Ja gewoon koffiebroodje met kaneel tochquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna iedereen weet dat toch? En een zogenaamde bakker zou dat niet weten.
Suikerdipje van alle cola en snacksquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:25 schreef tasebi het volgende:
ligt de jeugd alweer terug in hun bed amai hoor
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Briljante TT. Alleen een kaap had 'm nog briljanter kunnen maken
Ah. Bedankt voor de uitleg. Dat was me helemaal niet opgevallen joh!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef utopia2.0 het volgende:
TT slaat op Matt, die 9x zijn excuses aanbood aan Jill en Thomas
Ja, daar weet Jill alles vanquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas heeft hoofdpijn.
Jill : Thomas, je hebt ATK .. aandacht tekort
ik, ja Somsquote:
Ja ma jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor de uitleg. Dat was me helemaal niet opgevallen joh!![]()
Mooie TT hoor
Ik ben oprecht en recht voor zijn raapquote:
Als hij er achter komt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Het meest spannend de komende uren, wordt de kwestie als Jerrel erachter gaat komen hoe Mike gestemd heeft.
De reactie van Jerrel gaat goud worden.
Jerrel vermoed dat al. Heeft hij vanochtend nog uitgesproken meen ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Het meest spannend de komende uren, wordt de kwestie als Jerrel erachter gaat komen hoe Mike gestemd heeft.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel vermoed dat al. Heeft hij vanochtend nog uitgesproken meen ik.
Raar mannetje is het.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jill aan het op maken haar stalker zit er naast
Hopelijk laat Jerrel daar ook los dat Mike tegen hem blijft volhouden op Nick en Michel te hebben gestemd. Dan weten die 2 anderen ook genoeg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:28 schreef Harry het volgende:
Het meest spannend de komende uren, wordt de kwestie als Jerrel er achter gaat komen hoe Mike gestemd heeft.
Mike heeft hem op de bank gezet.
Naomie, die altijd supernieuwsgierig is, zag om het hoekje drie stoelen staan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef MMXMMX het volgende:
Wat was er nu in de gameroom ?
Mogen we zeker niet weten ?
Da's gewoon het "exit spel", dus waarbij ze te horen krijgen met welke redenen er op hen is gestemd enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef MMXMMX het volgende:
Elke donderdag is de gameroom de "kamer van de waarheid". De genomineerden krijgen dan vragen van BB zoals "wie denk jij dat er gaat winnen", "waarom denk je dat je bent genomineerd", etc. Ook krijgen ze kaartjes waarop de nominatieredenen te lezen zijn (zonder naam) en spelen ze een spel waarbij ze een videoboodschap van het thuisfront kunnen winnen. Is altijd in de tv-uitzending van vrijdag te zien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef MMXMMX het volgende:
Dat is wel opvallend ook hoe ze rent om ergens als eerste bij te zijn al er iets is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Naomie, die altijd supernieuwsgierig is, zag om het hoekje drie stoelen staan.
Daarbij zei ze, dat het eenzelfde opstelling was als toen met haar zelf, Liese en Rene.
In begin ook vaak huilen dat zien we niet meer van hem....toen had ik zo te doen met hem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat dat mastermind van Thomas wel meevalt.
Hij heeft tot nu toe alleen geluk gehad.
Alle plannetjes zijn tot nu toe mislukt.
Hij heeft heel veel mensen moeten manipuleren om zijn plannetje te laten slagen.
Het groepje Thomas hangt van lis zand aan elkaar.
Ja klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Niet door te komen door de streams. Meestal loopt er seperate een opdracht voor de achter gebleven bewoners.
Voor wie?quote:
Kregen die een reprimande? Of bedoel je de keuze die ze toen kregen van "hier zijn je koffers, nu oprotten of normaal doen"quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ik erger me wel elke keer als een van de vrouwen van K5 gaat dreigen met als michel of nick eruit gestemd wordt dan ga ik naar huis. Of als er iets tegen zit doen ze dat ook. Wat mij betreft mag BB hun nu ook een reprimande geven voor dat gechanteer. Net zoals die nederlanders toen kregen.
Ja dat is toch een reprimandequote:Op donderdag 18 februari 2021 11:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kregen die een reprimande? Of bedoel je de keuze die ze toen kregen van "hier zijn je koffers, nu oprotten of normaal doen"
Ze hebben het toch met elkaar uitgesproken?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ik erger me wel elke keer als een van de vrouwen van K5 gaat dreigen met als michel of nick eruit gestemd wordt dan ga ik naar huis. Of als er iets tegen zit doen ze dat ook. Wat mij betreft mag BB hun nu ook een reprimande geven voor dat gechanteer. Net zoals die nederlanders toen kregen.
Liese is de kwaaiste niet...de enige met wie ze niks heeft/had is Thomas...quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
Liese palmt Matt in. Die gaat nooit meer op Nick stemmen.
[ afbeelding ]
Het is een creep eersteklas.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
Mike steeds naar Matt en Liese loeren. Zou hij zich zorgen maken?
[ afbeelding ]
Eens !quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese is de kwaaiste niet...de enige met wie ze niks heeft/had is Thomas...
Nee? Want die vraag werd aan de HELE groep gesteld, er werden geen namen genoemd en niemand persoonlijk aangesproken. Was een gevalltje "wie de schoen past...."quote:
Ben het met je eens, en dat gevoel is dus ook wederzijds wat thomas betreft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese is de kwaaiste niet...de enige met wie ze niks heeft/had is Thomas...
Die hebben het al tot de finale uitgestippeld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zou het ook fijn vinden dat er niet meer gesproken mag worden over de nominaties. Nou hebben de K5 al via michel een tip gehad wat hij gaat doen. Maar dat overleggen ben ik spuug en spuug zat.
Thomas is een kind ,..quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, en dat gevoel is dus ook wederzijds wat thomas betreft.
Niet alleen Michel hoor wat dat je van Thomas en Jill....ze snapt het allemaal niet meer en doet wat Thomas haar zegt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zou het ook fijn vinden dat er niet meer gesproken mag worden over de nominaties. Nou hebben de K5 al via michel een tip gehad wat hij gaat doen. Maar dat overleggen ben ik spuug en spuug zat.
Jill is sowieso een dom schaap die zich laat bepalen door anderen, in dit geval Thomasquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet alleen Michel hoor wat dat je van Thomas en Jill....ze snapt het allemaal niet meer en doet wat Thomas haar zegt.
Door wie ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:55 schreef zodeju het volgende:
Wordt al lekker buiten geroepen geloof ik.
Heb jij drie streams....??quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die hebben het al tot de finale uitgestippeld.
Dat zal Jill zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet waren jonge stemmen dacht ik die buiten aan het gillen waren.
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
Dit is de eerste keer dat de genomineerden uren niet in beeld zijn. ( los van wanneer ze in de gameroom zijn)
Maar koffers pakken zie je altijd wel.
Of zijn ze al in de gameroom?
Okee. Dan zal de rest van de groep wel een of andere activiteit zo krijgen.quote:
Inderdaad. Jill voegt helemaal niets meer toe. Is een marionet van Thomas geworden en is alleen maar aan het bitchen op Michel, Julie en Liese (terwijl die 3 gewoon aardig tegen haar doen). Doet ook geen enkele moeite meer om aansluiting te zoeken of een keer iets leuks voor de hele groep te organiseren. In het huishouden doet ze alleen het hoognodige om niet onder de koude douche te hoeven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet alleen Michel hoor wat dat je van Thomas en Jill....ze snapt het allemaal niet meer en doet wat Thomas haar zegt.
Dat klinkt.... viesquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ik heb net als Jerrel mijn vinger waar ik alles op ontvang.
Die zit helemaal niet meer op haar plek, in begin toen ze terug kwam was de hele groep met haar bezig en dacht waarschijnlijk dat het bleef tot het einde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad. Jill voegt helemaal niets meer toe. Is een marionet van Thomas geworden en is alleen maar aan het bitchen op Michel, Julie en Liese (terwijl die 3 gewoon aardig tegen haar doen). Doet ook geen enkele moeite meer om aansluiting te zoeken of een keer iets leuks voor de hele groep te organiseren. In het huishouden doet ze alleen het hoognodige om niet onder de koude douche te hoeven.
én hij voelt zich gemanipuleerd dat hij op Nick en Mies moest stemmen. Vooral met zijn stem op Nick had hij moeite.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:02 schreef Kefke04 het volgende:
Leuk om Matt is met iemand anders lol te zien hebben, zou zomaar kunnen dat Matt volgende week niet meer met bondje thomas meedoet. Hij voelt zich erg slecht dat mike hem bedroog
Jill is al in de wolkjes van Thomas. Liese heeft al een relatie en wat is, kan kapot... Logisch tochquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:01 schreef Oranos het volgende:
Komende week gaat Matt nu als een hondje Liese achterna lopen?
Gaan straks kroepoek bakkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef greysbones het volgende:
waar blijft de bezigheids therapie voor de niet genomineerden
en dan eet 1 iemand alles op .. op 2 kroepoekjes na..quote:
Of Jerrel wil gewoon niet wegquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Als jerrel NU opstapt, gaat het verder tussen nick en Michel. Dan gaan er vandaag toch 2 mensen eruit. Maar zo slim is jerrel niet...
Puzzieeeequote:
Als ze de zak kunnen vinden ja!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan eet 1 iemand alles op .. op 2 kroepoekjes na..
Die denkt dat hij nog steeds kan winnen....al zijn volgers he.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Als jerrel NU opstapt, gaat het verder tussen nick en Michel. Dan gaan er vandaag toch 2 mensen eruit. Maar zo slim is jerrel niet...
Watquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Dat klopt niet ... zie precedent met Els/Renequote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Maar Benny, denk je serieus dat Matt een kans maakt bij Liese.... ? No way!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill is al in de wolkjes van Thomas. Liese heeft al een relatie en wat is, kan kapot... Logisch toch
Spreid je winkansen. Doet Michel ook.
Groene kaas? Spinazie is groen. Poep ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat?
Als kaas niet geel is, is het ook niet groen... Zelfde logica
Nee, tuurlijk nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar Benny, denk je serieus dat Matt een kans maakt bij Liese.... ? No way!
groene kaas bestaat...pesto kaasquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Groene kaas? Spinazie is groen. Poep ook.
Wat lief....dat je nog steeds ziet hoe ze was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind Jill minder ergelijk dan bv Julie. Die is alleen maar sjaggie en aan het mopperen. Jill zorgt af en toe nog voor iets anders op de streams dan puzzelen of kaarten. Ik kan trouwens niet een persoon opnoemen die er boven uit steekt op dit moment.
https://twitter.com/Lisanne_1908/status/1362348720881295361quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef greysbones het volgende:
zag op Fb( jajaja ik zit soms op FB te gluren) een poll voorbij koem waarin Jerrel wel degelijk dik aan de leiding ging om te blijven
Jill is een kleuter . Die mag zo snel mogelijk weg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad. Jill voegt helemaal niets meer toe. Is een marionet van Thomas geworden en is alleen maar aan het bitchen op Michel, Julie en Liese (terwijl die 3 gewoon aardig tegen haar doen). Doet ook geen enkele moeite meer om aansluiting te zoeken of een keer iets leuks voor de hele groep te organiseren. In het huishouden doet ze alleen het hoognodige om niet onder de koude douche te hoeven.
whoep whoep..quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef rinardo het volgende:
Ik ben bang, hoop het niet
Heel veel mensen stemmen nu op Nick erin
andere grote groepen stemmen op Jerrel erin
en michel is de lul.
ik zie zulke grote groepen die allemaal samenspannen op jerrel erin te laten, en dan komen michel en Nick in de minderheid omdat die de stemmen moeten delen.
Keine Bange, FEBO bepaalt uiteindelijkl en zo zal het dan moeten verder gaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef rinardo het volgende:
en michel is de lul.
ik zie zulke grote groepen die allemaal samenspannen op jerrel erin te laten, en dan komen michel en Nick in de minderheid omdat die de stemmen moeten delen.
Is daar nog iets over gezegd tegen Mike?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:02 schreef Kefke04 het volgende:
Leuk om Matt is met iemand anders lol te zien hebben, zou zomaar kunnen dat Matt volgende week niet meer met bondje thomas meedoet. Hij voelt zich erg slecht dat mike hem bedroog
Mike is een sneak,.. die beweert tegenover Julie dat hij zijn stem moest aanpassen van BBquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is daar nog iets over gezegd tegen Mike?
Zo denkt Mike ook over de vriendschap tussen Jill en Thoquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill is al in de wolkjes van Thomas. Liese heeft al een relatie en wat is, kan kapot... Logisch toch
Nee ben maar niet bang, Jerrel gaat eruit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef rinardo het volgende:
en michel is de lul.
Liese heeft tegen Zoe verteld dat Mike op haar gestemd heeft. Meer (nog) niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is daar nog iets over gezegd tegen Mike?
Mike maakt het liefst alles kapot.. bondjes.. vriendschappen ..quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo denkt Mike ook over de vriendschap tussen Jill en Tho
En dat is?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Matt doet nu wat Thomas zou moeten doen
Matt is alleen zichzelf aan het indekken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Matt doet nu wat Thomas zou moeten doen
Dat is het enige wat daar over gezegd is?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mike is een sneak,.. die beweert tegenover Julie dat hij zijn stem moest aanpassen van BB
En aangezien Matt het universele antwoord op alle stoute meisjesdromen is....quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ah! thnx!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Liese heeft tegen Zoe verteld dat Mike op haar gestemd heeft. Meer (nog) niet.
bezigheidstherapiequote:Op donderdag 18 februari 2021 12:15 schreef aswesleep het volgende:
Hier komt de wekelijkse knutselopdracht.
Of er is in dat geval helemaal geen exit meer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef blessed19 het volgende:
Klopt!! Dat is zijn insteekquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mike maakt het liefst alles kapot.. bondjes.. vriendschappen ..
Mario lees de f... streamverslagen danquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef mario390 het volgende:
hoezo kartenspelen??
weten ze al wie
nominiert is??
Allangquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef mario390 het volgende:
hoezo kartenspelen??
weten ze al wie
nominiert is??
Dat is niet goed voor de kijkcijfers!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of er is in dat geval helemaal geen exit meer.
Die poll is zo uniek, die moet je inlijsten, kan je goed geld voor krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef greysbones het volgende:
zag op Fb( jajaja ik zit soms op FB te gluren) een poll voorbij koem waarin Jerrel wel degelijk dik aan de leiding ging om te blijven
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die poll is zo uniek, die moet je inlijsten, kan je goed geld voor krijgen.
Je vult inquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:12 schreef zodeju het volgende:
Liese gillen....Zoey geeft haar op haar donder met GVD Liese met u geschreeuw....en niks aan het handje...had iemand tegen Jill moeten zeggen. Drama was het dan.
Ik zou bijna blij zijn dat ik niet aan deze teken opdracht mee hoef te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef Kefke04 het volgende:
gaan ze tekenen mag ferrel niet mee doen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |