Ja gewoon koffiebroodje met kaneel tochquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna iedereen weet dat toch? En een zogenaamde bakker zou dat niet weten.
Suikerdipje van alle cola en snacksquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:25 schreef tasebi het volgende:
ligt de jeugd alweer terug in hun bed amai hoor
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Briljante TT. Alleen een kaap had 'm nog briljanter kunnen maken
Ah. Bedankt voor de uitleg. Dat was me helemaal niet opgevallen joh!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef utopia2.0 het volgende:
TT slaat op Matt, die 9x zijn excuses aanbood aan Jill en Thomas
Ja, daar weet Jill alles vanquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas heeft hoofdpijn.
Jill : Thomas, je hebt ATK .. aandacht tekort
ik, ja Somsquote:
Ja ma jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor de uitleg. Dat was me helemaal niet opgevallen joh!![]()
Mooie TT hoor
Ik ben oprecht en recht voor zijn raapquote:
Als hij er achter komt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Het meest spannend de komende uren, wordt de kwestie als Jerrel erachter gaat komen hoe Mike gestemd heeft.
De reactie van Jerrel gaat goud worden.
Jerrel vermoed dat al. Heeft hij vanochtend nog uitgesproken meen ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Het meest spannend de komende uren, wordt de kwestie als Jerrel erachter gaat komen hoe Mike gestemd heeft.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel vermoed dat al. Heeft hij vanochtend nog uitgesproken meen ik.
Raar mannetje is het.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jill aan het op maken haar stalker zit er naast
Hopelijk laat Jerrel daar ook los dat Mike tegen hem blijft volhouden op Nick en Michel te hebben gestemd. Dan weten die 2 anderen ook genoeg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Het meest spannend de komende uren, wordt de kwestie als Jerrel er achter gaat komen hoe Mike gestemd heeft.
Mike heeft hem op de bank gezet.
Naomie, die altijd supernieuwsgierig is, zag om het hoekje drie stoelen staan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef MMXMMX het volgende:
Wat was er nu in de gameroom ?
Mogen we zeker niet weten ?
Da's gewoon het "exit spel", dus waarbij ze te horen krijgen met welke redenen er op hen is gestemd enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef MMXMMX het volgende:
Elke donderdag is de gameroom de "kamer van de waarheid". De genomineerden krijgen dan vragen van BB zoals "wie denk jij dat er gaat winnen", "waarom denk je dat je bent genomineerd", etc. Ook krijgen ze kaartjes waarop de nominatieredenen te lezen zijn (zonder naam) en spelen ze een spel waarbij ze een videoboodschap van het thuisfront kunnen winnen. Is altijd in de tv-uitzending van vrijdag te zien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef MMXMMX het volgende:
Dat is wel opvallend ook hoe ze rent om ergens als eerste bij te zijn al er iets is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Naomie, die altijd supernieuwsgierig is, zag om het hoekje drie stoelen staan.
Daarbij zei ze, dat het eenzelfde opstelling was als toen met haar zelf, Liese en Rene.
In begin ook vaak huilen dat zien we niet meer van hem....toen had ik zo te doen met hem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat dat mastermind van Thomas wel meevalt.
Hij heeft tot nu toe alleen geluk gehad.
Alle plannetjes zijn tot nu toe mislukt.
Hij heeft heel veel mensen moeten manipuleren om zijn plannetje te laten slagen.
Het groepje Thomas hangt van lis zand aan elkaar.
Ja klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Niet door te komen door de streams. Meestal loopt er seperate een opdracht voor de achter gebleven bewoners.
Voor wie?quote:
Kregen die een reprimande? Of bedoel je de keuze die ze toen kregen van "hier zijn je koffers, nu oprotten of normaal doen"quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ik erger me wel elke keer als een van de vrouwen van K5 gaat dreigen met als michel of nick eruit gestemd wordt dan ga ik naar huis. Of als er iets tegen zit doen ze dat ook. Wat mij betreft mag BB hun nu ook een reprimande geven voor dat gechanteer. Net zoals die nederlanders toen kregen.
Ja dat is toch een reprimandequote:Op donderdag 18 februari 2021 11:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kregen die een reprimande? Of bedoel je de keuze die ze toen kregen van "hier zijn je koffers, nu oprotten of normaal doen"
Ze hebben het toch met elkaar uitgesproken?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ik erger me wel elke keer als een van de vrouwen van K5 gaat dreigen met als michel of nick eruit gestemd wordt dan ga ik naar huis. Of als er iets tegen zit doen ze dat ook. Wat mij betreft mag BB hun nu ook een reprimande geven voor dat gechanteer. Net zoals die nederlanders toen kregen.
Liese is de kwaaiste niet...de enige met wie ze niks heeft/had is Thomas...quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
Liese palmt Matt in. Die gaat nooit meer op Nick stemmen.
[ afbeelding ]
Het is een creep eersteklas.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
Mike steeds naar Matt en Liese loeren. Zou hij zich zorgen maken?
[ afbeelding ]
Eens !quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese is de kwaaiste niet...de enige met wie ze niks heeft/had is Thomas...
Nee? Want die vraag werd aan de HELE groep gesteld, er werden geen namen genoemd en niemand persoonlijk aangesproken. Was een gevalltje "wie de schoen past...."quote:
Ben het met je eens, en dat gevoel is dus ook wederzijds wat thomas betreft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese is de kwaaiste niet...de enige met wie ze niks heeft/had is Thomas...
Die hebben het al tot de finale uitgestippeld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zou het ook fijn vinden dat er niet meer gesproken mag worden over de nominaties. Nou hebben de K5 al via michel een tip gehad wat hij gaat doen. Maar dat overleggen ben ik spuug en spuug zat.
Thomas is een kind ,..quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, en dat gevoel is dus ook wederzijds wat thomas betreft.
Niet alleen Michel hoor wat dat je van Thomas en Jill....ze snapt het allemaal niet meer en doet wat Thomas haar zegt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zou het ook fijn vinden dat er niet meer gesproken mag worden over de nominaties. Nou hebben de K5 al via michel een tip gehad wat hij gaat doen. Maar dat overleggen ben ik spuug en spuug zat.
Jill is sowieso een dom schaap die zich laat bepalen door anderen, in dit geval Thomasquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet alleen Michel hoor wat dat je van Thomas en Jill....ze snapt het allemaal niet meer en doet wat Thomas haar zegt.
Door wie ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:55 schreef zodeju het volgende:
Wordt al lekker buiten geroepen geloof ik.
Heb jij drie streams....??quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die hebben het al tot de finale uitgestippeld.
Dat zal Jill zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet waren jonge stemmen dacht ik die buiten aan het gillen waren.
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
Dit is de eerste keer dat de genomineerden uren niet in beeld zijn. ( los van wanneer ze in de gameroom zijn)
Maar koffers pakken zie je altijd wel.
Of zijn ze al in de gameroom?
Okee. Dan zal de rest van de groep wel een of andere activiteit zo krijgen.quote:
Inderdaad. Jill voegt helemaal niets meer toe. Is een marionet van Thomas geworden en is alleen maar aan het bitchen op Michel, Julie en Liese (terwijl die 3 gewoon aardig tegen haar doen). Doet ook geen enkele moeite meer om aansluiting te zoeken of een keer iets leuks voor de hele groep te organiseren. In het huishouden doet ze alleen het hoognodige om niet onder de koude douche te hoeven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet alleen Michel hoor wat dat je van Thomas en Jill....ze snapt het allemaal niet meer en doet wat Thomas haar zegt.
Dat klinkt.... viesquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ik heb net als Jerrel mijn vinger waar ik alles op ontvang.
Die zit helemaal niet meer op haar plek, in begin toen ze terug kwam was de hele groep met haar bezig en dacht waarschijnlijk dat het bleef tot het einde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad. Jill voegt helemaal niets meer toe. Is een marionet van Thomas geworden en is alleen maar aan het bitchen op Michel, Julie en Liese (terwijl die 3 gewoon aardig tegen haar doen). Doet ook geen enkele moeite meer om aansluiting te zoeken of een keer iets leuks voor de hele groep te organiseren. In het huishouden doet ze alleen het hoognodige om niet onder de koude douche te hoeven.
én hij voelt zich gemanipuleerd dat hij op Nick en Mies moest stemmen. Vooral met zijn stem op Nick had hij moeite.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:02 schreef Kefke04 het volgende:
Leuk om Matt is met iemand anders lol te zien hebben, zou zomaar kunnen dat Matt volgende week niet meer met bondje thomas meedoet. Hij voelt zich erg slecht dat mike hem bedroog
Jill is al in de wolkjes van Thomas. Liese heeft al een relatie en wat is, kan kapot... Logisch tochquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:01 schreef Oranos het volgende:
Komende week gaat Matt nu als een hondje Liese achterna lopen?
Gaan straks kroepoek bakkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef greysbones het volgende:
waar blijft de bezigheids therapie voor de niet genomineerden
en dan eet 1 iemand alles op .. op 2 kroepoekjes na..quote:
Of Jerrel wil gewoon niet wegquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Als jerrel NU opstapt, gaat het verder tussen nick en Michel. Dan gaan er vandaag toch 2 mensen eruit. Maar zo slim is jerrel niet...
Puzzieeeequote:
Als ze de zak kunnen vinden ja!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan eet 1 iemand alles op .. op 2 kroepoekjes na..
Die denkt dat hij nog steeds kan winnen....al zijn volgers he.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Als jerrel NU opstapt, gaat het verder tussen nick en Michel. Dan gaan er vandaag toch 2 mensen eruit. Maar zo slim is jerrel niet...
Watquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Dat klopt niet ... zie precedent met Els/Renequote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Maar Benny, denk je serieus dat Matt een kans maakt bij Liese.... ? No way!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill is al in de wolkjes van Thomas. Liese heeft al een relatie en wat is, kan kapot... Logisch toch
Spreid je winkansen. Doet Michel ook.
Groene kaas? Spinazie is groen. Poep ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat?
Als kaas niet geel is, is het ook niet groen... Zelfde logica
Nee, tuurlijk nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar Benny, denk je serieus dat Matt een kans maakt bij Liese.... ? No way!
groene kaas bestaat...pesto kaasquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Groene kaas? Spinazie is groen. Poep ook.
Wat lief....dat je nog steeds ziet hoe ze was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind Jill minder ergelijk dan bv Julie. Die is alleen maar sjaggie en aan het mopperen. Jill zorgt af en toe nog voor iets anders op de streams dan puzzelen of kaarten. Ik kan trouwens niet een persoon opnoemen die er boven uit steekt op dit moment.
https://twitter.com/Lisanne_1908/status/1362348720881295361quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef greysbones het volgende:
zag op Fb( jajaja ik zit soms op FB te gluren) een poll voorbij koem waarin Jerrel wel degelijk dik aan de leiding ging om te blijven
Jill is een kleuter . Die mag zo snel mogelijk weg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad. Jill voegt helemaal niets meer toe. Is een marionet van Thomas geworden en is alleen maar aan het bitchen op Michel, Julie en Liese (terwijl die 3 gewoon aardig tegen haar doen). Doet ook geen enkele moeite meer om aansluiting te zoeken of een keer iets leuks voor de hele groep te organiseren. In het huishouden doet ze alleen het hoognodige om niet onder de koude douche te hoeven.
whoep whoep..quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef rinardo het volgende:
Ik ben bang, hoop het niet
Heel veel mensen stemmen nu op Nick erin
andere grote groepen stemmen op Jerrel erin
en michel is de lul.
ik zie zulke grote groepen die allemaal samenspannen op jerrel erin te laten, en dan komen michel en Nick in de minderheid omdat die de stemmen moeten delen.
Keine Bange, FEBO bepaalt uiteindelijkl en zo zal het dan moeten verder gaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef rinardo het volgende:
en michel is de lul.
ik zie zulke grote groepen die allemaal samenspannen op jerrel erin te laten, en dan komen michel en Nick in de minderheid omdat die de stemmen moeten delen.
Is daar nog iets over gezegd tegen Mike?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:02 schreef Kefke04 het volgende:
Leuk om Matt is met iemand anders lol te zien hebben, zou zomaar kunnen dat Matt volgende week niet meer met bondje thomas meedoet. Hij voelt zich erg slecht dat mike hem bedroog
Mike is een sneak,.. die beweert tegenover Julie dat hij zijn stem moest aanpassen van BBquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is daar nog iets over gezegd tegen Mike?
Zo denkt Mike ook over de vriendschap tussen Jill en Thoquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill is al in de wolkjes van Thomas. Liese heeft al een relatie en wat is, kan kapot... Logisch toch
Nee ben maar niet bang, Jerrel gaat eruit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef rinardo het volgende:
en michel is de lul.
Liese heeft tegen Zoe verteld dat Mike op haar gestemd heeft. Meer (nog) niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is daar nog iets over gezegd tegen Mike?
Mike maakt het liefst alles kapot.. bondjes.. vriendschappen ..quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo denkt Mike ook over de vriendschap tussen Jill en Tho
En dat is?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Matt doet nu wat Thomas zou moeten doen
Matt is alleen zichzelf aan het indekken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Matt doet nu wat Thomas zou moeten doen
Dat is het enige wat daar over gezegd is?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mike is een sneak,.. die beweert tegenover Julie dat hij zijn stem moest aanpassen van BB
En aangezien Matt het universele antwoord op alle stoute meisjesdromen is....quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ah! thnx!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Liese heeft tegen Zoe verteld dat Mike op haar gestemd heeft. Meer (nog) niet.
bezigheidstherapiequote:Op donderdag 18 februari 2021 12:15 schreef aswesleep het volgende:
Hier komt de wekelijkse knutselopdracht.
Of er is in dat geval helemaal geen exit meer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Klopt!! Dat is zijn insteekquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mike maakt het liefst alles kapot.. bondjes.. vriendschappen ..
Mario lees de f... streamverslagen danquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef mario390 het volgende:
hoezo kartenspelen??
weten ze al wie
nominiert is??
Allangquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef mario390 het volgende:
hoezo kartenspelen??
weten ze al wie
nominiert is??
Dat is niet goed voor de kijkcijfers!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of er is in dat geval helemaal geen exit meer.
Die poll is zo uniek, die moet je inlijsten, kan je goed geld voor krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef greysbones het volgende:
zag op Fb( jajaja ik zit soms op FB te gluren) een poll voorbij koem waarin Jerrel wel degelijk dik aan de leiding ging om te blijven
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die poll is zo uniek, die moet je inlijsten, kan je goed geld voor krijgen.
Je vult inquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:12 schreef zodeju het volgende:
Liese gillen....Zoey geeft haar op haar donder met GVD Liese met u geschreeuw....en niks aan het handje...had iemand tegen Jill moeten zeggen. Drama was het dan.
Ik zou bijna blij zijn dat ik niet aan deze teken opdracht mee hoef te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef Kefke04 het volgende:
gaan ze tekenen mag ferrel niet mee doen![]()
![]()
Doet iedereen hier Koos.. ik heb het opgegegevenquote:
Dit is juist wat Jill ook doet .. zielige kleuter dat het isquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet iedereen hier Koos.. ik heb het opgegegeven
Same. Matt is volgens mij helemaal geen verkeerde kerel. Beetje tam wellicht en ik vermoed een beetje verliefd op Jill in het begin. Dat begint nu af te zakken waardoor hij wat normaler gaat doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Matt vind ik eigenlijk wel een goedzak qua gedrag. Alleen jammer dat hij zo zich vastklampt aan 1 persoon elke keer. En hij zelf weinig initiatieven heeft. Vond het ook leuk dat hij het net zo leuk had met liese.
Gaat ie he-le-maal flippen als je daar aan zit....quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:21 schreef viseenoptie het volgende:
Pak de oogpotloden van Jerrel om voor te tekenen
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Je ziet Mike zweten .. welk verzonnen verhaal van de laatste 2 weken moet hij kiezen om te tekenen
Ik hoop ook dat hij wat meer aansluiting krijgt met de anderen. Geen verkeerde knulquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same. Matt is volgens mij helemaal geen verkeerde kerel. Beetje tam wellicht en ik vermoed een beetje verliefd op Jill in het begin. Dat begint nu af te zakken waardoor hij wat normaler gaat doen.
Vind Matt echt 3 x niks .. kan er ook niks van maken..quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same. Matt is volgens mij helemaal geen verkeerde kerel. Beetje tam wellicht en ik vermoed een beetje verliefd op Jill in het begin. Dat begint nu af te zakken waardoor hij wat normaler gaat doen.
Of volledig zwart kleuren om hun ziel uit te beeldenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:22 schreef viseenoptie het volgende:
Ze kunnen ook het vel wit laten om hun leegte te symboliseren
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Je ziet Mike zweten .. welk verzonnen verhaal van de laatste 2 weken moet hij kiezen om te tekenen
Ja, die is echt heel wisselend bezig de afgelopen weken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:19 schreef puzziepie het volgende:
Jill heeft zichzelf ook compleet buiten de groep gezet wat mij betreft
Zit geen kwaad in die jongen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Matt vind ik eigenlijk wel een goedzak qua gedrag. Alleen jammer dat hij zo zich vastklampt aan 1 persoon elke keer. En hij zelf weinig initiatieven heeft. Vond het ook leuk dat hij het net zo leuk had met liese.
Dit is eigenlijk best grappigquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef Kefke04 het volgende:
gaan ze tekenen mag ferrel niet mee doen![]()
![]()
En hij schijnt ook nog te stinken, hoorde ik K3 fluisteren toen hij langs liepquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:22 schreef Oranos het volgende:
Kan niet wachten op Jill's reactie als Matt zegt dat hij het heel leuk met Liese heeft gehad
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:25 schreef juul. het volgende:
[..]
En hij schijnt ook nog te stinken, hoorde ik K3 fluisteren toen hij langs liep
Absoluut niet. Maar er zit gewoon uberhaupt niet zoveel in hem. Het is eigenlijk een hele gewone, beetje saaie net-niet meer puber. Voor een programma als BB is hij te grijs.quote:
Misschien zijn kleren? Want hij staat vaak genoeg onder de douchequote:Op donderdag 18 februari 2021 12:25 schreef juul. het volgende:
[..]
ken redelijk veel jongens rond die leeftijd ( nee niet vies denken jullie) maar die hbben echt wel meer inhoud dan dit persoontjequote:Op donderdag 18 februari 2021 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar er zit gewoon uberhaupt niet zoveel in hem. Het is eigenlijk een hele gewone, beetje saaie net-niet meer puber. Voor een programma als BB is hij te grijs.
Wellicht bloeit hij op op vakantie, aan het gamen, op de motor, in een boot etc. maarja.. dat is er allemaal nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar er zit gewoon uberhaupt niet zoveel in hem. Het is eigenlijk een hele gewone, beetje saaie net-niet meer puber. Voor een programma als BB is hij te grijs.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer wel voorstellen, die jongen woont in die zwarte broek en sweater voor mijn gevoelquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:25 schreef juul. het volgende:
[..]
hahhaha nu je het zegt.. die heeft hij wel voornamelijk aanquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer wel voorstellen, die jongen woont in die zwarte broek en sweater voor mijn gevoel
ze creatief zijn ze niet he...quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:28 schreef Ireth het volgende:
Wat zitten ze moeilijk te denken? Ik zou hele grote open letters gebruiken om BIG BROTHER te schrijven en dan ieder een letter invullen met wat hij/zij wil tekenen?
Dat weet ik al niet eens meer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:25 schreef tasebi het volgende:
oeioei doet me denken aan Thomas zijn schilderkunst , zal allicht weer zoiets zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is toch die jongen die thuis zijn moeder of ouders verzorgd met zusje van 13. Denk dat hij daarom ouder en serieus wil overkomen omdat hij niet veel anders gewent is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ken redelijk veel jongens rond die leeftijd ( nee niet vies denken jullie) maar die hbben echt wel meer inhoud dan dit persoontje
Eens ..vulling is hij. Ik hoop wel dat hij meer met de andere groep op gaat trekkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hij komt totaal niet ouder of serieus over.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch die jongen die thuis zijn moeder of ouders verzorgd met zusje van 13. Denk dat hij daarom ouder en serieus wil overkomen omdat hij niet veel anders gewent is.
Een kruising tussen een Amsterdams paaltje en een oranje condoom met een gezichtje...quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik al niet eens meer.
Hij ligt in mijn ogen ook echt niet in een deuk. Probeert serieus gesprekken te voeren maar dat lukt niet zo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt totaal niet ouder of serieus over.
Hij kan echt wel veel levenservaring hebben, maar het komt er totaal niet uit
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een kruising tussen een Amsterdams paaltje en een oranje condoom met een gezichtje...
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
Thomas constant de tong uit de mond
De UI van @BBguy:quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik al niet eens meer.
Vreselijk!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een kruising tussen een Amsterdams paaltje en een oranje condoom met een gezichtje...
Oeiquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:34 schreef Benny het volgende:
[..]
De UI van @:bbguy: [ afbeelding ]
Ik krijg er een mongolen gevoel bijquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn heel veel mensen die dat doen
Ik denk dat ie thuis zoveel heeft meegemaakt dat ie daardoor zelf nog maar weinig levenservaring heeft opgedaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch die jongen die thuis zijn moeder of ouders verzorgd met zusje van 13. Denk dat hij daarom ouder en serieus wil overkomen omdat hij niet veel anders gewent is.
bij inspanning zal meer dan de helft van de mensen zijn tong naar buiten stekenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg er een mongolen gevoel bij
Doen kleine kinderen ook...quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
neejoh, wellicht bij nadenken maar denk niet meer dan een paar procentquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij inspanning zal meer dan de helft van de mensen zijn tong naar buiten steken
Vooral kinderen denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn heel veel mensen die dat doen
Klopt, zo zit ik ook als ik druk aan het FoK-en benquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt welquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:38 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
neejoh, wellicht bij nadenken maar denk niet meer dan een paar procent
Komt Jerrel straks de gameroom uit... meteen de DBK in... "Zij mogen allemaal kleuren en ikke nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:38 schreef puzziepie het volgende:
Grote vellen papier en dan kleuren met potloden en stiften. Dat gaat niets worden zie ik nu al
Nou, die beledigende klootzak van een Ziko aan je kant hebben.. je moet er maar blij mee zijnquote:
Ik zie het, maar vindt dat meer een tongetje van genot.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt, zo zit ik ook als ik druk aan het FoK-en ben
Mensen die hun tong sowieso uitsteken als ze iets doen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je dan anders stemt vliegt de k..... je om de orenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nou, die beledigende klootzak van een Ziko aan je kant hebben.. je moet er maar blij mee zijn.
Is toch ook puur genot? Lekker COSenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie het, maar vindt dat meer een tongetje van genot.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Komt Jerrel straks de gameroom uit... meteen de DBK in... "Zij mogen allemaal kleuren en ikke niet"
zodeju wat zeg je me nouquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie het, maar vindt dat meer een tongetje van genot.
Zie al een jaar geen nieuwe mensen meerquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt wellet er maar eens op
Zoveel gelijkenissen tussen Ziko en Jerrel.... en toch zouden die twee elkaar hatenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je dan anders stemt vliegt de k..... je om de oren
Stemmen voor Nick & Michel zijn goedquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nou, die beledigende klootzak van een Ziko aan je kant hebben.. je moet er maar blij mee zijn.
Matt weet ook wel dat hij niet ver zal komen als hij alleen als derde wiel aan de Thomas/Jil-wagen blijft hangen. Plus dat er een mol zit in zijn groepje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
én hij voelt zich gemanipuleerd dat hij op Nick en Mies moest stemmen. Vooral met zijn stem op Nick had hij moeite.
Dat is overigens ook het grote verschil tussen kamp Zoey en K5. In K5 werd net zo hard tactisch gestemd, maar hoefde niemand zich rot te voelen om zijn keuze.
Had hij dat zelf ook al niet gezegd?....zoiets van straks hebben hun wat leuks en heb ik me niet kunnen laten zien...quote:
ik heb vanmorgen niets gezien van BBquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had hij dat zelf ook al niet gezegd?....zoiets van straks hebben hun wat leuks en heb ik me niet kunnen laten zien...
of ik wordt echt gek en tijd dat ik ermee ophou.
Dit zou voor mij juist een reden zijn om wel op Jerrel te gaan stemmen ... wat ik overigens ook gedaan heb ...quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen die hun tong sowieso uitsteken als ze iets doen?
Want ik heb niet vaak mensen gezien die dat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Deed ik op school ook met de kinderen als er tijd over was!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:38 schreef puzziepie het volgende:
Grote vellen papier en dan kleuren met potloden en stiften. Dat gaat niets worden zie ik nu al
Andere lichaamsdelen.... benieuwd wat voor grap Jill daar bij zou makenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gooit je tong eruit omdat je brein hem niet tegenhoudt. Tekenen, musiceren of darten vereisen een fijne motoriek; de aansturing daarvan komt van boven. Hoe meer concentratie dat vergt, hoe minder de hersenen in staat zijn andere bewegingen te onderdrukken. En dus beginnen andere lichaamsdelen ongeremd met de handen mee te bewegen.
jij hebt gewoon zelf een dirty mindquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Andere lichaamsdelen.... benieuwd wat voor grap Jill daar bij zou maken
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]Ik moet eerlijk zeggen dat ik kunst en muziek opleidingen heb gedaan, allerlei creatieve richtingen heb gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en goddank nooit mensen gezien die iets doen met de tong uit hun mond
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:45 schreef tasebi het volgende:
alweer die tong eruit hahaha t roddelen gaat hem beter af of tekenen zie ik![]()
![]()
![]()
maar voor creatievelingen vraagt dit ook minder inspanning..quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik kunst en muziek opleidingen heb gedaan, allerlei creatieve richtingen heb gedaan
en goddank nooit mensen gezien die iets met de tong uit hun mond
![]()
Stond die poll in de "Jerrel fans" Facebookgroep toevallig?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef greysbones het volgende:
nou nee,, want die volg ik niet..quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stond die poll in de "Jerrel fans" Facebookgroep toevallig?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt gewoon zelf een dirty mind
Ik ben zo blij dat ik daar af ben. Wat een Tokkiebende in dat soort groepenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je stemt op iemand die mensen in het gezicht boert, in oren fluit, de boel opstookt en ongelooflijk vals discussies ingaat, maar een fotootje doorkrassen op social media gaat je te ver?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit zou voor mij juist een reden zijn om wel op Jerrel te gaan stemmen ... wat ik overigens ook gedaan heb ...iemand doorkrassen ...
Het houdt niet op.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:50 schreef puzziepie het volgende:
Thomas ik zeg toch ook niet dat dat ding op mijn kut lijkt
Inderdaad. Heel erg dit jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar af ben. Wat een Tokkiebende in dat soort groepen
in de creche zijn de kindjes toch ook rustig als ze mogen kleurenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:53 schreef greysbones het volgende:
wat een stilte... niemand die schreeuwt of gek gilt
Wachten tot half 11quote:
Jaja en Lieske heeft prachtige lippen.. enzo kunnen wel.....quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:49 schreef zodeju het volgende:
Jill heeft wel prachtige kleur ogen met een zwarte rand om haar iris....
tot ze ruzie krijgen omdat ze allemaal hetzelfde kleurtje willenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef tasebi het volgende:
[..]
in de creche zijn de kindjes toch ook rustig als ze mogen kleuren![]()
![]()
Ik vind het echt treurig wat er allemaal op social media gebeurt in dat soort groepen of pagina's .quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel erg dit jaar.
Nederlands schrijven kunnen de meesten niet. Fanatieke schreeuwers.
Volg alleen de originele pagina nog.
En Naomi een prachtige uitstraling!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja en Lieske heeft prachtige lippen.. enzo kunnen wel.....
[ afbeelding ]
Blijft een FB-groep met maar 1 lid (de vriend) in de lucht dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
gelukkig bestaat Fokquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het echt treurig wat er allemaal op social media gebeurt in dat soort groepen of pagina's .
Ik volg ook geen personen die meedoen , want het niveau van fans is schrijnend
met andere woorden erg knap is ze nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Naomi een prachtige uitstraling!
Maar toch is het bestaan van de FB groepen mooi. Makes us look gooooooodquote:
OMGquote:
volg er een.. die deden voorheen verslagen van degene die moesten vertrekken bij UTO.. die reden elke keer weer helemaal naar het terrein om 4 uur lang in de kou te staan wachten zodat anderen het live konden volgenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar toch is het bestaan van de FB groepen mooi. Makes us look goooooood
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
met andere woorden erg knap is ze niet??
vind Naomi mooi in haar eenvoud
Opgespoten lippen denk ik. Niet natuurlijk...quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja en Lieske heeft prachtige lippen.. enzo kunnen wel.....
[ afbeelding ]
Nee!! Ik vind het treurig wat daar allemaal gebeurtquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar toch is het bestaan van de FB groepen mooi. Makes us look goooooood
Naomi altijd, behalve als ze pissed off is...quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Naomi een prachtige uitstraling!
dat komt vast door de wilde verhalen van Naomiquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
"Knap" vind ik sowieso een lastig begrip. Ik vind Naomi mooi om naar te kijken. Ik vind Jill knapper. Ik vind Liese sexier. Zou ze alledrie "doen" (liefst tegelijk)
Maar als ik moest kiezen voor een langere tijd; doe mij Naomi maar. (Zou er wel graag een geluidsdemper bij willen....)
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:01 schreef Ireth het volgende:
Zal er nou serieus een "fan" te vinden zijn die dit "kunstwerk" zou willen hebben?
Ja, inderdaad....dat waren de trouwe fans van het programma.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
volg er een.. die deden voorheen verslagen van degene die moesten vertrekken bij UTO.. die reden elke keer weer helemaal naar het terrein om 4 uur lang in de kou te staan wachten zodat anderen het live konden volgen
echt wel... heb je UTO nooit gezien, wat mensen daar kochten op bijvoorbeeld de markten?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:01 schreef Ireth het volgende:
Zal er nou serieus een "fan" te vinden zijn die dit "kunstwerk" zou willen hebben?
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:01 schreef Ireth het volgende:
Mandy heette ze volgens mij.. waren ook constant ruzie aan het maken daar met andere fans..quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, inderdaad....dat waren de trouwe fans van het programma.
Recht uit de brousse zoals ze er nu uit ziet. Altijd fake: innerlijk en uiterlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:03 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Meesteres Zoey geeft les aan leerling Matt.
Is dit de hoek van de excuses? Sorry dat ik op fok besta.
Kleine kindjes misschien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:01 schreef Ireth het volgende:
Ik heb niet die indruk, Liesje lijkt vrij "naturel"quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Opgespoten lippen denk ik. Niet natuurlijk...
Liesje doet aan fillersquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb niet die indruk, Liesje lijkt vrij "naturel"
De minuten dat ik daarnaar heb gekeken zijn op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt wel... heb je UTO nooit gezien, wat mensen daar kochten op bijvoorbeeld de markten?
Oh, dacht dat het puur was om de bewoners die er uit gingen en niet een duidelijke voorkeur hadden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mandy heette ze volgens mij.. waren ook constant ruzie aan het maken daar met andere fans..
hebben Timothy toen ook belaagd
Een ware Naturel discussie....quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liesje doet aan fillers
en fake boobies
daar werden dingen verkocht die de gemiddelde kleuter produceert voor vader of moederdagquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
De minuten dat ik daarnaar heb gekeken zijn op 1 hand te tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |