Een dolgelukkig groepje......quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:00 schreef danilel het volgende:
Partnerruil in de kindercreche
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies
Sommige dingen veranderen nooit
Ik wilde het ook al zeggen. Zo obvious als buffer/babysitter.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom zit Zoey bij Michel en Jill aan tafel? Is ze Jill's chaperone? Bang dat michel zich aan haar vergrijpt? Of andersom?
Denk eerder om haar de mond te snoeren en bang is dat Michel haar uithoort. Dat monster die weg moet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom zit Zoey bij Michel en Jill aan tafel? Is ze Jill's chaperone? Bang dat michel zich aan haar vergrijpt? Of andersom?
Welnee die gaan niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:11 schreef Toweler het volgende:
Liese en co gaan allemaal als Michel of nick moeten gaan?
Dat zou wel slecht zijn dan hadden Thomas en jill al 3x kunnen gaan ze hebben al heel wat vrienden naar huis zien gaan
hoezo zollen ze dann gaan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:11 schreef Toweler het volgende:
Dat zou wel slecht zijn dan hadden Thomas en jill al 3x kunnen gaan ze hebben al heel wat vrienden naar huis zien gaan
Nee dat is niet nodig. Het zijn geen TT slaven he?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doe maar normaal
@:Benny tt verzoek
Dit zint me niks neequote:
Hopelijk heeft BB er genoeg klaar zitten in het hotel om in te vallen. Jeroen en nog een vrouw, en ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:11 schreef Toweler het volgende:
En weer wordt Jill gespaard, je zal maar eens alleen met diegene zitten die je weg wil hebben, dat kan die lieverd niet aan.quote:
Net andersom Zoey is dienster en die had alleen moeten bedienen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom zit dat domme wijf er eigenlijk bij.. Zoey en Michel was toch genoeg geweest.
Ik vind het raar dat er geen boetebedragen zijn voor een exit, dat hield mensen in het verleden nog wel tegenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk heeft BB er genoeg klaar zitten in het hotel om in te vallen. Jeroen en nog een vrouw, en ...
Bang als een wezel. Die zal wel steun hebben gevraagd aan Zoey.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Kinga het volgende:
Ik voel gewoon de ongemakkelijke sfeer. Jill kijkt zo ongeïnteresseerd en wil liever dood geloof ik.
oke dan nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig. Het zijn geen TT slaven he?
Okquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net andersom Zoey is dienster en die had alleen moeten bedienen.
The Big Boss heeft téveel Everglades verhalen, ondersneeuwt totaal arme JillieClown.. de gedoodverfde Underdog lolligeste Bewonerquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Kinga het volgende:
Ik voel gewoon de ongemakkelijke sfeer. Jill kijkt zo ongeïnteresseerd en wil liever dood geloof ik.
Je vroeg het zelf ook een uur geledenquote:
Michel is overal geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
The Big Boss heeft téveel Everglades verhalen, ondersneeuwt totaal arme JillieClown.. de gedoodverfde Underdog lolligeste Bewoner
Ik ben dan ook een luie hondquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vroeg het zelf ook een uur geleden
Omdat ze met een oneven aantal zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
Stoerquote:
Maar het huismeesterschap loopt nog wel even en morgen gaat er één uit, dus probleem opgelost.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat ze met een oneven aantal zijn.
Zo noemt mij vrouw mijquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Niet iedereen is full-time nietsnut
Preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Niet iedereen is full-time nietsnut
Haar Opa en Oma zijn naar het schijnt vrijwillig uitgestorven, na het aanhoren van de uitspraken van hun kleindochter de laatste weken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:15 schreef Kinga het volgende:
Vrijdag weer een nieuwequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar het huismeesterschap loopt nog wel even en morgen gaat er één uit, dus probleem opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |