Nahh.. hooguit wat push-up werkquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liesje doet aan fillers
en fake boobies
Weet alleen iets met haar neus, die wat gezakt was en eigenlijk opnieuw moest. Maar kan het zelf totaal niet zienenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb niet die indruk, Liesje lijkt vrij "naturel"
Was vorige week ook lang. Nu zijn er 3 dus nog langer vermoed ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Genomineerde nog steeds niet terug uit de Gameroom...duurt lang.
Ze komen pas terug als deze opdracht helemaal afgerond is.. is elke donderdag zoquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was vorige week ook lang. Nu zijn er 3 dus nog langer vermoed ik.
Liese heeft ook geen opgespoten lippen. Liese is redelijk naturel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:11 schreef Kefke04 het volgende:
Liese heeft geen fake boobies, Julie en Zoey wel
Nee, verdenk nog eerder Zoey daarvan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese heeft ook geen opgespoten lippen. Liese is redelijk naturel.
Hoezo? Zo lelijk zijn Michel, Nick, Thomas, Matt en Jerrel toch ook weer niet?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat komt vast door de wilde verhalen van Naomi![]()
Daarom erg oneerlijk dat er maar 1 redelijk ogende man in zit..
I.p.v. puzzelen of breien zijn ze nu aan 't kleuren. BB, neem een voorbeeld aan de buitenlandse uitzendingen !!!quote:
Aan haar kont blijkbaar. Zijn de kilo's die Thomas verloren zijn, die bij haar er aan komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. hooguit wat push-up werk
Liese heeft alleen wat fillers in haar neus, omdat ze een "bobbel" heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese heeft ook geen opgespoten lippen. Liese is redelijk naturel.
Michel niet mijn type,, is wel de knapste van het stelquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo? Zo lelijk zijn Michel, Nick, Thomas, Matt en Jerrel toch ook weer niet?
Matt heeft ook een bobbel. Heeft die ook fillersquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese heeft alleen wat fillers in haar neus, omdat ze een "bobbel" heeft.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aan haar kont blijkbaar. Zijn de kilo's die Thomas verloren zijn, die bij haar er aan komen.
Donkere mensen hebben over het algemeen vollere lippen , en als Zoey dat zou hebben gedaan dan had ze haar bovenlip ook vast wat opgevuldquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, verdenk nog eerder Zoey daarvan.
Waaaaat? Maar dat enorme sex appeal van Mike dan? ... waar Mike het altijd over heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel niet mijn type,, is wel de knapste van het stel
de rest ... no comment
Neequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef suzi1 het volgende:
zoey dr lippen opgespoten?? dat zou dan de eerste zijn die ik 'ken' met een donkere huidskleur. op oprah na dan maar allah
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waaaaat? Maar dat enorme sex appeal van Mike dan? ... waar Mike het altijd over heeft.
Jouw UI toch?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:18 schreef BBguy het volgende:
maar goed dat ik daar niet zit, een kleuter tekent nog beter
Meenemen ? De brander van de hottub in, als dit het resultaat gaat worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:19 schreef suzi1 het volgende:
mag een verliezer z'n tekening meenemen? dat zou wel tof zijn
Het is echt vreselijk iddquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meenemen ? De brander van de hottub in, als dit het resultaat gaat worden.
Meh. Knap is ook wel echt anders.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit experiment hadden ze ook in de kleuterschool kunne organiseren. Gegarandeerd betere resultaten. Begrijp waarom de vlaamse kijkers afhaken op Play4.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meenemen ? De brander van de hottub in, als dit het resultaat gaat worden.
Ik vind het juist haar charme...haar neus.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese heeft alleen wat fillers in haar neus, omdat ze een "bobbel" heeft.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het juist haar charme...haar neus.
Ja, maar daar is ook iets vreemd aan. als ze wil lachen trekt ze eerst haar neus op zodat haar bovenlip mee gaat. Kweet niet een beetje anders dan andere...normaal trek je je wangen omhoog zeg maar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Donkere mensen hebben over het algemeen vollere lippen , en als Zoey dat zou hebben gedaan dan had ze haar bovenlip ook vast wat opgevuld
ze heeft het 100 x over haar kiendjes, en jij weet dat niet?quote:
Ik probeerde het. Collega's keken raar naar mequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar daar is ook iets vreemd aan. als ze wil lachen trekt ze eerst haar neus op zodat haar bovenlip mee gaat. Kweet niet een beetje anders dan andere...normaal trek je je wangen omhoog zeg maar.
Zoey heeft geen opgespoten lippenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar daar is ook iets vreemd aan. als ze wil lachen trekt ze eerst haar neus op zodat haar bovenlip mee gaat. Kweet niet een beetje anders dan andere...normaal trek je je wangen omhoog zeg maar.
Het blijkt..quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze heeft het 100 x over haar kiendjes, en jij weet dat niet?
Samen met kip en opa.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef Whuzz het volgende:
Het woord "vibes" mag ook verboden worden
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je het niet zou weten, zou je denken dat ze post van hun kinderen hebben ontvangen.
Zelfs in de keldergang heb ik er geen plek voorquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hoef dat dus niet bij mij thuis, heel gek..
Het is me wat, de denkbeeldige 'vriend' van Julie krijgt al echt een verhaallijntje...net echt hoor...quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Julie nog even over haar vriend, voordat Michel weer terug is
kan meteen in de kachelquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hoef dat dus niet bij mij thuis, heel gek..
Wat zei ze over haar vriend?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is me wat, de denkbeeldige 'vriend' van Julie krijgt al echt een verhaallijntje...net echt hoor...
zou het zelf vrees niet beter kunnen.. laat staan inspiratie te hebben om er wat op te tekenenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef Whuzz het volgende:
"Beste Bewoners. Jullie tekeningen zijn beneden ALLE peil. Daarom staan jullie koffers klaar in de voorraadkamer."
Weet het niet eens, woordje 'vriend' viel, toen niet verder geluisterd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Wat zei ze over haar vriend?
Same, waarschijnlijk had ik een piemel getekend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:35 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
zou het zelf vrees niet beter kunnen.. laat staan inspiratie te hebben om er wat op te tekenen
Oeps... bijna vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Julie nog even over haar vriend, voordat Michel weer terug is
Dat ze hem ook in de tekening heeft verwerkt en echt heus heel veel van hem houd. Als Michel niet in de buurt is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Mies is belangrijkerquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ze hem ook in de tekening heeft verwerkt en echt heus heel veel van hem houd. Als Michel niet in de buurt is.
Had je in elk geval veel lol samen met Jill gehadquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Same, waarschijnlijk had ik een piemel getekend.
Ja een pik op een kip, had Jill leuk gevondenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Had je in elk geval veel lol samen met Jill gehad
Daar leek het wel op...quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:36 schreef Toweler het volgende:
zag ik nu net iemand de voorraadkamer binnenkomen met eten? (van de crew) beeld ging direct weg
Kan iemand terug spoelen
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:38 schreef Sangha het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn dagen niet zo vrolijk zijn door chronische ziekten en klachten, maar ik knap toch wel op van de COS en het samen volgen van de streams. Wat minder het gevoel eenzaam te zijn en wat meer onder de mensen, ook al is het digitaal.![]()
De humor die ik in de vele posts zie, daar knap ik echt van op, lig regelmatig in een deuk, sorry voor al die likes die ik uitdeel!
Zag alleen Zoey naar binnen gaan, maar niet iemand die daar nog binnen was. Zoey was wel aan de deur aan het luisteren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:36 schreef Toweler het volgende:
zag ik nu net iemand de voorraadkamer binnenkomen met eten? (van de crew) beeld ging direct weg
Kan iemand terug spoelen
3 kintjess 2 van de een en een van de ander... haar gelukkigste momentenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:38 schreef Sangha het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn dagen niet zo vrolijk zijn door chronische ziekten en klachten, maar ik knap toch wel op van de COS en het samen volgen van de streams. Wat minder het gevoel eenzaam te zijn en wat meer onder de mensen, ook al is het digitaal.![]()
De humor die ik in de vele posts zie, daar knap ik echt van op, lig regelmatig in een deuk, sorry voor al die likes die ik uitdeel!
Keep up the VIBES Sangha!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:38 schreef Sangha het volgende:
hebben jullie geluid danquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick zegt dat er vanavond 2 bewoners moeten vertrekken
Huhquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick zegt dat er vanavond 2 bewoners moeten vertrekken
Was dus een grapje van hun 3. Michel zei dat hij z'n lachen niet in zou kunnen houden bij Julie, dus hij moest gelijk naar de badkamerquote:
Onze "narrative" wat doe je!?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:45 schreef TheVulture het volgende:
Julie zei gisteravond laat tegen Zoey dat zij altijd een soort steun en toeverlaat nodig heeft. Vroeger hing ze heel erg aan haar vader, en nu haar vriend er niet is om haar te steunen is Michel degene die die rol voor haar hier vervuld als maatje. Ik kan me voorstellen dat de beelden voor haar vriend niet leuk zijn om te zien, maar vooralsnog hebben we niet echt meer gezien dan vriendschap en knuffelen natuurlijk...
quote:
Ik dacht alquote:
Pas nou op Liese. Straks krijg je weer een puistje en een break-down.quote:
dat zij der broeken nog past .. want zij eet en snaait veelquote:
Kwestie van smaak uiteraard!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sandia ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft een bericht gehad verteld hij in de badkamer aan Naomi. Ik kan de naam van degene niet verstaan, maar 'dat het heel goed met haar gaat'
Dat was van Julie. Die hadden elkaar al een uur niet gezien!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft een bericht gehad verteld hij in de badkamer aan Naomi. Ik kan de naam van degene niet verstaan, maar 'dat het heel goed met haar gaat'
wat fijn om te lezen dat we jouw dagen zo wat meer kleur kunnen gevenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:38 schreef Sangha het volgende:
Mooie dekmantel met dit argument natuurlijk...quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:45 schreef TheVulture het volgende:
Julie zei gisteravond laat tegen Zoey dat zij altijd een soort steun en toeverlaat nodig heeft. Vroeger hing ze heel erg aan haar vader, en nu haar vriend er niet is om haar te steunen is Michel degene die die rol voor haar hier vervuld als maatje. Ik kan me voorstellen dat de beelden voor haar vriend niet leuk zijn om te zien, maar vooralsnog hebben we niet echt meer gezien dan vriendschap en knuffelen natuurlijk...
moeder van zijn vriend daar maakte hij zich druk omquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
is zekerquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:49 schreef G7 het volgende:
Dus het is nu quasi zeker dat er 1 iemand vertrekt straks?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft een bericht gehad vertelt hij in de badkamer aan Naomi, 'Ik heb een bericht gehad van thuis, over Jeroen(?), dat het heel goed met haar hem ging'
sluit ik me eigen helemaal bij aan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:38 schreef Sangha het volgende:
Hij had zich ingeschreven als single, maar toen ging het weer aan voordat hij het huis in ging.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was wat ik eruit kon halen ,
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:50 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hij had zich ingeschreven als single, maar toen ging het weer aan voordat hij het huis in ging.
Dat was een reden van BB om hem er op te zetten misschien wel, anders had hij misschien zelf wel gegaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat Michel eigenlijk wel blij zal zijn dat hij genomineerd was, daardoor heeft hij dit bericht gekregen
Dank je, en de anderen ook met de fijne reacties.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:48 schreef danilel het volgende:
[..]
wat fijn om te lezen dat we jouw dagen zo wat meer kleur kunnen geven![]()
Ah, van die Jeroen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moeder van zijn vriend daar maakte hij zich druk om
Fijn voor hem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Hartje voor jill hihiquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
De brandstapel eikeltje...
[ afbeelding ]
Nick's vriendin heet Sandhyaquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was wat ik eruit kon halen ,
Mike mocht van Bigbrother niet op Nick stemmen? Hoezo niet?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:58 schreef Lillfex het volgende:
Dit is toch doorgestoken kaart. Mike mocht van Bigbrother niet op Nick stemmen dan krijg je weer ruring enb het is toch zo klaar als een klontje dat Jerrel eruit gaat . En de bewoners zijn puppies aan een string van BigBrother . Niets meer aan zo
De COS en de cos-sers maken voor mij ook BB leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:38 schreef Sangha het volgende:
Hij gaf toch aan dat Big Brother hem probeerde te lijden in zijn stemmen Niets is wat het lijkt daarquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mike mocht van Bigbrother niet op Nick stemmen? Hoezo niet?
Jij gelooft wat Mike zegtquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:58 schreef Lillfex het volgende:
Dit is toch doorgestoken kaart. Mike mocht van Bigbrother niet op Nick stemmen dan krijg je weer ruring enb het is toch zo klaar als een klontje dat Jerrel eruit gaat . En de bewoners zijn puppies aan een string van BigBrother . Niets meer aan zo
dat is alleen maar het verhaal van Mike, dat hij niet op Nick mocht stemmen. Volgens mij heeft hij dat uit zijn duim gezogen om zo niet onder vuur te komen liggen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:58 schreef Lillfex het volgende:
Sandia, op jonge leeftijd geadopteerd uit India samen met haar zus. Als ik het me goed herinner, Nick heeft het er wel eens over gehad.quote:
Weet ik maar dat is wel de waarheid. Er word zo geduwd achter de schermen daar ben ik na de Gouden Kooi wel achter gekomen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij gelooft wat Mike zegt![]()
Die liegt de hele boel bij elkaar
Oh lekker, elke avond Tandoori en Tikka Masala op het menu.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:01 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Sandia, op jonge leeftijd geadopteerd uit India samen met haar zus. Als ik het me goed herinner, Nick heeft het er wel eens over gehad.
en hoe weet jij dan dat Mike de waarheid vertelt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Weet ik maar dat is wel de waarheid. Er word zo geduwd achter de schermen daar ben ik na de Gouden Kooi wel achter gekomen.
Nah, BB had hem alleen gevraagd of hij niet had overwogen om "de nieuwen" te steunen met een stem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mike mocht van Bigbrother niet op Nick stemmen? Hoezo niet?
Dit is onzin, maar wel grappig dat jij het gelooftquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Weet ik maar dat is wel de waarheid. Er word zo geduwd achter de schermen daar ben ik na de Gouyden Kooi wel achter gekomen.
Ja Cos is een goede en leuke toevoeging, zonder Cos had ik de streams ook niet gevolgd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
De COS en de cos-sers maken voor mij ook BB leuk om naar te kijken![]()
Dat hoor je me niet zeggen Ik zeg dat er wordt geduwd achter naar de juiste stemmingen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:02 schreef Verida het volgende:
[..]
en hoe weet jij dan dat Mike de waarheid vertelt?
Wie had het ook alweer over "Zulke dikke sneden brood!"...quote:
Precies dit!quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:02 schreef Sangha het volgende:
Nou ineens op twee streams de huiskamer?
[..]
Ja Cos is een goede en leuke toevoeging, zonder Cos had ik de streams ook niet gevolgd.
johquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen Ik zeg dat er wordt geduwd achter naar de juiste stemmingen.
Het kwam Mike wel heel erg goed uit dat hij kon vertellen dat bb hem had gepusht om anders te kiezen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen Ik zeg dat er wordt geduwd achter naar de juiste stemmingen.
mike heeft nog nooit de waarheid gesproken, hoezo geloven we nu plots mikequote:Op donderdag 18 februari 2021 14:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij gaf toch aan dat Big Brother hem probeerde te lijden in zijn stemmen Niets is wat het lijkt daar
Maar.... dat zegt Mike! Maar is het wel zo gegaan? Bij het nomineren was het iig niet in beeld, dus nog discutabel te noemen...quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, BB had hem alleen gevraagd of hij niet had overwogen om "de nieuwen" te steunen met een stem.
Dat is wel een beetje manipulatief, want dat dééd hij juist met een stem op Mies + Nick.
Sandhya en samen met zus uit Indiaquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:01 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Sandia, op jonge leeftijd geadopteerd uit India samen met haar zus. Als ik het me goed herinner, Nick heeft het er wel eens over gehad.
haar schaamlippenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef suzi1 het volgende:
zoey dr lippen opgespoten?? dat zou dan de eerste zijn die ik 'ken' met een donkere huidskleur. op oprah na dan maar allah
lijkt wel een knutselnamiddag in de beschutte werkplaatsquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit experiment hadden ze ook in de kleuterschool kunne organiseren. Gegarandeerd betere resultaten. Begrijp waarom de vlaamse kijkers afhaken op Play4.
Dat is ook helemaal niet zo...quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof niks dat Mike in de DBK is veranderd. Hij heeft dit allemaal al lang doordacht. Op deze manier kreeg hij het voor elkaar om Zoey een keus te laten maken. Daardoor wordt Zoey minder vertrouwd. En door al z'n smoke en mirrors probeert hij weg te komen met z'n eigen stemgedrag en wellicht overstappen naar de belgische groep.
Maar ook niet met wat oefenen? Al doende leert men en wie weet kan je nog heel wat leren. Ik heb les gegeven aan senioren en kids qua schilderen en tekenen en heb mooie groei kunnen waarnemen. Het hoeven ook geen kunstwerken te worden toch.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan dus echt niet tekenen of schilderen.. Ik zou zo graag mijn levensgebeuetenissen schilderen of zo.. Voor mezelf..
Jaloers.
ja dat verhaal geloven we toch echt niet he, dat BB zich zou inmengen met stemmenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kwam Mike wel heel erg goed uit dat hij kon vertellen dat bb hem had gepusht om anders te kiezen.
Wat ik er mee wil zeggen is dat er veel geduwd en getrokken wordt voor de kijkcijfers en er veel gespeeld wordquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar.... dat zegt Mike! Maar is het wel zo gegaan? Bij het nomineren was het iig niet in beeld, dus nog discutabel te noemen...
met kijkersstemmen zeker wel, en met dat zoey haar keuze mocht/moest veranderen ook, maar met de stem van mike ik kan me dat oprecht niet voorstellen vooral omdat mike nog nooit de waarheid sprakquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat verhaal geloven we toch echt niet he, dat BB zich zou inmengen met stemmen
het zal best wel gebeuren, maar dan denk ik niet dat BB het zou toestaan dat daarover gesproken wordtquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat verhaal geloven we toch echt niet he, dat BB zich zou inmengen met stemmen
Ik geloof zeker wel dat dat op een bepaalde manier gebeurt. Kijk maar die regel met de nieuwenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hoor, niemand mag zelf een persoon kiezen om te nomineren, BB doet dat, voor de schijn worden ze 1 voor 1 naar de dbk gehaald zodat het op tv wat lijktquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Weet ik maar dat is wel de waarheid. Er word zo geduwd achter de schermen daar ben ik na de Gouden Kooi wel achter gekomen.
Als BB hier had willen beinvloeden, hadden ze eerder Naomi bewerkt om niet Julie veilig te stellen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:13 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
met kijkersstemmen zeker wel, en met dat zoey haar keuze mocht/moest veranderen ook, maar met de stem van mike ik kan me dat oprecht niet voorstellen vooral omdat mike nog nooit de waarheid sprak
Hier kunnen we zulke mooie photoshops mee makenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
Mikkie zit echt niet mee te luisteren, Mikkie zit daar echt niet voor Het Spel Neehoor nenene echt niet zei hij zelf
[ afbeelding ]
Ik ook totaal niet, en als ik mijn dochter zie tekenen voel ik me nog dommerquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan dus echt niet tekenen of schilderen.. Ik zou zo graag mijn levensgebeuetenissen schilderen of zo.. Voor mezelf..
Jaloers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik denk echt niet in complotten en ik zeg niet dat BB ze zegt waar ze op moeten stemmen maar ze krijgen achter verhalen te horen die ze tegen elkaar uitspeeltquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:17 schreef puzziepie het volgende:
Mensen denken ook graag in complotten , zelfs hier
quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet, en als ik mijn dochter zie tekenen voel ik me nog dommer
ze kan wel heel goed mannen tekenen zeg. ik kan helaas alleen maar vrouwen en vogelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike speelt mensen tegen elkaar uitquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik denk echt niet in complotten en ik zeg niet dat BB ze zegt waar ze op moeten stemmen maar ze krijgen achter verhalen te horen die ze tegen elkaar uitspeelt
Laat maar okquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mike speelt mensen tegen elkaar uit
Waarom zou ik daar naar gaan zoekenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand een fotootje gevonden van de vriendin van Nick?
Hoeft niet hoor, was gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar naar gaan zoeken
Laat degene met rust zit toch niet in bbquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand een fotootje gevonden van de vriendin van Nick?
Ik volg die mensen sowieso niet op social mediaquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:27 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, was gewoon nieuwsgierig
Ongezonde nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:27 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, was gewoon nieuwsgierig
echt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ongezonde nieuwsgierigheid
Valt wel mee ..ik snap wel dat 'we' dingen willen weten ,quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jer mag weg wat mij betreftquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nog even over Julie.
Haar familie roept op om Michel en Nick te stemmen.
Dus niets aan de hand met die vriend.
Beetje bijzondere uitspraak terwijl we 24/7 streams volgen en mensen bekijkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ah, de fameuze werkwijze weer....quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Mensen roepen al gauw dat het om een 'complot' gaat en worden weggezet als complotdenkers (wappies zo je wilt), maar ik vind dat echt te kort door de bocht. Want wat is b.v. 'het complot' dat BB mensen een bepaalde kant op duwt? Dat is toch al jaren het geval in RLS's, als je dit nu nog niet snapt. Dat is geen complot maar een werkwijze bij TV.
Eens..quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:33 schreef Ireth het volgende:
En ja hoor! De wezel had o
[..]
Beetje bijzondere uitspraak terwijl we 24/7 streams volgen en mensen bekijken
de mensen op de streams hebben er zelf voor gekozen om 24/7 in beeld te zijn, hun familie en/of vrienden nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:33 schreef Ireth het volgende:
En ja hoor! De wezel had o
[..]
die mensen in het huis hebben hun familie er zelf bij betrokkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:34 schreef Verida het volgende:
[..]
de mensen op de streams hebben er zelf voor gekozen om 24/7 in beeld te zijn, hun familie en/of vrienden niet
True, maar we blijven nieuwsgierigquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:34 schreef Verida het volgende:
[..]
de mensen op de streams hebben er zelf voor gekozen om 24/7 in beeld te zijn, hun familie en/of vrienden niet
Dan nog hoeven wij niet die families lastig te vallenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die mensen in het huis hebben hun familie er zelf bij betrokken
doe ik ook niet. ik plak hier geen gevonden familie of vrienden neer. wel een keer 2 neuzenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan nog hoeven wij niet die families lastig te vallen
omdat hij denkt dat zijn volgers hem er gaan inhouden, deed gisterenavond een oproepquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:36 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom denkt Sjerrol dat 'ie blijft?
nee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die mensen in het huis hebben hun familie er zelf bij betrokken
Niks mis meequote:Op donderdag 18 februari 2021 14:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
doe ik ook niet. ik plak hier geen gevonden familie of vrienden neer. wel een keer 2 neuzen
dat heeft zijn magische vinger aan hem doorgegeven. Heeft speciale krachten. Daardoor wist hij ook dat hij uitgekozen zou worden om in het huis te komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:36 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom denkt Sjerrol dat 'ie blijft?
Er zit wel een verschil natuurlijkquote:
Ik ook. Ga hem toch missen denk ik. Maar Michel en Nick ook dus ik stem deze week niet. Kan niet kiezenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:39 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop dat jerrel een mooie outfit aantrekt en passende make up
haha dat zegt ie netquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:39 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop dat jerrel een mooie outfit aantrekt en passende make up
Gohhh we kijken allemaal 24/7 naar BB maar we zijn met zn allen niet nieuwsgierig hoor...quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik beken dat ik een favo wil in een rls, zo niet kan het me totaal niet boeien. Kan een vrouw zijn of een man dat maakt me niet uit...quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uitgekeken op Maan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga Jerrel echt niet missen
komt lange na niet eens in de buurt bij mijn Katy Bahm
Klopt nu niet meer maar dat kon wel eens veranderen als hij mag blijven en Michel weg moet, dan waant hij zich de koning(-in) van het huisquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop dat Jer weggaat.
Het is mooi geweest, en Jer is niet zo interessant meer
Nee, dat doen ze niet, ze praten er misschien over, kunnen misschien een keer in de dbk een videoboodschap zien en ze kunnen opgeven door wie ze opgehaald willen worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:42 schreef suzi1 het volgende:
het gaat er mij om dat verida beweerde dat ze hun familie er niet in betrekken
Katy/Burak, een drag queen van promi bb vorig jaar, qua looks lijkt hij wel beetje op jerrel, alleen leukere persoonlijkheid, meer diepgangquote:
Wat een rare kronkel toch weer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:44 schreef Kefke04 het volgende:
zegt zoey nu dat ze het leuk vindt om in haar neus te peuteren.
Michel mag ook wegquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt nu niet meer maar dat kon wel eens veranderen als hij mag blijven en Michel weg moet, dan waant hij zich de koning(-in) van het huis
Past 100% binnen de rest van haar gedrag helaasquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:44 schreef Kefke04 het volgende:
zegt zoey nu dat ze het leuk vindt om in haar neus te peuteren.
Heb je helemaal gelijk in, was gewoon nieuwsgierig wat voor vrouw er bij Nick hoorde....vergeet mn vraagquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet, ze praten er misschien over, kunnen misschien een keer in de dbk een videoboodschap zien en ze kunnen opgeven door wie ze opgehaald willen worden.
Maar ze geven geen namen, achternamen etc om door jan en allemaal hun familie/vrienden na te laten trekken op social media. Dat dit nu toch gebeurd, vind ik een kwalijke zaak en schenden van de privacy van deze personen. De bewoners hebben er zelf voor gekozen, de familie/vrienden niet.
Er is een bepaalde spanningquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:48 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij kreeg net Zoe net een sneer van Jerrel
die foto is of hier voorbij gekomen of in de gameroom. denk het laatste, maar heb haar gezien zonder te zoekenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, was gewoon nieuwsgierig wat voor vrouw er bij Nick hoorde....vergeet mn vraag
"Meer van hem zien" betekent alleen meer irritant gedrag, pesten van medebewoners en negatief gedoe.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:47 schreef cheanny het volgende:
Ik vind Jerrel leuker en interessanter dan bijvoorbeeld Matte Matt of Sneaky Mike. Dus ga hem zeker wel missen. Denk dat hij laatste tijd bewust wat rustiger was maar hoop meer van hem te zien.
Maar ga er niet van uit dat we meer te zien krijgen want denk dat hij eruit vliegt vanavond.
Mike is op dit moment 100 keer boeiender dan een vervende Jerrelquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:47 schreef cheanny het volgende:
Ik vind Jerrel leuker en interessanter dan bijvoorbeeld Matte Matt of Sneaky Mike. Dus ga hem zeker wel missen. Denk dat hij laatste tijd bewust wat rustiger was maar hoop meer van hem te zien.
Maar ga er niet van uit dat we meer te zien krijgen want denk dat hij eruit vliegt vanavond.
Ik volg Michel omdat hij zelf heel vaak verwijst naar dingen die hij heeft meegemaakt/gedaan en op Insta heeft staan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil natuurlijk
Dat zij erover praten geeft ons niet het recht om die omgeving lastig te vallen
Want dat is wat er gebeurt ..en dat vind ik diep treurig
Daarom volg ik niemand op social media . Ik vind het ziek wat mensen op social media zetten
Vind Mike een vies mannetjequote:Op donderdag 18 februari 2021 14:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Mike is op dit moment 100 keer boeiender dan een vervende Jerrel
Ik kan het mis hebben maar dacht dat hij bewust rustig was na Zoey's waarschuwing maar we gaan waarschijnlijk toch niets meer van hem zien dus we zullen het niet te weten komen of hij positief zou gaan veranderen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:49 schreef Whuzz het volgende:
"Meer van hem zien" betekent alleen meer irritant gedrag, pesten van medebewoners en negatief gedoe.
Hij heeft de afgelopen week de perfecte kans gehad om zijn negatieve gedram om te zetten in leuke acties, maar afgezien van af en toe mee doen met Jill is er niets van terecht gekomen.
Ik lijk wel een getrouwd stel, maar zelf zijn banaan eten met een open mond krijg ik al irritatie rillingenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:54 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar dacht dat hij bewust rustig was na Zoey's waarschuwing maar we gaan waarschijnlijk toch niets meer van hem zien dus we zullen het niet te weten komen of hij positief zou gaan veranderen.
kan maar ik heb liever een rellert dan iemand die constant achter de kont van vrouwen aanloopt en schuine opmerkingen maakt en er zelf het hardst om lachtquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:54 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat is wss ook zo, maar hij maakt wel tv, en speelt het spel voor zichzelf
Volgens sommigen hier wordt Mike gemanipuleerd door BBquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:54 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat is wss ook zo, maar hij maakt wel tv, en speelt het spel voor zichzelf
jerrel?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:55 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ik lijk wel een getrouwd stel, maar zelf zijn banaan eten met een open mond krijg ik al irritatie rillingen
Dat is wat hij zelf tegen Julie zei...quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier wordt Mike gemanipuleerd door BB
Ik zou echt gek worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:56 schreef puzziepie het volgende:
OMG Julie
Wat een leven, je kinderen zo verstikken
Users hier geloven Mikequote:Op donderdag 18 februari 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wat hij zelf tegen Julie zei...
D'r Kintjess hebben nu toch 3 maanden vrij? Mama is bezig met Mama-Tijdquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:56 schreef puzziepie het volgende:
OMG Julie
Wat een leven, je kinderen zo verstikken
Hij is "rustig" sinds hij door BB er op is gewezen dat zijn gedrag ontoelaatbaar was. Zoey heeft dat daarna nog bevestigd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:54 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar dacht dat hij bewust rustig was na Zoey's waarschuwing maar we gaan waarschijnlijk toch niets meer van hem zien dus we zullen het niet te weten komen of hij positief zou gaan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |