Dan moet AZ nog minimaal 10 verliespunten pakken denk ik.quote:
Daarom zo jammer dat deze wedstrijd eerst is.quote:
Staat ie op scherp?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Bazoer is gefrustreerd
Die gaat de finale dus niet halen
Dat blijft nog steeds bizar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan me wel een potje heugen dat het niet heel erg mee zat in ieder geval
Ajax - Vitesse is wel een leukere finale ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gun het ze van harte. Maar vanavond mag het van mij in arnhem ophouden voor hen
Wie gaat er boven jullie eindigen dan? (naast Ajax)quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, ik heb geen zin in de Conference League.
Zeker al zijn ze de afgelopen weken wel weggezaktquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijft nog steeds bizar.
Vooral omdat ze het verder niet eens zo slecht doen.
5equote:
Denk niet dat ze naast Ajax eindigen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie gaat er boven jullie eindigen dan? (naast Ajax)
Schmidt oudejaarsconference genot.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt geen zin in VVV of Heerenveen in de Europa League terwijl een AZ of PSV conference mot spelen.
Ja, het zijn de regeltjes, ik weet het. Vitesse kan ik wel mee leven (wel met PSV in de VCL)
wat is datquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, ik heb geen zin in de Conference League.
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:30 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck kan Ajax met een monsterscore van VVV winnen en Vitesse (o.a.) kunnen er helemaal geen ene kut van.
is de rest van de Eredivisie nou zo slecht?
Titelstrijd wel jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja
Toch wel het minst competitieve seizoen sinds jaren.
Battle Royale van Youp, Freek, Guido, Theo, Hans, Jochem, Daniel, Bertquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet AZ nog minimaal 10 verliespunten pakken denk ik.
Wij juichen voor Ronald.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Battle Royale van Youp, Freek, Guido, Theo, Hans, Jochem, Daniel, Bert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |