Een dolgelukkig groepje......quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:00 schreef danilel het volgende:
Partnerruil in de kindercreche
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies
Sommige dingen veranderen nooit
Ik wilde het ook al zeggen. Zo obvious als buffer/babysitter.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom zit Zoey bij Michel en Jill aan tafel? Is ze Jill's chaperone? Bang dat michel zich aan haar vergrijpt? Of andersom?
Denk eerder om haar de mond te snoeren en bang is dat Michel haar uithoort. Dat monster die weg moet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom zit Zoey bij Michel en Jill aan tafel? Is ze Jill's chaperone? Bang dat michel zich aan haar vergrijpt? Of andersom?
Welnee die gaan niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:11 schreef Toweler het volgende:
Liese en co gaan allemaal als Michel of nick moeten gaan?
Dat zou wel slecht zijn dan hadden Thomas en jill al 3x kunnen gaan ze hebben al heel wat vrienden naar huis zien gaan
hoezo zollen ze dann gaan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:11 schreef Toweler het volgende:
Dat zou wel slecht zijn dan hadden Thomas en jill al 3x kunnen gaan ze hebben al heel wat vrienden naar huis zien gaan
Nee dat is niet nodig. Het zijn geen TT slaven he?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doe maar normaal
@:Benny tt verzoek
Dit zint me niks neequote:
Hopelijk heeft BB er genoeg klaar zitten in het hotel om in te vallen. Jeroen en nog een vrouw, en ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:11 schreef Toweler het volgende:
En weer wordt Jill gespaard, je zal maar eens alleen met diegene zitten die je weg wil hebben, dat kan die lieverd niet aan.quote:
Net andersom Zoey is dienster en die had alleen moeten bedienen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom zit dat domme wijf er eigenlijk bij.. Zoey en Michel was toch genoeg geweest.
Ik vind het raar dat er geen boetebedragen zijn voor een exit, dat hield mensen in het verleden nog wel tegenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk heeft BB er genoeg klaar zitten in het hotel om in te vallen. Jeroen en nog een vrouw, en ...
Bang als een wezel. Die zal wel steun hebben gevraagd aan Zoey.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Kinga het volgende:
Ik voel gewoon de ongemakkelijke sfeer. Jill kijkt zo ongeïnteresseerd en wil liever dood geloof ik.
oke dan nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig. Het zijn geen TT slaven he?
Okquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net andersom Zoey is dienster en die had alleen moeten bedienen.
The Big Boss heeft téveel Everglades verhalen, ondersneeuwt totaal arme JillieClown.. de gedoodverfde Underdog lolligeste Bewonerquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Kinga het volgende:
Ik voel gewoon de ongemakkelijke sfeer. Jill kijkt zo ongeïnteresseerd en wil liever dood geloof ik.
Je vroeg het zelf ook een uur geledenquote:
Michel is overal geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
The Big Boss heeft téveel Everglades verhalen, ondersneeuwt totaal arme JillieClown.. de gedoodverfde Underdog lolligeste Bewoner
Ik ben dan ook een luie hondquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vroeg het zelf ook een uur geleden
Omdat ze met een oneven aantal zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
Stoerquote:
Maar het huismeesterschap loopt nog wel even en morgen gaat er één uit, dus probleem opgelost.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat ze met een oneven aantal zijn.
Zo noemt mij vrouw mijquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Niet iedereen is full-time nietsnut
Preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Niet iedereen is full-time nietsnut
Haar Opa en Oma zijn naar het schijnt vrijwillig uitgestorven, na het aanhoren van de uitspraken van hun kleindochter de laatste weken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Kinga het volgende:
Vrijdag weer een nieuwequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar het huismeesterschap loopt nog wel even en morgen gaat er één uit, dus probleem opgelost.
Huh?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Haar Opa en Oma zijn naar het schijnt vrijwillig uitgestorven, na het aanhoren van de uitspraken van hun dochter de laatste weken.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wat is die Michel cool zeg met al z'n verhalen, zouden jullie ook niet graag hem zijn?
Ja, ik zou ook niet graag hem zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wat is die Michel cool zeg met al z'n verhalen, zouden jullie ook niet graag hem zijn?
Kun je al die vrouwen niet aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook niet graag hem zijn.
Carrière in het leger
Oh pleeaaasssee !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook niet graag hem zijn.
Carrière in het leger
Oneven aantal en dit is daarom met zijn drieënquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom zit dat domme wijf er eigenlijk bij.. Zoey en Michel was toch genoeg geweest.
Da's het probleem niet. Ik ben dat gewend. Moet die al de hele dag van me af slaanquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je al die vrouwen niet aan
Okayquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oneven aantal en dit is daarom met zijn drieën
Etentjes waren gepland van zondag t/m donderdag. 4x2 en 1x3. Alleen hadden ze geen rekening gehouden met de snackavond, toen is het etentje overgeslagen geloof ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar het huismeesterschap loopt nog wel even en morgen gaat er één uit, dus probleem opgelost.
Dat snap ik. Je bent ook de Cos hunk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's het probleem niet. Ik ben dat gewend. Moet die al de hele dag van me af slaan
Nou, dat is de grap, hij was in de buurt van mooie feesten, maar er niet bij!quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup... Leo Die caprio Sjors Kloonie hotel feest geweest .. werkelijk overal
Ah, fair enough. Toch zonde. 1 op 1 Mies + Jill was grappiger geweestquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Etentjes waren gepland van zondag t/m donderdag. 4x2 en 1x3. Alleen hadden ze geen rekening gehouden met de snackavond, toen is het etentje overgeslagen geloof ik.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Geen streamverslag ? Geen update ?![]()
Kan iemand me even heel kort bijpraten ?
Slapen en vreten. Thats itquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Hij heeft enkel de beveiliger gesproken die voor het hotel stond. Klein nuanceverschil.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup... Leo Die caprio Sjors Kloonie hotel feest geweest .. werkelijk overal
Geen nieuws. Niets bekend. Constant geblaat over nominaties en niemand wordt iets wijzer. Paar uur nog tot de TV uitzending. Houd vol!quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Oh jéé dat hakt er inquote:
Wie daar gaat het tegendeel bewijzen.. effe goochelen op Internet, misschien wil Febo het even op Scherm zettenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou, dat is de grap, hij was in de buurt van mooie feesten, maar er niet bij!
Kunnen in Oostenrijk de mannen kinderen krijgenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef mario390 het volgende:
de kind wat bij jerel met thomas heruitkomt
gaat geen mooie kop hebben
Was een slaap dag vandaag dus niks gebeurdquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Dikke harses heeft zequote:
Mike liegt bij het leven. Ze weten de genomineerden nog steeds niet. Zoey heeft laten vallen dat Jill zich geen zorgen hoeft te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Hey! Niks tegen Katwijk he! Denk ik... nooit geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:27 schreef Ireth het volgende:
Gaat het gesprek eens niet over het nomineren, is het weer niet goed!![]()
Alsof Michel niet mag vertellen over waar ie allemaal geweest is omdat menig ander niet verder is gekomen dan Katwijk aan zee!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen nieuws. Niets bekend. Constant geblaat over nominaties en niemand wordt iets wijzer. Paar uur nog tot de TV uitzending. Houd vol!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:26 schreef Inca het volgende:
[..]
Was een slaap dag vandaag dus niks gebeurd
Jullie zijn geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mike liegt bij het leven. Ze weten de genomineerden nog steeds niet. Zoey heeft laten vallen dat Jill zich geen zorgen hoeft te maken.
Aldus zijn toehoorders nog dommer doen lijken omdat ze te stom waren niet verder uit hun dorp te komen dan Mr. Egoquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:27 schreef Ireth het volgende:
Alsof Michel niet mag vertellen over waar ie allemaal geweest is omdat menig ander niet verder is gekomen dan Katwijk aan zee!
Ja dat is hetquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aldus zijn toehoorders nog dommer doen lijken omdat ze te stom waren niet verder uit hun dorp te komen dan Mr. Ego
nee maar nederlandsequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen in Oostenrijk de mannen kinderen krijgen
Ze heeft niets om over mee te praten. Niets meegemaaktquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Moet ze haar smoel open trekken heeft ze anders ook geen last van
dit heeft echt een andere reden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het andersom is, Febo moet continue die lamlendigen aansporen iets te gaan doen.. uit hunzelf doen ze geen zakquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:33 schreef Batacuda het volgende:
Ok, dus basically moeten de bewoners de redactie/productie aansporen TV te maken (poetspakjes, valentijnsontbijt, cadeau Thomas).
Zijn vakantiefilmpjes zijn echt heel mooi om te zien...prachtige natuurbeelden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
eerst lekker om 21:15 kijken wie het al verpest voor de meesten die niet vooruit kunnen kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:36 schreef suzi1 het volgende:
leuk en kunnen we vanaf de nominaties bekend aan ons zijn gemaakt praten over wie er naar huis gaat. zinin#
Oh jééquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn vakantiefilmpjes zijn echt heel mooi om te zien...prachtige natuurbeelden.
Wat verpesten, geen hond weet wat , zelfs op de streams wauwelen ze 3x in de rondte hopsasaquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
eerst lekker om 21:15 kijken wie het al verpest voor de meesten die niet vooruit kunnen kijken
Dan klik je nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
eerst lekker om 21:15 kijken wie het al verpest voor de meesten die niet vooruit kunnen kijken
You tube alles te vinden over hem.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie daar gaat het tegendeel bewijzen.. effe goochelen op Internet, misschien wil Febo het even op Scherm zetten
wie er genomineert zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat verpesten, geen hond weet wat , zelfs op de streams wauwelen ze 3x in de rondte hopsasa
Jank niet zo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja hallo en dan meer dan een uur als die vlijmscherpe posts van jou missen
Zo mee eens, terwijl hij daarover niet liegt waar hij allemaal geweest is....zou het best eens door zijn ogen willen zien. Niet alles gedaan qua sportiviteit maar wel de omgeving.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:27 schreef Ireth het volgende:
Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:41 schreef Angelflush het volgende:
Maar nadat Jill anderhalve dag in zak en as heeft gezeten omdat ze dacht dat ze op de bank zat, heeft ze het nu over iets speciaals doen voor Thomas die vrijdag jarig is.
Blijkbaar weet ze iets dat ze er niet op zit.
Waar Michel bij staat.??quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:38 schreef suzi1 het volgende:
google staat ook vol zukke filmpjes, mooi man
Als ze daar Internet zouden hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
You tube alles te vinden over hem.
Ga nu huppelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:44 schreef mario390 het volgende:
wanneer ik will weet ik
in 2 min wie op de bank is
Wat een dikke kop krijgt ze.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill heeft het goed naar haar zin
Ja he?quote:
Valse neet dat het isquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill heeft het goed naar haar zin
Nou nou nou .... Boeiendquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:46 schreef odie22 het volgende:
ik hoop wel dat Michel er in blijft, heeft tenminste leuke verhalen te vertellen
Saaie droogkloot.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:46 schreef odie22 het volgende:
ik hoop wel dat Michel er in blijft, heeft tenminste leuke verhalen te vertellen
Wijdbeens?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:46 schreef odie22 het volgende:
ze lijkt niet altijd op haar nicht, maar meer hoe ze loopt enzo
Vast wel met wat overdreven. Dat doen we allemaalquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarbij ik me afvraag of ze waar zijn.
oh je speelt samen met de moeder van René?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:44 schreef mario390 het volgende:
wanneer ik will weet ik
in 2 min wie op de bank is
Praat voor jezelf, ik overdrijf nooit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Vast wel met wat overdreven. Dat doen we allemaal
Ga je ster opwarmen. Dat is wel ok in de cos. Pauperbak btwquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, ik overdrijf nooit.
generatiekloof hoorde ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:55 schreef Oranos het volgende:
En Jill maar afvragen waarom er verdeeldheid in de groep is, doet zelf geen enkele moeite om maar een band op te bouwen met de rest
Ze is te dom om aan te leggen met de andere groep.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:55 schreef Oranos het volgende:
En Jill maar afvragen waarom er verdeeldheid in de groep is, doet zelf geen enkele moeite om maar een band op te bouwen met de rest
quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh je speelt samen met de moeder van René?
wie stoer doet moet stoer blijven
Kutbak liep meteenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je ster opwarmen. Dat is wel ok in de cos. Pauperbak btw
Hoorde die kletterende fietsenrek een verhaal vertellen over een vrouw die hij in bed had, en de volgende ochtend pas zag hoe lelijk ze was.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarbij ik me afvraag of ze waar zijn.
Hij wacht alleen nog om ze te delen.quote:
Ze past zich snel aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:56 schreef Batacuda het volgende:
N.a.v. het vinger-incident met Jill riep Jerrel "Wie heeft er BHV?"
Zoey: "?"
Michel: "BHV is BedrijfsHulpVerlening."
Zoey: "Maar dat is alleen voor een bedrijf?"
Jij pocht dus ook net als Mies. Het heeft niet veel zinquote:
Kloptquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij pocht dus ook net als Mies. Het heeft niet veel zin
domme ckutquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:56 schreef Batacuda het volgende:
N.a.v. het vinger-incident met Jill riep Jerrel "Wie heeft er BHV?"
Zoey: "?"
Michel: "BHV is BedrijfsHulpVerlening."
Zoey: "Maar dat is alleen voor een bedrijf?"
Die wordt morgen weggestuurd, zal zich vast ongemakkelijk /onzeker voelen tijdens deze schijnvertoningquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
Michel is ook wat verlegen hoor. Die loert in de camera
Denk je?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die wordt morgen weggestuurd, zal zich vast ongemakkelijk /onzeker voelen tijdens deze schijnvertoning
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden I want to break free moeten nemen met dat stofzuigen.
Ze lurken mee in mijn topic .. maar pikken daar de verkeerde nummers uitquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Weer die gratis Utopia kut muziek, voor een prikkie overgenomen van Talpa
Hahahaquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lurken mee in mijn topic .. maar pikken daar de verkeerde nummers uit
Jill heeft diner patjequote:Op woensdag 17 februari 2021 19:05 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom maakt Jill niet schoon? en Julie wel?
Die zijn gasten in het restaurant....quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:05 schreef Angelique61 het volgende:
met dickheads dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dik head .. komt door de mensen met wie ze omgaat
de gene die uit eten zijn hoeven nooit mee te helpen, ze hebben nog toetjequote:Op woensdag 17 februari 2021 19:05 schreef Angelique61 het volgende:
Jill toch niet, was toch Julie, Mchel e zoequote:Op woensdag 17 februari 2021 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zijn gasten in het restaurant....
nee foutquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:08 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Jill toch niet, was toch Julie, Mchel e zoe
Nee was echt Jill.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:08 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Julie was al eerder een keer, met Matt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:08 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Jill wordt ontzien , dat is vaak met kinderen die na het eten weer verder willen spelen en zich overal gemakkelijk vanaf willen maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:05 schreef Angelique61 het volgende:
Idd, sociaal is hij heel sterk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:13 schreef zodeju het volgende:
Toch jullie kunnen vinden van Michel wat jullie willen. Maar zorgt toch dat Jill zich wat meer op haar gemak voelt.
Hij is erg sociaal.
Ze durft nu te antwoorden en zelf iets te zeggen.
Ja dit vind ik ook. Ik vind Michel echt een leuke man, maar dat is geloof ik een erg impopulaire mening hier.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:13 schreef zodeju het volgende:
Toch jullie kunnen vinden van Michel wat jullie willen. Maar zorgt toch dat Jill zich wat meer op haar gemak voelt.
Hij is erg sociaal.
Goed hequote:
daarom was denk ik 1 op 1 beter geweest zonder zoeyquote:
Ik ben ook #teammichel hoor!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:21 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook. Ik vind Michel echt een leuke man, maar dat is geloof ik een erg impopulaire mening hier.
Het dinnergesprek vond ik ook best wel OK, helemaal niet ongemakkelijk.
Ik vind de sfeer in dit FOK-huis beneden 0 af en toecommentaar op het "dikke" hoofd van Jill ben ik ook klaar mee.
quote:
Laat Nick maar weg gaan. Die zullen ze niet missen. Koken kunnen er meer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben ook #teammichel hoor!![]()
Zou het echt balen vinden als ie er uit gaat
Ja had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:24 schreef suzi1 het volgende:
net zo echt als haar platgetrainde buik
ik sluit me hier bij aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar (door Zoey ingeprente) haat voor Michel hierdoor iets minder is geworden. Ze sloeg daarin echt door.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:13 schreef zodeju het volgende:
Hij is erg sociaal.
Maakt het uit? Lekker paar uur laten zitten.quote:
denk echt dat dat een man geweest isquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:23 schreef suzi1 het volgende:
liese is best stijfjes als je zo ziet tijdens t dansen
over 2 maanden weer los laten, je hebt niet gewonnen jillquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt het uit? Lekker paar uur laten zitten.
ze ging vragen voor verjaardags versiersel voor tho zn verjaardag, en een kaartje waar iedereen iets kon opschrijvenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Maakt het uit? Lekker paar uur laten zitten.
zoey had toch een conflict met michel en niet jill?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar (door Zoey ingeprente) haat voor Michel hierdoor iets minder is geworden. Ze sloeg daarin echt door.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pleur op gekquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:30 schreef mario390 het volgende:
op stream zie ik dat ze vlees hadden vor avondeten
this is a Sin
vandaag mag niemand vlees eten
Ja, klopt maar Zoey prent het bij Jill in dat het een bemoeial is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zoey had toch een conflict met michel en niet jill?
aha op die manierquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, klopt maar Zoey prent het bij Jill in dat het een bemoeial is.
woensdag gehaktdagquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]weet je niet wele dag
vandaag is ?
Dat is voor de katholieken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:33 schreef mario390 het volgende:
vandaag is ?
Heb je muttie in de vriezerquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:30 schreef mario390 het volgende:
this is a Sin
huh??? is de uitzending nu al ? fuck snel tv aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:33 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Pff wat wordt k5 negatief neergezet in de uitzending. Ik vind het echt lame dat weer zolaat die nominaties bekend worden gemaakt. Laat het gewoon weten en misschien eens wat anders verzinnen dan dit. Want dit is toch geen reet aan als zij één voor één eruit gaan.
is al zo oud meeste doen dat niet meer hoorquote:
Woensdag en weer doorquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:33 schreef mario390 het volgende:
vandaag is ?
vertel dan!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:33 schreef mario390 het volgende:
vandaag is ?
Neee sorry! Gisteren nu pas aant bekijken!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh??? is de uitzending nu al ? fuck snel tv aan
???quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:30 schreef mario390 het volgende:
this is a Sin
Gespannen voor vanavondquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:36 schreef Windhapper het volgende:
Wat zit Jill weer met een chagrijnig gezicht?
Die rotkop had ze alquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:36 schreef Windhapper het volgende:
Wat zit Jill weer met een chagrijnig gezicht?
ze /hij probeert de Oostenrijkse gewoontes over te brengen naar Nederlandquote:
Ik eet er een worst opquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je nog gezond?hebben ze in je kop gepoept?
doe ff normaalquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je nog gezond?hebben ze in je kop gepoept?
Jawel hoorquote:
ja wat is het vandaag op het forum, grove en rare uitspraken dag ofzoquote:
Ja precies. Beetje olie op het vuurquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
hoort bij het katholieke geloof, Aswoensdag is het begin van de vastentijd.
Ja tyf nu maar op met je dagenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat denk ik wel,aja julie hebben ook de
holy night op de 25ste
kunnen we nu weer gewoon over de streams praten?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
holy night op de 25ste
Huismeester Zoey!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie heeft dat gezeik met die douche bedacht
Maak je geen zorgen die gaan er niet 1 voor 1 uit, ik denk zelfs dat ze in deze nominaties beschermd zijn door BB, Naomi kreeg een immuniteit en Mike werd in de dbk beinvloed op z'n stemming (legde hij vanmiddag in de slaapkamer uit), dat moest wel anders zou de kans groot zijn dat Nick en Michel op de bank zitten met allebei 6 stemmen. dat zou te vroeg in het spel zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:33 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Pff wat wordt k5 negatief neergezet in de uitzending. Ik vind het echt lame dat weer zolaat die nominaties bekend worden gemaakt. Laat het gewoon weten en misschien eens wat anders verzinnen dan dit. Want dit is toch geen reet aan als zij één voor één eruit gaan.
mario nogmaals dat is oftopicquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
holy night op de 25ste
Nee dit is leuker dan de streamsquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef Verida het volgende:
[..]
kunnen we nu weer gewoon over de streams praten?
ja ze maken schoon,topstreamsquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef Verida het volgende:
[..]
kunnen we nu weer gewoon over de streams praten?
Zo vieren wij een heilige dagquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wat is het vandaag op het forum, grove en rare uitspraken dag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |