Ik neem aan dat ze daar denken aan een type Henk Fraser.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grim zou sowieso hogerop moeten. Als FC Utrecht een beetje zelfrespect heeft om maar wat te noemen.
Het blijft natuurlijk drankorgel Frans.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar denken aan een type Henk Fraser.
Sterker nog, er zijn niet eens clubs die structureel leuk voetbal laten zien en wel ajax heten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk danig weinig Eredivisie meer, maar zijn er clubs die structureel leuk voetbal laten zien maar niet Ajax heten?
Die eet een krentenbolquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel zin in pingels.
Wat jij @:KingRoland ?
Geen Timber? Waarom speelt Idrissi trouwens zo weinig?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
We kunnen anders ook gaan speculeren over opstelling van Ajax morgen
Rensch en Tagliafico geschorst. Mazraoui geblesseerd
Steek
Klaiber - Schuurs - Martinez - Blind
Alvarez - Gravenberch
Idrissi - Kudus - Tadic
Haller
Omdat Tadic op zijn positie staat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Timber? Waarom speelt Idrissi trouwens zo weinig?
Waarom zou Idrissi in basis moeten staan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
donderdagavond is normaal gesproken pingelavondquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel zin in pingels.
Wat jij @:KingRoland ?
Timber moet je gewoon altijd opstellen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit Lord Voldermort?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, deze Harry Potter-personage is sprekend Frans van Seumeren.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft angstaanjagende wenkbrauwen.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Hebben we vandaag al iets vernomen van Tannane
Beetje rust voor Timber. Misschien kan die zijn broer sturen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet spelen ze al om de weekquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje rust voor Timber. Misschien kan die zijn broer sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |