Dat zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen we al inzetten op een blunder van De Steek?
BEWEGENDE BEELDEN WILLEN WE ZIEN, MET EEN WOESTE ADVOCAAT DIE DE VAR BUS BESTORMT.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
1-0 achter.
1-3 voor.
Rood Bergosso.
4-3.
GENOT
Juah ten opzichte van Onana ga je er natuurlijk wel op achteruitquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht op dat gebied nog wel wat.
En dan een Duitse Ploeg loten, vouw vouw vouw venlo!quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Zou leuk zijn als VVV de beker pakt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook nog wel leuk leesvoer.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook nog wel leuk leesvoer.
Ik zie dat hij al een ruime ervaring heeftquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Benjamin Trommel is iets op het spoor allen.
Die gaat elke ochtend naar het politiebureau.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie dat hij al een ruime ervaring heeft
[ twitter ]
Ongeveer een kwartier te langquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Deze samenvatting had van mij niet gehoeven.
Ik zou hem vanaf minuut 60 gewoon terugkijken. (of de hele 2e helft)quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat ik een glimlachje uit leedvermaak voelde opkomen toen ik de uitslag van Heerenveen - Feyenoord zag.
Ja voor Disney+, @GGMM is spekkoper.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:11 schreef raptorix het volgende:
Waren ze niet beelden voor een documentaire bij Feyenoord aan het schieten, en WAAR kan ik mijn geld storten om die te zien.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja voor Disney+, @:ggmm is spekkoper.
Zeker.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond je het ook zo'n leuke wedstrijd?
Je was daar al lekker likes aan het harken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Zo leuk dat ik nu op mijn gemak het Feyenoord-topic ga teruglezen
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Zo leuk dat ik nu op mijn gemak het Feyenoord-topic ga teruglezen
Vanaf hier beginnen met lezenquote:
Ja mijn vraag deed het lekker jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je was daar al lekker likes aan het harken.
Gelukkig maar dat Heerenveen heeft gewonnen, ik zat alweer ontzettend te balen van de rode kaart van Berghuis.quote:
quote:
Ouwe Syl, die kunnen er echt geen reet van.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ twitter ]
SC Cambuur - VV Ouwe Syl - Feyenoord - Tottenham Hotspur - Celtic - AC Milan - FC Barcelona - Football Culture - twittert op persoonlijke titel
Dat had ik wel verwacht met die naam.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ouwe Syl, die kunnen er echt geen reet van.
Waarschijnlijk heet de barman Plopke ofzo, echt inderdaad wat een kut naam.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwacht met die naam.
Waarom staat de ex van v Barneveld in dit rijtje?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
SC Cambuur - VV Ouwe Syl - Feyenoord - Tottenham Hotspur - Celtic - AC Milan - FC Barcelona - Football Culture - twittert op persoonlijke titel
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Is dat familie van @RensAjacied toevalligquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij vond de 2e en 3e goal blijkbaar een overtreding. Altijd dat wijzen na die scheids, als je zelf 3 goals weggeeft in 12 minuten of zo.quote:
Zeven minutenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vond de 2e en 3e goal blijkbaar een overtreding. Altijd dat wijzen na die scheids, als je zelf 3 goals weggeeft in 12 minuten of zo.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeven minuten
Wel bij de feiten blijven
Ach Berghuis kon na een half uur ook rood krijgen. En hij kan die penalty ook laten over nemen. Scheids was niet top, maar zeker niet partijdig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vond de 2e en 3e goal blijkbaar een overtreding. Altijd dat wijzen na die scheids, als je zelf 3 goals weggeeft in 12 minuten of zo.
SiemGODquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:06 schreef Shreyas het volgende:
Deze nederlaag zal Feyenoord goed doen, na de ietwat geflatteerde (maar zeker zeer terechte) overwinning op Willem II weet Feyenoord tenminste weer waar ze staan. Ook mooi dat oud-Ajacied Siem de Jong de winnende maakte
Overigens, voor het Nederlandse voetbal is dit ook een goede zaak, de kans is nu groot dat Feyenoord dit seizoen geen prijs pakt en dat is belangrijk om er voor te zorgen dat Feyenoord een kleine club blijft.
En ja, Feyenoord is nog altijd groter dan AZ, Twente, Vitesse of wat ook, dus die discussie hoeven we niet te voeren, maar het is toch mooi als ze uiteindelijk dichter bij drie staan dan bij Ajax en PSV
Klagen op de arbitrage is sowieso vrij sneuquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef yats het volgende:
Advocaat laat zich weer heerlijk kennen qua commentaar. Als er 1 club is die al jaren weinig te klagen heeft qua arbitrale beslissingen dan is het Feyenoord wel...
Nee klopt nu moet Noa Lang in oranje omdat die aan het shinen is tegen Sint Truiden en Waasland Beveren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:19 schreef manny het volgende:
Mens die riepen dat Berghuis een basisklant voor Oranje zou moeten zijn na een leuke reeks tegen Emmen, RKC, Twente en Ado zullen zich ook nog wel even achter de oren krabben.
We zujn sowieso goed in het hypen van dat soort spelers. Berghuis is gewoon een labiele idioot. Ik lees hier vaak commentaar op Bazoer en Tannane en hoewel Tannane inderdaad ook een idioot is gedraagt hij zich een stuk normaler dan Berghuis. Alleen komt Berghuis jammer genoeg nog te vaak weg met idiote acties doordat de arbitrage in Nederland nog een beetje tegen hem op kijkt. Bazoer daarentegen lijkt qua gedrag volwassen geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee klopt nu moet Noa Lang in oranje omdat die aan het shinen is tegen Sint Truiden en Waasland Beveren.
Touché.quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klagen op de arbitrage is sowieso vrij sneu
Dat kwam toen vooral omdat hij goed speelde in Oranje, niet zo zeer door zijn prestaties bij Feyenoord.quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:19 schreef manny het volgende:
Mens die riepen dat Berghuis een basisklant voor Oranje zou moeten zijn na een leuke reeks tegen Emmen, RKC, Twente en Ado zullen zich ook nog wel even achter de oren krabben.
Muv wolfsberger thuisquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef yats het volgende:
Advocaat laat zich weer heerlijk kennen qua commentaar. Als er 1 club is die al jaren weinig te klagen heeft qua arbitrale beslissingen dan is het Feyenoord wel...
Over een paar jaar blijkt gewoon dat die wedstrijd verkocht was...quote:
Ja dit gebeurt inderdaad alleen in Arnhem.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:09 schreef yats het volgende:
Mochten mensen zich ooit afvragen waarom Gelredome zelden vol zit. Dit is een van de redenen :
https://www.gelderlander.(...)et-politie~a415a98f/
Waar in Venlo 4 agenten toekijken bij het uitzwaaien met vuurwerk grijpt de politie Arnhem liever hard in. Sneu...
Zeker niet, al hoor ik het zelden bij andere clubs. Voetbal = emotie. Maar dat begrijpen veel beleidsmakers helaas niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dit gebeurt inderdaad alleen in Arnhem.
Vuurwerk mag niet. Dat weet je ook wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker niet, al hoor ik het zelden bij andere clubs. Voetbal = emotie. Maar dat begrijpen veel beleidsmakers helaas niet.
Ik kijk wel uit. Al ken ik haar wel...quote:
Jij wil het warme bad van de play-offs in?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Hup Vitesse.
Hup Heerenveen voor morgen.
Gewoon.
Tegelijk het mooiste maar ook het meest verschrikkelijke dat er is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Wat betekent het om Vitesse-supporter te zijn?
Zipportal zijn haat tegen Ajax is groter dan zijn liefde voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij wil het warme bad van de play-offs in?
Liever Driessen dan Oldenburgerquote:
Ik noteer hem vast voor een dubieuze VAR beslissingquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik noteer Bazoer vast voor een domme gele kaart.
Feyenoord weer een keer in de play-offs is toch best leuk voor de afwisseling?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zipportal zijn haat tegen Ajax is groter dan zijn liefde voor Feyenoord.
Vind ik wel ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Feyenoord weer een keer in de play-offs is toch best leuk voor de afwisseling?
Ik vraag me een beetje af welke wedstrijd hij zaterdag gezien heeft. 25 tegen 5 schoten en dan nog zeggen dat je best een kans had...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Hans is wel een mooie droogkloot op zijn tijd
Wat moet er beter dan afgelopen zaterdag?
De uitslag
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:50 schreef T3hTommay het volgende:
Dit hoeft u niet te kijken, dit gaat Vitesse winnen met 3-0.
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:50 schreef T3hTommay het volgende:
Dit hoeft u niet te kijken, dit gaat Vitesse winnen met 3-0.
https://www.transfermarkt(...)elle/wettbewerb/PONLquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Feyenoord weer een keer in de play-offs is toch best leuk voor de afwisseling?
Wow, dat had ik niet verwacht. 2 punten maar...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)elle/wettbewerb/PONL
(lol)
PSV nog nooit play-offs gespeeld, jeetje.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
(lol)
Waar is PSV?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
(lol)
Het is uitverkochtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
Veel hype, maar gewoon een leeg stadion.
Ja Willlem 2, Excelsior en ADO is wel vrij pittig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef yats het volgende:
VVV een makkelijke loting gehad dus met enkel clubs uit de KKD...
Ach laat dat VVV joh, hoe vaak zit het daar nou mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:21 schreef yats het volgende:
VVV een makkelijke loting gehad dus met enkel clubs uit de KKD...
Als je niet van ADO kan winnen mag je jezelf opheffen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Willlem 2, Excelsior en ADO is wel vrij pittig.
Kan me wel een potje heugen dat het niet heel erg mee zat in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach laat dat VVV joh, hoe vaak zit het daar nou mee?
Verre van. Ajax heeft het nog het zwaarst gehad van de clubs in de halve finale.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Willlem 2, Excelsior en ADO is wel vrij pittig.
Ik gun het ze van harte. Maar vanavond mag het van mij in arnhem ophouden voor henquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach laat dat VVV joh, hoe vaak zit het daar nou mee?
VVV - Ajax lijkt mij in ieder geval wel een spannende bekerfinale!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan me wel een potje heugen dat het niet heel erg mee zat in ieder geval
Grappig dat ze er morgen dan uitgerekend tegen Heerenveen uit gaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Verre van. Ajax heeft het nog het zwaarst gehad van de clubs in de halve finale.
Dat hoop ik niet, ik heb geen zin in de Conference League.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Grappig dat ze er morgen dan uitgerekend tegen Heerenveen uit gaan.
Zal je altijd zien dat het dan opeens een heel andere wedstrijd is!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVV - Ajax lijkt mij in ieder geval wel een spannende bekerfinale!
Hoe dat allemaal in elkaar zit ben ik allang kwijt dus daar houd ik me niet mee bezig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, ik heb geen zin in de Conference League.
Heerenveen - VVV genotquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVV - Ajax lijkt mij in ieder geval wel een spannende bekerfinale!
Jullie worden heus wel tweedequote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid spelen ze die wedstrijd in Tilburg.quote:
Dan moet AZ nog minimaal 10 verliespunten pakken denk ik.quote:
Daarom zo jammer dat deze wedstrijd eerst is.quote:
Staat ie op scherp?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Bazoer is gefrustreerd
Die gaat de finale dus niet halen
Dat blijft nog steeds bizar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan me wel een potje heugen dat het niet heel erg mee zat in ieder geval
Ajax - Vitesse is wel een leukere finale ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gun het ze van harte. Maar vanavond mag het van mij in arnhem ophouden voor hen
Wie gaat er boven jullie eindigen dan? (naast Ajax)quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker al zijn ze de afgelopen weken wel weggezaktquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijft nog steeds bizar.
Vooral omdat ze het verder niet eens zo slecht doen.
5equote:
Denk niet dat ze naast Ajax eindigen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie gaat er boven jullie eindigen dan? (naast Ajax)
Schmidt oudejaarsconference genot.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt geen zin in VVV of Heerenveen in de Europa League terwijl een AZ of PSV conference mot spelen.
Ja, het zijn de regeltjes, ik weet het. Vitesse kan ik wel mee leven (wel met PSV in de VCL)
wat is datquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:30 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck kan Ajax met een monsterscore van VVV winnen en Vitesse (o.a.) kunnen er helemaal geen ene kut van.
is de rest van de Eredivisie nou zo slecht?
Titelstrijd wel jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja
Toch wel het minst competitieve seizoen sinds jaren.
Battle Royale van Youp, Freek, Guido, Theo, Hans, Jochem, Daniel, Bertquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet AZ nog minimaal 10 verliespunten pakken denk ik.
Wij juichen voor Ronald.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Battle Royale van Youp, Freek, Guido, Theo, Hans, Jochem, Daniel, Bert
Komt allemaal door dikke mo.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is een pak beter dan een volledig fit PSV en PSV is bepaald niet volledig fit geweest dit seizoen.
Die 0-13 sloeg ook helemaal nergens op. Letterlijk alles vloog erin...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:30 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck kan Ajax met een monsterscore van VVV winnen en Vitesse (o.a.) kunnen er helemaal geen ene kut van.
is de rest van de Eredivisie nou zo slecht?
Moeten nog tegen Feyenoord, AZ oa he. Veel plezier met een ploeg die nooit belangrijke wedstrijden wint.quote:
Dit is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Die 0-13 sloeg ook helemaal nergens op. Letterlijk alles vloog erin...
Over 3 wedstrijden niks van terug gezien dat ze een pak beter zijn tegen een gehavend PSV.. zelfs met hulp van de VAR ging het gelijkwaardig op ( 2-2 en 1-1 in de competitie)quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is een pak beter dan een volledig fit PSV en PSV is bepaald niet volledig fit geweest dit seizoen.
Ihattaren.Komt.Niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De T gaat unbearable zijn de komende maanden.
AZ word 2equote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten nog tegen Feyenoord, AZ oa he. Veel plezier met een ploeg die nooit belangrijke wedstrijden wint.
Worden met de wedstrijd stabieler .. en je hebt nu een week de tijd om naar een wedstrijd toe te werken .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten nog tegen Feyenoord, AZ oa he. Veel plezier met een ploeg die nooit belangrijke wedstrijden wint.
Shreyas en PSVCL zijn het niet met je eensquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stabiel kut is ook stabielquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Worden met de wedstrijd stabieler .. en je hebt nu een week de tijd om naar een wedstrijd toe te werken .
Komt goed
Het past mij waarschijnlijk ook (wel een XL natuurlijk, ik ben de grappenmakers even voor), dat betekent nog niet dat ik het ook aan doe.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De T gaat unbearable zijn de komende maanden.
Jij bent wel een optimist hè.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Worden met de wedstrijd stabieler .. en je hebt nu een week de tijd om naar een wedstrijd toe te werken .
Komt goed
Ik las dat Senesi overal in Nederland makkelijk in de basis zou staanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tina Baumgartl zou bij ons niet eens in basis staan bij Jong Ajax, maar dat terzijde
Dat interesseert me nog niet eens zoveel. De cultus die nu gecreëerd wordt baart me extreme zorgen.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSVCL gaat nu toch niet net als die Feyenoorders denken dat ze Ajax helemaal hebben weggespeeld hè.
Leuk voor julliequote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
@:El-Stinho en ik zijn het hier niet mee eens.
Dat valt ook wel mee. Scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben tegen hypes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat interesseert me nog niet eens zoveel. De cultus die nu gecreëerd wordt baart me extreme zorgen.
Maar misschien is het voor de meeste clubs wel normaal dat ze vrij regelmatig punten verspelen gezien hun niveauquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Scorebordjournalistiek.
PSV heeft teveel punten laten liggen met veel blessures
AZ heeft in het begin van de competitie te vaal onnodig gelijk gespeeld
Vitesse begon in januari ineens tegen clubs als VVV en RKC punten te verspelen
Als die clubs gewoon hadden gedaan wat ze normaal doen had het nu heel dicht op elkaar gezeten.
Het is een beetje als het ajax onder de Boer, de rest laat het afweten. (Al is dit ajax wel beter dan het de Boer tijdperk, voordat iemand weer leuk gaat doen)
Ik vond het vrij gelijkwaardig. Net als Feyenoord - Ajax, maar jullie hadden wel geluk. Zit eigenlijk maar vrij weinig tegen bij jullie op de Nederlandse velden. Daarbuiten wel behoorlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV'ers gaan nu toch niet net als die Feyenoorders denken dat ze Ajax helemaal hebben weggespeeld hè.
Martinez of Senesi, zeg het maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las dat Senesi overal in Nederland makkelijk in de basis zou staan
Eerstvolgende drie duels afwachten, maar ik blijf ook bij PSV voorlopig.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
@:El-Stinho en ik zijn het hier niet mee eens.
Ga ik toch voor Blind als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martinez of Senesi, zeg het maar.
deze zin was voor mij heel moeilijk te lezen zo vlak voor 10 uurquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat dat matje in Arnhem er iets beter bij lijkt te liggen
Geluk van de kampioen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het vrij gelijkwaardig. Net als Feyenoord - Ajax, maar jullie hadden wel geluk. Zit eigenlijk maar vrij weinig tegen bij jullie op de Nederlandse velden. Daarbuiten wel behoorlijk natuurlijk.
Dat kon bijna niet zwaarder. Nou ja het kon wel maar Feyenoord verneukte dat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Verre van. Ajax heeft het nog het zwaarst gehad van de clubs in de halve finale.
Die stond niet bij de 50:50.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ga ik toch voor Blind als je het niet erg vindt
Iedereen in het feyenoordtopic zeiden dat ze Heerenveen makkelijk kapot zouden spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kon bijna niet zwaarder. Nou ja het kon wel maar Feyenoord verneukte dat.
Quel un shock als het maanden heeft geduurd voor de ideale elf werd gevonden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het vrij gelijkwaardig. Net als Feyenoord - Ajax, maar jullie hadden wel geluk. Zit eigenlijk maar vrij weinig tegen bij jullie op de Nederlandse velden. Daarbuiten wel behoorlijk natuurlijk.
Ihattaren is dit niet met je eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kon bijna niet zwaarder. Nou ja het kon wel maar Feyenoord verneukte dat.
Als je tussen Martinez en Senesi zou willen kiezen hangt het er vooral van af hoe de rest van je ploeg eruit ziet en wat voor voetbal je wil spelenquote:
Mag ook wel. Dit kostte genoeg geld dankzij die idiote eigenaar van Gelredome.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat dat matje in Arnhem er iets beter bij lijkt te liggen
Goed voetbal, bij voorkeur.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je tussen Martinez en Senesi zou willen kiezen hangt het er vooral van af hoe de rest van je ploeg eruit ziet en wat voor voetbal je wil spelen
Als je ver van je goal af gaat zou ik voor Martinez gaan denk ikquote:
Heb je al een keer een boze brief naar die man gestuurd? Misschien lucht dat op.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ook wel. Dit kostte genoeg geld dankzij die idiote eigenaar van Gelredome.
Ik zou hoe dan ook kiezen voor Senesi. Hoewel ik hem dit jaar ook nog best veel fouten zie maken tegen matige tegenstanders.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je tussen Martinez en Senesi zou willen kiezen hangt het er vooral van af hoe de rest van je ploeg eruit ziet en wat voor voetbal je wil spelen
Dat kan, maar dat maakt hen minder. Dat maakt ajax niet ineens heel goed. Al geloof ik niet dat dat het is want Vitesse ging ineens tegen juist de mindere clubs de boot in. Al spelen ze VVV nu ook niet echt op een hoopjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar misschien is het voor de meeste clubs wel normaal dat ze vrij regelmatig punten verspelen gezien hun niveau
Ik bedoel ook meer het gedoe met Onana/Promes/Haller.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Quel un shock als het maanden heeft geduurd voor de ideale elf werd gevonden.
Heerlijke pot was datquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen in het feyenoordtopic zeiden dat ze Heerenveen makkelijk kapot zouden spelen
reden voor mij om een betje in te zetten @:ripcity
Dat zei vast niet iedereen, met de 3-0 nog op het netvlies Roland.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen in het feyenoordtopic zeiden dat ze Heerenveen makkelijk kapot zouden spelen
reden voor mij om een betje in te zetten @:ripcity
Tot ie ruimtes moet gaan verdedigenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou hoe dan ook kiezen voor Senesi. Hoewel ik hem dit jaar ook nog best veel fouten zie maken tegen matige tegenstanders.
Ik heb de TV ook niet aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan. Dit topic is nog interessanter.
Ik zou Senesi wel eerder naar voren sturen bij corners.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je ver van je goal af gaat zou ik voor Martinez gaan denk ik
Ontloopt elkaar niet zo gek veel
Ik kijk naar aanleiding van de fantastische filmrubriek van de altijd sympathieke Fidan naar Children of men.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan. Dit topic is nog interessanter.
Zaterdag deden ze dat wel...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat maakt hen minder. Dat maakt ajax niet ineens heel goed. Al geloof ik niet dat dat het is want Vitesse ging ineens tegen juist de mindere clubs de boot in. Al spelen ze VVV nu ook niet echt op een hoopje
En AZ met hun hilarische gelijke spelen kun je ook niet een normale situatie noemen.
En PSV met een oa Gotze en Gakpo die het hele seizoen fit zijn scheelt ook een slok op een borre;
Oh, zo. Maar Promes vind ik wel een andere categorie dan Onana/Haller.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer het gedoe met Onana/Promes/Haller.
Dat wel jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Senesi wel eerder naar voren sturen bij corners.
Alfonso CuaronGodquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk naar aanleiding van de fantastische filmrubriek van de altijd sympathieke Fidan naar Children of men.
Leuke filmquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk naar aanleiding van de fantastische filmrubriek van de altijd sympathieke Fidan naar Children of men.
Geen obscuur Spaans potje te zien?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een avond geen voetbal heb gekeken. Kerst?
Dit is de wedstrijd van het jaar voor VVV. Die staan met 10 man te verdedigen vandaag...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:46 schreef Marcoss het volgende:
Het ging zaterdag iets soepeler bij Vitesse
Heb jij geen fases dat je voetbal even helemaal zat bent?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een avond geen voetbal heb gekeken. Kerst?
Nee. Returns van de Copa-semi's zijn woensdag en donderdag.quote:
Ik had dat wel vlak voor kerst. Toen was ik wel toe aan drie sportloze dagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij geen fases dat je voetbal even helemaal zat bent?
Krokante leesmap (o.a. Marcel van Roosmalen), Mathide's Mysterie, Vlaamse kunstroof, Cor Potcast met Baudet. Mijn grootste aanrader is De gijzelaars van Gladbeck. (ook met Marcel)quote:
Ohja interlandbreakquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had dat wel vlak voor kerst. Toen was ik wel toe aan drie sportloze dagen.
Nu denk ik dat ik gewoon tot de interlands soepel doorkachel en dan twee weken niets kijk.
Nog 3 weken volgens mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer is het weer interlandaids? Oh, het zwarte gat.
Ach, april en mei zijn dan weer zeer leuke maanden.quote:
Laatste weekend van maartquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
Vroeger konden we dat nog opvullen met een Euro Tour in maart.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laatste weekend van maart
Effe geen voetbal vind ik wel lekker
Dat gemis is groot ja, juist nuquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger konden we dat nog opvullen met een Euro Tour in maart.
Dat hopen we dan maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, april en mei zijn dan weer zeer leuke maanden.
Hmm ik niet, dan zijn mijn zondagen wel erg saai.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laatste weekend van maart
Effe geen voetbal vind ik wel lekker
Benieuwd of Ronald Koeman Babel weer gaat oproepen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vrees alleen voor de magie van de play-offs.quote:
Eind maart man, gewoon lekker middagje fietsen ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hmm ik niet, dan zijn mijn zondagen wel erg saai.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Benieuwd of Ronald Koeman Babel weer gaat oproepen.
Ja met moeders de vrouw zeker. Dat wilde ik eigenlijk nog een jaar of 20 uitstellen als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eind maart man, gewoon lekker middagje fietsen ofzo
Met je e-bike.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja met moeders de vrouw zeker. Dat wilde ik eigenlijk nog een jaar of 20 uitstellen als je het niet erg vindt.
Voor de positie GroenLinks buitenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Benieuwd of Ronald Koeman Babel weer gaat oproepen.
Ik zal eens koekeloeren in het haxtopic.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook hoor
Maar ik vind er geen zak aan, dus was ik ondertussen haxball-gifjes aan het maken.
Wel lekker eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal eens koekeloeren in het haxtopic.
Wat vond jij er trouwens van dat we dit keer eerder stopte?
RKC.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk danig weinig Eredivisie meer, maar zijn er clubs die structureel leuk voetbal laten zien maar niet Ajax heten?
Eens, dan moeten we volwassen zijn en een grens stellen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel lekker eigenlijk.
Ik blijf maar doorgaan als het doorgaat, maar eigenlijk wordt het dan altijd te laat.
Feyenoordquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk danig weinig Eredivisie meer, maar zijn er clubs die structureel leuk voetbal laten zien maar niet Ajax heten?
Raap me op.quote:
AZ.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
AZ, Twente en RKC denk ik vooral wel. De rest is saai of kan geen bal over vijf meter geven. RKC heeft daar soms ook wel moeite mee, maar probeert wel écht te voetballen volgens mij.quote:
Ja eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ, Twente en RKC denk ik vooral wel. De rest is saai of kan geen bal over vijf meter geven. RKC heeft daar soms ook wel moeite mee, maar probeert wel écht te voetballen volgens mij.
Grim zou sowieso hogerop moeten. Als FC Utrecht een beetje zelfrespect heeft om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ, Twente en RKC denk ik vooral wel. De rest is saai of kan geen bal over vijf meter geven. RKC heeft daar soms ook wel moeite mee, maar probeert wel écht te voetballen volgens mij.
Ik neem aan dat ze daar denken aan een type Henk Fraser.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grim zou sowieso hogerop moeten. Als FC Utrecht een beetje zelfrespect heeft om maar wat te noemen.
Het blijft natuurlijk drankorgel Frans.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar denken aan een type Henk Fraser.
Sterker nog, er zijn niet eens clubs die structureel leuk voetbal laten zien en wel ajax heten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Die eet een krentenbolquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel zin in pingels.
Wat jij @:KingRoland ?
Geen Timber? Waarom speelt Idrissi trouwens zo weinig?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
We kunnen anders ook gaan speculeren over opstelling van Ajax morgen
Rensch en Tagliafico geschorst. Mazraoui geblesseerd
Steek
Klaiber - Schuurs - Martinez - Blind
Alvarez - Gravenberch
Idrissi - Kudus - Tadic
Haller
Omdat Tadic op zijn positie staat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Timber? Waarom speelt Idrissi trouwens zo weinig?
Waarom zou Idrissi in basis moeten staan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
donderdagavond is normaal gesproken pingelavondquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel zin in pingels.
Wat jij @:KingRoland ?
Timber moet je gewoon altijd opstellen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit Lord Voldermort?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, deze Harry Potter-personage is sprekend Frans van Seumeren.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft angstaanjagende wenkbrauwen.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Hebben we vandaag al iets vernomen van Tannane
Beetje rust voor Timber. Misschien kan die zijn broer sturen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet spelen ze al om de weekquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje rust voor Timber. Misschien kan die zijn broer sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |