Ik zal eens koekeloeren in het haxtopic.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook hoor
Maar ik vind er geen zak aan, dus was ik ondertussen haxball-gifjes aan het maken.
Wel lekker eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal eens koekeloeren in het haxtopic.
Wat vond jij er trouwens van dat we dit keer eerder stopte?
RKC.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk danig weinig Eredivisie meer, maar zijn er clubs die structureel leuk voetbal laten zien maar niet Ajax heten?
Eens, dan moeten we volwassen zijn en een grens stellen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel lekker eigenlijk.
Ik blijf maar doorgaan als het doorgaat, maar eigenlijk wordt het dan altijd te laat.
Feyenoordquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk danig weinig Eredivisie meer, maar zijn er clubs die structureel leuk voetbal laten zien maar niet Ajax heten?
Raap me op.quote:
AZ.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
AZ, Twente en RKC denk ik vooral wel. De rest is saai of kan geen bal over vijf meter geven. RKC heeft daar soms ook wel moeite mee, maar probeert wel écht te voetballen volgens mij.quote:
Ja eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ, Twente en RKC denk ik vooral wel. De rest is saai of kan geen bal over vijf meter geven. RKC heeft daar soms ook wel moeite mee, maar probeert wel écht te voetballen volgens mij.
Grim zou sowieso hogerop moeten. Als FC Utrecht een beetje zelfrespect heeft om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ, Twente en RKC denk ik vooral wel. De rest is saai of kan geen bal over vijf meter geven. RKC heeft daar soms ook wel moeite mee, maar probeert wel écht te voetballen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |