Nahh.. hooguit wat push-up werkquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liesje doet aan fillers
en fake boobies
Weet alleen iets met haar neus, die wat gezakt was en eigenlijk opnieuw moest. Maar kan het zelf totaal niet zienenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb niet die indruk, Liesje lijkt vrij "naturel"
Was vorige week ook lang. Nu zijn er 3 dus nog langer vermoed ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Genomineerde nog steeds niet terug uit de Gameroom...duurt lang.
Ze komen pas terug als deze opdracht helemaal afgerond is.. is elke donderdag zoquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was vorige week ook lang. Nu zijn er 3 dus nog langer vermoed ik.
Liese heeft ook geen opgespoten lippen. Liese is redelijk naturel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:11 schreef Kefke04 het volgende:
Liese heeft geen fake boobies, Julie en Zoey wel
Nee, verdenk nog eerder Zoey daarvan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese heeft ook geen opgespoten lippen. Liese is redelijk naturel.
Hoezo? Zo lelijk zijn Michel, Nick, Thomas, Matt en Jerrel toch ook weer niet?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat komt vast door de wilde verhalen van Naomi![]()
Daarom erg oneerlijk dat er maar 1 redelijk ogende man in zit..
I.p.v. puzzelen of breien zijn ze nu aan 't kleuren. BB, neem een voorbeeld aan de buitenlandse uitzendingen !!!quote:
Aan haar kont blijkbaar. Zijn de kilo's die Thomas verloren zijn, die bij haar er aan komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. hooguit wat push-up werk
Liese heeft alleen wat fillers in haar neus, omdat ze een "bobbel" heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese heeft ook geen opgespoten lippen. Liese is redelijk naturel.
Michel niet mijn type,, is wel de knapste van het stelquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo? Zo lelijk zijn Michel, Nick, Thomas, Matt en Jerrel toch ook weer niet?
Matt heeft ook een bobbel. Heeft die ook fillersquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese heeft alleen wat fillers in haar neus, omdat ze een "bobbel" heeft.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aan haar kont blijkbaar. Zijn de kilo's die Thomas verloren zijn, die bij haar er aan komen.
Donkere mensen hebben over het algemeen vollere lippen , en als Zoey dat zou hebben gedaan dan had ze haar bovenlip ook vast wat opgevuldquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, verdenk nog eerder Zoey daarvan.
Waaaaat? Maar dat enorme sex appeal van Mike dan? ... waar Mike het altijd over heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel niet mijn type,, is wel de knapste van het stel
de rest ... no comment
Neequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef suzi1 het volgende:
zoey dr lippen opgespoten?? dat zou dan de eerste zijn die ik 'ken' met een donkere huidskleur. op oprah na dan maar allah
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waaaaat? Maar dat enorme sex appeal van Mike dan? ... waar Mike het altijd over heeft.
Jouw UI toch?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:18 schreef BBguy het volgende:
maar goed dat ik daar niet zit, een kleuter tekent nog beter
Meenemen ? De brander van de hottub in, als dit het resultaat gaat worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:19 schreef suzi1 het volgende:
mag een verliezer z'n tekening meenemen? dat zou wel tof zijn
Het is echt vreselijk iddquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meenemen ? De brander van de hottub in, als dit het resultaat gaat worden.
Meh. Knap is ook wel echt anders.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo? Zo lelijk zijn Michel, Nick, Thomas, Matt en Jerrel toch ook weer niet?
Dit experiment hadden ze ook in de kleuterschool kunne organiseren. Gegarandeerd betere resultaten. Begrijp waarom de vlaamse kijkers afhaken op Play4.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meenemen ? De brander van de hottub in, als dit het resultaat gaat worden.
Ik vind het juist haar charme...haar neus.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese heeft alleen wat fillers in haar neus, omdat ze een "bobbel" heeft.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het juist haar charme...haar neus.
Ja, maar daar is ook iets vreemd aan. als ze wil lachen trekt ze eerst haar neus op zodat haar bovenlip mee gaat. Kweet niet een beetje anders dan andere...normaal trek je je wangen omhoog zeg maar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Donkere mensen hebben over het algemeen vollere lippen , en als Zoey dat zou hebben gedaan dan had ze haar bovenlip ook vast wat opgevuld
ze heeft het 100 x over haar kiendjes, en jij weet dat niet?quote:
Ik probeerde het. Collega's keken raar naar mequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar daar is ook iets vreemd aan. als ze wil lachen trekt ze eerst haar neus op zodat haar bovenlip mee gaat. Kweet niet een beetje anders dan andere...normaal trek je je wangen omhoog zeg maar.
Zoey heeft geen opgespoten lippenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar daar is ook iets vreemd aan. als ze wil lachen trekt ze eerst haar neus op zodat haar bovenlip mee gaat. Kweet niet een beetje anders dan andere...normaal trek je je wangen omhoog zeg maar.
Het blijkt..quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze heeft het 100 x over haar kiendjes, en jij weet dat niet?
Samen met kip en opa.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef Whuzz het volgende:
Het woord "vibes" mag ook verboden worden
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je het niet zou weten, zou je denken dat ze post van hun kinderen hebben ontvangen.
Zelfs in de keldergang heb ik er geen plek voorquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hoef dat dus niet bij mij thuis, heel gek..
Het is me wat, de denkbeeldige 'vriend' van Julie krijgt al echt een verhaallijntje...net echt hoor...quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Julie nog even over haar vriend, voordat Michel weer terug is
kan meteen in de kachelquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hoef dat dus niet bij mij thuis, heel gek..
Wat zei ze over haar vriend?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is me wat, de denkbeeldige 'vriend' van Julie krijgt al echt een verhaallijntje...net echt hoor...
zou het zelf vrees niet beter kunnen.. laat staan inspiratie te hebben om er wat op te tekenenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef Whuzz het volgende:
"Beste Bewoners. Jullie tekeningen zijn beneden ALLE peil. Daarom staan jullie koffers klaar in de voorraadkamer."
Weet het niet eens, woordje 'vriend' viel, toen niet verder geluisterd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Wat zei ze over haar vriend?
Same, waarschijnlijk had ik een piemel getekend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:35 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
zou het zelf vrees niet beter kunnen.. laat staan inspiratie te hebben om er wat op te tekenen
Oeps... bijna vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Julie nog even over haar vriend, voordat Michel weer terug is
Dat ze hem ook in de tekening heeft verwerkt en echt heus heel veel van hem houd. Als Michel niet in de buurt is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Wat zei ze over haar vriend?
Mies is belangrijkerquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ze hem ook in de tekening heeft verwerkt en echt heus heel veel van hem houd. Als Michel niet in de buurt is.
Had je in elk geval veel lol samen met Jill gehadquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Same, waarschijnlijk had ik een piemel getekend.
Ja een pik op een kip, had Jill leuk gevondenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Had je in elk geval veel lol samen met Jill gehad
Daar leek het wel op...quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:36 schreef Toweler het volgende:
zag ik nu net iemand de voorraadkamer binnenkomen met eten? (van de crew) beeld ging direct weg
Kan iemand terug spoelen
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:38 schreef Sangha het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn dagen niet zo vrolijk zijn door chronische ziekten en klachten, maar ik knap toch wel op van de COS en het samen volgen van de streams. Wat minder het gevoel eenzaam te zijn en wat meer onder de mensen, ook al is het digitaal.![]()
De humor die ik in de vele posts zie, daar knap ik echt van op, lig regelmatig in een deuk, sorry voor al die likes die ik uitdeel!
Zag alleen Zoey naar binnen gaan, maar niet iemand die daar nog binnen was. Zoey was wel aan de deur aan het luisteren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:36 schreef Toweler het volgende:
zag ik nu net iemand de voorraadkamer binnenkomen met eten? (van de crew) beeld ging direct weg
Kan iemand terug spoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |