Een dolgelukkig groepje......quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:00 schreef danilel het volgende:
Partnerruil in de kindercreche
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies
Sommige dingen veranderen nooit
Ik wilde het ook al zeggen. Zo obvious als buffer/babysitter.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom zit Zoey bij Michel en Jill aan tafel? Is ze Jill's chaperone? Bang dat michel zich aan haar vergrijpt? Of andersom?
Denk eerder om haar de mond te snoeren en bang is dat Michel haar uithoort. Dat monster die weg moet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom zit Zoey bij Michel en Jill aan tafel? Is ze Jill's chaperone? Bang dat michel zich aan haar vergrijpt? Of andersom?
Welnee die gaan niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:11 schreef Toweler het volgende:
Liese en co gaan allemaal als Michel of nick moeten gaan?
Dat zou wel slecht zijn dan hadden Thomas en jill al 3x kunnen gaan ze hebben al heel wat vrienden naar huis zien gaan
hoezo zollen ze dann gaan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:11 schreef Toweler het volgende:
Dat zou wel slecht zijn dan hadden Thomas en jill al 3x kunnen gaan ze hebben al heel wat vrienden naar huis zien gaan
Nee dat is niet nodig. Het zijn geen TT slaven he?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doe maar normaal
@:Benny tt verzoek
Dit zint me niks neequote:
Hopelijk heeft BB er genoeg klaar zitten in het hotel om in te vallen. Jeroen en nog een vrouw, en ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:11 schreef Toweler het volgende:
En weer wordt Jill gespaard, je zal maar eens alleen met diegene zitten die je weg wil hebben, dat kan die lieverd niet aan.quote:
Net andersom Zoey is dienster en die had alleen moeten bedienen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom zit dat domme wijf er eigenlijk bij.. Zoey en Michel was toch genoeg geweest.
Ik vind het raar dat er geen boetebedragen zijn voor een exit, dat hield mensen in het verleden nog wel tegenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk heeft BB er genoeg klaar zitten in het hotel om in te vallen. Jeroen en nog een vrouw, en ...
Bang als een wezel. Die zal wel steun hebben gevraagd aan Zoey.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Kinga het volgende:
Ik voel gewoon de ongemakkelijke sfeer. Jill kijkt zo ongeïnteresseerd en wil liever dood geloof ik.
oke dan nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig. Het zijn geen TT slaven he?
Okquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net andersom Zoey is dienster en die had alleen moeten bedienen.
The Big Boss heeft téveel Everglades verhalen, ondersneeuwt totaal arme JillieClown.. de gedoodverfde Underdog lolligeste Bewonerquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Kinga het volgende:
Ik voel gewoon de ongemakkelijke sfeer. Jill kijkt zo ongeïnteresseerd en wil liever dood geloof ik.
Je vroeg het zelf ook een uur geledenquote:
Michel is overal geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
The Big Boss heeft téveel Everglades verhalen, ondersneeuwt totaal arme JillieClown.. de gedoodverfde Underdog lolligeste Bewoner
Ik ben dan ook een luie hondquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vroeg het zelf ook een uur geleden
Omdat ze met een oneven aantal zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
Stoerquote:
Maar het huismeesterschap loopt nog wel even en morgen gaat er één uit, dus probleem opgelost.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat ze met een oneven aantal zijn.
Zo noemt mij vrouw mijquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Niet iedereen is full-time nietsnut
Preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Niet iedereen is full-time nietsnut
Haar Opa en Oma zijn naar het schijnt vrijwillig uitgestorven, na het aanhoren van de uitspraken van hun kleindochter de laatste weken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Kinga het volgende:
Vrijdag weer een nieuwequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar het huismeesterschap loopt nog wel even en morgen gaat er één uit, dus probleem opgelost.
Huh?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Haar Opa en Oma zijn naar het schijnt vrijwillig uitgestorven, na het aanhoren van de uitspraken van hun dochter de laatste weken.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wat is die Michel cool zeg met al z'n verhalen, zouden jullie ook niet graag hem zijn?
Ja, ik zou ook niet graag hem zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wat is die Michel cool zeg met al z'n verhalen, zouden jullie ook niet graag hem zijn?
Kun je al die vrouwen niet aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook niet graag hem zijn.
Carrière in het leger
Oh pleeaaasssee !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook niet graag hem zijn.
Carrière in het leger
Oneven aantal en dit is daarom met zijn drieënquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom zit dat domme wijf er eigenlijk bij.. Zoey en Michel was toch genoeg geweest.
Da's het probleem niet. Ik ben dat gewend. Moet die al de hele dag van me af slaanquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je al die vrouwen niet aan
Okayquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oneven aantal en dit is daarom met zijn drieën
Etentjes waren gepland van zondag t/m donderdag. 4x2 en 1x3. Alleen hadden ze geen rekening gehouden met de snackavond, toen is het etentje overgeslagen geloof ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar het huismeesterschap loopt nog wel even en morgen gaat er één uit, dus probleem opgelost.
Dat snap ik. Je bent ook de Cos hunk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's het probleem niet. Ik ben dat gewend. Moet die al de hele dag van me af slaan
Nou, dat is de grap, hij was in de buurt van mooie feesten, maar er niet bij!quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup... Leo Die caprio Sjors Kloonie hotel feest geweest .. werkelijk overal
Ah, fair enough. Toch zonde. 1 op 1 Mies + Jill was grappiger geweestquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Etentjes waren gepland van zondag t/m donderdag. 4x2 en 1x3. Alleen hadden ze geen rekening gehouden met de snackavond, toen is het etentje overgeslagen geloof ik.
Neequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Geen streamverslag ? Geen update ?![]()
Kan iemand me even heel kort bijpraten ?
Slapen en vreten. Thats itquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Hij heeft enkel de beveiliger gesproken die voor het hotel stond. Klein nuanceverschil.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup... Leo Die caprio Sjors Kloonie hotel feest geweest .. werkelijk overal
Geen nieuws. Niets bekend. Constant geblaat over nominaties en niemand wordt iets wijzer. Paar uur nog tot de TV uitzending. Houd vol!quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Oh jéé dat hakt er inquote:
Wie daar gaat het tegendeel bewijzen.. effe goochelen op Internet, misschien wil Febo het even op Scherm zettenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou, dat is de grap, hij was in de buurt van mooie feesten, maar er niet bij!
Kunnen in Oostenrijk de mannen kinderen krijgenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef mario390 het volgende:
de kind wat bij jerel met thomas heruitkomt
gaat geen mooie kop hebben
Was een slaap dag vandaag dus niks gebeurdquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Dikke harses heeft zequote:
Mike liegt bij het leven. Ze weten de genomineerden nog steeds niet. Zoey heeft laten vallen dat Jill zich geen zorgen hoeft te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Hey! Niks tegen Katwijk he! Denk ik... nooit geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:27 schreef Ireth het volgende:
Gaat het gesprek eens niet over het nomineren, is het weer niet goed!![]()
Alsof Michel niet mag vertellen over waar ie allemaal geweest is omdat menig ander niet verder is gekomen dan Katwijk aan zee!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen nieuws. Niets bekend. Constant geblaat over nominaties en niemand wordt iets wijzer. Paar uur nog tot de TV uitzending. Houd vol!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:26 schreef Inca het volgende:
[..]
Was een slaap dag vandaag dus niks gebeurd
Jullie zijn geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mike liegt bij het leven. Ze weten de genomineerden nog steeds niet. Zoey heeft laten vallen dat Jill zich geen zorgen hoeft te maken.
Aldus zijn toehoorders nog dommer doen lijken omdat ze te stom waren niet verder uit hun dorp te komen dan Mr. Egoquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:27 schreef Ireth het volgende:
Gaat het gesprek eens niet over het nomineren, is het weer niet goed!![]()
Alsof Michel niet mag vertellen over waar ie allemaal geweest is omdat menig ander niet verder is gekomen dan Katwijk aan zee!
Ja dat is hetquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aldus zijn toehoorders nog dommer doen lijken omdat ze te stom waren niet verder uit hun dorp te komen dan Mr. Ego
nee maar nederlandsequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen in Oostenrijk de mannen kinderen krijgen
Ze heeft niets om over mee te praten. Niets meegemaaktquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Moet ze haar smoel open trekken heeft ze anders ook geen last van
dit heeft echt een andere reden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het andersom is, Febo moet continue die lamlendigen aansporen iets te gaan doen.. uit hunzelf doen ze geen zakquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:33 schreef Batacuda het volgende:
Ok, dus basically moeten de bewoners de redactie/productie aansporen TV te maken (poetspakjes, valentijnsontbijt, cadeau Thomas).
Zijn vakantiefilmpjes zijn echt heel mooi om te zien...prachtige natuurbeelden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
eerst lekker om 21:15 kijken wie het al verpest voor de meesten die niet vooruit kunnen kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:36 schreef suzi1 het volgende:
leuk en kunnen we vanaf de nominaties bekend aan ons zijn gemaakt praten over wie er naar huis gaat. zinin#
Oh jééquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn vakantiefilmpjes zijn echt heel mooi om te zien...prachtige natuurbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |