SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kzou ook pissed zijn als 1 van je maatjes je een mes in de rug steektquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:23 schreef Jockari het volgende:
De vreugde bij de Belgen is ver zoek.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef Toweler het volgende:
Als jill niet gesafe is door zoey dan zal het wel denk ik spijtig genoeg de laatse dagen voor jill zijnVolgens de wezel stapt Thomas ook de deur uit als Jill weg moet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 voor de prijs van 1!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel grappig dat Mike ineens zo'n belangrijke rol heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
De wezel is benieuwd naar de nominaties van Mike...
Ja wij allemaal
Niet als alleen Michel en Nick genomineerd zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef brasta het volgende:
[..]
Kijkers gaan nooit Jerrel boven Nick verkiezen
Jerrel gaat er uit
Nog 6 uur wachtenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou BB, maak die nominaties eens bekend. Beetje leven in de brouwerij
Die kans zal er altijd in zitten jill is zijn enige maatje die er nog is bij de rest kan thomas niet zo praten als bij jillquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens de wezel stapt Thomas ook de deur uit als Jill weg moet..
2 voor de prijs van 1!!
Het is saaiheid troef. Gooien ze het er nu in, dan zijn de rapen gaar.quote:
Vorige week werd het maar op donderdagmorgen bekend gemaakt aan de bewonersquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:29 schreef viseenoptie het volgende:
Ze moeten toch vandaag de nominaties te horen krijgen? morgen live iemand weg. iemand hoelaat?
Thomas blijft wel als Jill onverhoopt weg moet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:27 schreef Toweler het volgende:
[..]
Die kans zal er altijd in zitten jill is zijn enige maatje die er nog is bij de rest kan thomas niet zo praten als bij jill
Als hij vrijdag thuis is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:30 schreef brasta het volgende:
Wanneer zien we Ronny Retro nog eens?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef Toweler het volgende:
Als jill niet gesafe is door zoey dan zal het wel denk ik spijtig genoeg de laatse dagen voor jill zijnDat zit er zomaar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
We gaan het zien hij zal het wel moelijk krijgen danquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:31 schreef Yolk het volgende:
[..]
Thomas blijft wel als Jill onverhoopt weg moet.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zit er zomaar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe zit dat in bed?quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:34 schreef Batacuda het volgende:
Jerrel: "Als er één iemand hier vleermuisoren heeft dan ben ik het wel, hè Matt. Denk maar niet dat je een poepje kan laten daar achter in de hottub want ik hoor alles."
Ze zaten in de kamer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt dat Jerrel op bed lag terwijl Nick en K3 aan het roddelen waren
Welnee Thommie moet al vanaf dag één nix hebben van dat paranoia kleefgedrag ½Debieltje Jilliequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
We gaan het zien hij zal het wel moelijk krijgen dan
Gisteren in Chez Patrick vertelde hij tegen Julie dat hij ambities had een grote, bekende BN'er te worden. Hij noemde als voorbeeld André van Duin.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:34 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik wil zo min mogelijk op de voorgrond zijn en zoveel mogelijk op de achtergrond"
Minstens 40x per dag per ongelukquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarel ..krijgt aandacht zat in de media
helaas ook in een Cos TT
zukels![]()
klikkon jullie wel ff op de adv van fok conjo's
voor niks gaat de zon op he hier
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
En dan doet een mens zo zijn best...wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ik koop 4 sterren.. tipjequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarel ..krijgt aandacht zat in de media
helaas ook in een Cos TT
zukels![]()
klikkon jullie wel ff op de adv van fok conjo's
voor niks gaat de zon op he hier
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:36 schreef Batacuda het volgende:
[..]
Gisteren in Chez Patrick vertelde hij tegen Julie dat hij ambities had een grote, bekende BN'er te worden. Hij noemde als voorbeeld André van Duin.
Dat heb ik niet gehoord, wel dat ze zei dat de anderen in shock zouden zijn van haar keusquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoey heeft wel gezegd dat ze Jerrel zou saven en gisteren zei ze toch iets van "dit gaan ze niet leuk vinden "
Ben maar even overgeschakeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:38 schreef tasebi het volgende:
zitten die twee snotters lariepraat te verkopen alsof ze al een heel leven achter de rug hebben en alles beter weten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ze toen op de slaapkamer tegen hem gezegdquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, wel dat ze zei dat de anderen in shock zouden zijn van haar keus
Tssssk. Is toch Amsterdamquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoor op de achtergrond:
Hoofdstad van België
Jill: Antwerpen
+1quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgende week Mike eruit.
Irritante opdringer.
Niet gehoord, wel dat hij het goed deedquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Heeft ze toen op de slaapkamer tegen hem gezegd
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:39 schreef jameshond7 het volgende:
Grote broer mag wel wat eerder de nominaties bekend maken. Hoe meer tijd tot aan de liveshow, hoe meer drama. Aan de andere kant snap ik ook wel dat ze er mee willen wachten, omdat het anders alleen nog maar in huis over de nominaties gaat.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:42 schreef jameshond7 het volgende:
8 mensen in de fam van Jerrel hebben een maagverkleining gehad man man man
Nee, K3 en Kinderkamer is beter, dat is meer inclusief voor de kleurenblinde FoKers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:41 schreef zodeju het volgende:
Ze hebben het over de rodekamer of blauwekamer....
Vindt dat beter dan elke keer K3 of kinderkamer.... De rooie of blauwe klinkt wat vriendelijker.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:42 schreef jameshond7 het volgende:
Zegt een hoop over die betreffende beroerd zwakke karakters , waarvan er één in het BB huis Tokkie mag spelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:42 schreef jameshond7 het volgende:
Nah ik wed dat ie veel te kort isquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:43 schreef Jockari het volgende:
Volgens mij hangt de lul van Mike uit zijn broek als hij met Naomi praat.
En ook allemaal die tanden....??quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:42 schreef jameshond7 het volgende:
Ik weet niet wie waar ligtquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:41 schreef zodeju het volgende:
Ze hebben het over de rodekamer of blauwekamer....
Vindt dat beter dan elke keer K3 of kinderkamer.... De rooie of blauwe klinkt wat vriendelijker.
Zag wel dat Thomas zijn gulp vergeten is dicht te doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:43 schreef Jockari het volgende:
Volgens mij hangt de lul van Mike uit zijn broek als hij met Naomi praat.
Inderdaad. Als ze dat niet doet, zou dat heel dom zijn. Als ze Jerrel redt, is ze de steun van beide groepen kwijt. Veel te riskant.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor Michel is genomineerd Maar Zoey kon maar 1 persoon saven (tussen Nick, Jerrel en Jill
Ze kiest om Jill te saven.
Had ie gisteren al???quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:44 schreef Batacuda het volgende:
Mike krijgt via de voorraadkamer zijn gebit terug.
Zoey mag dat he, daar mag je ook niks van zeggen....heeft nachtmerries .quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:46 schreef Jockari het volgende:
Begrijp niet dat die bewoners overdag in bed mogen liggen. Zoey woont in dat bed !
Het Orakel van BB is hót , iedereen ligt aan zijn voeten ... Straks gaat Mikkie een braamstruik aansteken en Water in Wijn veranderenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:48 schreef Benny het volgende:
Mike staat deze week wel echt in de schijnwerpers bij de regie he?
Ja, een belangrijke, dus Michel kan niet gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:48 schreef Stargazing het volgende:
deze nominaties zouden ook wel eens meteen beslissen welke nederlander zo goed als zeker in de finale staat Michel of toch Jill?
Nogal..quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:48 schreef Benny het volgende:
Mike staat deze week wel echt in de schijnwerpers bij de regie he?
Dat zal Jill zijn. En dan valt alles op zijn plek....het terug mogen komen het niet hoeven stemmen of genomineerd worden het huismeester zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:48 schreef Stargazing het volgende:
deze nominaties zouden ook wel eens meteen beslissen welke nederlander zo goed als zeker in de finale staat Michel of toch Jill?
Haal de S wegquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:50 schreef engine het volgende:
Matt en Jerrel lekker aan het kletsen
Hoop het, maar geloof er niet meer in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, een belangrijke, dus Michel kan niet gaan.
Had ik ook gedaan als ik nog tot 4 uur vannacht moet roddelen.quote:
Bleek dat ze bedoelde met wie ze gesproken had in DBK.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:53 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zal wel blond wezen maar er staan er 4 op 5
MIchel 5
Jill 5
jerrel 5
NIck 5
had zoey dan 2 namen moeten noemen ofzo om tegen elkaar te staan voor de nominatie
maar ze had aan liese verkondigd Nederlander geen belg is ze dan voor michel en jill gegaan?
of is het heel anders
Er zijn 22 stemmen te vergeven. In je opsomming zijn het er 20. Je mist er dus 2. De twee stemmen van Mike. Mike heeft op Liese gestemd, neutraal. Op wie hij nog meer heeft gestemd is nog onbekend en allesbepalendquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:53 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zal wel blond wezen maar er staan er 4 op 5
MIchel 5
Jill 5
jerrel 5
NIck 5
had zoey dan 2 namen moeten noemen ofzo om tegen elkaar te staan voor de nominatie
maar ze had aan liese verkondigd Nederlander geen belg is ze dan voor michel en jill gegaan?
of is het heel anders
Dus Jill mag in de finale.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:55 schreef Yolk het volgende:
Mocht het Nick v. Michel worden, ga ik 100% voor Nick. Daar valt soms nog om te lachen in ieder geval (normaliter).
Zoey heeft haar pijlen op Michel en Nick gericht. Vorige week al. Deze week gaat ze daar nog net iets harder inquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:57 schreef Stargazing het volgende:
Ik zie mensen zeggen dat zoey jerrel zou saven maar had ze niet net tegen Jerrel gezegd dat als ze moest kiezen tussen hem en Nick dat ze Nick zou saven? Heb ik iets gemist ?
Ja.quote:
Morgen de streams op groot scherm in de kroeg kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:58 schreef jameshond7 het volgende:
Mike: 18 februari de horeca weer open
Die kans zit erin, als de nominaties bekend zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als ik nog tot 4 uur vannacht moet roddelen.
Ik heb het ook niet gezien , ik zag ook dat Zoey Jill ging saven ....kortom; geen ideequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:57 schreef Stargazing het volgende:
Ik zie mensen zeggen dat zoey jerrel zou saven maar had ze niet net tegen Jerrel gezegd dat als ze moest kiezen tussen hem en Nick dat ze Nick zou saven? Heb ik iets gemist ?
Omdat Nick de enige daar is die normaal kan kokenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:59 schreef Stargazing het volgende:
Maar waarom zegt ze dan tegen Jerrel dat ze Nick zou redden? gewoon voor de camera ofzo?
Geen F meer. Niks msg of kan meer. Zouteloze bedoening zoquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
Mike rot es op bij mijn bed vandaan komt ook niet op bij NoomieLieverdVanDeStaat .. staat slecht in de polls
Toemaar , pak ;r lekker beet... misschien wil ze ooit wel neuken wie weet ... UTO 1 en II zat vól met neuken voor bestaansrecht...
Wat The F is er gebeurd in die tijd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:02 schreef Whuzz het volgende:
Lekker Jerrel. Noem even de volle naam van je ex en vertel dat hij drag deed. Privacy? Nee? Niet belangrijk? ok.
Zijn muil is gesnoerd. Jammerquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen F meer. Niks msg of kan meer. Zouteloze bedoening zo
Noemde hij mijn naam?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:02 schreef Whuzz het volgende:
Lekker Jerrel. Noem even de volle naam van je ex en vertel dat hij drag deed. Privacy? Nee? Niet belangrijk? ok.
Ja. Zei dat die een heel klein piemeltje had. Klopt hè?quote:
quote:Waar kom je vandaan?
Ik ben geboren in Breda maar getogen in Zundert. Vaak een bekender plekje voor Belgen dan de Nederlanders.
Wat doe je in het dagelijkse leven?
Elke dag bestaat voor mij uit het nieuwe ideeën opdoen op modegebied. Zelf ben ik grafisch vormgever maar ik hou me ook bezig met fotografie en het maken van kleding.
Wat heb je aan?
"Mijn gedachtes zijn vaak kleurrijker dan mijn kleding." Ik draag zwarte kleding gecombineerd met alleen gouden accessoires. De merken lopen uiteen van H&M en Zara tot Tanoli.
Wij dromen stiekem alweer van de zomer, heb jij al plannen?
Genieten van een paar stressloze weken en het heerlijke weer. Hopelijk nog eens een bezoekje brengen aan mijn favoriete plekje, Londen.
Welk nummer wordt de soundtrack van jouw zomer?
Blonde ft. Melissa Steel - I Loved You
Waar werd je tien jaar geleden blij van en waar word je nu blij van?
Aangezien ik toen 8 was zouden mijn ouders dit eerder weten dan ik. Waar ik op het moment blij van word zijn de dingen doen waar ik mezelf gelukkig mee maak. Soms moet je gewoon aan jezelf denken.
Wat is volgens jou het beste aan jong zijn in 2015?
Dat er een hoop meer geaccepteerd wordt dan jaren geleden. Ook qua kleding is 2015 een perfect modejaar.
zal Tarrel jeukenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:02 schreef Whuzz het volgende:
Ja man. lulligquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Zei dat die een heel klein piemeltje had. Klopt hè?
Ben jij seksueel gefrustreerd?quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
Mike rot es op bij mijn bed vandaan komt ook niet op bij NoomieLieverdVanDeStaat .. staat slecht in de polls
Toemaar , pak ;r lekker beet... misschien wil ze ooit wel neuken wie weet ... UTO 1 en II zat vól met neuken voor bestaansrecht...
Wat The F is er gebeurd in die tijd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ben jij seksueel gefrustreerd?
Hoor jou alleen maar schelden, en klagen over dat er geen bloot en/of seks in het huis is
Daar zijn genoeg websites voor, misschien moet je daar gaan kijken
Rustaghhhhquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Hoor jou alleen maar schelden, en klagen over dat er geen bloot en/of seks in het huis is
U bent laat... en rijkelijk out of date met Uw reactie, ik post dergelijk visies al jaren ,, tot saaiheid aan toequote:Op woensdag 17 februari 2021 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U bent laat... en rijkelijk out of date met Uw reactie, ik post dergelijk visies al jaren ,, tot saaiheid aan toe
Misschien dat jij out of date bent met je visiesquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U bent laat... en rijkelijk out of date met Uw reactie, ik post dergelijk visies al jaren ,, tot saaiheid aan toe
Parasietquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:12 schreef jameshond7 het volgende:
Jerrel: als je na zoveel jaar je studielening niet kan terug betalen wordt het kwijt gescholden
Antwoord Jerrel: Hij is altijd in paniek, gewoon laten uitrazenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:14 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel DBK. Gaan ze hem vertellen dat zijn vriend in paniek is?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Parasiet
het moet in je zitten
Of dat hij geen namen meer mag noemen van ex-vriendjes, want die staan binnen de 5 minuten op FOK.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:14 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel DBK. Gaan ze hem vertellen dat zijn vriend in paniek is?
Nahh ja. ze neuken zich te pletter in TV Hotels en TV eilandjes .. waar zat U al die tijd dat dit gebeurde??quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat jij out of date bent met je visies
Seks op tv is plat en zo 20e eeuw
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of dat hij geen namen meer mag noemen van ex-vriendjes, want die staan binnen de 5 minuten op FOK.
Ik negeer tv-hotels en -eilandjes, omdat ik al jeuk krijg als ik een promo ziequote:Op woensdag 17 februari 2021 16:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ja. ze neuken zich te pletter in TV Hotels en TV eilandjes .. waar zat U al die tijd dat dit gebeurde??
Ik ben allang blij dat Matt eens met iemand anders praat dan Jillquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef Kefke04 het volgende:
zijn ferrel en matt nu ineens de beste vrienden
Wie is Jillquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat Matt eens met iemand anders praat dan Jill
das ook wel waar, Mike doet trouwens met Naomi wat Matt met Jill doetquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Zo kan ik er prima naar luisterenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Vuur is aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:18 schreef D. het volgende:
Matt en fikkie stoken is ook al geen succes
Ik hoop dat dat je geen spontane zaadlozing krijgt van BraveBelgBB waar niets spannends mag gebeurenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik negeer tv-hotels en -eilandjes, omdat ik al jeuk krijg als ik een promo zie
Hoe meer gezeik hoe beterquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ah, weer gezeik over het pakken van eten?
Als het zover zou komen dan sluip ik even stiekem weg om mijn broek te verwisselenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat je geen spontane zaadlozing krijgt van BraveBelgBB waar niets spannends mag gebeuren
Er is geen enkele reden waarom hij dit zou moeten weten. En anders hoort hij het vast in de nacht van donderdag op vrijdag in geur en kleurquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:19 schreef jameshond7 het volgende:
We zullen vanzelf zien als het een bericht van zijn vriendje is, want dan zal zijn make-up vast uitgelopen zijn
Ik hoor Jerrel in best wel leuk gesprek met Matt de hele tijd, en zie ze nu beide buiten bij het vuur.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:19 schreef jameshond7 het volgende:
Jerrel blijft wel lang weg, ik denk niet dat het alleen zijn medicijnen zijn
Alleen welk product precies heb ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ah, weer gezeik over het pakken van eten?
Kroepoek weerquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen welk product precies heb ik niet meegekregen.
Tevens Julie
Die kroepoek is wel een dingetje daarquote:
Vroeger waren crackers met hagelslag een Willie Wonka ticket in RLSenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies; ik kan niet alles
steek dr minder energie in
dan minder brood.omdat we minder beleg hebben
Niek .. bla bla
JUlie ; bla
gemekker over het eten..
vreetschuren hebben niet genoeg
verwend hemsters
ze vreten maar raak..
Ze moeten er met de poten vanaf blijven. Die kroepoek is voor de leidersquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies; ik kan niet alles
steek dr minder energie in
dan minder brood.omdat we minder beleg hebben
Niek .. bla bla
JUlie ; bla
gemekker over het eten..
vreetschuren hebben niet genoeg
verwend hemsters
ze vreten maar raak..
Julie moet wel dol op kroepoek zijn als ik die hoorquote:
Weinigquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef D. het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze de hele periode in huis weinig te eten krijgen. Om extra ergernissen op te roepen?
Het was mij wel opgevallen dat de jonge jeugd vier keer per dag lunchen.....gisteren om vier uur namen ze gebakken eiren dubbel beleg kaas dus echt lunchen .quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kroepoek is wel een dingetje daar
Gisteren was Julie overduidelijk de roedelteef van Michelquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék... The Big Boss Geilneef naast The Vamp.... Julie is blijkbaar afgedaald naar Nr. 2 Vrouw in lijn
[ afbeelding ]
Principekwestiequote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef engine het volgende:
[..]
Julie moet wel dol op kroepoek zijn als ik die hoor
Ze krijgen genoeg. Hele dagen wordt er gegeten. Alleen soms is iets op.. Pak wat anders en niet zeiken..komt vanzelf een nieuwe krat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef D. het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze de hele periode in huis weinig te eten krijgen. Om extra ergernissen op te roepen?
deze 4 heb ik overgenomen van lijstje wat eerder neergezet werd door iemand maar mike heeft wel paar namen genoemd ik heb hem horen zeggen dat hij jill had gestemd gisteren in de badkamerquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Er zijn 22 stemmen te vergeven. In je opsomming zijn het er 20. Je mist er dus 2. De twee stemmen van Mike. Mike heeft op Liese gestemd, neutraal. Op wie hij nog meer heeft gestemd is nog onbekend en allesbepalend
Ik vreet 2x per dag. Maar idd, het valt wel op dat ze de hele dag aan het vreten zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was mij wel opgevallen dat de jonge jeugd vier keer per dag lunchen.....gisteren om vier uur namen ze gebakken eiren dubbel beleg kaas dus echt lunchen .
Ik hoor de hele tijd weinig over weinig brood, en als ik de porties zie van het avondeten dan vraag ik me af of het hoofdgerecht daarna nog moet komenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Weinig? Ze vreten de hele dag door en hebben niks te klagen
Ze krijgen niet weinig eten, ze zitten uit verveling bizar veel te etenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef D. het volgende:
Hij heeft een hoop uiteenlopende namen genoemdquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
deze 4 heb ik overgenomen van lijstje wat eerder neergezet werd door iemand maar mike heeft wel paar namen genoemd ik heb hem horen zeggen dat hij jill had gestemd gisteren in de badkamer
Julie moet tussendoor eten door haar maagverkleining. Die tubbies vreten steeds alles op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gezien de idiote borden avond eten en lunches
.. en dan zeiken over eten
![]()
![]()
![]()
ja alles word de eerste dagen opgevreten en liese moet niet schijnheilig doen want die vreet ook wat af hoor op een dagquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ze krijgen genoeg. Hele dagen wordt er gegeten. Alleen soms is iets op.. Pak wat anders en niet zeiken..komt vanzelf een nieuwe krat.
Die reet komt toch ergens vandaanquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja alles word de eerste dagen opgevreten en liese moet niet schijnheilig doen want die vreet ook wat af hoor op een dag
Zien er ondervoed uitquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
broodmager worden ze
tis zielugh heur
Liese heeft meer nodig dan een Juli, en vindt Michel echt afvallen en tekenen in zijn gezicht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja alles word de eerste dagen opgevreten en liese moet niet schijnheilig doen want die vreet ook wat af hoor op een dag
Minimaal 4 bewoners zijn 100 plus, die moeten voldoende vreten binnenkrijgenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Julie moet tussendoor eten door haar maagverkleining. Die tubbies vreten steeds alles op.
ja maar wat ik niet snap ik zie geen brood meer binnen komen ik zag in begin wel dat daan brood opruimde in de broodtrommel dus er komt geen brood meer binnen en doen het met 1 gebakken eigen brood, laat ze gewoon brood bestellen weerquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd weinig over weinig brood, en als ik de porties zie van het avondeten dan vraag ik me af of het hoofdgerecht daarna nog moet komen
terug kotsen mischien een ideequote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef D. het volgende:
Ow, en bij het snacken laatst ook, met meerdere mensen een frietje delen, en 1 snack...
Die zouden juist eens wat minder moeten etenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Minimaal 4 bewoners zijn 100 plus, die moeten voldoende vreten binnenkrijgen
Normaal gesproken welquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die zouden juist eens wat minder moeten eten
Normaal gesproken is het wellicht zelfs lastiger, nu in huis is een prima kans, want ze zitten daar toch meer dan de helft van de dag maar wat te hangenquote:
Michel is 5 kilo afgevallen, Julie 2,5 kilo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese heeft meer nodig dan een Juli, en vindt Michel echt afvallen en tekenen in zijn gezicht.
Mogen ze ook de weekboodschappen bepalen, dacht dat die gewoon standaard geleverd werden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar wat ik niet snap ik zie geen brood meer binnen komen ik zag in begin wel dat daan brood opruimde in de broodtrommel dus er komt geen brood meer binnen en doen het met 1 gebakken eigen brood, laat ze gewoon brood bestellen weer
Raar spel, ze hebben vorige week ruim ¤1000 verdiend met ijspret meppen ... no-way dat ze nu tekort hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar wat ik niet snap ik zie geen brood meer binnen komen ik zag in begin wel dat daan brood opruimde in de broodtrommel dus er komt geen brood meer binnen en doen het met 1 gebakken eigen brood, laat ze gewoon brood bestellen weer
Kroepoek dief is gevonden!quote:
nou ja vermoed het ik vind het alleen vreemd dat in het begin gewoon hele broden binnen kwam en n doen ze het alleen met gebakken brood van hun zelf dus ja dat vind ik raar dus ze zullen wel kunnen kiezenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mogen ze ook de weekboodschappen bepalen, dacht dat die gewoon standaard geleverd werden.
Daar kon je geen eten van kopen maar dingen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar spel, ze hebben vorige week ruim ¤1000 verdiend met ijspret meppen ... no-way dat ze nu tekort hebben
heb je ferrel al is wat nieuws horen vertellen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wordt er strontziek van....herhaling herhaling
Weet ook niet of die broodbakmachine is aangevraagd of dat hij daar in ene stond... Dat gebakken brood vindt ik aan het eind van de dag ook niet meer te eten. Dat is alleen lekker als hij nog warm is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ja vermoed het ik vind het alleen vreemd dat in het begin gewoon hele broden binnen kwam en n doen ze het alleen met gebakken brood van hun zelf dus ja dat vind ik raar dus ze zullen wel kunnen kiezen
Het is een snackquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als iedereen er nou gewoon vanaf blijft tot het bij het avondeten wordt geserveerd
Nee, ze willen het gewoon als snack kunnen pakken en niet dat Michel en Nick beslissen dat het voor het avondeten bedoeld is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als iedereen er nou gewoon vanaf blijft tot het bij het avondeten wordt geserveerd
Ohhw.. en dat bepaald Febo? Waar het geld heengaat, het lijkt net Rutte... Avondklok is verboden zgt Rechter , neeheejjj Rukkke zegt Neejjjjquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar kon je geen eten van kopen maar dingen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:37 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
heb je ferrel al is wat nieuws horen vertellen.
Klaagt hij dat hij nog geen kopje of bordje weet te staan.....quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:38 schreef cnex het volgende:
Jerrel doet zelf niets en dan afgeven op mensen die er constant mee bezig zijn, mooi man goed bezig..
Dat heeft Matt toch zelf gedaan door haar continue te schaduwen de eerste week?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:39 schreef Kefke04 het volgende:
Het is jerrel die het matt en jill verhaal in de wereld heeft gestuurd, en nu zegt ja erg he de mensen maken hier alles groter.
Ik dacht het echt gehoord te hebben van jaar maar zal het wel mis hebben dan sorryquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien , ik zag ook dat Zoey Jill ging saven ....kortom; geen idee
Ze kunnen zoveel willenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ze willen het gewoon als snack kunnen pakken en niet dat Michel en Nick beslissen dat het voor het avondeten bedoeld is.
de eerst week?? nog steedsquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:40 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat heeft Matt toch zelf gedaan door haar continue te schaduwen de eerste week?
Geen helder licht die Mattquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:42 schreef Kefke04 het volgende:
Matt tegen Ferrel, jij bent gay toch
En dat wil bekend, rijk en een icoon op tv worden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:34 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik wil zo min mogelijk op de voorgrond zijn en zoveel mogelijk op de achtergrond"
DIT MEEN JE NIET ????quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:42 schreef Kefke04 het volgende:
Ja en de paus is atheïst...quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:42 schreef Kefke04 het volgende:
quote:
het zou best kunnenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik dacht het echt gehoord te hebben van jaar maar zal het wel mis hebben dan sorry
Nou val die jongen toch niet zo aan....quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarrel was 13/14 .. en eh
pikstaanderig weer was het
dr lag een meisje naast em
hij kreeg ut warm
. Matt verteld over..o wacht Tarrel verder
tok tok tok
zoveel fans zoveel brieven echt mega
een inspiratie is ie voor mensons
terwijl hij zich maar 20 % laat zien
zo mooi is dat..
Matt ; ja ik eh moet wel zeggeh dat eh
ik heb nog niet alles laten zien
Wel leuk gesprek zo even tussen deze twee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:47 schreef puzziepie het volgende:
Leuk om te zien , iets meer gevoel
Ja !! Ik had dit niet verwacht ,maar ik vind dit wel heel mooi om te zien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Wel leuk gesprek zo even tussen deze twee.
Beroepen die in de buurt komen: visagist, grimeur.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:45 schreef Whuzz het volgende:
Matt kent genoeg "make up artists".
Da's toch gewoon een verzonnen beroep
Mehquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Wel leuk gesprek zo even tussen deze twee.
Precies, ik had het van deze twee ook niet zo verwacht. ook wel leuk om zo wat meer van matt te horen en zijn vragen aan jerrel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja !! Ik had dit niet verwacht ,maar ik vind dit wel heel mooi om te zien.
Leuk gesprek idd
En even wat anders dan nominatie en kroepoekquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja !! Ik had dit niet verwacht ,maar ik vind dit wel heel mooi om te zien.
Leuk gesprek idd
Ja even wat anders, beter dan dat kinderlijke gedoe.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:50 schreef Kinga het volgende:
Zelden dat je Matt eens met iemand anders dan Jill in het frame ziet..
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Precies, ik had het van deze twee ook niet zo verwacht. ook wel leuk om zo wat meer van matt te horen en zijn vragen aan jerrel.
Dat blijft een bijzondere uitspraak, hij heeft het ook al zo vaak gezegd.quote:
Ja!! In een hele andere settingquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
En even wat anders dan nominatie en kroepoek
misschien het beste om je lippen dan komt er minder poep uitquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarrel ga ff spertie smeren knul
je medicijn
Ja echt Matties, had het niet zo snel gedacht deze combi.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]En ik vind het wel grappig om te zien dat Jerrel en Matt ook wat meer van hun kwetsbare kant laten zien.
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:53 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt Matties, had het niet zo snel gedacht deze combi.
Dorp van niks daar in Zeeland.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
geboren in heinkeszand
het dorp van jan raas
geld, who cares
2e 3e 4e plek voor de eer
jerrel zoetemelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |