mensen die graag herrie in de tent willen hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:23 schreef brasta het volgende:
Hoe kan je nu sympathie hebben voor Jerrel?
Jullie snappen het niet hequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef danilel het volgende:
[..]
mensen die graag herrie in de tent willen hebben
(ik kwam er vandaag achter dat zelfs 2 tantes van me zo denken, gelukkig heb ik me al van een groot gedeelte van ze gedistantieerd)
Doen ze allemaal daar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:24 schreef brasta het volgende:
Jerrel heeft wel wat narcistische trekjes hoor.
Lijkt zichzelf altijd goed te praten...
Niemand boeit het.quote:
Jezelf distantiëren van familieleden om een RLS is best wel triest.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef danilel het volgende:
[..]
mensen die graag herrie in de tent willen hebben
(ik kwam er vandaag achter dat zelfs 2 tantes van me zo denken, gelukkig heb ik me al van een groot gedeelte van ze gedistantieerd)
Is dat jankwijf toch. Die al een maand pleiter isquote:
Hart Tquote:
Kinderwens?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik gun het Frettekop lekker op te rotten naar zijn vrindje, werken aan zijn kinderwens en hondjes kopen..
en heel dr gezin meesleurt naar therapiequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat jankwijf toch. Die al een maand pleiter is
Welneequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
en heel dr gezin meesleurt naar therapie
Kennelijk was zijn boodschap niet van zijn vriend, maar een vriendin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik gun het Frettekop lekker op te rotten naar zijn vrindje, werken aan zijn kinderwens en hondjes kopen..
jawel heeft ze zelf verteld, kinderen en alles, elke dag briefjes schrijven over gevoelens en er uren over pratenquote:
Leg mij dat eens uit?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, dat zegt 'ie net... let je wel op?
Die jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
en heel dr gezin meesleurt naar therapie
Tegenwoordig denkt iedereen recht te hebben op alles wat ze willenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Moeder natuur heeft hem geen baarmoeder gegeven hoor.
Men zou zo'n mensen moeten verbieden kinderen te hebben.
Heeft zichzelf niet eens onder controle
Verder alles goedquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Ik heb ook op Jerrel gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Als Jerrel naar huis gaat wordt het weer de zoetsappige boel van 2 weken geleden en kunnen we allemaal stoppen met kijken. Dus laten we hopen dat BB verstandig is en Michel (of Nick) naar huis stuurt.
Hij is inmiddels al handtam ..hij kan wegquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Als Jerrel naar huis gaat wordt het weer de zoetsappige boel van 2 weken geleden en kunnen we allemaal stoppen met kijken. Dus laten we hopen dat BB verstandig is en Michel (of Nick) naar huis stuurt.
Adoptieaffaire gemist afgelopen jaar? Bevruchten van eicel kan ook zonder iemand vol te blaffen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Ik ken vrouwen die kinderen hebben die never nooit geen moeder hadden moeten worden. Die het woord moeder niet waard zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Ja dat is wel jammer maar als hij blijft kan het een weekje leuk wordenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al handtam ..hij kan weg
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die kinderen hebben die never nooit geen moeder hadden moeten worden. Die het woord moeder niet waard zijn.
Een baarmoeder heeft niets maar dan ook niets te maken of je kinderen waard bent.
Gevangenisstraf van 3 jaar. Als hij eruit komt, dan moet hij zich meldenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef brasta het volgende:
Heeft Jerrel ooit een sanctie gekregen voor dat fluiten in de oren van mede bewoners?
Ja hoor Jerrelquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:33 schreef Harry het volgende:
Die Brasta, zat aan het einde van het vorige COS zo onnodig maar opzichtig te spammen, omdat hij de TT wilde openen.
Dat heeft niets met COS zelf te maken.
Anders dan een waarschuwing van BB, nee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef brasta het volgende:
Heeft Jerrel ooit een sanctie gekregen voor dat fluiten in de oren van mede bewoners?
Oh jééquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:33 schreef Harry het volgende:
Die Brasta, zat aan het einde van het vorige COS zo onnodig maar opzichtig te spammen, omdat hij de TT wilde openen.
Dat heeft niets met COS zelf te maken.
Gelieve onze trollen niet te voerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat lul jij zelf eng mens.
Dat wordt het voorlopig niet. Wordt nog genoeg gekonkeld door anderen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Oh, ik hoorde dat hij hoger beroep veroordeeld was voor 42 maanden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gevangenisstraf van 3 jaar. Als hij eruit komt, dan moet hij zich melden
Eng nog welquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leg eens uit dan ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:
COS fightquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie Soury niet als trol. Direct en daar kan niet iedereen tegen. Men ziet liever meelopers.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gelieve onze trollen niet te voeren
Ja een moeder zwart maken is primaquote:
Zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:35 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde dat hij hoger beroep veroordeeld was voor 42 maanden.
had ik van te voren al gedaan hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jezelf distantiëren van familieleden om een RLS is best wel triest.
Als je nou had gezegd dat ze onthoofdingsfilmpjes sturen in de familie-app met als onderschrift een feestende emoji... 🥳
Laat lekker lullenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een moeder zwart maken is prima
een fictieve slechte moeder...quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Soury niet voor het een of ander. Maar jouw post gaan bijna altijd over de cossers. Beledigingen en sneren en heel af en toe over de streams.quote:
Ok, dat magquote:
Laat maar komen die zoetsappige boel, helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Ik heb geen vrienden, maar een goede avondquote:
Kan je nagaanquote:
Da's meer een geval dichtlassen denk ik. Een slot kan namelijk ooit weer open. Dat moeten we niet willen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, zo een barbie samantha zouden ze er wel een slot op mogen zetten
#teamblackprinces (had je maar geen rot op moeten zeggen tegen me souryquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Soury niet voor het een of ander. Maar jouw post gaan bijna altijd over de cossers. Beledigingen en sneren en heel af en toe over de streams.
Ik maak uit wat ik post. Niet jij.
Juist wel, zo hebben we tenminste wat te zien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat wordt het voorlopig niet. Wordt nog genoeg gekonkeld door anderen.
Mensen als Jerrel moet je geen podium geven.
Ik schrijf dat ik moeders ken die een kind niet waard zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie dezelfde Soury als anders. Heg zijn de users die het anders zien. Maar genoeg erover geluld. Weer over naar stofzuigstreamsquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dat mag
Ze lijkt in elk geval weer aardig gespannen. Misschien is het weer tijd voor vakantie
is iedere dag zo van wie er aan dat tafeltje zitten, die zijn vrijgesteldquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef Harry het volgende:
Jerrel gaf eerder bij Zoey aan dat hij niet veel tijd had om te gaan eten. Wilde liever morgen gaan eten bij Chez Patrick.
Maar nu er de schonnmaak is, blijft meneertje maar wat graag zitten.
Slaat dus nergens op. Dat is het eind resultaatquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Soury niet voor het een of ander. Maar jouw post gaan bijna altijd over de cossers. Beledigingen en sneren en heel af en toe over de streams.
Ze zijn allemaal lui als het er op aan komt komtquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef Harry het volgende:
Jerrel gaf eerder bij Zoey aan dat hij niet veel tijd had om te gaan eten. Wilde liever morgen gaan eten bij Chez Patrick.
Maar nu er de schonnmaak is, blijft meneertje maar wat graag zitten.
Dit kan prive?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je mag er zelf ook wel één op mijn kostenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dat mag
Ze lijkt in elk geval weer aardig gespannen. Misschien is het weer tijd voor vakantie
Punt gemaakt en weer door. Jerrel blijftquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik schrijf dat ik moeders ken die een kind niet waard zijn.
Niet een moeder zwart maken.
Dus![]()
Ok. Jij vindt wat ik schrijf nergens op slaan. Ik vind wat jij schrijft nergens op slaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaat dus nergens op. Dat is het eind resultaat
Ok prima jij dom en ik niet. Eindequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ok. Jij vindt wat ik schrijf nergens op slaan. Ik vind wat jij schrijft nergens op slaan.
Zo en weer door.
nooit gehoord van adres op medicijnen, zou het niet het apotheek adres kunnen zijn? kan niet eens lezen wat er op staatquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blundertje van de regie? :p
[ twitter ]
Alle twee bestaan niet meer....Jill is niet meer lief en Thomas is niet verliefd...ja op de pot met goud.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:39 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Juist wel, zo hebben we tenminste wat te zien.
Het is dan wel een creep maar ik moet er niet aan denken om de komende weken alleen lieve Jill met verliefde Thomas te zien.
Iquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Laat maar komen die zoetsappige boel, helemaal klaar voor.
Even gepikt uit de vorige cos.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoeft niet eens de casting te zijn. Het is ook een beetje een bepaald slag mensen dat zich aanmeldt voor dit soort programma. De gemiddelde uiterst hoog opgeleide FoKer, met top-carrière (inclusief bovengemiddelde penis of perfect zandloperfiguur) laat zich natuurlijk niet lenen voor zo'n programma!
Liever dom dan ronduit beledigend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok prima jij dom en ik niet. Einde
dit zag ik vanmiddag ja, ze zoomden extra in nog, maar niet gelet op het adres , heb ook liever dat het geblurred isquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blundertje van de regie? :p
[ twitter ]
Dan heb ik wat gemist? Vertel, waarom is Jill niet meer lief? En ik zie toch wel een verliefde Thomas hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alle twee bestaan niet meer....Jill is niet meer lief en Thomas is niet verliefd...ja op de pot met goud.
Hier in Nederland hebben wij dat wel meestal vanuit de apotheek. (Heb ik zelf ook)quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
nooit gehoord van adres op medicijnen, zou het niet het apotheek adres kunnen zijn? kan niet eens lezen wat er op staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |