vreselijk he 😥😥SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snap je nu echt niet dat nu juist allerlei mensen gaan posten dat Liese een vent is? Dit lok je echt zelf uit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
Als nu nog jemand zegt dat
liese en mann is,deze jenige zeg
JE BENT EN VOLLIDIOT
mensen zollen geen onzin praten wat
niet klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat zo?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ze vindt het ook niet erg ofzo. Zij kan gewoon doorwerken en ik zit al vanaf december verplicht thuis. Die eerste lockdown in maart ging me erg slecht af, dit programma en vooral deze COS is zeer welkome afleiding voor me. Dank daarvoor.![]()
Maar als je me een jaar geleden had vertelt dat ik actief mee zou posten over een RLS had ik je naar het Pieter Baan verwezen.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Starmaker!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Same here!
De enige rls die ik ooit heb gekeken was starmaker, omdat ik echt de hotz had voor Martijn. En dan vooral door zijn bandje waar hij toen al lang in zat.
Als ze nou een veganist wordt als naomi zal ze wel weer model krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:33 schreef 20100 het volgende:
[..]
moddervet is ze al, er zit totaal geen vorm in haar lichaam en dat reeds op haar jonge leeftijd
Als je denkt dat je alles hebt gehad.. kom jij ook nog de hoek omquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:33 schreef 20100 het volgende:
[..]
moddervet is ze al, er zit totaal geen vorm in haar lichaam en dat reeds op haar jonge leeftijd
Ik ook! Met handtekening van... Martijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Starmaker!ik heb de toen uitgebrachte cd nog
ergens!
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als ze nou een veganist wordt als naomi zal ze wel weer model krijgen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:37 schreef Aggie46 het volgende:
Jerrel heeft gisteren medicijnen gehad en alstie het vandaag weer nodig had, mochtie weer ophalen.
Ik besef me nu net dat ik alles gezien heb behalve dgk en uto...quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ik heb alleen bb1, dgk en secret story gezien. dacht dat die laatste saai was, maar deze bb slaat alles.
Geen idee, maar hij zei dat hij helemaal geen last van zenuwen heeft en zich zo rustig voelt. Vul naar inquote:
en de bus...quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik besef me nu net dat ik alles gezien heb behalve dgk en uto...
Wellicht iets met Pam in de naamquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij zei dat hij helemaal geen last van zenuwen heeft en zich zo rustig voelt. Vul naar in
Praat dan geen poepquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij zei dat hij helemaal geen last van zenuwen heeft en zich zo rustig voelt. Vul naar in
Kom, ff knuffelen!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:40 schreef suzi1 het volgende:
oja de bus ook! maar volgens mij alleen op tv gekeken
Soms zeg je toch weer ietsquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:40 schreef Whuzz het volgende:
Gat Jerrel nou lopen dreigen dat hij nog op andere TV shows komt?
Goddank kijk ik geen TV, behalve BB via internet. (Behalve F1)
Heb ik ook sporadisch iets van meegekregen door mijn zus..quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:40 schreef suzi1 het volgende:
Bijna allemaal gekeken.. sommige afgehaakt anderen volledig gezienquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:40 schreef suzi1 het volgende:
NOICEquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb ik ook sporadisch iets van meegekregen door mijn zus..
Ik weet nog dat ze rondje België deden vanwege de verkiezingen en stemplicht
Met die geflipte .. sjaggie of hoe heette hij nu?quote:
nou dat vegan dieet werkt ook niet echt goed bij naomiquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die staat wanneer hij weg moet binnen een week bij RTL Boulevard aan de desk te vermelden dat Nederland nog niet klaar voor hem is. Wordt nog erger dan Theo qua aftermath ben ik bang.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:40 schreef Whuzz het volgende:
Gat Jerrel nou lopen dreigen dat hij nog op andere TV shows komt?
Goddank kijk ik geen TV, behalve BB via internet. (Behalve F1)
Joehoe On topicquote:
Ik vond Job echt schattig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was het sjekkie..
En Job..
En jij bent zo 2010quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:44 schreef 20100 het volgende:
naomi loopt er weer bij als een pot
en waarom draagt Jerrel hakken, je bent een man idioot
Did denkt ook nog 18 te zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Teringg Mama Uwe Kintjess kunnen trots op Uw SM outfitje zijn....![]()
Mama Hits The Road Baby....
[ afbeelding ]
Er is nog hoop...quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:44 schreef spapaars het volgende:
Is dit nu de eerste BB waarin geen koppeltje zich hebben gevormd
Naomi heeft helaas haar bouw niet mee. Zit ook bij mijn moeders kant in de familie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:43 schreef 20100 het volgende:
[..]
nou dat vegan dieet werkt ook niet echt goed bij naomi
Nee en on topic maar liefjequote:
Kan nog..quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:44 schreef spapaars het volgende:
Is dit nu de eerste BB waarin geen koppeltjes zich hebben gevormd
Sekiquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met die geflipte .. sjaggie of hoe heette hij nu?
zonder shirt hequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:27 schreef suzi1 het volgende:
Sinds 1989! Mis vrijwel nooit een racequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms zeg je toch weer iets![]()
F1
Ow dit heb ik altijd al willen zeggen. Neem het me niet kwalijk, ik meen er niks van. Maarrrrquote:
Ik dacht een handoek hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
ojee lijkt wel of zoey een laken draagt
Bus gemist kijk hier De Bus Archiefquote:
Hier ookquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sinds 1989! Mis vrijwel nooit een race
same here, alles gezien behalve secret story... deze editie vind ik de minste, door de nl-be mix, maar nog altijd vermakelijkquote:
flauw excuus, dikke botten bestaan nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Naomi heeft helaas haar bouw niet mee. Zit ook bij mijn moeders kant in de familie.
En dan heb je je eigen F1-Jerrel! (Mazepin)quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook
Kan niet wachten tot eind maart
nou ik dan maar positief ik vind het mooi staan bij derquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:47 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ik dacht een handoek hahaha
Ow echt! Grappig!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn moeder kijkt ook BB en zit hier ook in de COS
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn moeder kijkt ook BB en zit hier ook in de COS
Vreselijk die handen ze niet toe moeten latenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dan heb je je eigen F1-Jerrel! (Mazepin)
Hij is geen homo, maar verder nét zo erg
Leg mij geen woorden in de mond, mafklapper.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef 20100 het volgende:
[..]
flauw excuus, dikke botten bestaan niet
Da's niet toevallig .. hij moet daar zitten voor de live uitzendingquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ego's Showronde voor zijn Harem ... plekje naast Geile Mama is nog vrij.. toevallig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |