mensen die graag herrie in de tent willen hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:23 schreef brasta het volgende:
Hoe kan je nu sympathie hebben voor Jerrel?
Jullie snappen het niet hequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef danilel het volgende:
[..]
mensen die graag herrie in de tent willen hebben
(ik kwam er vandaag achter dat zelfs 2 tantes van me zo denken, gelukkig heb ik me al van een groot gedeelte van ze gedistantieerd)
Doen ze allemaal daar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:24 schreef brasta het volgende:
Jerrel heeft wel wat narcistische trekjes hoor.
Lijkt zichzelf altijd goed te praten...
Niemand boeit het.quote:
Jezelf distantiëren van familieleden om een RLS is best wel triest.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef danilel het volgende:
[..]
mensen die graag herrie in de tent willen hebben
(ik kwam er vandaag achter dat zelfs 2 tantes van me zo denken, gelukkig heb ik me al van een groot gedeelte van ze gedistantieerd)
Is dat jankwijf toch. Die al een maand pleiter isquote:
Hart Tquote:
Kinderwens?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik gun het Frettekop lekker op te rotten naar zijn vrindje, werken aan zijn kinderwens en hondjes kopen..
en heel dr gezin meesleurt naar therapiequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat jankwijf toch. Die al een maand pleiter is
Welneequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
en heel dr gezin meesleurt naar therapie
Kennelijk was zijn boodschap niet van zijn vriend, maar een vriendin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik gun het Frettekop lekker op te rotten naar zijn vrindje, werken aan zijn kinderwens en hondjes kopen..
jawel heeft ze zelf verteld, kinderen en alles, elke dag briefjes schrijven over gevoelens en er uren over pratenquote:
Leg mij dat eens uit?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, dat zegt 'ie net... let je wel op?
Die jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
en heel dr gezin meesleurt naar therapie
Tegenwoordig denkt iedereen recht te hebben op alles wat ze willenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Moeder natuur heeft hem geen baarmoeder gegeven hoor.
Men zou zo'n mensen moeten verbieden kinderen te hebben.
Heeft zichzelf niet eens onder controle
Verder alles goedquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Ik heb ook op Jerrel gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Als Jerrel naar huis gaat wordt het weer de zoetsappige boel van 2 weken geleden en kunnen we allemaal stoppen met kijken. Dus laten we hopen dat BB verstandig is en Michel (of Nick) naar huis stuurt.
Hij is inmiddels al handtam ..hij kan wegquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Als Jerrel naar huis gaat wordt het weer de zoetsappige boel van 2 weken geleden en kunnen we allemaal stoppen met kijken. Dus laten we hopen dat BB verstandig is en Michel (of Nick) naar huis stuurt.
Adoptieaffaire gemist afgelopen jaar? Bevruchten van eicel kan ook zonder iemand vol te blaffen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Ik ken vrouwen die kinderen hebben die never nooit geen moeder hadden moeten worden. Die het woord moeder niet waard zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef brasta het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit?
Ja dat is wel jammer maar als hij blijft kan het een weekje leuk wordenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al handtam ..hij kan weg
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die kinderen hebben die never nooit geen moeder hadden moeten worden. Die het woord moeder niet waard zijn.
Een baarmoeder heeft niets maar dan ook niets te maken of je kinderen waard bent.
Gevangenisstraf van 3 jaar. Als hij eruit komt, dan moet hij zich meldenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef brasta het volgende:
Heeft Jerrel ooit een sanctie gekregen voor dat fluiten in de oren van mede bewoners?
Ja hoor Jerrelquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:33 schreef Harry het volgende:
Die Brasta, zat aan het einde van het vorige COS zo onnodig maar opzichtig te spammen, omdat hij de TT wilde openen.
Dat heeft niets met COS zelf te maken.
Anders dan een waarschuwing van BB, nee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef brasta het volgende:
Heeft Jerrel ooit een sanctie gekregen voor dat fluiten in de oren van mede bewoners?
Oh jééquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:33 schreef Harry het volgende:
Die Brasta, zat aan het einde van het vorige COS zo onnodig maar opzichtig te spammen, omdat hij de TT wilde openen.
Dat heeft niets met COS zelf te maken.
Gelieve onze trollen niet te voerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat lul jij zelf eng mens.
Dat wordt het voorlopig niet. Wordt nog genoeg gekonkeld door anderen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Rhythmica het volgende:
Oh, ik hoorde dat hij hoger beroep veroordeeld was voor 42 maanden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gevangenisstraf van 3 jaar. Als hij eruit komt, dan moet hij zich melden
Eng nog welquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat lul jij zelf eng mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |