Ja gewoon koffiebroodje met kaneel tochquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna iedereen weet dat toch? En een zogenaamde bakker zou dat niet weten.
Suikerdipje van alle cola en snacksquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:25 schreef tasebi het volgende:
ligt de jeugd alweer terug in hun bed amai hoor
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Briljante TT. Alleen een kaap had 'm nog briljanter kunnen maken
Ah. Bedankt voor de uitleg. Dat was me helemaal niet opgevallen joh!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef utopia2.0 het volgende:
TT slaat op Matt, die 9x zijn excuses aanbood aan Jill en Thomas
Ja, daar weet Jill alles vanquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas heeft hoofdpijn.
Jill : Thomas, je hebt ATK .. aandacht tekort
ik, ja Somsquote:
Ja ma jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor de uitleg. Dat was me helemaal niet opgevallen joh!![]()
Mooie TT hoor
Ik ben oprecht en recht voor zijn raapquote:
Als hij er achter komt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Het meest spannend de komende uren, wordt de kwestie als Jerrel erachter gaat komen hoe Mike gestemd heeft.
De reactie van Jerrel gaat goud worden.
Jerrel vermoed dat al. Heeft hij vanochtend nog uitgesproken meen ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Het meest spannend de komende uren, wordt de kwestie als Jerrel erachter gaat komen hoe Mike gestemd heeft.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel vermoed dat al. Heeft hij vanochtend nog uitgesproken meen ik.
Raar mannetje is het.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jill aan het op maken haar stalker zit er naast
Hopelijk laat Jerrel daar ook los dat Mike tegen hem blijft volhouden op Nick en Michel te hebben gestemd. Dan weten die 2 anderen ook genoeg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Het meest spannend de komende uren, wordt de kwestie als Jerrel er achter gaat komen hoe Mike gestemd heeft.
Mike heeft hem op de bank gezet.
Naomie, die altijd supernieuwsgierig is, zag om het hoekje drie stoelen staan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef MMXMMX het volgende:
Wat was er nu in de gameroom ?
Mogen we zeker niet weten ?
Da's gewoon het "exit spel", dus waarbij ze te horen krijgen met welke redenen er op hen is gestemd enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef MMXMMX het volgende:
Elke donderdag is de gameroom de "kamer van de waarheid". De genomineerden krijgen dan vragen van BB zoals "wie denk jij dat er gaat winnen", "waarom denk je dat je bent genomineerd", etc. Ook krijgen ze kaartjes waarop de nominatieredenen te lezen zijn (zonder naam) en spelen ze een spel waarbij ze een videoboodschap van het thuisfront kunnen winnen. Is altijd in de tv-uitzending van vrijdag te zien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef MMXMMX het volgende:
Dat is wel opvallend ook hoe ze rent om ergens als eerste bij te zijn al er iets is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Naomie, die altijd supernieuwsgierig is, zag om het hoekje drie stoelen staan.
Daarbij zei ze, dat het eenzelfde opstelling was als toen met haar zelf, Liese en Rene.
In begin ook vaak huilen dat zien we niet meer van hem....toen had ik zo te doen met hem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat dat mastermind van Thomas wel meevalt.
Hij heeft tot nu toe alleen geluk gehad.
Alle plannetjes zijn tot nu toe mislukt.
Hij heeft heel veel mensen moeten manipuleren om zijn plannetje te laten slagen.
Het groepje Thomas hangt van lis zand aan elkaar.
Ja klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Niet door te komen door de streams. Meestal loopt er seperate een opdracht voor de achter gebleven bewoners.
Voor wie?quote:
Kregen die een reprimande? Of bedoel je de keuze die ze toen kregen van "hier zijn je koffers, nu oprotten of normaal doen"quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ik erger me wel elke keer als een van de vrouwen van K5 gaat dreigen met als michel of nick eruit gestemd wordt dan ga ik naar huis. Of als er iets tegen zit doen ze dat ook. Wat mij betreft mag BB hun nu ook een reprimande geven voor dat gechanteer. Net zoals die nederlanders toen kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |