mensen die graag herrie in de tent willen hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:23 schreef brasta het volgende:
Hoe kan je nu sympathie hebben voor Jerrel?
Jullie snappen het niet hequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef danilel het volgende:
[..]
mensen die graag herrie in de tent willen hebben
(ik kwam er vandaag achter dat zelfs 2 tantes van me zo denken, gelukkig heb ik me al van een groot gedeelte van ze gedistantieerd)
Doen ze allemaal daar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:24 schreef brasta het volgende:
Jerrel heeft wel wat narcistische trekjes hoor.
Lijkt zichzelf altijd goed te praten...
Niemand boeit het.quote:
Jezelf distantiėren van familieleden om een RLS is best wel triest.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef danilel het volgende:
[..]
mensen die graag herrie in de tent willen hebben
(ik kwam er vandaag achter dat zelfs 2 tantes van me zo denken, gelukkig heb ik me al van een groot gedeelte van ze gedistantieerd)
Is dat jankwijf toch. Die al een maand pleiter isquote:
Hart Tquote:
Kinderwens?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik gun het Frettekop lekker op te rotten naar zijn vrindje, werken aan zijn kinderwens en hondjes kopen..
en heel dr gezin meesleurt naar therapiequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat jankwijf toch. Die al een maand pleiter is
Welneequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
en heel dr gezin meesleurt naar therapie
Kennelijk was zijn boodschap niet van zijn vriend, maar een vriendin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik gun het Frettekop lekker op te rotten naar zijn vrindje, werken aan zijn kinderwens en hondjes kopen..
jawel heeft ze zelf verteld, kinderen en alles, elke dag briefjes schrijven over gevoelens en er uren over pratenquote:
Leg mij dat eens uit?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, dat zegt 'ie net... let je wel op?
Die jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
en heel dr gezin meesleurt naar therapie
Tegenwoordig denkt iedereen recht te hebben op alles wat ze willenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Moeder natuur heeft hem geen baarmoeder gegeven hoor.
Men zou zo'n mensen moeten verbieden kinderen te hebben.
Heeft zichzelf niet eens onder controle
Verder alles goedquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Ik heb ook op Jerrel gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Als Jerrel naar huis gaat wordt het weer de zoetsappige boel van 2 weken geleden en kunnen we allemaal stoppen met kijken. Dus laten we hopen dat BB verstandig is en Michel (of Nick) naar huis stuurt.
Hij is inmiddels al handtam ..hij kan wegquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Als Jerrel naar huis gaat wordt het weer de zoetsappige boel van 2 weken geleden en kunnen we allemaal stoppen met kijken. Dus laten we hopen dat BB verstandig is en Michel (of Nick) naar huis stuurt.
Adoptieaffaire gemist afgelopen jaar? Bevruchten van eicel kan ook zonder iemand vol te blaffen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Ik ken vrouwen die kinderen hebben die never nooit geen moeder hadden moeten worden. Die het woord moeder niet waard zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Ja dat is wel jammer maar als hij blijft kan het een weekje leuk wordenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al handtam ..hij kan weg
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die kinderen hebben die never nooit geen moeder hadden moeten worden. Die het woord moeder niet waard zijn.
Een baarmoeder heeft niets maar dan ook niets te maken of je kinderen waard bent.
Gevangenisstraf van 3 jaar. Als hij eruit komt, dan moet hij zich meldenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef brasta het volgende:
Heeft Jerrel ooit een sanctie gekregen voor dat fluiten in de oren van mede bewoners?
Ja hoor Jerrelquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:33 schreef Harry het volgende:
Die Brasta, zat aan het einde van het vorige COS zo onnodig maar opzichtig te spammen, omdat hij de TT wilde openen.
Dat heeft niets met COS zelf te maken.
Anders dan een waarschuwing van BB, nee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef brasta het volgende:
Heeft Jerrel ooit een sanctie gekregen voor dat fluiten in de oren van mede bewoners?
Oh jééquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:33 schreef Harry het volgende:
Die Brasta, zat aan het einde van het vorige COS zo onnodig maar opzichtig te spammen, omdat hij de TT wilde openen.
Dat heeft niets met COS zelf te maken.
Gelieve onze trollen niet te voerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat lul jij zelf eng mens.
Dat wordt het voorlopig niet. Wordt nog genoeg gekonkeld door anderen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Oh, ik hoorde dat hij hoger beroep veroordeeld was voor 42 maanden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gevangenisstraf van 3 jaar. Als hij eruit komt, dan moet hij zich melden
Eng nog welquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leg eens uit dan ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:
COS fightquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie Soury niet als trol. Direct en daar kan niet iedereen tegen. Men ziet liever meelopers.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gelieve onze trollen niet te voeren
Ja een moeder zwart maken is primaquote:
Zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:35 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde dat hij hoger beroep veroordeeld was voor 42 maanden.
had ik van te voren al gedaan hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jezelf distantiėren van familieleden om een RLS is best wel triest.
Als je nou had gezegd dat ze onthoofdingsfilmpjes sturen in de familie-app met als onderschrift een feestende emoji... 🥳
Laat lekker lullenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een moeder zwart maken is prima
een fictieve slechte moeder...quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Soury niet voor het een of ander. Maar jouw post gaan bijna altijd over de cossers. Beledigingen en sneren en heel af en toe over de streams.quote:
Ok, dat magquote:
Laat maar komen die zoetsappige boel, helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Ik heb geen vrienden, maar een goede avondquote:
Kan je nagaanquote:
Da's meer een geval dichtlassen denk ik. Een slot kan namelijk ooit weer open. Dat moeten we niet willen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, zo een barbie samantha zouden ze er wel een slot op mogen zetten
#teamblackprinces (had je maar geen rot op moeten zeggen tegen me souryquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Soury niet voor het een of ander. Maar jouw post gaan bijna altijd over de cossers. Beledigingen en sneren en heel af en toe over de streams.
Ik maak uit wat ik post. Niet jij.
Juist wel, zo hebben we tenminste wat te zien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat wordt het voorlopig niet. Wordt nog genoeg gekonkeld door anderen.
Mensen als Jerrel moet je geen podium geven.
Ik schrijf dat ik moeders ken die een kind niet waard zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie dezelfde Soury als anders. Heg zijn de users die het anders zien. Maar genoeg erover geluld. Weer over naar stofzuigstreamsquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dat mag
Ze lijkt in elk geval weer aardig gespannen. Misschien is het weer tijd voor vakantie
is iedere dag zo van wie er aan dat tafeltje zitten, die zijn vrijgesteldquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef Harry het volgende:
Jerrel gaf eerder bij Zoey aan dat hij niet veel tijd had om te gaan eten. Wilde liever morgen gaan eten bij Chez Patrick.
Maar nu er de schonnmaak is, blijft meneertje maar wat graag zitten.
Slaat dus nergens op. Dat is het eind resultaatquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Soury niet voor het een of ander. Maar jouw post gaan bijna altijd over de cossers. Beledigingen en sneren en heel af en toe over de streams.
Ze zijn allemaal lui als het er op aan komt komtquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef Harry het volgende:
Jerrel gaf eerder bij Zoey aan dat hij niet veel tijd had om te gaan eten. Wilde liever morgen gaan eten bij Chez Patrick.
Maar nu er de schonnmaak is, blijft meneertje maar wat graag zitten.
Dit kan prive?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je mag er zelf ook wel één op mijn kostenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dat mag
Ze lijkt in elk geval weer aardig gespannen. Misschien is het weer tijd voor vakantie
Punt gemaakt en weer door. Jerrel blijftquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik schrijf dat ik moeders ken die een kind niet waard zijn.
Niet een moeder zwart maken.
Dus![]()
Ok. Jij vindt wat ik schrijf nergens op slaan. Ik vind wat jij schrijft nergens op slaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaat dus nergens op. Dat is het eind resultaat
Ok prima jij dom en ik niet. Eindequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ok. Jij vindt wat ik schrijf nergens op slaan. Ik vind wat jij schrijft nergens op slaan.
Zo en weer door.
nooit gehoord van adres op medicijnen, zou het niet het apotheek adres kunnen zijn? kan niet eens lezen wat er op staatquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blundertje van de regie? :p
[ twitter ]
Alle twee bestaan niet meer....Jill is niet meer lief en Thomas is niet verliefd...ja op de pot met goud.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:39 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Juist wel, zo hebben we tenminste wat te zien.
Het is dan wel een creep maar ik moet er niet aan denken om de komende weken alleen lieve Jill met verliefde Thomas te zien.
Iquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Laat maar komen die zoetsappige boel, helemaal klaar voor.
Even gepikt uit de vorige cos.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoeft niet eens de casting te zijn. Het is ook een beetje een bepaald slag mensen dat zich aanmeldt voor dit soort programma. De gemiddelde uiterst hoog opgeleide FoKer, met top-carričre (inclusief bovengemiddelde penis of perfect zandloperfiguur) laat zich natuurlijk niet lenen voor zo'n programma!
Liever dom dan ronduit beledigend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok prima jij dom en ik niet. Einde
dit zag ik vanmiddag ja, ze zoomden extra in nog, maar niet gelet op het adres , heb ook liever dat het geblurred isquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Dan heb ik wat gemist? Vertel, waarom is Jill niet meer lief? En ik zie toch wel een verliefde Thomas hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alle twee bestaan niet meer....Jill is niet meer lief en Thomas is niet verliefd...ja op de pot met goud.
Hier in Nederland hebben wij dat wel meestal vanuit de apotheek. (Heb ik zelf ook)quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
nooit gehoord van adres op medicijnen, zou het niet het apotheek adres kunnen zijn? kan niet eens lezen wat er op staat
Resultaat: Snel weggestemdquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:43 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Even gepikt uit de vorige cos.
Rene.
Hoog opgeleide fokker.
Top carriere
Mooi figuur
Oh....en verdomd eerlijk en symphatiek.
Aannames.........we nemen dingen aan soms, die geen recht doen.
die vriend bleek zelf een lul te zijn die 13 jarige meisjes aanvalt en ik geloof niks van zijn photoshop smoesquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:44 schreef viseenoptie het volgende:
>alu-hoedje modus: Wie weet manipuleren ze de uitkomst wel om Jerrel naar huis te sturen, want als ze binnenkort in de DBK melden dat zijn vriend aangevallen en bedreigd word wil (of moet) hij alsnog naar huis
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef Oranos het volgende:
Al die mensen op facebook die op Jerrel willen stemmen omdat ze voor Jill en Thomas zijn![]()
Niveau daar is ook uitermate triest
Boeie dat feesboekquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef Oranos het volgende:
Al die mensen op facebook die op Jerrel willen stemmen omdat ze voor Jill en Thomas zijn![]()
Maar ik heb geen FBquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef Oranos het volgende:
ze hadden gewoon zijn moeder er in moeten schoppen, die schijnt wel van een wijntje en een vleeslul te houdenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:43 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Even gepikt uit de vorige cos.
Rene.
Hoog opgeleide fokker.
Top carriere
Mooi figuur
Oh....en verdomd eerlijk en symphatiek.
Aannames.........we nemen dingen aan soms, die geen recht doen.
waar staat die smoes?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
die vriend bleek zelf een lul te zijn die 13 jarige meisjes aanvalt en ik geloof niks van zijn photoshop smoes
Wacht maar af....te lang verhaal.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:44 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist? Vertel, waarom is Jill niet meer lief? En ik zie toch wel een verliefde Thomas hoor
SNEL Bel de woute Zoey! Koude douche!quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en ze doen weer eens niks
Schijtblaag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef danilel het volgende:
jill kan niet twerken en vind haar gehups mooier dan twerken
[ afbeelding ]
Kap eens met die aannamesquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
die vriend bleek zelf een lul te zijn die 13 jarige meisjes aanvalt en ik geloof niks van zijn photoshop smoes
Kloptquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:44 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Hier in Nederland hebben wij dat wel meestal vanuit de apotheek. (Heb ik zelf ook)
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Toch gaan ze iets minder enthousiast aan de slag dan de eerste dag muziek.
[..]
Is toch net ff gezelliger.
Is toch gebeurt. Heeft op zijn flikker gehad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:46 schreef Whuzz het volgende:
accepteer en toon inhoudbekijk item op Twitter
Zijn oprechte excuses hiervoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:44 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Hier in Nederland hebben wij dat wel meestal vanuit de apotheek. (Heb ik zelf ook)
Ja ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb zo'n wrang voorgevoel dat Michel straks zijn koffers mag nemen
Ik zie ze niet echt schoonmakenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
Schoonmaken met je schoenen in de badkamer
Ben er niet gerust op.....quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooi, mooi voor het oog maar veel te rustig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag het hopen, dat zou de boel pas op zijn kop zetten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je mag geen flikker zeggen van Jerrelquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is toch gebeurt. Heeft op zijn flikker gehad.
wrang? is voor mij een top avond, zoveel emoties als dat gebeurd, maar zal helaas wel jerrel worden al dan niet rechtmatigquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blunder en rel van niks. Met een beetje Google weet je z'n adres vast ook wel te vindenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
Boeien, Je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je mag geen flikker zeggen van Jerrel
De helft van dat filmpje was van nį dat hij een standje kreeg van BB. Sindsdien doet hij het geniepiger en wat meer sporadisch, omdat hij de rest van de tijd in bed ligtquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boeien, Je weet wat ik bedoel
Ik heb me door Suzi uit laten leggen dat de deelnemers aan Chez Patrick niet schoon hoeven te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wie poetst er niet?
Jerrel
Wat een luie gast is dat eigenlijk
Ik zie daar iedereen in zijn nest liggen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De helft van dat filmpje was van nį dat hij een standje kreeg van BB. Sindsdien doet hij het geniepiger en wat meer sporadisch, omdat hij de rest van de tijd in bed ligt
Als hij dit overleefd gaat hij wel los. Omdat het een weekje meer isquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De helft van dat filmpje was van nį dat hij een standje kreeg van BB. Sindsdien doet hij het geniepiger en wat meer sporadisch, omdat hij de rest van de tijd in bed ligt
van diegene die nachtstreams maken accepteer ik het welquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie daar iedereen in zijn nest liggen.
Ach ja, was ik totaal vergetenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb me door Suzi uit laten leggen dat de deelnemers aan Chez Patrick niet schoon hoeven te maken.
Je hoeft je dan ook niet met de BB-huishouding te bemoeien. Je bent toch viswijf Julie niet
Kulreden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
van diegene die nachtstreams maken accepteer ik het wel
Miss travoquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jaaaaaaaa daar is ze , de winnares van 2021![]()
![]()
Ja laten we de mensen die BB spelen wegstemmen zodat we naar een gezellige commune kunnen kijken en mensen die iedere dag keihard janken omdat ze elkaar niet weg willen stemmen. Dan kun je gelijk wel ophouden want wie de fuck moet dan overblijven? Waarom überhaupt een finale? Een geldprijs?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze moeten Zoey en Thomas volgende week op de bank zetten vind ik.
Ratten moeten eruit en tegen Thomas verliest ze
waar kan ik die smoes vinden hequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat heeft wel iets ja. Helaas niet iets waar ik naar ga zitten kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef Benny het volgende:
Mocht Jerrel blijven krijgen we een week lang Jerrel VS. Julie. Heeft op zich ook wel wat
Daar hoop ik zelfs op.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef Benny het volgende:
Mocht Jerrel blijven krijgen we een week lang Jerrel VS. Julie. Heeft op zich ook wel wat
Miss Heksquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
maar julie stapt op als nick en michel op de stoel zouden zittenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef Benny het volgende:
Graag Jerrel VS Julie en Liezequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef Benny het volgende:
Laten we het hopen, maar ik denk dat de febo niet tegen de druk van die schuimpjes op kan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:59 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Graag Jerrel VS Julie en Lieze
Als Michel naar huis moet zie ik haar het nog doen ook. Heeft er al iemand dips op haar kroepoek?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar julie stapt op als nick en michel op de stoel zouden zitten
of is t geen vrouw van haar woord
Ik geloof er niks van dat ze dat echt gaat doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Schuimpjes.. Bloemetjesjurken.. LoNoLife ,, dat waren tijdenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar ik denk dat de febo niet tegen de druk van die schuimpjes op kan.
Net zoals Thomas heeft gezegd dat hij het huis zou verlaten als Jill Weg zou gaan. Gaat niet gebeuren. Allemaal blablablaquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dat echt gaat doen.
Ik noem het de uber idiotenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schuimpjes.. Bloemetjesjurken.. LoNoLife ,, dat waren tijden
Precies.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net zoals Thomas heeft gezegd dat hij het huis zou verlaten als Jill Weg zou gaan. Gaat niet gebeuren. Allemaal blablabla
Ze hebben het uitgepraat ,..klaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
En ook elke avond dezelfde tering muziekquote:
oh mijn god gaat die als pipo de clown deur uitquote:
Niet tenkoste van Nickquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja laten we de mensen die BB spelen wegstemmen zodat we naar een gezellige commune kunnen kijken en mensen die iedere dag keihard janken omdat ze elkaar niet weg willen stemmen. Dan kun je gelijk wel ophouden want wie de fuck moet dan overblijven? Waarom überhaupt een finale? Een geldprijs?
In die van Liese. Duhhquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
in wiens ballen heeft hij getrapt? want dat heb ik dan even gemist
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef Benny het volgende:
jij mist wel meerquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
in wiens ballen heeft hij getrapt? want dat heb ik dan even gemist
Vind ik wel goed deze settingquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ik voorzie een Thomas en Jill finale.
Een Belg en een Nederlander.
En de winnaar is..
een verrassing.
Om van te kotsenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ik voorzie een Thomas en Jill finale.
Een Belg en een Nederlander.
En de winnaar is..
een verrassing.
@Benny contacterenquote:
Op verzoek van Gordon zijn alle laffe aanvallen verwijderdquote:
Dit is BBquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Op verzoek van Gordon zijn alle laffe aanvallen verwijderd
Ik denk toch dat na Jerrel de rest van TeamNL naar huis gaat. Volgende week wordt heel belangrijk. Het wordt 5-5 maar K5 is 1 blok en teamNL niet, MIke stemt gek en Zoey gaat wellicht niet in de stemming mee, bovendien zal Michel wel huismeester worden en kan hij de strategisch keuze maken bij een gelijkspel. Daarna is het tikken en blijft K5 over, kan goed dat een Liese of Naomi dan uiteindelijk wint.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan heel dat ding zo makkelijk voorspellen. Het Spel is al gespeeld
Nu Jerrel naar huis
Doordat sneaky Zoey Julie en Naomi hebben omgepraat zullen de meeste stemmen op Michel en Nick vallen
Michel gaat naar huis.
Nick en Liese krijgen de volgende stemronde de meeste stemmen. Nick haalt het heel nipt van Liese
Nick en Naomi de week erop op de bank. Ook hier wint Nick van nipt
Daarna zullen Nick en Julie op de bank zitten. Nick wint ook hier van heel gemakkelijk
Nick en Matt op de bank, ook hiervan wint Nick gemakkelijk
Nick en Mike op de bank, ook mike moet het onderspit bedelven.
We zitten nu nog met Thomas, Jill, Nick en Zoey in de game
Nick maakt intussen brandhout van Zoey
Thomas, Jill en Nick spelen de finale
De mensen zijn intussen Jill en Thomas aardig zat.
Nick wint de finale.
Ga ik hem thuis wel verwelkomen!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef Joyce-43 het volgende:
mocht je wel weg moeten maar weet zeker van niet kom ik je wel halen Michel![]()
Op zich ben ik wel voor een reller erbij, maar als Nick of Michel eruit gaat, verzwakt dat de positie van Liese en dat is het mij niet waard.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Wat je ook rookt atm.... doe mij dat ookquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan heel dat ding zo makkelijk voorspellen. Het Spel is al gespeeld
Nu Jerrel naar huis
Doordat sneaky Zoey Julie en Naomi hebben omgepraat zullen de meeste stemmen op Michel en Nick vallen
Michel gaat naar huis.
Nick en Liese krijgen de volgende stemronde de meeste stemmen. Nick haalt het heel nipt van Liese
Nick en Naomi de week erop op de bank. Ook hier wint Nick van nipt
Daarna zullen Nick en Julie op de bank zitten. Nick wint ook hier van heel gemakkelijk
Nick en Matt op de bank, ook hiervan wint Nick gemakkelijk
Nick en Mike op de bank, ook mike moet het onderspit bedelven.
We zitten nu nog met Thomas, Jill, Nick en Zoey in de game
Nick maakt intussen brandhout van Zoey
Thomas, Jill en Nick spelen de finale
De mensen zijn intussen Jill en Thomas aardig zat.
Nick wint de finale.
Ik ben gekquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een aardig antwoord![]()
Mijn favo club. Echte mensen. Mooie verhalen. Echte vriendschap.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm... puur toeval hoor... Mr. Ego en zijn Harem toevallig allemaal tandjes moeten poetsen
Noomie zit er ook buiten beeld
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm... puur toeval hoor... Mr. Ego en zijn Harem toevallig allemaal tandjes moeten poetsen
Noomie zit er ook buiten beeld
[ afbeelding ]
Dit gebeurt niet, dat staat de regie niet toe. Wordt gewoon iedere week 1 van een andere groep.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat na Jerrel de rest van TeamNL naar huis gaat. Volgende week wordt heel belangrijk. Het wordt 5-5 maar K5 is 1 blok en teamNL niet, MIke stemt gek en Zoey gaat wellicht niet in de stemming mee, bovendien zal Michel wel huismeester worden en kan hij de strategisch keuze maken bij een gelijkspel. Daarna is het tikken en blijft K5 over, kan goed dat een Liese of Naomi dan uiteindelijk wint.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ga ik hem thuis wel verwelkomen!!![]()
Ow kut, avondklok
Ben je er zo één. Ga er maar vanuit dat ze wel een hotelletje geregeld hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:17 schreef blessed19 het volgende:
Jamaar....
Niemand mag het huis verlaten ivm avondklok.
Word je eruit getrapt, mag je ook nog eens een boete betalen! Ik zal bromsnor alvast inlichten.
die gaan een nachtje het hotel in nsberquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:17 schreef blessed19 het volgende:
Jamaar....
Word je eruit getrapt, mag je ook nog eens een boete betalen! Ik zal bromsnor alvast inlichten.
En dan zeggen ze dat mannen erg zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
![]()
heb ik geen last van haal hem op neem hem mee en ruim op tijd thuis
maar zijn juist blij dat hij vertrekt blijkbaar, hoop dampige 40+ grotjes hierquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik bespeur weer die onrust bij de Afd. Geile Vrouwen.. dat hun DekHengst misschien wel voor het laatst is vanavond
Klopt inderdaad van geen kant, maar boontje komt hier op zij loontje, want Jerrel vond het vanmiddag nodig om de straat waar Jill woont even over de stream te gooien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ twitter ]
kan inderdaad ook wel als bb kunstgrepen uithaalt of ze een mol hebben, Mike verdenk ik daar van.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dit gebeurt niet, dat staat de regie niet toe. Wordt gewoon iedere week 1 van een andere groep.
Hoe weet hij dat dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt inderdaad van geen kant, maar boontje komt hier op zij loontje, want Jerrel vond het vanmiddag nodig om de straat waar Jill woont even over de stream te gooien.
Misschien.. de Homo erin houden is wel veel veiliger natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
maar zijn juist blij dat hij vertrekt blijkbaar, hoop dampige 40+ grotjes hier
Gelijke monniken, gelijken kappen. Natuurlijk ben ik niet serieus, maar het is toch van de zotte dat een tv programma de avondklok keihard negeert?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben je er zo één. Ga er maar vanuit dat ze wel een hotelletje geregeld hebben
Met liese kan ik leven...als die wint.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat na Jerrel de rest van TeamNL naar huis gaat. Volgende week wordt heel belangrijk. Het wordt 5-5 maar K5 is 1 blok en teamNL niet, MIke stemt gek en Zoey gaat wellicht niet in de stemming mee, bovendien zal Michel wel huismeester worden en kan hij de strategisch keuze maken bij een gelijkspel. Daarna is het tikken en blijft K5 over, kan goed dat een Liese of Naomi dan uiteindelijk wint.
nou zegquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik bespeur weer die onrust bij de Afd. Geile Vrouwen.. dat hun DekHengst misschien wel voor het laatst is vanavond
Klikspaan vind ik een mooier woord ervoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
die gaan een nachtje het hotel in nsber
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
We zouden allemaal die nutteloze klok moeten negeren. Maar daar is een ander topic voorquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijken kappen. Natuurlijk ben ik niet serieus, maar het is toch van de zotte dat een tv programma de avondklok keihard negeert?
Staan gewoon onder contract toch? Printen ze een verklaring uit en laten ze Jerrel lekker naar huis lopen met z'n rolkoffers, woont toch om de hoek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
die gaan een nachtje het hotel in nsber
Zie Nick als een winnaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met liese kan ik leven...als die wint.
Kanquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:23 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik zie Thomas als een winnaar
ja dat hoorde ik ook zwaar belachelijk iddquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt inderdaad van geen kant, maar boontje komt hier op zij loontje, want Jerrel vond het vanmiddag nodig om de straat waar Jill woont even over de stream te gooien.
Televisie gebeuren hebben toch een uitzondering. Anders mogen ze wel een hotel afhuren voor alle liveprogramma"squote:Op donderdag 18 februari 2021 19:17 schreef blessed19 het volgende:
Jamaar....
Begrijpelijk. Je wordt niet zomaar wereldkampioen Petanque in het Big Brother-huisquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:23 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Nick ziet zichzelf als winnaar...
Mag, ik zie hem ook als winnaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:23 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Nick ziet zichzelf als winnaar...
Eensquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ga hier wel in mee.
Thomas of Nick
Ik denk eerder een stille als naomi.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ga hier wel in mee.
Thomas of Nick
Draaien ze weleens anders dan?quote:
Voor mij winnaar: Michel ! Al ben ik zelf vlaming.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag, ik zie hem ook als winnaar.
Stille? Er komt 100 decibel aan geluid uit haar smoelwerk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een stille als naomi.
Klopt, maar vanavond zijn het wel bruikbare idioten. Ze gaan Michel en Nick erin houden.quote:
Was dat de tas van Jerry?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik vind der down overkomenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Naomi ziet er moe uit, wat heeft ze allemaal gedaan vannacht
Michel zie ik niet als winnaar. Leuke kop en lichaam, voor de rest veel blablaquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor mij winnaar: Michel ! Al ben ik zelf vlaming.
Ja hoor, het zijn werknemers dus krijgen vast een werkgeversverklaringquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Televisie gebeuren hebben toch een uitzondering. Anders mogen ze wel een hotel afhuren voor alle liveprogramma"s
Mijn lul zou haar doen, mijn verstand nietquote:
Ze is meer op de achtergrond. Behalve toen dat gedoe in de sauna, maar verder kan ze wel met iedereen overweg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stille? Er komt 100 decibel aan geluid uit haar smoelwerk.
Helaasquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar vanavond zijn het wel bruikbare idioten. Ze gaan Michel en Nick erin houden.
Het kan ook, maar stil is ze niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Natuurlijk, de verliezer zal echt niet op de bon geslingerd worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja hoor, het zijn werknemers dus krijgen vast een werkgeversverklaring
Liese is leukquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:28 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou Michel er op , ging Liese ervoor staan
Het moest wat sneller : een half uur?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe lang is hij hier nou al mee bezig???
Ik vind die tatoeages zo verschrikkelijk.quote:
Hoe laat ging het licht aan vanmorgen ? , uurtje of 11 denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar aan die blablabla is niks gelogen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel zie ik niet als winnaar. Leuke kop en lichaam, voor de rest veel blabla
vreselijk die wimpersquote:
"Ohhh das mijn MAMAAAAAA!!!!"quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stille? Er komt 100 decibel aan geluid uit haar smoelwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Vind ik ook maar wilde er niks van zeggen....kword oud ben denk ikquote:
En ze zal sowieso haast niet in de spotlight staan om eruit gewerkt te worden. Naomi is best slim, naļef, maar wel slim.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het kan ook, maar stil is ze niet.
Hij heeft gezegd dat het hem 2 uur ging kosten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee.quote:
Heerlijk, dat spontane.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:30 schreef Sushilover het volgende:
[..]
"Ohhh das mijn MAMAAAAAA!!!!"
Die had ik ook op de lagere school.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:29 schreef Aggie46 het volgende:
Ik zit met stomme verbazing te kijken naar die "verfdoos".
[ afbeelding ]
ja dat heb ik dus ook, kan daar zo een uur naar kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:30 schreef Sunflower01 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel stiekem lekker rustgevend om naar Jerrels make-uppen te kijken... Het staat hem ook nog.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:30 schreef BB-King het volgende:
Ik ga voor Mike als winnaar vanwege zijn looks, intelligentie en eerlijkheid.Ik snap ... eerlijk en oprechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Wie voor zijn werk de straat op moet heeft ontheffing.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:17 schreef blessed19 het volgende:
Jamaar....
Ze heeft een slag in haar haren, geen krullen. #ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 18 februari 2021 19:33 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit soort krullen niet mooi. Maar ieder zijn/haar smaak
Als je uit het spel wordt getrapt ben je echt niet aan het werk, hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie voor zijn werk de straat op moet heeft ontheffing.
Nee, Liese heeft het net een een krultang gedaan. Was niet nodig want ze heeft mooi haar van zichzelf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ze heeft een slag in haar haren, geen krullen. #ervaringsdeskundige
Hij hoopt het denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
Michael vandaag al 3x gedoucht. Dus zich 3x half naakt getoond. Nu al lopend zijn broek dichtmaken, tergend langzaam.
Wat denkt hij wel.
Dat meiden allemaal op hem gaan stemmen om te blijven?
Gewoon Liesequote:Op donderdag 18 februari 2021 19:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Alsof er nu nog hevig gestemd wordt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
Michael vandaag al 3x gedoucht. Dus zich 3x half naakt getoond. Nu al lopend zijn broek dichtmaken, tergend langzaam.
Wat denkt hij wel.
Dat meiden allemaal op hem gaan stemmen om te blijven?
Weet je niet. Hij komt overtuigend over, maar niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar aan die blablabla is niks gelogen.
Ze had Matt even met die haarlak in zijn ogen moeten spuiten. Staat weer volledig in de stalkmodus. Pleurt met zijn gestalk ook nog even de spullen van een ander om. Aso.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:33 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit soort krullen niet mooi. Maar ieder zijn/haar smaak
Niet, je bent kaalquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ze heeft een slag in haar haren, geen krullen. #ervaringsdeskundige
Ah, zo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, Liese heeft het net een een krultang gedaan. Was niet nodig want ze heeft mooi haar van zichzelf.
Zo op het eerste gezicht is het een hele mooie vrouw. Ik ontdek alleen elke dag meer dingen die me niet aanstaan aan haarquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als je uit het spel wordt getrapt ben je echt niet aan het werk, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |